Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nieuwe forumsoftware

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 12:34
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Nu kan ik er ook niet op klikken om naar je profiel te gaan!
en dat is zo erg?
Oud 30-08-2007, 12:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik zie het ja Maar via ava is 1 klik, en via nick is 2 klik
RSI gevaar!
Oud 30-08-2007, 12:42
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
De avatars in 'Openbaar profiel' blijven nog steeds groot.
Oud 30-08-2007, 12:57
Jon
Jon is offline
Citaat:
Ja, we kunnen de kleur van de links wel aanpassen (donker voor bekeken topics). Gaan we fixen.
Is aangepast.
Oud 30-08-2007, 13:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
en dat is zo erg?
Ja
Oud 30-08-2007, 13:08
Verwijderd
Blijven topictitels van nieuwe topics vetgedrukt? Het ziet er niet uit.
Oud 30-08-2007, 13:11
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Ja
lui;x alsof je zo vaak bij mij kijkt op 't profiel!
Oud 30-08-2007, 14:15
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Klopt, dat is een van de nadelen van de methode die we nu gebruiken, je kunt alleen nog maar sorteren op relevantie en datum.
en ziet het er naar uit dat daar verandering in komt?
Oud 30-08-2007, 14:40
Jon
Jon is offline
Citaat:
en ziet het er naar uit dat daar verandering in komt?
Waarschijnlijk niet.
Oud 30-08-2007, 15:21
snoopy
snoopy is offline
Met de oude versie was het zo dat als je je post binnen een bepaalde tijd aanpaste, dit niet onder je post kwam staan. Dit is nu weg. Is dat expres? (zal wel )
Oud 30-08-2007, 15:35
Jon
Jon is offline
Citaat:
Met de oude versie was het zo dat als je je post binnen een bepaalde tijd aanpaste, dit niet onder je post kwam staan. Dit is nu weg. Is dat expres? (zal wel )
Nee hoor, dit is nog steeds zo.
Oud 30-08-2007, 15:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee hoor, dit is nog steeds zo.

oh ja... ik zie het... Sorry
Oud 30-08-2007, 15:57
Dvine
Dvine is offline
Verdorie, JON je hebt pm
Oud 30-08-2007, 16:04
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Volgensmij snap je het niet. Ik heb een printscreen gemaakt:
[afbeelding]
Bij een willekeurige forumpagina (zoals deze) staat de avatarfunctie in het Directe links menu.
[afbeelding]
Behalve als je dus in het menu gebruikersinstellingen zit, zoals hierboven. Daar is de functie avatar wijzigen ook uit het directe links menu verdwenen.
Mijn vraag: kan dit dus bij gebruikersinstellingen worden toegevoegd?
Dat is raar, bij mij staat het er wel. Dat moeten we eens bekijken.

Edit-- de instellingen voor de fotobazen-groep stonden niet goed.

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 16:10.
Oud 30-08-2007, 16:57
clown63
clown63 is offline
Geen zin om alle topics hier door te nemen (sorry), maar ik erger me een heel klein beetje aan die zwarte balk onderaan elke topic in de klassieke lay-out.
Oud 30-08-2007, 18:23
Verwijderd
Is het mogelijk om de verwerking van de tags en aan te passen naar GoT-stijl?

Zo dat bijvoorbeeld [thread]1620544[/thread] automatisch veranderd in [thread=1620544][NFS] foutjes/aanpassingen[/thread] (dus dat automatisch de titel van de thread wordt opgehaald/getoond).
En dat bij gebruik van [post]25852296[/[post] er dan iets in de geest van "M@rco in '[NFS] foutjes/aanpassingen'" komt te staan?

Dus, uiteindelijk zo:
[NFS] foutjes/aanpassingen
M@rco in '[NFS] foutjes/aanpassingen'

