Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2007, 14:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Goed, ik wil dus een nieuwe telefoon omdat de oude het nogal laat afweten. De walkman phones van Sony Ericsson vind ik erg tof, en ik heb navraag gedaan bij Belcompany, en uiteindelijk wil ik de w610i wel. Het punt is dat ze hem daar alleen met een simlock verkopen. Ik kan hem alleen krijgen met een KPNsimkaart. Aangezien de tarieven van KPN wel wat anders zijn dan de tarieven van T-mobile, waar ik nu nog mee bel en sms, wil ik liever mijn eigen simkaart houden, of een aanbieder met wat betere tarieven.

Wat kan ik nu het beste doen? Ik moet perse prepaid (o.a. ouders, en het is voor mij niet rendabel om met een abonnement te kloten). Is er nog een alternatief, of een winkel waar ze deze telefoon wél aanbieden met een gunstiger (prepaid)tarief?

Ik ga nog even navraag doen bij TforTelecom, op de site stond dat ze de telefoon aanboden, simlockvrij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2007, 17:48
Verwijderd
De telefoon is in ieder geval erg gaaf, mijn vriend heeft 'm ook, met abbo..

Maar voor een tientje kun je 'm laten unlocken natuurlijk, dan ben je ook klaar. Meestal zijn ze zonder simlock ook een stukje duurder.

http://www.kieskeurig.nl/nl/product....e=gsm&gq=w610i
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 18:23
]{ing
]{ing is offline
Eigenlijk verschilt ie wel heel weinig van de K750i, alleen uiterlijk is anders.. Hij is wel erg plat. K800i heeft een mooier scherm en meer functionaliteit. Maar die gebruik je toch niet denk ik.

Neem gewoon prepaid sim pakketje en een sim lock vrije w610i.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:01
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
@ krummeltje, kan ik dan ook gewoon die van KPN kopen en hem dan ergens laten unlocken, en mijn eigen simkaartje erin gooien? Dat wist ik helemaal niet, nouja ik ga het wel even navragen . Iig bedankt.

@ ]{ing, ja ik doe nou niet echt wilde dingen met mijn telefoon, die w610i is wat mij betreft prima, maar toch bedankt, daar kan ik altijd nog naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:46
bamiPoep
bamiPoep is offline
als je simlock afhaalt (op de markt voor n 10tje) vervalt de garantie. tenzij kpn je zo n code stuurt. maar daarvoor betaal je 70 euro ofzo.
Oud 06-09-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
als je simlock afhaalt (op de markt voor n 10tje) vervalt de garantie. tenzij kpn je zo n code stuurt. maar daarvoor betaal je 70 euro ofzo.
Dat wist ik dan weer niet. Na een jaar kun je de code overigens gratis aanvragen.

Maar is ie online niet te vinden met T-mobile en kun je dan niet nummerbehoud doen?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 13:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ja ik heb hem uiteindelijk simlockvrij gevonden maar dat ging toch iets boven het budget. Nu wordt het misschien de w810i, die wordt bij t-mobile met een prepaid pakket aangeboden en dan kan ik mijn eigen simkaart er gewoon ingooien .
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:45
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ja ik heb hem uiteindelijk simlockvrij gevonden maar dat ging toch iets boven het budget. Nu wordt het misschien de w810i, die wordt bij t-mobile met een prepaid pakket aangeboden en dan kan ik mijn eigen simkaart er gewoon ingooien .
W810i is ook even goed als die W610i.. W610i is platter en met heel kleine knopjes (eerder nadelig dan voordelig)

De toestellen zijn even zwaar, W610i is 5 mm dunner. De W810i heeft wel een uur meer spreektijd en ondersteuning voor meer geheugen: Memory stick pro duo ipv M2 van de W610i.. past dus meer in, 4GB niet het max van M2 (2GB).
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:17
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
W810i is ook even goed als die W610i.. W610i is platter en met heel kleine knopjes (eerder nadelig dan voordelig)

De toestellen zijn even zwaar, W610i is 5 mm dunner. De W810i heeft wel een uur meer spreektijd en ondersteuning voor meer geheugen: Memory stick pro duo ipv M2 van de W610i.. past dus meer in, 4GB niet het max van M2 (2GB).
Ja had ik al gezien! Dus misschien wil ik nog wel liever de 810i.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:13
Verwijderd
De W810i is nóg lelijker dan de W610i ;x
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik dan weer. Ook een erg fijne telefoon
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:36
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
De W810i is nóg lelijker dan de W610i ;x
Jongen, ik wil hem morgen wel in je neus douwen hoor :agressief:. ;x

@krummeltje, ik heb de w810i gekocht, en hij is tof!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Jongen, ik wil hem morgen wel in je neus douwen hoor :agressief:. ;x

@krummeltje, ik heb de w810i gekocht, en hij is tof!
Wit of zwart? Ik heb de witte, en hij's inderdaad erg fijn
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 19:07
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Wit of zwart? Ik heb de witte, en hij's inderdaad erg fijn
Oh ja ik heb de zwarte, de witte zag er wel mooi uit (op de site) maar zwart is toch meer mijn ding. En ik heb er eigenlijk niet eens naar gevraagd in de winkel .
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 05:39
Verwijderd
Ik heb de zelfde, witte.

Alleen niet simlock vrij Ik ging rondvragen hier of ik hemkon laten unlocken. Dat is hier een taboe onderwerp. Stomme canadezen.

Leuke telefoon verder, erg blij mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten