Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2007, 22:46
Bonga
Bonga is offline
ik zou gaan huilennaar de maan welteverstaan

wat zou je doen als je nu niet kon slapen?
Oud 16-09-2007, 22:47
Verwijderd
Niet gaan slapen.

Wat zou je doen als de dikke kater van de buren binnenloopt?
Oud 16-09-2007, 22:48
Verwijderd
Edit: he te laat

Aaien.

Wat zou ej doen alsje allergisch bent voor je eigen hond/kat?
Oud 16-09-2007, 22:49
Verwijderd
De hond/kat wegdoen.

Wat zou je doen als je een lelijke avatar zou hebben?
Oud 16-09-2007, 22:51
Verwijderd
Houden uit luiheid

wat zou je doen wanneer iemand je belt dat je naar een belangrijk sollicitatiegesprek mag komen, maar alle pennen doen het niet en je moet een telefoonnummer opschrijven?
Oud 17-09-2007, 00:14
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Houden uit luiheid

wat zou je doen wanneer iemand je belt dat je naar een belangrijk sollicitatiegesprek mag komen, maar alle pennen doen het niet en je moet een telefoonnummer opschrijven?
heel leiv vragen of ze het kunnen smsen of, of ze een momentje hebben zodat ik het in mijn telefoon kan zetten. :-)

Wat zou je doen als je jon niet mocht zien?
Oud 17-09-2007, 01:41
Verwijderd
Demonstreren en handtekeningen verzamelen.

Wat zou je doen als je ouders je het huis uitzetten?
Oud 17-09-2007, 01:42
PixelDansje
PixelDansje is offline
huilen, bij een vriendin logeren en zo snel mogelijk goedmaken of een nieuw huis zoeken.

wat zou je doen als je ineens alcoholist bent.
Oud 17-09-2007, 10:41
TopDrop
TopDrop is offline
Mij ten zeerste afvragen hoe dat zo opeens gekomen is terwijl ik helemaal niet zovaak en zoveel drink. Maar goed. Het accepteren en mij aanmelden bij Anonieme Alcoholisten.

Wat zou je doen als opeens ál je schoenen niet meer passen?
Oud 17-09-2007, 11:00
trophus
trophus is offline
naar de huisarts, want dan is er iets ernstig mis met mn voeten ;x

Wat zou je doen als je vanaf de straat twee duidelijk herkenbare forumers seks ziet hebben in een hotelkamer en je hebt een camera bij je?
Oud 17-09-2007, 11:03
Verwijderd
een foto maken waarop niks te zien is, maar zodat je wel een bewijs hebt dat je er was, met mezelf heel blij in beeld die een duim opsteekt en een hele brede grijns en dan niks zeggen en dat gewoon ergens posten.

wat zou je doen als je seks aan het hebben was in een hotelkamer met een forummer en een andere forummer wil daar zo nodig een foto van maken?
Oud 17-09-2007, 11:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik neem aan dat degene die de foto wil maken ook degene is met wie je seks hebt?
In dat geval zal ik eerst verder gaan met seksen en daarna stiekum de foto wissen.

Wat zou jij doen als een forummer van het andere geslacht (zelfde geslacht voor de homo's en lesbo's hier) jou via PM vraagt om af te spreken op een hotelkamer voor een stevig potje sex?
Oud 17-09-2007, 11:24
snoopy
snoopy is offline
? gewoon terug pm-en dat ik daar geen zin in heb?

Wat zou jij doen als je op internet al een tijdje aan t flirten bent met iemand. Je hebt hem/haar behoorlijk wat verteld en je vindt hem/haar echt leuk. Na een tijdje kom je erachter dat het een klasgenoot(collega) van je is.
Oud 17-09-2007, 11:31
Balance
Balance is offline
Dat biedt mogelijkheden. Die persoon ken ik al, ik zie hem geregeld en ik vind hem dus leuk? Nou, dat zou wat kunnen worden.

Wat zou je doen als je een pm ontvangt waarin er flink op je gescholden wordt?
Oud 17-09-2007, 12:11
PixelDansje
PixelDansje is offline
Huhm vragen waarom ik uitgescholden wordt?

Wat zou je doen als je vet zenuwachtig was en je niets te doen wist om je tijd te versnellen
Oud 17-09-2007, 12:37
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Huhm vragen waarom ik uitgescholden wordt?

Wat zou je doen als je vet zenuwachtig was en je niets te doen wist om je tijd te versnellen
Zeuren tegen mensen!

Wat zou je doen als je onder de douche staat met schuim in je haar en er is ineens geen water meer.. ?
Oud 17-09-2007, 12:41
PixelDansje
PixelDansje is offline
me afdrogen met schuim in mijn haar?
en dan ergens anders verder douchen.

WAt zou je doen als je echt in een verhaal als het wwspel verhaal zou zitten.
Oud 17-09-2007, 14:09
trophus
trophus is offline
een nachtwacht oprichten tegen die verdraaide wolven

wat zou je doen als iemand je s.com account hackt en je naam zwart maakt?
Oud 17-09-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
een nachtwacht oprichten tegen die verdraaide wolven

wat zou je doen als iemand je s.com account hackt en je naam zwart maakt?
Een ban aanvragen voor mezelf.

Wat zou je doen als je in één klap al je geld kwijt zou zijn doordat iemand je rekening heeft geplunderd?
Oud 17-09-2007, 14:27
Balance
Balance is offline
Eerst hard huilen, verontwaardigd zijn, aangifte doen bij de politie.
Daarna weer hard gaan werken om weer wat spaargeld op te bouwen.

Wat zou je doen als een vriendin in de discotheek ineens raar gaat doen. Ze kan amper nog op haar benen staan en lijkt enorm dronken, terwijl ze slechts 1 drankje op heeft.
Oud 17-09-2007, 15:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Haar naar huis toe brengen, want waarschijnlijk heeft één of andere gladjakker dan wat in haar drankje gedaan.

Wat zou jij doen als een vriend van je bekend dat ie verliefd op je is? (voor de meisjes: een vriendin)
Oud 17-09-2007, 15:39
snoopy
snoopy is offline
nou ja... hetzelfde als ik op ieder willekeurig persoon zou reageren: ik heb al een relatie, sorry! En verder zou ik diegene niet ontwijken ofzo. Misschien zou ik iets voorzichtiger zijn met mijn verhalen over mijn vriend om haar niet te kwetsen. En een knuffelig persoon ben ik toch al niet.

Wat zou je doen als je erachter komt dat je doodziek bent en binnen een jaar zult overlijden?
Oud 17-09-2007, 15:43
Missy
Missy is offline
Het is cliché; maar ik zou alles doen, wat ik nog zou willen doen. Zoveel mogelijk genieten van alles om me heen en waarschiijnlijk wel na een aantal landen gaan. Na een paar maanden - denk ik - 'gewoon' leven en extra genieten.

Wat zou je doen als scholieren.com word opgeheven?
Oud 17-09-2007, 15:44
snoopy
snoopy is offline
niets, eigenlijk. Misschien een ander forum zoeken (het flair forum ofzo, hahaha) maar ik denk t eigenlijk niet.

Wat zou je doen als je een van je ouders betrapt op stelen?
Oud 17-09-2007, 15:45
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hier niet meer komen hé, dat is immers vrij zinloos als het forum niet meer bestaat.

Wat zou jij doen als Mark Rutte jou vraagt als tweede man/vrouw ipv Rita Verdonk?
Oud 17-09-2007, 15:58
Missy
Missy is offline
Hem een tiende borrel geven en vragen maar is te bellen als ie nuchter is over zijn voorstel.

Wat zou je doen als je een gouden keeltje blijkt te hebben?
Oud 17-09-2007, 16:00
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
multimiljonair worden.

Wat zou jij doen als men je aanziet voor Dagobert Duck?
Oud 17-09-2007, 16:07
Daboman
Daboman is offline
Vertellen dat ze dat verkeerd zien.

Wat zou jij doen als je iets belangrijks weet en niemand luistert?
Oud 17-09-2007, 16:10
Verwijderd
Zorgen dat ze luisteren.

Wat doe jij als je voor de keuze staat: Nooit meer mogen werken met een maandinkomen van 2500 euri of je leven lang moeten werken met een variabel salaris?
Oud 17-09-2007, 16:29
Verwijderd
Mijn leven lang werken, want euri is geen wettig betaalmiddel.

Wat doe je als het dak van je huis opeens instort?
Oud 17-09-2007, 16:39
snoopy
snoopy is offline
Doodgaan waarschijnlijk
Zo niet: m'n moeder bellen wat ik nu moet doen

Mijne was nog niet beantwoord:
Wat zou je doen als je een van je ouders betrapt op stelen?
Oud 17-09-2007, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Huilen en zeggen dat ik het nooit meer zal doen en me ontzettend schuldig voelen en het ook echt nooit meer doen.

Wat zou je doen als je om 2 uur 'snachts in je hotel komt van een geweldige dag, met blaren op je voeten van je te kleine, te hoge schoenen en een lodderig hoofd omdat de wijn steeds werd bijgeschonken, je wilt douchen en de handdoeken blijken te ontbreken? (om 2 uur 'snachts is er geen personeel meer he)
Oud 17-09-2007, 20:22
snoopy
snoopy is offline
Me afdrogen met een t shirt oid.

En jij had m'n vraag verkeerd gelezen:

Wat zou je doen als jij een van je ouders zou betrappen op stelen? (dus een van je ouders steelt iets)
Oud 17-09-2007, 20:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
Huilen en zeggen dat ik het nooit meer zal doen en me ontzettend schuldig voelen en het ook echt nooit meer doen.

Wat zou je doen als je om 2 uur 'snachts in je hotel komt van een geweldige dag, met blaren op je voeten van je te kleine, te hoge schoenen en een lodderig hoofd omdat de wijn steeds werd bijgeschonken, je wilt douchen en de handdoeken blijken te ontbreken? (om 2 uur 'snachts is er geen personeel meer he)
In welk hotel is er om 2 uur 's nachts geen personeel meer?
Daarnaast heb ik zelf altijd een handdoek bij me als ik naar een hotel ga, dus dan gebruik ik die.

Edit: Snoopy was me voor.
Ik zou me sterk verbazen en vervolgens vragen aan m'n ouder waarom hij/zij dat doet. Vervolgens zou ik aanbieden dat ze wel geld van me mogen lenen als ze in geldnood zitten.

Stel, je hebt een hele dag lang aan je werkstuk gewerkt en hij is helemaal perfect. Bij het wegklikken van Word klik je per ongeluk op ' niet opslaan' maar gelukkig heb je hem al geprint. Je legt hem in de woonkamer klaar om morgen niet te vergeten hem in te leveren. Maar als je de volgende dag op bent gestaan vind je je werkstuk compleet verscheurd aan, dankzij je huisdier. Wat doe je?
Oud 17-09-2007, 20:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh
Van mijn mama kan ik t me best voorstellen dat ze het in een dronken bui doet, en van mn pa ook omdat hij rechts is en dus wel fraude zal plegen om het een of ander. Ik zou even bij mijn vriendje klagen en dan iets anders gaan doen.

Wat zou je doen als je flauwviel in de plee en daardoor een examen miste?
Oud 17-09-2007, 20:40
Missy
Missy is offline
Waarschijnlijk zou ik na een tijdje wel wakker worden. En na een paar minuten zegt de docent die is meegelopen wel iets ofzo. Die zal het wel in de gaten krijgen. Dan naar het ziekenhuis/huisarts en kijken of ik een herkansing kan krijgen.

Wat doe je als je een dag te laat erachter komt dat een goede vriend(in) gister jarig is geweest?
Oud 17-09-2007, 20:43
PixelDansje
PixelDansje is offline
oeh, lastminute een groots cadeau shoppen, langsgaan met balonnen enzo en doen alsof ik gewoon de dag ervoor niet kon ofzo.. Alhoewel als het beste vriend(in) is zou ik het gewoon kunnen zeggen denk ik .. Alhoewel dan zou ik het nie vergeten..

Zoiets dus.

Wat zou je doen als de regering jouw aanwijst als nationaal opgeofferde held, je fam. krijgt geld en roem maar jij moet dood. Je mag wel kiezen, maar als je afwijst ben je voor de rest van je leven de lul, wil niemand je meer aannemen om te werken enz.
Oud 17-09-2007, 20:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja verdomme, mijn familie WIL geen geld of roem! Ik zou een andere identiteit aannemen en met Raphaël in Rusland gaan wonen tot alles is overgewaaid.

Wat zou je doen als je wakker werd in een dorpje waar een groep mensen leeft die een paar eeuwen achterlopen, nog in de oudheid leven, alleen een variatie op Grieks spreken en niet zo van vreemdelingen houden?
Oud 18-09-2007, 10:27
Uice
Uice is offline
Aannemen dat ik in een Griekse amishgemeenschap terecht ben gekomen en het dorp zo snel mogelijk verlaten.

Wat zou je doen als je elke dag één cupmaat groter krijgt?
Oud 18-09-2007, 10:34
trophus
trophus is offline
Minder eten, meer sporten

Wat zou je doen als ik voor je deur stond?
Oud 18-09-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Wat zou je doen als ik voor je deur stond?
Je binnen laten, thee voor je zetten met een flinke slok rum erin, je een lading paracetamol geven en dan een bong laten roken. Dan ben je zo weer gezond.

Wat zou je doen als je iemand 500 euro ziet verliezen, en toevallig is het iemand aan wie je een grote hekel hebt?
Oud 18-09-2007, 10:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dan is diegene screwed. Ik heb niet snel aan iemand een hekel, dus als het zo is zal diegene het wel verdienen.

Wat zou je doen als je beste vriend(in) je bij het uitgaan ineens xtc aanbiedt?
Oud 18-09-2007, 11:48
snoopy
snoopy is offline
Afslaan en verbaasd kijken. Ze is namelijk wel de laatste van wie ik dat verwacht.

Wat zou je doen als je morgen een heel belangrijk examen hebt en vanavond is het afscheidsfeestje van je beste vriend(in) die morgenochtend naar een ver oord vertrekt voor een jaar.

Laatst gewijzigd op 18-09-2007 om 11:48. Reden: d-tje vergeten
Oud 18-09-2007, 11:51
Verwijderd
Zo lang feesten als maar kan, het examen toch maken, maar gewoon hertentamen doen waarschijnlijk

Wat doe je als je opeens 10 uur per nacht gemiddeld slaapt, en nog moe bent? Extra slapen of minder slapen onder het motto 'dan zal teveel slaap wel niet goed zijn'?
Oud 18-09-2007, 11:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Heel verbaast zijn dat ik ineens zo lang kan uitslapen En verder ga ik niet eerder naar bed, dus niet langer slapen.

Wat zou je doen als je me die enorm leuke jongen / dat enorm leuke meisje waar je helemaal verliefd op bent hebt gezoend en er dan achterkomt dat hij / zij 50 euro heeft gehad om dat te doen?
Oud 18-09-2007, 11:57
Verwijderd
Degene die het gaf een klap in zijngezicht geven, degene waarmee ik gezoend had voor de rest van mijn leven negeren?

Wat zou je doen als nu allebei je ouders sterven?
Oud 18-09-2007, 14:35
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
niet blij zijn.

Wat zou jij doen als je in de collegezaal zit en er komt een arabier met een bomvest de zaal binnen rennen terwijl hij de zin schreeuwt die ik in mijn sig heb staan?
Oud 18-09-2007, 15:20
Vlindertje
Vlindertje is offline
Standaardreactie als iemand binnenkomt: eerst vragen wat hij/zij studeert en daarna vragen of hij/zij lid wilt worden van de studievereniging en mee wilt gaan op weekend. Ow, en natuurlijk een foldertje onder de neus duwen.

Wat zou je doen als opeens blijkt dat jouw college een halfuur verzet is en je was al in de collegezaal?
Oud 18-09-2007, 15:31
Verwijderd
Zuchten en steunen, en maar even chocolademelk gaan halen tot het zover is.

Wat zou je doen als je een week zonder water zit?
Oud 18-09-2007, 15:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
ijsthee drinken

Wat zou jij doen dan de ijsthee ook op is?

Regels voor berichten