Advertentie | |
|
![]() |
|
The Minds, daar ben ik ook een aantal keer geweest. Ik zou willen zeggen eens maar nooit meer maar stiekem is het niet zoveel beter dan de gemiddelde kroeg. Afgezien van het Nescafe, want daar werkt dubbelfriss. Zijstraat vd dam, rechts van monument. Knallen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
\/ Citaat:
||
Citaat:
![]() En anders naar Dordrecht en bij paps en mams blijven slapen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben lesbisch, en ga vooral naar vrouwenfeesten en gayfeesten.
Kijk voor uitgaansinfo altijd op www.zijaanzij.nl Favoriete feest voor mij is girlplanet in Arnhem |
![]() |
||
Citaat:
@skincorps: haha ik heb nog met Nick samen gewerkt. heerlijke mongool!
|
Verwijderd
|
Laten we het even in de hollandsche sferen houden want over uitgaan hier valt weinig te vertellen.
Mij interesseert het eigenlijk weinig waar ik ben, de mensen interesseren me meer ![]() ![]() ![]() ik heb nogal wat weekenden doorgebracht in een kroeg in zwolle waar ons vriendengroepje de enige jongeren waren maar heel chill was dat altijd wel en als ik met vriendinnen ben wil ik dansen maar eigenlijk is het met vriendinnen sowieso het leukst en dan vooral thuis met eten en wijn en muziek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vrijdagavond in ieder geval om 7 uur naar het museumplein! Pro Birma manifestatie met muziek, sprekers en gezelligheid! We willen op een vreedzame manier duidelijk maken dat wat in Birma gebeurd niet kan. Kijk maar op www.studentenvoorbirma.nl
Line-up: Raymzter Melly Mel Sunnery James Leon Benesty Billy the Klit Wood Nox Prunk le Funk & Tha Mo Rishi Bass & MC Bizzey 12 oktober, 7 tot 11 museumplein Amsterdam.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |