![]() |
|
![]() |
Dank je wel voor de reacties, ik wist niet dat ik van vlees dikker werd, ik vind het niet eens zo lekker dus dat is makkelijk te laten dan
![]() Maar kaas kan ik echt niet zonder, lasagna is mijn lievelingseten dusseh.. Als er nog mensen zijn met tips hoor ik die graag want ik wil nu echt zeker weten doorzetten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van vlees word je helemaal niet dikker...?
Je wordt nergens dikker van, behalve als je er teveel van eet. Het heeft geen nut opeens allemaal dingen te schrappen, je kan beter gewoon matig zijn met snoep en vet. En idd meer sporten. *rilt* Dat vind ik nou juist zo erg ![]() Maar misschien heeft minder eten bij jou wel helemaal geen nut, ik heb een vriendin die door een gebroken kaak 6 weken alleen maar vloeibaar voedsel heeft gegeten, en die is geen gram afgevallen. Dan heb je weinig keus en móet je wel meer gaan sporten.... (Zou dan trouwens een sport kiezen die je leuk vind, en waarbij je echt voelt dat je iets gedaan hebt... En idd, als je overal naartoe fietst i.p.v. openbaar vervoer/scooter/wat dan ook, schiet het ook wel op... hoe meer beweging, hoe beter. |
![]() |
|
Okee dan.. mensen.. om af te vallen moet je LANGER DAN EEN HALF UUR sporten.
Ik weet uit mijn hoofd niet meer precies alle biologische formules, maar pas na 25 minuten worden er vetten verbrand. Als je een half uurtje per week sport, verbrand je dus maar plusminus 5 minuten per week vetten. Dat sporten heeft zo dus geen enkele zin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind niet dat je kan zeggen: ik doe dit en ben dun, jij doet dat niet dus jij bent daarom wat dikker...onzin. zoiezo vind ik niet dat je mensen moet vergelijken met gewicht, stofwisseling..alles is anders per persoon... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik zie mezelf niet echt naar een dieetiste toe gaan, daar ben ik te eigenwijs voor, ik laat haar niet bepalen wat ik moet eten.
Maar ik ben nu al goed bezig..ben al een halve kilo afgevallen vandaag ![]() Hoop echt dat het me gaat lukken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() P.S. Reken niet op 6 kilo afvallen in een hele week, das ook erg ongezond btw (grote kans op jojo-effect). Ongeveer 1 tot 2 kilo per week is 'normaal'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat daarbij om het vetpercentage. Zwaarlijvige mensen hebben in verhouding meer vet dan spiermassa. Sporten zorgt dan ervoor dat ze meer spieren kweken en vet afbouwen. Op een gegeven moment blijf je dan vet verbranden, terwijl je spieren al sterk genoeg zijn voor de bewegingen die je uitvoert en val je dus af. Bij zo iemand als jou, waar spiermassa vrijwel nihil is, kan sporten ervoor zorgen dat je juist zwaarder wordt. In beide gevallen is sporten dan juist goed. Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 11:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vroeg mij af, wordt zo'n dietiste nou ook vergoed?, of deels vergoed?, t lijkt mij wel wat, eens op af te stappen, eens verantwoord bezig te gaan met eten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm vandaag niks afgevallen
![]() Maar ik hou vol, ik ga er voor zorgen dat ik mijn doorzettingsvermogen eens ga gebruiken. Wist niet eens meer dat ik dat nog had.. Maar het is wel het belangrijkste voor alles dat je wilt bereiken in je leven dus kan ik het beter gaan gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Afvallen doe je niet per dag, dat doe je over een langere periode... P.S. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=226301 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik durf niet af te spreken met een jongen. hartjesanne | 2 | 09-11-2010 23:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
word maar niet dikker Verwijderd | 5 | 14-11-2009 12:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lijntopic #33 Verwijderd | 500 | 16-02-2005 16:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #24! Mara | 476 | 08-09-2004 17:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #9! Snufje | 315 | 07-04-2003 17:40 |