Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ot; de perfecte match.. Hmm.. Ik weet wel dat ik zowel met m'n beste vriendinnetje als met mijn vriend meteen zo'n *klik* had. Maar een perfecte match zou ik het geen van beide willen noemen.
|
Oh ik wil nog even toevoegen: voor mij, als iemand heel erg hetzelfde is zoals jij zegt, dan vvoelt het als verwantschap. Dat is de verbondenheid, maar is neit aantrekkelijk. Liefde is op iets anders, geen 'broederschap'.
dus vrienden. Maar ik kan natuurlijk wel het idee hebben dat iemand goed bij me past vanaf het begin.
|
Verwijderd
|
haha. naja, een vriendin en een vriend van me hebben iets met elkaar, en die 2 zijn echt PRECIES hetzelfde in denken en doen. écht 2 handen op één buik zeg maar. ik zou nooit een relatie met iemand kunnen hebben die over veel dingen hetzelfde denkt etc., omdat ik me dan kapot zou gaan irriteren na een tijdje.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij moet er dus zeker wel wat overeenkomsten in mening zijn, maar ook zeker wat verschillen; een mooie mix dus. Maar dan nog kan iemand de 'perfecte match' zijn waar het gewoon direct mee klikt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
potjes en dekseltjes Cookie | 94 | 10-05-2005 16:17 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 | |
Films, TV & Radio |
The Perfect Match Love_Fulfilled | 1 | 18-08-2004 20:18 | |