Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
(als je de melding ziet ff op prnt scrn-knopje op je toetsenbord drukken, dan ff naar paint om de screenshot te plakken, sla het bestandje ergens op en publiceer het ergens op het net)
|
Als ik me niet vergis wordt BitComet door heel wat trackers gewoon al geblokkeerd, omdat die client te veel zou leechen, probeer eens met µTorrent, misschien werkt dat wel (is ook een veel fijnere client en wordt binnenkort de officële client, trouwens).
|
Misschien ben ik een nerd in deze dingen, maar wat moet je allemaal doen om dat utorrent werkende te krijgen na downloaden en installeren?
Ik heb het geinstalleerd maar het werkt voor geen meter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan kijken of je poort al automatisch geforward wordt in je router: Options -> Speed Guide -> Test if port is forwarded properly Zo nee, dan moet je de router eerst instellen om de getoonde poort door te sturen. uTorrent werkt perfect en verbruikt vrij weinig geheugen. ![]() |
![]() |
|
Plant nou even fatsoenlijk neer wat er niet werkt in plaats van te roepen dat het voor geen meter werkt. Mijn breezerbuurmeisje geeft nog betere omschrijvingen.
Je krijgt de Torrents niet in uTorrent?, wil uTorrent niet installeren of starten je downloads niet?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
scvhost.exe (x13) FREAKY_7 | 20 | 30-03-2011 14:46 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Router?]Problemen met internet Kingofthemall | 7 | 10-08-2006 02:01 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Films, TV & Radio |
AnimeTopic #6 Kurogane | 500 | 09-05-2005 22:03 | |
Software & Hardware |
[bitcomet] langzame snelheid Verwijderd | 11 | 20-10-2004 01:00 |