Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Volgende week is vast beter, na wat meer slaap ![]()
|
![]() |
@ yana : het is ook heel moeilijk zo. Aan de ene kant wil je je vriendje in vertrouwen nemen en wil je dat hij je helpt, aan de andere kant wil je ook dat hij t begrijpt en lief blijft. Maar soms gaat dat een beetje moeilijk samen. Tuurljk is het vervelend als hij zegt dat je te weinig hebt gegeten, maar hij zegt dat niet omdat hij je wil kwetsen en je een slecht gevoel wil geven. Hij zegt dat omdat hij t beste met je voor heeft en wil dat je beter en weer gelukkig wordt. En een eetstoornis is gewoon niet helemaal te begrijpen als je t niet zelf hebt gehad. Succes en sterkte dr mee!
Met mij gaat t eigenlijk wel goed vandaag, krijg er steeds meer vertrouwen in. in alles. Voel me goed en vrolijk en niet moe vandaag. En als ik aan hem denk voel ik me alleen maar verliefd en kijk ik er alleen maar naar uit om hem te zien. In plaats van dat het vervelend voelt omdat hij er niet is. Ik mis hem wel, maar begin er aan te wennen. En zie het missen alleen als iets positiefs, het staat me niet meer in de weg. Nu hoop ik dat deze dagen weer gaan overheersen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar tot nu toe lijkt het me echt leuk. Ook meteen een project over kanker en volgens mij is dat heel leerzaam. Ik hoef niet echt ver te reizen, in totaal met bus en fietsen een klein uurtje, maar ik merkte deze week wel hoe fijn het is om een kamer in Utrecht te hebben. Maar dat wordt hard zoeken en er mee bezig zijn... Wie heeft tips over wat je sowieso wél en niet moet doen bij een reactie op kamernet? ![]() |
![]() |
|
Alles wat ik nu doe is de tijd uitzitten. Ik hang achter mn pc en kijk tv, hopend dat de dag snel voorbij is. En dat zou niet zo erg zijn als er daadwerkelijk iets was om op te wachten. Maar dat is er niet. Ik zit de tijd uit tot ik dood ga. Maar dat wil ik niet doen totdat ik 80 ben. Dan kan ik beter morgen dood gaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
Kun je niet op kamers als je geen leuk thuisfront hebt? Interessante studie oppakken/ of een baan(tje) zoeken? Aansluiten bij een studenten-/ sport-/hobby-/lotgenotenvereniging? Vrijwilligerswerk? Cursus volgen? Ik weet natuurlijk niet wat je probleem is... Maar er zijn in de regel wel mogelijkheden te verzinnen om een invulling aan je leven te geven... Ben je al lang bezig met die psycholoog? Anders kun je misschien met hem of haar bekijken wat jou wel zou kunnen helpen. Soms heeft een andere hulpverlener een nieuwe kijk op de zaak of sluit een andere therapie net wat beter aan. Succes in ieder geval. Ik hoop dat je je kracht en energie weet om te zetten van praten/ denken over dood naar een leukere manier van leven.
|
Gelukkig kan ik over een goed half uur naar huis. Rond 9 uur zal ik dan thuis zijn... Hopelijk zal ik vandaag wat meer slapen, gisteren werd ik na 4 uur helemaal transpirerend wakker..
Ik word toch altijd wat wiebelig in mijn hoofd doordat mijn bioritme omgegooid is.. Achteraf kan ik wel lachen om het feit dat ik zelfs bij de meest afgrijselijke talkshow al kan janken.. Maar op het moment zelf is het natuurlijk lastig. Alle herhalingen van het journaal, netwerk, nova, 1 vandaag, Pauw & Witteman heb ik gezien... Je kunt dus stellen dat ik helemaal op de hoogte ben van het nieuws. Fijn weekend iedereen ![]()
||
Citaat:
(tenminste, dat had ik) |
![]() |
|
Zo, tweede week stage achter de rug. Donderdag zat ik er echt doorheen, alles ging fout. Even met mijn pauze in een parkje gezeten, muziekje op, eendjes gekeken, dat zorgde wel weer voor nieuwe energie. Gisteren ging beter. Vannacht gedroomd over am, hoe ziek ben je dan?