Zou mooi zijn
Oud 30-08-2007, 18:31
Balance
Balance is offline
Voorheen kon je op iemands profiel klikken en dan 'userid=' uit de link veranderen in 'username='
Daarachter kon je dan een willekeurige nick zetten en je ging automatisch naar het profiel van diegene. Is er nu misschien ook een trucje om naar het profiel van iemand te gaan, zonder diegene eerst op het forum te moeten zoeken om op zijn profiel te kunnen klikken?
Oud 30-08-2007, 18:54
Jon
Jon is offline
Citaat:
Voorheen kon je op iemands profiel klikken en dan 'userid=' uit de link veranderen in 'username='
Daarachter kon je dan een willekeurige nick zetten en je ging automatisch naar het profiel van diegene. Is er nu misschien ook een trucje om naar het profiel van iemand te gaan, zonder diegene eerst op het forum te moeten zoeken om op zijn profiel te kunnen klikken?
Dat werkt nog steeds:

http://forum.scholieren.com/member.php?username=Jon
Oud 31-08-2007, 02:06
TopDrop
TopDrop is offline
Klein slotje logo bugje. Hij stond er even maar is nu weer verdwenen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png slotje.png (12.7 KB, 24x gelezen)
Oud 31-08-2007, 02:38
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik vind het wel handig zo. Voor mensen die nooit weten wat voor dag het is (waar ik mij onder schaar) biedt het meer houvast.
Aan de andere kant geeft het 's nachts wel weer verwarring.

Verder heb ik hetzelfde als TopDrop, ook bij verplaatste topics enzo is dit wel eens zo. En volgens mij staan er op volle topics ook niet altijd een slotje ofzo, maar dat laatste weet ik niet zeker.
Oud 31-08-2007, 08:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is raar, bij mij staat het er wel. Dat moeten we eens bekijken.

Edit-- de instellingen voor de fotobazen-groep stonden niet goed.
Ah! Het was dus een complot tegen Dvine en mij!
Oud 31-08-2007, 08:27
WolterB
WolterB is offline
Wanneer ik een bericht aan wil passen kan ik via tabben onmogelijk naar de verzendknop komen, deze slaat hij over (Opera 9.23)
Oud 31-08-2007, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ik een bericht aan wil passen kan ik via tabben onmogelijk naar de verzendknop komen, deze slaat hij over (Opera 9.23)
Het forum werkt toch sowieso niet handig met tab? Kun je niet beter je muis gebruiken?
Oud 31-08-2007, 09:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oud 31-08-2007, 09:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Het forum werkt toch sowieso niet handig met tab? Kun je niet beter je muis gebruiken?
Het meeste forummen doe je natuurlijk met je muis, maar als je een bericht post moet je nou eenmaal naar je toetsenbord. Dan is het heel makkelijk om vervolgens doormiddel van TAB-ENTER je bericht ook gelijk te posten.
Ik deed/doe dat ook altijd.
Oud 31-08-2007, 11:28
Verwijderd
ik word telkens uitgelogd?
Oud 31-08-2007, 11:44
Roosje
Roosje is offline
De tab-spatiefunctie moet terug als je je bericht wil posten, nu kom je eerst langs berichtpictogrammen. ;x
Oud 31-08-2007, 12:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dan moet je eerst TAB, SHIFT-TAB, ENTER doen ofzo ;x Ik heb hetzelfde probleem. Als je in het 'reden van aanpassing' dingetje staat, en je drukt op enter, dan verstuurt ie je bericht trouwens ook.
Citaat:
De tab-spatiefunctie moet terug als je je bericht wil posten, nu kom je eerst langs berichtpictogrammen. ;x
Bij het gewone bericht posten doet ie het gewoon hoor.
Oud 31-08-2007, 12:46
M@rco
M@rco is offline
Ik heb de berichtpictogrammen van newreply verwijderd, omdat ze daar toch geen functie hebben, dus tab + enter/spatie moet daar nu weer werken.
Oud 31-08-2007, 14:45
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat was met de vorige versie ook al imo
Oud 31-08-2007, 15:45
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik heb de berichtpictogrammen van newreply verwijderd, omdat ze daar toch geen functie hebben, dus tab + enter/spatie moet daar nu weer werken.
Great. <3
Oud 31-08-2007, 20:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bij wijzigen werkt t nog niet
Oud 01-09-2007, 09:55
martijn1985
martijn1985 is offline
Volgens mij zit er een foutje in de topicpictogrammen. Ik heb namelijk niet gepost in het grote pil-topic #18 (L&G), maar er staat wel zo'n dingetje dat ik wel gepost zou hebben...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foutje.JPG (32.1 KB, 13x gelezen)
Oud 01-09-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Piloff kan het ook niet
sinds kort wel.
Oud 01-09-2007, 11:31
Drez
Drez is offline
Als er maar 1 lezer bij een topic is staat er nog steeds ´lezers´, zoals hier: ´Studiekeuze (1 lezers)´.
Dus, kan dat veranderd?
Oud 01-09-2007, 11:37
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Volgens mij zit er een foutje in de topicpictogrammen. Ik heb namelijk niet gepost in het grote pil-topic #18 (L&G), maar er staat wel zo'n dingetje dat ik wel gepost zou hebben...
daar kom ik ook net achter.
'met de hand gesloten' topics krijgen een normaal slotjes icoontje, maar het lijkt er op dat de topics die automatisch gesloten zijn vanwege de 500 posts altijd een icoontje krijgen met een 'ik-heb-hier-gepost'-poppeke.
Oud 01-09-2007, 13:41
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Bij wijzigen werkt t nog niet
Klopt, daar kan het ook niet weg omdat-ie dezelfde template gebruikt als de TS zijn post wil wijzigen (en die kan dus wel een icoontje kiezen).

Citaat:
Citaat:
'met de hand gesloten' topics krijgen een normaal slotjes icoontje, maar het lijkt er op dat de topics die automatisch gesloten zijn vanwege de 500 posts altijd een icoontje krijgen met een 'ik-heb-hier-gepost'-poppeke.
Hm, hier niet
Oud 01-09-2007, 13:58
Jon
Jon is offline
Citaat:
Hm, hier niet
Jawel, check de betreffende plugin maar. Ik heb dot_lock.gif nu vervangen door lock.gif.
Oud 01-09-2007, 14:00
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Table 'forum.privatemessage' doesn't exist

Als ik wil reageren in het fotoboek van Not for Sale.
Oud 01-09-2007, 16:54
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Jawel, check de betreffende plugin maar. Ik heb dot_lock.gif nu vervangen door lock.gif.
check, nu is het idd weg :-)
Oud 01-09-2007, 18:52
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Die van naam ingebruik is ook niet al te klein
die van mij was juist heel klein
Oud 01-09-2007, 19:07
Jon
Jon is offline
Citaat:
check, nu is het idd weg :-)
Mja, maar het blijft behelpen. De icoontjes bij zoekresultaten kloppen ook niet. Ik ga kijken naar een alternatief.
Oud 01-09-2007, 19:17
Verwijderd
Weer wat: ik word niet meer per pm op de hoogte gebracht als er een nieuwe reactie in mijn fotoboek is, terwijl ik dat wel zo ingesteld heb staan.
Oud 01-09-2007, 19:18
Jon
Jon is offline
Citaat:
Weer wat: ik word niet meer per pm op de hoogte gebracht als er een nieuwe reactie in mijn fotoboek is, terwijl ik dat wel zo ingesteld heb staan.
Is bekend.
Oud 01-09-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Table 'forum.privatemessage' doesn't exist

Als ik wil reageren in het fotoboek van Not for Sale.
En deze fout kreeg ik ook toen ik wou reageren in het fotoboek van Foefighter. De reactie werd trouwens wel geplaatst.
Oud 01-09-2007, 21:32
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mja, maar het blijft behelpen. De icoontjes bij zoekresultaten kloppen ook niet. Ik ga kijken naar een alternatief.
Nu kloppen ze wel, iig bij 'Topics weergeven', bij de afzonderlijke berichten wil het niet echt.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 21:37.
Oud 02-09-2007, 10:44
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik kan niet meer naar een volgend bericht in mijn inbox zonder helemaal terug te gaan naar de lijst. Kunnen er weer 'vorige' en 'volgende' knopjes boven je privéberichten komen?
Oud 02-09-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
niet overal. ik zie juist icoontjes van automatisch gesloten topics zonder dat "jij hebt hier gepost" dingie terwijl ik er wel in heb gepost...
Oud 02-09-2007, 15:48
Verwijderd
Ik weet niet of het al gezegd is en ik weet ook niet of het misschien aan mijn eigen computer ligt, maar voor het geval dat allebei niet het geval is: ik vind het iig erg irritant dat wanneer je bij het reageren op iemand anders (bij een quote dus) op 'vorige' of backspace klikt, je terug gaat naar de indexpagina van een forum. Is het mogelijk dat dmv 'vorige'/backspace weer gewoon in het topic terecht komt (zoals bij het oude forum)?
Oud 02-09-2007, 16:50
Jon
Jon is offline
Citaat:
niet overal. ik zie juist icoontjes van automatisch gesloten topics zonder dat "jij hebt hier gepost" dingie terwijl ik er wel in heb gepost...
Klopt, ik heb het omgedraaid. Hier gaan we nog een betere oplossing voor verzinnen.

Regels voor berichten