Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Oke, hopeloos ouderwets. Maar toen ik 10 was stond bij mijn oom en PC dat nog het spel 'Castle Adventure' bevatte.
En dat heb ik echt gaar gespeeld (zeggen ASCII graphics jullie iets?)
|
Verwijderd
|
Trade Wars 2002 vind ik een van de leukste spellen om te spelen. Helaas zijn de dagen van BBS'sen wel geteld; en op internet spelen gaat 9 van de 10 keer zo traag als wijlen Ien Dales door een waterglijbaan.
Zijn d'r trouwens nog meer mensen into TW2002 geweest? Of ben ik hier weer de einzelganger (en tevens oppernerd). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu zal ik nooit weten hoe het afloopt ![]()
|
De FF reeks gewoon als RPG, het heeft er een beetje mee te maken wat je leuk vind... dit is wel mijn favo genre dan, maar ook Zelda is geweldig, Mario is gewoon qua gameplay altijd perfect natuurlijk, maar ik heb ook heel veel Iss Pro op de PSX gespeeld vond ik ook echt een geweldig spel... je hebt echt onnoemelijk veel toppers moeilijk om te kiezen, maar toch FF 7 dan maar....
|
![]() |
|
Ik vond Metal Gear Solid echt heel vet.
Ik speelde hem op de pc.. maar ook de eerste N64 ZELDA was echt mooi en goed. Nu ben ik bezig met Morrowind wat ik ook wel weer superr vind. Goeie klassiekerseries als FULL THROTTLE LEISURE SUIT LARRY ennehh KING'S QUEST blijven goed jammer dat die uitgevers niet zo veel meer doen daarmee FULL THROTTLE 2 komt en ESCAPE FROM MONKEY ISLAND 5 geloof ik WREED!!!!!!!
||
Citaat:
![]() ![]() en uh.. beste spel allertijden: king's quest numero 1. en airborne ranger, en loderunner, en en en ![]() zo, shame on me: vergeet gewoon even Battle Chess reeks te noemen. (1, 2 en 4000 .. hm, kga de diskettes maar weer es uit de kast toveren ![]() *nostalgie komt naar boven borrelen* Cartooners (cartoons) van Electronic Arts heb ik ook super vaak gedaan... kon je je eigen tekenfilmpjes maken met standaardfiguren enzo ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 01:19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Beste Spelcomputer allertijde? le Big Boss | 61 | 09-06-2002 00:50 | |
Games |
Wat is jullie lievelings spel ? T-REX | 79 | 27-03-2002 14:37 |