Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2007, 16:12
MysteriousMe
MysteriousMe is offline
Het gaat hier om een jongen, die ik even J. (19, ik ben 17) noem.
Ik heb hem ooit eens gezien op een feest van een paar vriendinnen van me. Twee weken geleden kwam ik hem op stap tegen. We hebben een hele gezellige avond gehad. We hebben gedanst, hij trakteerde mij op een drankje en we hebben gezoend. En aan het einde van de avond vroeg hij mijn telefoonnummer, uiteraard heb ik die gegeven.

Sinds die dag stromen de SMSjes binnen. We voelden ons, ik denk door die smsjes, extreem tot elkaar aangetrokken. We hadden daarom besloten om af te spreken (dat was afgelopen donderdag, gisteren in dit geval). In die tijd dat we die afspraak hebben gemaakt en de afspraak zelf, stuurden we elkaar nog meer SMSjes. Ze werden ook steeds intiemer.

Gisteren heb ik dus met hem afgesproken. Het was echt héél erg gezellig en we hebben meer gedaan dan alleen zoenen (niet hét, dat doe ik echt niet zomaar).
Dit is ook geheel buiten mijn gewoontes om. Ik zoen niet ineens iemand op stap, laat staan dat ik naderhand ermee afspreek en ook verdere dingen ermee ga doen. Zo is hij ook niet, zei hij tegen me.
We hebben het zó leuk gehad, dat we elkaar dinsdag weer gaan zien.

Ik voel me nu, na 2 keer gezien te hebben, heel erg aangetrokken tot hem. Kortom; ik ben helemaal hoteldebotel verliefd. Ik denk de hele dag door aan hem en ik voel de vlinders die ik al heel lang niet meer gevoeld heb. Normaal word ik nooit zo snel verliefd, maar nu toch echt. Ik heb hem ook hints gegeven dat ik hem leuk vind en er eigenlijk naar vraag of hij er ook zo over denkt, maar naar mijn idee begrijpt hij het niet echt (tja. Het is en blijft een man). Ik wil zó graag weten wat hij van me vindt, maar ik durf het niet recht toe recht aan te vragen.

Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 16:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2007, 16:32
tuttebel
tuttebel is offline
spreek gewoon vaker met m af en dan zul je het vanzelf zien. als je nu al gaat vragen of hij net zo gek op je is als jij op hem, en hij is het nog niet, zul je hem een beetje verstikken en gaat hij zich misschien opgelaten voelen. dus ik zou eigenlijk niets vragen maar gewoon zo blijven hinten dat jij hem wel leuk vindt, in een smsje zetten dat je m graag weer wilt zien, of dat je m 'een beetje mist'. als hij iets in dezelfde trant terugstuurt kun je er wel van op aan dat hij je ook graag ziet.
maar: rustig aan.
Oud 14-09-2007, 16:37
MysteriousMe
MysteriousMe is offline
Citaat:
spreek gewoon vaker met m af en dan zul je het vanzelf zien. als je nu al gaat vragen of hij net zo gek op je is als jij op hem, en hij is het nog niet, zul je hem een beetje verstikken en gaat hij zich misschien opgelaten voelen. dus ik zou eigenlijk niets vragen maar gewoon zo blijven hinten dat jij hem wel leuk vindt, in een smsje zetten dat je m graag weer wilt zien, of dat je m 'een beetje mist'. als hij iets in dezelfde trant terugstuurt kun je er wel van op aan dat hij je ook graag ziet.
maar: rustig aan.
Bedankt.
Ja, hij smst wel heel vaak (oké, ik lieg, sinds vandaag ) dat hij niet kan wachten tot dinsdag en dat hij het liefst nu bij me wilt zijn. En vanmorgen zei ie dat zijn dekbed nog helemaal naar me ruikte *knipoog, knipoog*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:46
Verwijderd
Wtf. Je wilt weten wat hij van jou vindt zonder het hem te vragen. In welk universum denk je dat dat mogelijk is?

En je hebt hints gegeven dat je hem leuk vindt naast dat je continu (terug)smst, telkens met hem af wilt spreken en met hem zoent? Goh, vraag me af of hij het door heeft... Muts Hij klinkt net zo geïnteresseerd als jij; gewoon vaker afspreken en hoogstwaarschijnlijk komt het hoge woord en binnenkort wel een keer uit. Bij hem of bij jou.

Edit: En 'rook'.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:48
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Bedankt.
Ja, hij smst wel heel vaak (oké, ik lieg, sinds vandaag ) dat hij niet kan wachten tot dinsdag en dat hij het liefst nu bij me wilt zijn. En vanmorgen zei ie dat zijn dekbed nog helemaal naar me ruikte *knipoog, knipoog*
jaa die vindt jou ook wel leuk hoor.
Oud 14-09-2007, 16:50
MysteriousMe
MysteriousMe is offline
Citaat:
Wtf. Je wilt weten wat hij van jou vindt zonder het hem te vragen. In welk universum denk je dat dat mogelijk is?

En je hebt hints gegeven dat je hem leuk vindt naast dat je continu (terug)smst, telkens met hem af wilt spreken en met hem zoent? Goh, vraag me af of hij het door heeft... Muts Hij klinkt net zo geïnteresseerd als jij; gewoon vaker afspreken en hoogstwaarschijnlijk komt het hoge woord en binnenkort wel een keer uit. Bij hem of bij jou.

Edit: En 'rook'.

Tja, dat is het probleem.
De afgelopen keer dat ik dacht dat het wederzijds was, had die jongen van toen nog een stuk of 5 andere meisjes waarmee hij zat te vozen. Ik denk dat dat mij dwars zit, dat ik bang ben om weer in een kuil te vallen.

Hij zegt wel dat hij normaal gesproken absoluut niet zomaar met een meisje zoent, laat staan (bijna) seks heeft. Maar toch blijf ik er onzeker over.

En ik ben nou eenmaal zo'n schijtluis die zoiets niet direct durft te vragen.

EDIT: Sorry, 'rook' dan, weekend hè.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Tja, dat is het probleem.
De afgelopen keer dat ik dacht dat het wederzijds was, had die jongen van toen nog een stuk of 5 andere meisjes waarmee hij zat te vozen. Ik denk dat dat mij dwars zit, dat ik bang ben om weer in een kuil te vallen.

Hij zegt wel dat hij normaal gesproken absoluut niet zomaar met een meisje zoent, laat staan (bijna) seks heeft. Maar toch blijf ik er onzeker over.

En ik ben nou eenmaal zo'n schijtluis die zoiets niet direct durft te vragen.

EDIT: Sorry, 'rook' dan, weekend hè.
Niet zeggen, ik moet nog 2 uur werken. En als je niet durft te vragen, zou ik gewoon afwachten. Op een gegeven moment zegt of vraagt iemand het toch wel. Of dan is het gewoon duidelijk dat je wel wat hebt...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:55
Verwijderd
Nou ja je merkt het vast wel een keer of hij serieuze bedoelingen heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:55
MysteriousMe
MysteriousMe is offline
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een beetje in zo'n zelfde situatie gezeten (al liepen wij niet zó hard van stapel) en toen heb ik een keer een heel goed open en eerlijk gesprek met hem gehad. Anders had ik iets gevraagd in de trant van 'leuk he, verliefd zijn'. Dat zou je kunnen doen als je het niet rechtstreeks wil vragen.
Oud 14-09-2007, 19:42
Verwijderd
Een vriendin van me liet trouwens gisteravond d'r scharrel een enquete invullen waarin je onder andere moest aanvinken of je verliefd was of niet Dus als je het heel omslachtig wilt doen, moet je een vak gaan volgen waarbij je voor een project een enquete moet afnemen bij bekenden en dan daar stiekem zo'n vraag in bewerken
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van me liet trouwens gisteravond d'r scharrel een enquete invullen waarin je onder andere moest aanvinken of je verliefd was of niet Dus als je het heel omslachtig wilt doen, moet je een vak gaan volgen waarbij je voor een project een enquete moet afnemen bij bekenden en dan daar stiekem zo'n vraag in bewerken

Heel sneaky hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:39
Verwijderd
Je kan het natuurlijk ook gewoon geloven. En ergens kan ik me wel voorstellen dat dat lastig is, maar als je nu al helemaal moeilijk gaat doen en twijfelen aan wat hij zegt, terwijl hij nog geen aanleiding tot wantrouwen heeft gegeven...
Hij zegt dat hij echt niet met iedereen zoent, overlaad je met sms'jes en heeft zin om je snel weer te zien. Lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:20
Tiño
Tiño is offline
dat zit wel goed denk ik, zeker als ie blijft smsen.
En , echt jongens snappen hints niet. Ik heb t met mn vriendin soms nog steeds, ze bedoelt iets ,maar zegt t niet direct ,maar begint met vage hints, ze heeft ondertussen door dat dat vaak niet werkt(na ruim 3jaar!) maargoed,

Als je iets wilt weten moet je het vragen aan em!
Oud 15-09-2007, 12:36
MysteriousMe
MysteriousMe is offline
Mja. Ik heb het heel omslachtig gedaan. En er is uitgekomen dat hij mij zeker beter wilt leren kennen, net zoals ik hem. Dus ik hoop dat het goed gaat lopen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 09:21
WolterB
WolterB is offline

T ligt er ook wel erg dik bovenop dat, als hij de waarheid spreekt waar ik wel vanuit ga, hij je leuk vindt
Oud 16-09-2007, 10:19
dallie
dallie is offline
Was het nou zo moeilijk of deed je zelf lekker moeilijk
Oud 16-09-2007, 10:54
MysteriousMe
MysteriousMe is offline
Beide, hoor.
Het is er heel erg stroef uitgekomen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:54
Smokin'