Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - Ik kreeg bijna een hartverzakking toen ik zag dat er 13 augustus 2008 i.p.v. 13 september 2007 in mijn boeking voor een verblijf in Londen stond. Toen stuurde ik een boze mail en werd ik gebeld dat het gelukkig nog geannuleerd kan worden. Maar nu ga ik echt aan mezelf twijfelen of ik nou zo'n stomme fout heb gemaakt tijdens de boeking. Ik had de juiste data al eerder op 1000 hotel sites ingevuld en kan me niet voorstellen dat ik zo DOM ben geweest bij de daadwerkelijke boeking. ![]() ![]()
|
ik zie er zo leuk uit op dit moment en ik wil eigenlijk ergens heen zodat de mensheid van mijn verschijning kan genieten maar ik weet niet waarheen en met wie en ik moet eigenlijk naar bed.
ik weet niet of dat vervelend is of mijn misplaatste arrogantie of beide. daar ga ik nu in bed over dubben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
OMGZ0RS ik zit vast in de pcgame van harry potter drie want ik moet nu als hermaajoooniee examen doen en ik heb al iets in de fik gezet maar ik weet niet wat ik nog meer in de fik moet zetten
![]()
|
In de nacht van zaterdag 8 september 23:00 uur tot zondag 9 september 07:00 uur vindt er onderhoud plaats aan Mijn Postbank.nl. Als gevolg hiervan zijn spaarrekeningen binnen Mijn Postbank.nl gedurende deze periode niet zichtbaar. Ook kunnen geen overschrijvingen van en naar spaarrekeningen plaatsvinden.
Onze excuses voor het ongemak.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waar laat je je condoom? just-someone | 34 | 22-06-2015 19:37 | |
De Kantine |
A Bit Of Saai and Laurie #181 Trimm Trabb | 500 | 18-04-2008 10:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
{verhaal} Broer. Kip187 | 0 | 26-11-2002 15:16 |