![]() |
|
![]() |
Dit las ik net op de officiële site van thyrfing:
Thyrfing / Cruachan / Shadowbreed 05/12 Haarlem (NL) - Patronaat 06/12 Eindhoven (NL) - Effenaar 07/12 Vosselaar (BE) - Biebob 08/12 Arnhem (NL) - Goudvishal prijs €10,00 Aangezien ik cruachan best vet vind ga ik wel kijken in de effenaar. Thyrfing moet ik ook gaaf vinden, maar heb er eigenlijk nog niks van gehoord. Kan iemand ervoor zorgen dat ik wat via msn krijg? ik ga zeker kijken in de effenaar op 6 december. Nog even wat info over de bands: ![]() Thyrfing maakt vikingmetal, ja meer weet ik er ook niet van. Het is heel melodisch met veel sfeer en kracht. website: www.thyrfing.com ![]() Cruachan maakt folk met wat blackmetal invloeden. Die blackmetal invloeden zijn te verwaarlozen en worden teruggebracht tot een enkele keer een gitaar. Verder lekker warm sferisch gebral en een rustige band. Zeker de moeite waard, ook voor de doorgewinterde metalknoest. website: http://cruachan.cjb.net/ ![]() shadowbreed is een Nederlandse band die volgens hun site deathmetal maakt in het straatje van bolt thrower en unleashed. Ik ken geen van alles, dus ik laat me gewoon verrassen. website: www.shadowbreed.nl
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|