Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2010, 11:32
XPS_k
XPS_k is offline
Ik was afgelopen zaterdag naar de opendag van HVA om te kijken naar de opleiding international business and languages. het viel me een beetje tegen, het was heel rommelig georganiseert en het leek net een fabriek. maar ik wil heel graag deze studie doen omdat ik die kant op wil. toen ging ik even verder kijken, ook bij inholland (waar ik meestal slechte verhalen over hoor, maar goed ik wilde toch even wat meer informatie) en toen zag ik dat ze bij de locatie diemen ook deze opleiding hebben. een groot voordeel is ook dat IBL bij inholland diemen ook gewoon nederlands is. toen ik eenmaal verder las werd ik ook best enthousiast over hoe de studiejaren eruit zagen. heeft iemand toevallig hier ervaring mee? is er iemand die IBL studeert bij inholland diemen? wil graag weten hoe het daar is als student, en hoe de sfeer is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2010, 08:49
deking23
deking23 is offline
ik weet niet of je recentelijk het journaal hebt gezien, maar inholland diploma's zijn nog vrij weinig waard tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 20:54
XPS_k
XPS_k is offline
Dat heb ik inderdaad gezien, maar als dat echt zo was had de overheid daar heus wel wat aan gedaan en had inholland de deuren kunnen sluiten.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 09:33
deking23
deking23 is offline
ja dat is dus ook gebeurd.. al die leidinggevenden zijn ontslagen.
ookal rond je je opleiding heel goed af, werkgevers zullen je niet snel aannemen als ze zien dat je een inholland diploma hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 23:19
XPS_k
XPS_k is offline
Het is toch by 1 opleiding voorgekomen?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 20:47
Steelpan
Steelpan is offline
Avans Hogescholen (Den Bosch, Breda en Tilburg) hebben hele goede economische opleidingen. ze staan al jaren in de top 3 en dit jaar volgens mij zelfs op nummer 1. Maar ik weet niet of Brabant te ver voor jou is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 11:52
Lente
Lente is offline
wat is het voordeel van een internationaal gerichte opleiding in het nederlands?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:18
Steelpan
Steelpan is offline
Citaat:
wat is het voordeel van een internationaal gerichte opleiding in het nederlands?
Engels zou denk ik wel beter zijn ja. maar je moet toch 3 vreemde talen in je vakkenpakket hebben?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:40
XPS_k
XPS_k is offline
Nee is niet verplicht. Een voordeel is dat je toetsen nederlands zijn? Je moeder taal is toch altijd voordeliger ? Waarom de moeilijke kant kiezen als het ook makkelijk kan, je krijgt sowieso die talen dus international opgeleid word je sowieso
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 12:24
Lente
Lente is offline
Citaat:
Nee is niet verplicht. Een voordeel is dat je toetsen nederlands zijn? Je moeder taal is toch altijd voordeliger ? Waarom de moeilijke kant kiezen als het ook makkelijk kan, je krijgt sowieso die talen dus international opgeleid word je sowieso
omdat je nooit weet wat voor werk je erna wilt gaan doen. misschien blijkt dan dat jouw diploma minder waard is omdat je de opleiding in het nederlands hebt gevolgd terwijl je mede sollicitant het in het engels deed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten