Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Bekijk resultaten poll: INHOLLAND een chille school?
Zekers 3 10.00%
Nooit 27 90.00%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2007, 17:25
Nickson
Nickson is offline
Ello,

Ik wil graag een BE of AC studie doen, ik zat in den haag maar daar ben ik vanaf gekikt en het enige wat nog een beetje "dichtbij" is voor mij is INHOLLAND Haarlem, er is vast wel iemand die mij wat meer kan vertellen over die school hoop ik? Want ik ben benieuwd of het wat is daar (en dus ook voor de smokende bankzitter figuren, niet dat ik nix uitvoer maar school moet wel chill bljiven je weet...)
Op de site zelf lees ik van alles over cursussen en trainingen enzo, maar ik heb liever gewoon les..
Of hebben ze helemaal niet zo vaak van die georganiseerde floppen? in DH had ik ook wel is bijv. Business Game, elke dag van 8:30 tot 16:30 op school MOETEN zijn, dat ben ik SNEL zat! (het duurde 2 weken)
Maar dus om een lang verhaal iets minder lang te maken, Wie kan mij wat meer vertellen over INHOLLAND want ik wil gewoon even van een student horen hoe t is van die site ga je alleen maar rare dingen denken... xD

Thanks!
Oud 02-08-2007, 19:51
fromBALKAN :D
Mijn zus zit op Inholland en de school is nogal hectisch.
De verbouwingen zijn er al bezig
En m'n zus kreeg haar cijfers altijd best laat en werd soms verkeerd geïnformeerd.

Voor mij een 'nee'
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 20:37
Nickson
Nickson is offline
Nou dat cijfers laat komen en dat je 3x het gebouw door moet lopen omdat niemand eigenlijk weet waar ze je heen moeten sturen ben ik langzamerhand wel gewend
maar iig bedankt voor de reply
Oud 03-08-2007, 01:10
Verwijderd
Waarom studeer je überhaupt? Met je hoofd
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 13:54
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik hoor zelf van andere mensen nogal rare verhalen over inholland, ook op het nieuws en TROS radar. Lijkt me nogal een vage bedoening en ik zou er zelf iig nooit gaan studeren.
Oud 13-08-2007, 19:11
senorita_01
senorita_01 is offline
Ik zit zelf op de Hva, en ik hoor van veel leraren dat als studenten een sollicatiebrief moeten schrijven voor hun stage, dat zij eerder worden aangenomen dan iemand die aan Inholland studeert. Schijnt idd een hectische school te zijn.. niet dat de HVA ineens geweldig is hoor, is nl ook heel slecht georganiseerd. Maar geloof dat dat Hogeschool eigen is...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 13:19
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
er werd bij mij op school zelfs geadviseerd om níet naar Inholland te gaan vanwege slechte ervaringen, hectische toestanden, en slecht onderwijs! dus voor mij ook een nee.. een vriendin van mij zit er wel, en die zegt dat 't allemaal redelijk makkelijk te volgen is, en de mensen er leuk zijn.. maargoed
Oud 14-08-2007, 17:58
T_ID
T_ID is offline
Ik ken een HBO'er die daar zit, elk woord dat over zijn lippen komt over de school is negatief, met name de organisatie en het niveau van het onderwijs.

Het schijnt daar als ik hem mag geloven bijvoorbeeld acceptabel te zijn dat een leraar domweg niet op komt dagen.
Oud 24-08-2007, 18:21
Lethe
Lethe is offline
Ik hoor juist alleen maar positieve verhalen over Inholland. Bovendien zijn ze er op de tv- en radioreclame ook heel enthousiast over. Ze zeggen toch niet voor niks: 'Ga dus snel, naar Inholland.nl!' Als het een slechte school zou zijn, zou het bezoeken van de site ook de moeite niet waar zijn
Oud 24-08-2007, 19:22
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
AllureV schreef op 24-08-2007 @ 19:21 :
Ik hoor juist alleen maar positieve verhalen over Inholland. Bovendien zijn ze er op de tv- en radioreclame ook heel enthousiast over. Ze zeggen toch niet voor niks: 'Ga dus snel, naar Inholland.nl!' Als het een slechte school zou zijn, zou het bezoeken van de site ook de moeite niet waar zijn
Tuurlijk zijn ze enthousiast: ze gaan in zo'n reclame toch niet roepen: "Yo peepz! Zowel studenten als docenten vertrekken massaal wegens onvrede en TROS Radar heeft een hele uitzending aan onze wanprestaties besteeds, maar als je écht wilt, kun je je nog wel aanmelden hoor...*gegniffel en geproest op de achtergrond*"

En een goede website bouwen is niet zo moeilijk, er zijn zat mensen die je daarvoor kunt inhuren.
Oud 26-08-2007, 20:26
Not Fade Away
Not Fade Away is offline
Citaat:
AllureV schreef op 24-08-2007 @ 19:21 :
Ken je het woord propaganda ?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 21:15
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Die smiley zal er niet voor niets staan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:44
Lethe
Lethe is offline
Ik weet niet wat misleidende reclames zijn Wie legt het uit?
Oud 28-08-2007, 18:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
AllureV schreef op 28-08-2007 @ 18:44 :
Ik weet niet wat misleidende reclames zijn Wie legt het uit?
Reclames laten het liefst alleen de positieve punten zien. Slechte kanten worden verbloemd (want met negatieve berichten trek je over het algemeen geen klanten). Misleidend dus, want als je eenmaal kennis hebt gemaakt met een school/bedrijf merk je opeens dat het helemaal niet zo goed is geregeld als ze zich voordeden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:17
Mephisteus
Mephisteus is offline
Het is over het algemeen niet zo gladjes geregeld bij hogescholen. En zelfs onder hogescholen heeft inholland een slechte naam.

Dat zegt eigenlijk wel genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten