|
|
Citaat:
Sarah schreef op 19-08-2007 @ 11:28 :
Dat is niet levensbedreigend. Het is wel lui. En Sonja Bakker is misschien niet levensbedreigend maar wel ongezond en funest voor je stofwisseling. ik dacht juist dat zij er op nadrukte om om de 2 a 3 uur iets te eten, dat is toch juist goed ?
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
LADIEJ schreef op 19-08-2007 @ 11:44 :
waarom voor je stofwisseling ik dacht juist dat zij er op nadrukte om om de 2 a 3 uur iets te eten, dat is toch juist goed ? Er zijn wel veel ergere crashdieten hoor, deze valt nog mee. |
||||
|
Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 11:58. |
|||||
|
|
opzich is het niet slecht voor je op wat Sarah zegt na. Je moet alleen wel bedenken dat niet willen sporten waarschijnlijk de reden is waarom je dartmaatje te dik is geworden. Dan kan ze wel gaan dieten maar als ze daarna weer vrolijk verder gaat met haar levensstijl zal ze snel weer te dik worden. Ze moet dus wel bedenken dat als ze op haar streefgewicht is en weinig beweegt ze wel erg goed op haar voeding zal moeten blijven letten.
|
||||
|
|
|
Het is perfect mogelijk en zeker niet schadelijk voor de gezondheid, hoewel een combinatie van een (permanent) aangepast dieet en meer fysieke beweging 5 x effectiever zijn dan het aanpassen van haar dieet alleen.
Er zijn genoeg informatiebronnen over hoe je aan een effectief dieet moet beginnen, maar ik benadruk dat zonder lichaamsbeweging het nauwelijks zin heeft aan een dieet te beginnen. Quantes, het woord is "causaal"
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Begin niet aan Sonja Bakker. Je zit ver onder je onderhoud, dus het werkt wel, maar is niet gezond. En als je daarna weer meer gaat eten, omdat je het anders niet volhoudt, zo weinig eten, kom je weer aan.
Maak een goed dieet, met genoeg koolhydraten, eiwitten en vetten, niet teveel koolhydraten, want dan val je niet af, maar ook niet te weinig. |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voeding & Gezondheidstopic #19 | Bloem | Lichaam & Gezondheid | 500 | 17-08-2007 11:39 |
| Het grote lijntopic #24! | Mara | Lichaam & Gezondheid | 476 | 08-09-2004 18:03 |
| Subsidie geven aan mensen met overgewicht om ze te laten afvallen | miss_maartje6 | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 49 | 09-12-2003 11:33 |
| Ik val maar niet af :( | Missy_X | Lichaam & Gezondheid | 29 | 16-10-2002 18:24 |
| Ik heb een vriendin die wil afvallen! | Jessica K. | Lichaam & Gezondheid | 7 | 09-06-2002 13:50 |
| afvallen----> | Verwijderd | Lichaam & Gezondheid | 9 | 24-05-2002 20:42 |