![]()
|
![]() |
Hij is thuis en het gaat goed, maar ik weet niet wat ik moet voelen... Aan de ene kant ben ik blij en opgelucht, omdat het 'm zo ontzettend goed gedaan heeft. Aan de andere kant vind ik het maar 3 keer niks, omdat ik hier ben en niet daar... Bah!
En we hadden het gister over de vakanties, over dat ik in de voorjaarsvakantie al 18 ben... Klopt niet helemaal, dat word ik net na de voorjaarsvakantie, maar toch. Mensenlief, ik word over een half jaartje al 18 en heb nog steeds niks bereikt in m'n leven. ![]()
||
Citaat:
OT: Hmpf, gisteren een zak (chocolade)pepernoten naar binnen gewerkt, maar dat mocht want ik ben ongesteld en dat is stom. Nu lekker weekend, weer eventjes niets doen, moet nog wel wat dingen voor school doen maar dat ga ik allemaal op een héél rustig tempo doen. En oef, over 2 weken ben ik al jarig!! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik móet ook geen docu's kijken over manic depression, sommige dingen zijn veel te herkenbaar
![]() ![]() En ja, het gaat wel goed eigenlijk! Vanavond optreden <3 En ik ga naar Wir Sind Helden en Niet Schieten! en Acda en de Munnik, en maandag weer college éindelijk, woohoo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah
![]() ![]() Ik voelde me best ok toen ik vanochtend wakker werd, maar m'n stemming zakt echt helemaal in ![]() Ik zit erover te denken om maar helemaal te stoppen bij het ggz. Misschien kom ik er nu zelf wel uit, misschien werkt het op dit moment averechts. En volgens mij ben ik ook ziek aan het worden, vast door verlaagde-weerstand-door-stress. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ontbeten, ik heb geluncht, ik heb een iced cappucino gehad ennn ik eet vanavond bij mn vriend (gewoon brood), dus misschien gaat het vandaag dan toch eindelijk weer eens lukken! Ik stond echt op met een enorme wilskracht vandaag ![]() ![]() Ik hoop zo dat ik het vandaag écht eens vol ga houden. Ik ben in ieder geval echt trots op mezelf nu ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ja ze hebben terug gemaild
![]() het is vrij prijzig (had ik wel verwacht) en ineens begin ik weer aan alle kanten te twijfelen grrr eerst krijg je persoonlijk les (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH) en daarna in de groep (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH again)
|
![]() |
vandaag weer een dag dat ik eigenlijk aan de studie moet, maar niks leuks in t vooruitzicht heb... niet tot donderdag. Dan lukt t me vaak niet om me ergens toe te zetten, behalve dingen waar ik me niet beter van ga voelen. Maar ik heb wel al gesport vandaag!
En nu ga ik echt aan de slag. Dan ga ik vanavond maar langer door. En ik hoop dat hij snel weer internet heeft, mis hem en wil graag weer even praten. Al 2 weken niet gedaan, wel gemaild, maar even zijn stem horen en hem zien via de webcam...dat zou fijn zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Yana: Ga zo door
![]() ![]() @rare kwast: Wat wil je gaan doen? (heb het geloof ik even gemist) OT: Stemmingswisselingen de gekste... ![]() Op het moment dat ik de supermarkt uitloop denk ik 'ok, ik laat me niet kisten' etc, 15 minuten later ben ik thuis en rijp om de crisisdienst te bellen zo depressief, verdrietig en in paniek, en nu, een minuut of 20 later heb ik degene die morgen zou langskomen afgebeld en m'n boodschappen uitgepakt en gaat het wel weer. Ik snap echt geen bal van mezelf ![]() In ieder geval heb ik wat ik 'buitenhuis' wilde doen vandaag al gedaan: boodschappen, een boek gekocht, naamkaartjes voor m'n mentorgroepje (want ik kan denk ik niet in één keer 10 nieuwe namen onthouden...) en echina force, want ik voel een verkoudheid/griepje opkomen. Wat ik nog wil/moet doen dit weekend: -bijeenkomst van maandag voorbereiden (en een sociale activiteit bedenken...) -aan m'n onderzoek werken -stofzuigen!!! -een aantal emails beantwoorden Maar ik denk dat ik eerst even een aflevering gilmore girls ga kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik ben een slaapbankje aan het uitzoeken op Marktplaats maar eigenlijk heb ik nergens zin in. Ik snap niet waar mijn vrolijke stemming van begin van de week vandaan komt ![]() ![]()
|
mn oud tante ligt in het ziekenhuis.. en omdat niemand van de familie nu op bezoek kan is het mijn beurt
![]() ik ken dr amper maar ik weet dat ik iedereen een plezier er mee doe.. mn oud tante kijkt sowieso de hele dag uit naar bezoek, mn peet tante vind het alleen maar leuk als de jeugd dat doet en mn moeder wilde zelf maar kon niet dus....
|
oh...
![]() van de week is mijn computer gecrashed, heel vervelend.. alles kwijt. Vandaag mocht ik voor de 2e keer een nieuwe printer ophalen. Ik kom thuis, probeer hem.. juist ook kapot. Kan nu al 2 maanden niks printen (maar aangezien ik nu toch ook al mijn documenten kwijt ben, is het alleen nog maar heel vervelend. Vanochtend naar de afdeling geweest waar ik mijn BOR regeling heb. Ziet er wel goed uit. Dus dat was positief. ![]() ![]() Ik dacht, ik ga gelijk naar de apotheek, is het nog niet klaar.. moet ik om 5 uur terug komen. Nu net, feedback gekregen op mijn stage-leerplan, en gelijk ben ik in paniek of ik het wel ga halen.. HELP ![]() ik trek dit niet meer hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, je hebt in één jaar je P gehaald, dat is al een prestatie ![]() ![]() i.i.g. succes! En het lijkt me idd fijn dat je een bor constructie achter de hand hebt. Voor sommige mensen is het idee alleen al een geruststelling.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat ik niet negatief klink tegenover jullie, ik ben wel blij met de reacties ![]()
|
Verwijderd
|
Heb van 17.30 tot 19.30 op bed gelegen en een deel van de tijd geslapen. Ik wil gewoon niet meer. Laat de buitenwereld maar stikken, ik trek 't niet. Daarna ben ik toch maar opgestaan en ben gaan koken, hoewel ik eigenlijk helemaal geen honger had omdat ik te veel gesnackt had vanmiddag, maargoed, dagstructuur enzo, dus braaf gegeten.
En nu wil ik heel graag een vriendin bellen om even te praten maar ik heb haar deze week al een keer gebeld toen het niet goed ging en ik ben bang dat ze vindt dat ik te veel bel. Ik stuur eerst maar even een sms... Van de 'to-do list' voor dit weekend heb ik nog niks gedaan. Kan het domweg niet opbrengen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
oke ik ben netjes naar mijn tante geweest..
eerst ruzie met de auto.. kreeg de paniek lichten niet meer uit ![]() nah toch netjes aangekomen.. mn tante kwam toevallig net van de wc met dr rollator en een verpleegkundige heks die niet weet hoe bed gordijnen werken ![]() heb ruim een half uurtje aan dr bed gezeten.. ze was wat verward en erg moe en op gegeven moment was er geen gesprekstof meer ![]() maar ze vond het leuk dat iemand was geweest en daar deed ik t tenslotte voor
|
Verwijderd
|
Ik ben moe en een beetje drietig. Dunno waarom. Vandaag was al met al best een leuke dag. Hoewel ik niet zoveel gedaan heb.
Wij zingen van een kindje in een donkere stal. Waarom? Omdat op de verjaardag van dat kindje, ieder jaar, onze hoop op een betere wereld herboren wordt. Who couldnt be together and who could not be apart. Looking from the outside in some things never change.. Why is it so that I've always been the one who must go.. That I've always been the one told to flee.. When it fact you were the one, long ago, actually, In the drifting white snow who left me.. Laatst gewijzigd op 08-09-2007 om 21:00. |
![]() |
|
Ik voel me verdrietig. Ik keek net een film en moest huilen. Het was een luchtige film, maar er werd wel iets raaks in gezegd. Ik voel me dik. En fuck it, ook nog de docu over anorexia. Het motiveert niet, het maakt alleen maar verdrietiger. Die tijd is voorbij
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |