Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2007, 08:03
Soezen
Soezen is offline
Goed, leuk, lief! Hij is weer weekendje thuis..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2007, 08:11
snoopy
snoopy is offline
Hij kwam vannacht toch een partij aanhankelijk thuis! Hij is altijd erg lief als ie gedronken heeft, haha
Oud 08-09-2007, 08:16
Qimm
Qimm is offline
Ik heb nog nooit zo hard gejankt om een droom, zelfs toen ik al wakker was. Waar is mijn vriendje op dat soort momenten nou Zo eerst maar eens kijken of mijn moeder nog leeft...
Oud 08-09-2007, 08:23
Verwijderd
eindelijk zijn we klaar met alle vakanties. We kunnen elkaar eindelijk weer langer zien dan gemiddeld 1 dag in de maand . Rest ons niets anders dan een hele periode van drukke weken met veel colleges, studeerwerk, vrienden en elkaar.

Vriendschappelijk gebied gaat trouwens ook super. Hoewel ik hier thuis de vriendschappen wel steeds verwaterder vind worden, ik zie iedereen echt steeds minder, op de uni gaat het heerlijk. Besloten een genootschap op de richten, niet dat het veel toevoegd maar alleen al het verzinnen van een naam schept een band .
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 09:56
Poepkind
Poepkind is offline
Neeeeh! mn date heeft niet teruggebeld echt zo stom dat ik voor de date hem totaal niet boeiend vond, nu wel, maar hij niet teruggebeld heeft
Oud 08-09-2007, 10:27
farai
farai is offline
neeeeeeeeeeh! niet weer een crush op iemand die ver weg woont!
Oud 08-09-2007, 11:11
Dott
Dott is offline
Ik weet eigenlijk niet wat ik erover te melden heb, ik heb geen zin in dit 'vechten' en nog wel tegen dingen die niet waar zijn.. zucht, het leven word pas echt ingewikkeld als je geen idee hebt wie de waarheid spreekt, en je dus in feite niemand kunt vertrouwen..

Misschien moet ik alles er maar bij neergooien.. want dit is het me niet waard, ik geef erg veel om mijn vrienden, maar kennelijk is dat moeilijk te begrijpen en moet overal meer achter zitten
ik hoef dit niet zo.. Ik gooi de handdoek in de ring, ik geef op.. ze zoeken het maar uit
Oud 08-09-2007, 11:15
Verwijderd
Ik maak het mezelf echt altijd moeilijker dan zou hoeven.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 17:52
Halflight
Halflight is offline
Te gek!

Mijn nieuwe school is helemaal geweldig, leuke mensen, zo gezellig. Binnen een week de liefde van mijn leven gevonden haha, god hij is leuk. Eerst maandag wat kletsen en later lekker hoiien in de gangen en we hadden filosofische gesprekken en gisteren gingen we buiten praten met een hele groep en hij keek me zo intens aan, bibbers . En toen hij wegging was hij lief en ging hij achteruit lopen en knalde hij tegen een lantaarnpaal op, de romantiek . Nu heb ik dus te veel zien hem weer te zien, leuk!

En ik moest werken vandaag met de semijongen en hij is toch wel leuk maar verder niks dus dat is ook weer voorbij van mijn kant, hij lijkt niet echt enthousiast maar toch weer wel en fuck it ik vind het wel best zo.

En mijn vrienden gaan geweldig. Prioriteiten stellen gaat geweldig. Leuke momenten met ze gehad en gisteravond een te vette avond gehad met vier vriendinnen, jeez, zo tof.

En nu hou ik twee avonden rust, ik ben trots!

Oh en mijn schoonzusje heeft me uitgenodigd op haar verjaardag, verder alleen maar vrienden van dr en nu voel ik me leuk, heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 17:56
Poeperd
Poeperd is offline
Zo dan.
Oud 08-09-2007, 18:02
Miek
Miek is offline
Echt zo fijn
Ik had donderdagavond echt even een break down en deed best stom ;( Dacht daardoor ook dat hij me beetje stom vond toen maar ipv weg te gaan ging hij me lief troosten en voelde ik me alweer veel beter
Ik zie hem ook bijna elke dag en dat is gewoon super. Over een paar weekenden ben ik alleen thuis en zou hij gezellig hier komen maar dan is er ook een concert van zijn favoriete band. En hij mag best gaan en ik wil ander sook wel mee ofzo en zijn vader zeurt aan zijn kop dat hij moet gaan maar hij komt liever hier
Oud 08-09-2007, 19:24
Verwijderd
Ha haa. En dan nu ontkennen. Flauw hoor. Ik lach me rot.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 21:56
Verwijderd
Ooh, echt super! Ik ben met mijn zus een weekje naar België geweest en hoe leuk ik haar ook vind, het kon me vanochtend niet snel genoeg gaan. Ik wilde zo graag weer bij hem zijn, knuffelen, kusjes geven, lachen en daarna op zijn schoot in slaap vallen.
Ik ben echt enorm verliefd op hem
En vanavond ga ik lekker stappen met hem en wat vriendinnen en vanavon slaap ik eindelijk weer naast hem. Jeej, ik ben weer helemaal happy
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 22:11
Verwijderd
Oude kaartjes teruglezen blijft au Niet dat hij nu niet lief is, of schattig of wat dan ook, integendeel, maar ik mis het, ik mis hem. Ik mis hoe onvoorwaardelijk samen we waren, en ik snap niet waarom ik dat nu pas zie, waarom ik nu pas zie hoe bijzonder het was.

Ik hoop dat het ooit weer zo wordt, of beter misschien wel. Als we hier door komen, zijn we sterker dan ooit denk ik. Wel gek om te bedenken dat ik nu verliefder ben (en hij ook) dan op het eind toen het nog aan was.

En ik zat er even helemaal doorheen vanmiddag met die stomme verhuizing en mn studie en allemaal bah, en toen kwam hij dozen brengen zodat ik verder kon inpakken en ging mee verf halen, lief. en nu zit ik bij hem thuis en hij is mannendingendoen maar komt vannacht thuis en dan gaan we samen slapen. ik hou van hem.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 23:35
Giles
Giles is offline
Ik wen langzaam aan alles
Oud 09-09-2007, 07:20
Dott
Dott is offline
Hij wil onze vriendschap niet opgeven da's wel lief, maar ook erg moeilijk
Oud 09-09-2007, 07:31
Cesar
Cesar is offline
Mooah. Beetje rustig.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 07:55
zeep007
zeep007 is offline
Hij zet de hele tijd kopjes thee voor me, en haalt paracetamol voor me. En doet heel lief.
Helaas kan ik vandaag mijn nichtjes niet zien omdat ik dus ziek ben. En formule 1 kijken bij mijn ouders gaat ook niet door.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 08:08
Verwijderd
Goed^^

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 09:24
Verwijderd
Het gaat goed

Schijnbaar ben ik ineens een bepaalde grens over, want na die eerste keer val ik de nu de hele tijd gewoon in slaap bij hem. Dat voelt iedere keer weer superfijn.. Ik snap niet dat ik zo lang destijds in een relatie heb gezeten waarin ik constant bang was voor de ander en het is heerlijk die angst nu niet te voelen. Nooit niet. Dat is misschien hoe het sowieso zou moeten zijn, maar voor mij bijzonder
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 09:27
Ireth69
Ireth69 is offline
@ Dott: Vooral al je vrienden voor zo'n eikel opgeven, héél slim van je. Als ie weer op je vreemdgaat en je weer kei hard bedriegt, denk maar niet dat je dan bij je "voormalige vrienden" uit kunt komen janken. Want die zien je al aankomen.

Ontopic:
Het gaat geweldig . Vannacht tot heel laat bij een vriend geweest, maar toen net de laatste bus gemist. Besloten mijn vriend en ik een taxi te bellen, eerst nog ff gebabbeld. Taxi gebeld. Rijdt ie 4 keer voorbij zonder ons te zien, en wij bellen/zwaaien/half de weg oprennen ... Toen maar gaan lopen. Hoewel 10km lopen meer is dan je denkt, blijkt wel weer, als je het gaat lopen. 04:30u rolden we ons bed in, *sighs*.
Maar het was wel cool samen, in de nacht, sterren kijkend terwijl we op veldjes lagen (in de 3 pauzes die we namen ). Echt tof .

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 09:52
Verwijderd
ik voel me een beetje dom en naief
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:25
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me min of meer neutraal, voor zo ver dat kan. Maar het neigt wel meer naar 'verveeld'. Ik voel me een beetje zoals Bridget Jones.. Beetje jammer dat geen enkele man me kan boeien op dit moment. Wie komt er leven in de brouwerij brengen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:41
Verwijderd
Hij kwam een beetje aangeschoten thuis vannacht <3 heel lief, en hij had al gesmst dat ik niet wakker mocht zijn want hij ging me wakker kussen!

erg grappig trouwens gisterochtend lagen we nog te slapen in bed (om 1u..) toen er aangebeld werd. was zn broer..ik ben heel stil in bed blijven liggen maar mijn spullen lagen wel in de woonkamer. zn broer vroeg ook al 'van wie is dat?' 'en dat'. 's avonds ging ie nog een keer langs bij zn broer en zn vrouw dus die ging m al verder ondervragen. en hij zei dat t goed ging met ons, dat we aan het daten waren, samen slapen en dat het fijn was. ik vind het fijn als hij dat soort dingen tegen anderen zegt. en 1 van zn vrienden vroeg ook hoe het ging met 'zijn projectjes' en toen zei hij dat hij maar één project had en dat ik dat was en dat het heel goed ging <3

maar hij heeft een kutbuurman die om 7u 's ochtends buiten gaat lopen zingen, irritante balkanliederen o.i.d. en fluiten en onder je raam hele gesprekken voeren. niet bevorderlijk voor je humeur..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:58
ST*R
ST*R is offline
Ik ben in de war en dan helpt zo'n droom niet echt. Volgens mij vindt hij me minder leuk (echt al na 2 weken) maar waarschijnlijk is er helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 11:00
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
ik voel me een beetje dom en naief
Hoe komt dat zo?
Oud 09-09-2007, 11:06
Rioto
bored op dat gebied ye
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:40
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Gisteren tijdens uitgaan leuk meisje ontmoet. Hele tijd samen op een bankje beetje zitten knuffelen en praten. Was erg gezellig. Heb nu haar msn, even kijken hoe dat zich ontwikkelt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:43
Neko*
Neko* is offline
Ik had hem bang gemaakt. Maar 't is weer helemaal goed nu. Beter dan ooit. Ik houd van hem.
Oud 09-09-2007, 12:54
ST*R
ST*R is offline
Argh klootzak waarom doe je zo raar en anders.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:08
I C U
I C U is offline
Heerlijk gedanst gisteravond! 't Was alleen niet te harden zo warm... Bah! Maar het was leuk, het was leuk

Blegh. Mannen. Rationeel wil ik echt niet meer, nu emotioneel nog. Komt goed.
Oud 09-09-2007, 13:15
wup
wup is offline
Gister familiedag gehad. Zoals elke keer met tegenzin heen, maar met goed gevoel weer terug. Ik heb best een leuke familie, maar de volgende keer mag iedereen de koters thuislaten. Vriendje was niet mee. Heb nogal een grote familie, dus leek me ( en hem ) niet zo leuk. Vriendinnetje van mijn ene broer was wel mee en dat vond ik dapper en gezellig.
Ik zag ook voor het eerst in anderhalf jaar ofzo een ex-hele-goede-vriendin ( weet het even niet anders te verwoorden) die er met mijn vriendje vandoor was gegaan. En het deed me niets, dus dat is goed
Straks moet ik werken en daar heb ik geen zin in. Ga steeds met meer tegenzin. Heb niet echt het gevoel dat ik in de groep pas ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:40
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Goed en tegelijkertijd niet zo goed. Hij is leuk en lief, maar het is een playertje en daar heb ik niet zo'n zin in. Verder zijn jongens die tegen je liegen niet leuk.
Oud 09-09-2007, 16:58
Poepkind
Poepkind is offline
Best kut eigenlijk, had ik een superleuke date met een superleuke jongen paar dagjes geleden. Hij had het initiatief genomen, en ik ging er zonder verwachtingen heen. Blijkt het opeens een super super leuke gast te zijn, heel gezellig en leuk. Op t einde heerlijk gezoend(zijn initiatief) en close geknuffeld op zijn bed, zegt ie dat hij het heel leuk vond en dat hij nog een keer wilt afspreken, en we elkaar maar moeten bellen. Bel ik de volgende dag, zegt ie dat ie zogenaamd niet kan bellen en de volgende dag terugbelt. Nou niet teruggebeld dus, de dag erop had ik maar gsmst. Heeft ie wel gebeld, maar ik had geen bereik dus daar kwam ik later achter. Vandaag maar teruggebeld, zegt ie dat hij niet wilt afspreken volgende week. "ja uuh uuh, nee sorry". Wat een hondenlul! Eerst allemaal verwachtingen wekken en doen alsof je het heel leuk vind, om vervolgens zo asociaal af te schepen! grrrrr frustraties! Ik snap het serieus echt echt echt niet. Hoe kan dit LUL
Oud 09-09-2007, 17:00
Verwijderd
tsja, mannen zijn nu eenmaal wat minder goed in het eerlijk face2face zeggen wat ze nu echt willen en vinden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 17:05
Verwijderd
Hm. Hij was lief deze week, maar het is niet genoeg. Ik wil gewoon iemand waarbij ik op de eerste plaats sta, en niet iemand waarbij ik goed genoeg ben als back-up bij gebrek aan vriendin.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:23
Verwijderd

we kennen elkaar ongeveer vijf maanden, maar het lijken wel jaren, en het gaat écht fantastisch.

oeh, en hij is vandaag voor het eerst bij ons thuis binnengeweest, hoewel we niet eens hadden opgeruimd
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:03
dallie
dallie is offline
Prima. Geen relatie, genoeg aandacht. Ik heb fysiek wel behoefte aan een relatie, maar mentaal denk ik dat het beter is als ik nog lekker een tijd alleen ben. Ontwikkel ik mezelf beter.
Oud 09-09-2007, 20:00
Verwijderd
Weekenden gaan veel te snel, maar het is zo ongelofelijk fijn <3 Wat is ze toch lief ^^ En ze kan het prima vinden met mijn vrienden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:04
stout!
stout! is offline
Ik tel de dagen af . Kan me bijna niet voorstellen dat hij straks weer dichtbij is en dat ik hem kan aaraken en kussen wanneer ik maar wil. Heb er zo onvoorstelbaar veel zin in! Realiseer me nu pas hoe verwend ik ben geweest met een vriendje dat er altijd was.
Oud 09-09-2007, 20:49
tuttebel
tuttebel is offline
hm ik heb een vriendje. k ben verliefd en hij ook. en het voelt zo fijn om bij m te zijn, alles gaat vanzelf. we zijn eigenlijk precies t zelfde, als dat maar goed gaat.
Oud 09-09-2007, 20:53
snoopy
snoopy is offline
Wat een geweldig weekend, en dan met name de zondag!
We hadden allebei de HELE dag vrij en dat is zo'n luxe als je kijkt naar ons leven normaal. We moesten wel om 1 uur naar een verjaardag, maar we zijn om half 4 alweer weggegaan en vanaf toen hebben we lekker niks gedaan. Hij had gekookt en kaarsjes aangedaan enzo en het is gewoon heerlijk zo!
Oud 09-09-2007, 21:24
Verwijderd
Hij heeft me net helemaal thuisgebracht (90 km heen en ook weer 90 km terug), en alleen maar omdat ik dat zo graag wilde. Hij is zó lief. <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:25
Verwijderd
Vandaag met hem, zus en broer op bezoek geweest bij andere zus. Allemaal erg gezellig
Daarna gewoon een beetje doelloos rondgereden met z'n tweetjes, gezellig kletsen of gewoon even niets zeggen. Niet dat dat normaal niet kan, maar af en toe sta ik er nog even bij stil dat het fijn is dat we niet persé hoeven te praten.
En daarna de hele dag op de bank gehangen en films gekeken. Vanavond mooi vroeg naar bed
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:59
Verwijderd
Op vriendenralationeel gebied voel ik me zó ontzettend gelukkig. Mijn agenda barst van de ''we-hebben-elkaar-zo-lang-niet-gezien-en-we-moeten-echt-bijpraten'' afspraken, ik word gemist als ik een avond niet in S ben, een heel goede vriend van een een heel goede vriendin blijkt mij ook aardig te vinden and on top of that heb ik er naar het uitziet een heel goede vriend bij. Oooh, wat is het fijn dat ik uitgesproken heb dat ik ''samen naar de film gaan'' niet als date wil zien. Dat hij nu heel raar doet en zit te vissen wie er dan het gerucht verspreid heeft dat hij me leuk zou vinden en aan de ene kant verbaasd is maar aan de andere kant niks ontkent, maakt helemaal niet uit, want hij weet wat ík vind, en dat is genoeg. Maandag film, of anders de week erna. Heerlijk, ik word zo vrolijk van hem! En ik ga hem ook mooi inschakelen om ein-de-lijk eens te achterhalen of R nou bezet is of niet, en wie hem nog meer kent, en wat zijn nummer is. En hmmm
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:00
Verwijderd
Haha, 't ene beste vriendinnetje komt met allemaal dramatische en leuke verhalen aanzetten over haar scharrel en haar nieuwe eh scharrel of dategast ofzo en nu heb ik helemaal zin om te daten. Eerst maar eens kijken of ik leuke jongens tegenkom. Een andere vriendin wil net als ik lekker veel uit de aankomende tijd, dus dat komt helemaal goed. Vind het sowieso leuk om vaker met die vriendin af te spreken Kijken of dat gaat gebeuren, maar heb het idee dat we wel iets closer zijn (misschien juist omdat het uit is, we zijn nu eigenlijk de enige vrijgezellen van ons groepje. Schept een rondsletband ).

En morgen lekker met alle studievriendinnen gezellig een welkom-terug-feestje van een reislustige vriendin houden. Ja. Tevreden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:22
snoopy
snoopy is offline
Ai, heb een beetje problemen met een vriendin van me... Heb haar net een mailtje gestuurd en ik hoop dat ze het goed oppakt.
Oud 09-09-2007, 22:26
deoxyribose
deoxyribose is offline
Tja, op relationeel gebied gaat het bij mij wat moeizamer. Aan de plus-kant een studentenvereniging en een sportvereniging erbij, wie had dat ooit gedacht. Maar nu komt mijn wens in vervulling, heerlijk. Aan de andere kant...zoveel nieuwe gezichten! Ik ken nog steeds maar een kleine fractie daarvan. En ik mis m'n studievriendjes, die ik al zo lang ken en van wie sommigen tot mijn beste vrienden behoren...tja dat gebeurt als je van het uitgezette traject afwijkt I guess...en nog steeds geen nieuwe man op de horizon, maar daar zit ik niet mee.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 07:11
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: Vooral al je vrienden voor zo'n eikel opgeven, héél slim van je. Als ie weer op je vreemdgaat en je weer kei hard bedriegt, denk maar niet dat je dan bij je "voormalige vrienden" uit kunt komen janken. Want die zien je al aankomen.
wanneer gaat het nou eens tot je doordringen dat we: VRIENDEN ZIJN!! en dat ook zullen blijven?? hell.. hoe dom denk je dat ik ben?
En hoezo geef ik al mijn vrienden voor hem op?
Ik geef helemaal niemand op, waarom zou ik? ik hou van mijn vrienden?
Alleen als ZIJ dingen niet kunnen accepteren, tja, ik kan er ook niks aan doen, maar dan stel ik ze voor eens aan MIJ te vragen hoe het zit, in plaats van hun eigen beeld te nemen.. en roddels te geloven.

Ot: Woensdag jarig.. da's wel hip ^^ veel bij familie zijn heerlijk, en zaterdag feestje
Oud 10-09-2007, 07:41
Verwijderd
Hij is weer weg, stage, en ik zit nog bij hem thuis. Best gek, helemaal niemand hier. Ben bijna 27 maanden met hem samen (morgen ), maar toch voelt het hier niet zoals 'thuis'.. Mja, zo maar even douchen en ontbijten, misschien scheelt dat..

En zometeen mijn baas bellen dat ik ontslag neem, ben echt enorm zenuwachtig. Bijna niemand weet dit, alleen mn vriend en mn schoonzus, maar mn vriend is het vergeten en mn schoonzus is op vakantie. We zullen het zien.
Ik mis mn vrienden, maar ben het beetje beu dat het contact steeds van mij af moet komen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten