Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat zou je doen als al je 10 katten zijn ontsnapt?
|
Verwijderd
|
Op kattenjacht natuurlijk. Wat zou je doen als je enige lange broek doormidden scheurt, en je dus geen broeken meer hebt om te dragen als je naar de winkel gaat om een nieuwe te kopen? Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 18:54. Reden: veel te laat :( |
![]() |
|
Verwijderd
|
OT: Meisjes van 15 met een seksleven en een moeder die dat goedkeurt. Wat klopt daar niet?
Tegen m'n moeder zeggen dat we dat de volgende keer zullen doen. "Wat zou je doen, als ik je gezicht weer in mijn handen nam? Wat zou je doen, als ik met mijn mond dichtbij de jouwe kwam? Wat zou je doen, als ik dat deed?" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat zou je doen als je lag te slapen en je hoort opeens dingen die je anders nooit hoort en je weet zéker dat er inbrekers bezig zijn beneden de boel leeg te halen?
||
Citaat:
2. Ik word overgeslagen ![]()
||
Citaat:
![]() Wat zou je doen als je je verveelde maar je moest blijven zitten?
||
Citaat:
Wat zou je doen als er tijdens een zeer belangrijk bedrijfsrelatie diner opeens een stripper bij je op schoot komt zitten, en iedereen denkt dat het een 'grapje' is van jou?
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Het is juist een gezond stadium in de ontwikkeling naar volwassenheid dat bepaalde zaken in het geheim gebeuren. Te liberale ouders doden de lol van het opgroeien. Bovendien kan het toestaan er toe leiden dat ouders hun kinderen het idee geven dat het erbij hoort, waardoor kinderen sneller gaan in hun seksuele ontwikkeling dan eigenlijk goed voor ze is. On topic: Ze eruit halen en stiekem aan anderen voeren, zonder dat ze weten waar het vandaan komt. Wat zou je doen als je tot gevangenisstraf veroordeelt zou worden voor iets wat je niet hebt gedaan? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou maar gewoon naar de gevangenis gaan he. Er is niet echt iets anders wat ik kan doen. En dan heel hard hopen dat ze alsnog achter mijn onschuld komen.
Wat zou je doen als je rustig door een straat liep waar nog een stuk of vijf anderen waren en iemand daarvan kreeg een epileptische aanval? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(voor de mannen deze, dus dames niet reageren) Wat zou jij doen als er WK finale bezig is, en het Nederlands elftal heeft wonder boven wonder deze finale gehaald. (of te wel: dé wedstrijd van de eeuw) Maar tijdens deze finale begint jouw vriendin je ineens oraal te bevredigen. Zou je haar wegduwen met de mededeling dat ze een uurtje moet wachten of zou je denken: stik die wedstrijd??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie? Rysair | 47 | 11-01-2011 20:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt? Missy | 41 | 04-08-2006 09:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
"ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren? miss kittie | 46 | 22-09-2003 15:11 | |
Psychologie |
wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren? Fantôme | 22 | 03-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |