Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijt:
3 boterhammen met gestampte muisjes Tussendoor: appel en bakje yoghurt Lunch: 2 boterhammen met hagelslag Tussendoor: 2 boterhammen met gestampte muisjes: Avondeten: macaroni met tomatenpuree en ui en komkommer en feta en een stukje vega filet Tussendoor: appel en bakje yoghurt Later: stukje chocola |
![]() |
|
Nog steeds een gevoel alsof mijn hoofd op klappen staat, en mijn neus zit dicht. Dus weinig eten vandaag want niks smaakt
![]() ontbijt: - bakje cruesli 4 noten met melk Lunch: - flesje fruit2day framboos/druif
|
Ontbijt
2 volkoren boterhammen met pindakaas teveel 1 kiwi actimel light kop koffie Tussendoor kauwgom pot groene thee Lunch 2 volkoren boterhammen met pindakaas veelste veel (oh variatie) 1 enorme appel Tussendoor pot groene thee flesje water Avondeten couscous met tomaten, champignons, doperweten, feta en dressing met strooikaas flesje water Tussendoor ? nog wat lekkers halen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal: Stil Water Verwijderd | 9 | 19-08-2007 21:42 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |