Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat die stomme Duitse pakkettenbezorger er nu nog niet is want ik heb hoofdpijn en nekpijn en wil heelgraag een uurtje liggen maar dat kan niet want die rukker zou tussen 13 en 15 komen. En tussen 13 en 15 betekent altijd zo rond 15.10.
En dat ik weer geen geld heb door die stomme rijlessen en dat geldt ook voor volgende maand en dat terwijl ik dringend kleren nodig heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
SQL is best tof zolang je netjes van de templates afblijft.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik werd vandaag wakker met een ontzettend verkouden en grieperig gevoel en een of ander rare bult op m'n wang. En heel die wang is ook opgezet en doet pijn. En morgen heb ik voor het eerst in lange tijd weer een feestje waarbij ik helemaal kapot zou gaan, maar dat gaat nu niet want ik voel me sowieso al kapot.
![]()
||
Citaat:
miljaar dan ben je wel genaaid. ben je dood, slaan ze een slaatje uit je graftekst. of nouja dan ben je toch al dood, eigenlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waar laat je je condoom? just-someone | 34 | 22-06-2015 19:37 | |
De Kantine |
A Bit Of Saai and Laurie #181 Trimm Trabb | 500 | 18-04-2008 10:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
{verhaal} Broer. Kip187 | 0 | 26-11-2002 15:16 |