Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2007, 21:51
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Heb jij wel eens het idee gehad, dat je iemand leerde kennen, en je had zoveel overeenkomsten dat het lijkt alsof je elkaar al jaren kent.
Er zijn bij mij zoveel overeenkomsten, en gelijkmatige interesses ed.
dat het lijkt alsof ik daadwerkelijk miss perfect heb ontmoet.

Ben benieuwd
Oud 10-09-2007, 21:54
Verwijderd
Nee, want als ik iemand pas ken dan lijkt het alsof ik iemand pas ken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:14
luchtballon
luchtballon is offline
ja, maar dat worden meestal goede vrienden.
Oud 10-09-2007, 22:33
Verwijderd
Nee
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:46
Verwijderd
ja, en die perfecte match heeft ermee ingestemd met mij te zullen trouwen. in other words: ik heb de mijne ontmoet, en hij dacht er blijkbaar net hetzelfde over, en nu zijn we samen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 23:18
igfy
igfy is offline
Bij mij worden dat inderdaad eerder vrienden dan partners... Ik geloof niet zo heel erg in de perfecte match. Alles kan op het eerste gezicht heel mooi lijken, maar er kunnen later altijd dingen veranderen waardoor je niet meer zo perfect bent samen.
Oud 10-09-2007, 23:57
Ireth69
Ireth69 is offline
Jup . En we zijn al bijna 2 jaar samen .
Oud 11-09-2007, 06:38
Verwijderd
Nou ja, heel vreemd genoeg had ik al bij het eerste mailtje van hem een gevoel/gedachte dat ik "mijn leven met hem ging delen".. maar omdat ik dat totaal niet kon weten, wuifde ik die gedachte direct weer weg. Alleen wonen we nu samen, dus instinct had het toch wel goed geloof ik

Mja.. We passen ook heel goed bij elkaar ja. Zelfde levensstijl, we willen dezelfde dingen van het leven, zelfde interesses etc. Op je 14e/15e heb je zo een "lijstje" van dingen die je heel gaaf vindt bij een jongen (qua hobbies en kleding e.d.) en zelfs aan dat lijstje voldoet hij op ieder punt, wel grappig
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:24
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
hey ik vindt het wel tof om te oren dat mensen deze ervaring kunnen delen
het is net alsof je een team bent, en echt gemaakt bent om elkaar in balans te houden.
Oud 11-09-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
hey ik vindt het wel tof om te oren dat mensen deze ervaring kunnen delen
het is net alsof je een team bent, en echt gemaakt bent om elkaar in balans te houden.
Kun je nog meer clichés in twee zinnen plakken. :')
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:31
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
nee eigenlijk niet... of misschien tog wel
aleen geen zin om er serieus op daar te gaan ofzo.
Oud 11-09-2007, 15:49
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Ja, maar dat is mijn beste vriend! Toen wij elkaar voor het eerst zagen hadden we het binnen 5 min al over futuristische films als the matrix en over kunstmatige intelligentie...wat ons beiden fascineert!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:00
Verwijderd
Ja, en dat kregen we ook te horen van vrienden Het leek volgens hen heel vaak zo alsof we elkaar al ons hele leven kenden - terwijl het toen 1 jaar was ofzo. Ik heb dat echt alleen met hem gehad, en hij had precies hetzelfde bij mij; we hebben nooit momenten gehad waarin we niet wisten hoe we iets tegen elkaar moesten zeggen, alles ging gewoon vanzelf. En gaat, want we zijn nu 7 jaar samen.
Ik heb met een vriendin ook zo'n soort klik gehad; vanaf dag 1 voelde we gewoon een soort band en konden we álles tegen elkaar zeggen. Helaas is dat uiteindelijk doodgebloed, geen ruzie ofzo; zij ging verhuizen, naar een andere school, en tja, toen hadden we andere vrienden en andere hobby's en was 't heel snel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Nee, want als ik iemand pas ken dan lijkt het alsof ik iemand pas ken.
jezus, wat een slechte kutreactie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:47
Jannekus
Jannekus is offline
Ik weet niet echt of ik een relatie zou willen met een jongen die precies dezelfde overeenkomsten met mij en dezelfde interesses heeft. Het zou, zoals enkele hier al zeggen, een goede vriend kunnen worden. Ik ben altijd zo bang dat je dan op een gegeven moment uitgepraat bent met je vriend.

Ik val meestal op andere types met een aantal gedeelde interesses. Maar ik weet ook nog niet echt waar ik over praat want ik ben nog nooit echt ´echt´ verliefd geweest
Oud 11-09-2007, 18:14
haha444haha
haha444haha is offline
Citaat:
Op je 14e/15e heb je zo een "lijstje" van dingen die je heel gaaf vindt bij een jongen (qua hobbies en kleding e.d.) en zelfs aan dat lijstje voldoet hij op ieder punt, wel grappig
Bij mij is het juist heel anders.. nu ik jouw reactie over zo'n "lijstje" lees denk ik er weer aan dat mijn vriend juist niet zo is als ik me altijd de perfecte jongen had voorgesteld.. sterker nog ik vond hem echt helemaal niks in het begin. Maar vanaf de eerste dag dat we wat met elkaar hebben weet ik zeker dat hij WEL de perfecte jongen voor mij is terwijl hij zo anders is dan hoe ik daar van tevoren over dacht. Ik heb dus wel een perfect match met hem terwijl hij zo anders is dan mijn perfecte jongen altijd is geweest.. best wel bijzonder eigenlijk
Oud 11-09-2007, 18:24
Muchacha
Muchacha is offline
Hmm, ik denk dat zo'n mensen ook eerder vrienden worden. Al kan ik me ook wel voorstellen dat zo iemand mijn geliefde kan worden...
Oud 12-09-2007, 10:00
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Bij mij is het juist heel anders.. nu ik jouw reactie over zo'n "lijstje" lees denk ik er weer aan dat mijn vriend juist niet zo is als ik me altijd de perfecte jongen had voorgesteld.. sterker nog ik vond hem echt helemaal niks in het begin. Maar vanaf de eerste dag dat we wat met elkaar hebben weet ik zeker dat hij WEL de perfecte jongen voor mij is terwijl hij zo anders is dan hoe ik daar van tevoren over dacht. Ik heb dus wel een perfect match met hem terwijl hij zo anders is dan mijn perfecte jongen altijd is geweest.. best wel bijzonder eigenlijk
Dat ken ik. Mijn vriend is ook echt helemaal níet mijn type. Maar we zijn nu een jaar samen en het voelt echt nog zoals in het begin. Naja, ik ben wel van hem gaan houden en dat is er wel bijgekomen natuurlijk, maar ik ben ook nog steeds echt verliefd. Als ik weet dat ik 'm ga zien en ik zit in de trein naar hem toe, dan heb ik ook nog steeds de kriebels in mijn buik. *zwijmel*

ot; de perfecte match.. Hmm.. Ik weet wel dat ik zowel met m'n beste vriendinnetje als met mijn vriend meteen zo'n *klik* had. Maar een perfecte match zou ik het geen van beide willen noemen.
Oud 12-09-2007, 22:39
Vice
Vice is offline
Nee, eigenlijk niet.
Oud 12-09-2007, 22:58
Mucky
Mucky is offline
Jup, al van ons eerste msn gesprek had ik iets van wauw, dit gaat nog ver komen.. Zijn nu bijna een jaartje samen...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 06:58
luchtballon
luchtballon is offline
Oh ik wil nog even toevoegen: voor mij, als iemand heel erg hetzelfde is zoals jij zegt, dan vvoelt het als verwantschap. Dat is de verbondenheid, maar is neit aantrekkelijk. Liefde is op iets anders, geen 'broederschap'.
dus vrienden.
Maar ik kan natuurlijk wel het idee hebben dat iemand goed bij me past vanaf het begin.
Oud 13-09-2007, 07:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Precies dit ja.
Oud 13-09-2007, 07:54
Rioto
pefect match? mag een wonder zijn als ik dat ooit is mag tegen komen. schrik eerder de vrouwen af met mijn opvattingen etc
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 08:32
Verwijderd
Citaat:
precies dit. ik zou überhaupt geen relatie met iemand kunnen hebben die over alles hetzelfde denkt etc.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
precies dit. ik zou überhaupt geen relatie met iemand kunnen hebben die over alles hetzelfde denkt etc.
Ik ken überhaupt niemand die over alleen al politieke en sociaal-economische kwesties ook maar bij benadering hetzelfde denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2007, 12:46
Verwijderd
haha. naja, een vriendin en een vriend van me hebben iets met elkaar, en die 2 zijn echt PRECIES hetzelfde in denken en doen. écht 2 handen op één buik zeg maar. ik zou nooit een relatie met iemand kunnen hebben die over veel dingen hetzelfde denkt etc., omdat ik me dan kapot zou gaan irriteren na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:22
Henkje
Henkje is offline
Citaat:
Jup . En we zijn al ruim 2,5 jaar samen .
Oud 14-09-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
haha. naja, een vriendin en een vriend van me hebben iets met elkaar, en die 2 zijn echt PRECIES hetzelfde in denken en doen. écht 2 handen op één buik zeg maar. ik zou nooit een relatie met iemand kunnen hebben die over veel dingen hetzelfde denkt etc., omdat ik me dan kapot zou gaan irriteren na een tijdje.
Andersom zou ik het niet kunnen met iemand die compleet anders denkt; ook irritatie.

Voor mij moet er dus zeker wel wat overeenkomsten in mening zijn, maar ook zeker wat verschillen; een mooie mix dus. Maar dan nog kan iemand de 'perfecte match' zijn waar het gewoon direct mee klikt.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:20
Magican
Magican is offline
Nee dat heb ik nooit. Vooral ook omdat de enige die gemaakt is voor mij ikzelf ben.
Reageren

Regels voor berichten