Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
He potver, wrom zegt ze aan het begin van de avond dat ze zin heeft om uit te gaan, vervolgens gaat leren en zegt dat ze niet meer online komt. Ok prima, maar als ik wil bellen, staat r mobiel uit. Nu maak ik me wel een beetje zorgen om dr, dat stuk fietsen is niet fijn, hoop dat ze toch ligt te slapen nu. Mja.
|
![]() |
|
Hihi, gisteravond ging het niet zo lekker (ik moet niet moeilijk doen maar dat is lastig) dus toen sms'te ik B. midden in de nacht maar die sliep natuurlijk al maar vanochtend stuurde hij zo'n lief sms'je terug <3. Nu moet ik opletten dat ik niet te veel ga eten want dat zou jammer zijn. Leren en vandaag ga ik het gewoon afkrijgen!
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Gisteren lag er een kaartje in de brievenbus, met een bedankje voor mijn inzet van de afgelopen jaren. Ik had er helemaal niet op die manier aan gedacht, toen ik uitgenodigd werd voor de BBQ. Heb me dan ook afgemeld met als reden dat ik vond dat ik er niet tussen thuis hoorde, omdat ik er niet gewerkt heb dit jaar en ook alleen maar achter de schermen geholpen heb. Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb ![]() Wel gek hoor, om zo beetje bij beetje je verleden steeds meer af te sluiten... |
![]() |
||
Citaat:
|
@Ave: Heel veel succes en sterkte en doorzettingsvermogen enn je kunt het inderdaad! Ik geloof in je
![]() @Redhair: Het is denk ik heel goed dat je het er allemaal uitgooit nu, het niet opnieuw weer wegstopt. Het doet heel veel pijn, maar het wegstoppen zorgt er niet voor dat je er vanaf bent. Dat je het nu *gewoon* toelaat vind ik heel dapper van je. ![]() @OT: En ik? Ik doe heftige dingen, waarvan ik niet weet of ze goed of slecht zijn. Zelfhulpgroep, een vriendin van mn eetstoornis vertellen, moeilijke oefeningen bij de psycholoog -waar ik afgelopen week voor het eerst beter vandaan ging dan dat ik er heen ging. Ik werk, ik studeer, ik spreek af en ik had eindelijk weer mijn stopknop ontdekt. Geen vreetbuien, maar wel bár weinig overdag. Ik heb het afgelopen week maar weer eens uitgerekend en ik had niet verwacht dat het zo ontiegelijk laag was. Helaas helaas gaat het dan natuurlijk ook altijd weer fout.. Het is 10:00 en ik heb al gegeten en gedronken voor een hele dag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me voorstellen dat je moet rondkomen en dus een baan oid moet hebben, maar dat hoeft dus niet per sé fulltime te zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik heb een beetje het idee dat ik aan een lijntje gehouden wordt...maar het is zo lastig in te schatten of dat werkelijk zo is of dat ik het me inbeeld. Hopelijk wordt het in de loop der tijd duidelijker. Verder zijn er veel dingen ![]() Nog ongeveer acht weken, dan heb ik hopelijk in ieder geval weer een beetje meer rust en anders neem ik maar een weekje vakantie tussendoor. |
![]() |
|
Gatver, ik heb zoveel huiswerk en ik doe te weinig. Maar hopelijk wordt het wel een leuk weekeinde. Ja, ik denk het wel. Ik moet gewoon minder stressen en meer doen, dan komt alles goed.
|
Ik ben geneigd om weer een bak ellende in deze post uittestorten, maar ergens heb ik het gevoel dat dat op dit moment niet zo nodig is. Het is allemaal niet heel makkelijk en zo en ik worstel met het leven, maar niet alles is zo negatief als ik probeer te stellen. Door dat gedeprimeerde gevoel maak ik alles zwarter dan het is en ik moet daar mee stoppen want ik help mezelf er inmiddels niet meer mee. Ik spreek nu met mezelf af dat ik pas weer wat mag posten als ik iets positiefs verzonnen heb om te posten. Ik moet mezelf even terrecht wijzen want ik zie dat ik niet goed bezig ben en ingrijpen is mogelijk als ik dat wil.
|
@ Nonaj: ik heb dus ongeveer hetzelfde, maar dat wist je waarschijnlijk inmiddels wel. Ik heb ook géén idee wat ik na m'n master moet gaan doen, een andere master, ergens nog een stage, een andere studie... Ik ben er achter gekomen dat je je daar niet nú druk om moet gaan maken. Het kost zoveel energie daar over na te denken en je komt er toch niet 1,2,3 uit. Je hebt je energie nu voor je studie nodig, om je scriptie te schrijven en eventueel de laatste vakken af te ronden. Daar heb je concentratie voor nodig en dat lukt niet als je met je gedachten bij andere dingen zit.
Ik had dat een paar maanden geleden ook, ik zag het echt niet meer zitten, zat me druk te maken om m'n 'toekomst' en ik kon het niet meer opbrengen te studeren. Ik heb het afgelopen jaar ook maar 30 ECTS gehaald daardoor... Na wat gesprekken met o.a. m'n ouders heb ik besloten nu eerst af te studeren, desnoods kost het me nog een jaar. En daarna zie ik wel verder. Wat ik al vaker op jouw posts getypt heb: één voor één. En nee, dan heb je niet meteen een baan als je klaar bent met je master, maar als je je daar nu druk over gaat maken, ben je fulltime daar mee bezig en studeer je nooit af. En wat Krummeltje zegt, richt je niet meteen op een baan op universitair niveau. Zoek desnoods via een uitzendbureau werk, ook al stelt het geen drol voor...je verdient dan wel en kan verder aan jezelf gaan werken. En nog een tip: probeer met iemand te praten over je probleem, dat luchtte bij mij heel erg op. Je mag altijd pmen ![]() |
![]() |
|
blegh ik ben zooo moe
dat werken breekt echt zo op.. sliep gister al voor 10 uur en kwam er vanmorgen na 8 uur uit.. een redelijk gevoel dat ik wakker was maar nu stort ik weer in ik wil slapen
||
Citaat:
![]() En ja.. Succes, hoop dat t bij jou beter gaat!
Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 14:11. Reden: gemeen.. |
![]() |
|
Ben aan het wachten totdat ik een boek kan ophalen op de uni en tegelijkertijd nog maar wat printen. Kan iemand mij uitleggen waarom de printer geen pdf's aan kan? Na elke print schakelt hij zichzelf weer uit en dan weer aan...het duurt uren zo en het is de enige printer op de zaal die het doet...
![]() Net lekker geluncht met een oud-studiegenootje in de stad. Weer lekker bij gepraat. Zo nog even voor schoenen kijken, want heb echt last van m'n voeten. Dan nog even over de markt lopen en dan de drukke vrijdagmiddag-studententrein in...gelukkig komt vriendje laat omdat hij z'n tas vergeten is en vanuit werk eerst nog naar huis moet...sukkel ![]() |
![]() |
|
Zometeen condoleren, en morgen vroeg begrafenis.
Alles zal anders zijn/worden voor haar, en ik weet gewoon niet of ze dat wel gaat trekken allemaal.. ![]()
|
![]() |
Net terug van de crematie van mijn oma. De toespraak van mijn vader vind ik helemaal goed. Hij vertelde alle verschillende kanten van mijn oma. Soms met leuke uitspraken van mijn oma en die waren volgens mij voor iedereen wel herkenbaar. Mijn oma was zo'n fantastisch mens. Ik ben heel trots op mijn vader dat hij dit gedaan heeft. Hij vond het heel eng, maar hij deed het toch en vertelde voor iedereen wel iets herkenbaars.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jeetje bleuEyes, wat een verdrietigheid
![]() Ik heb het druk, en ik vind het leuk. Deze week eerste werkweek gehad. Denk je dat je Spaans spreekt, maar een telefoongesprek voeren is lastig haha! Sinds gisteren ook een baantje als barmeisje! Jaja! En, eigenlijk was het uiteindelijk harstikke gezellig. Maar het moet even wennen. En verder werk ik lekker, haal ik mensen op van het vliegveld, leid ze rond door Cusco en help ze bij hun werk. Heerlijk. En als ik tijd heb: een boekje en muziek op de plaza. Elke pauze weer. Simpelweg omdat je altijd wel met iemand in gesprek raakt. Ik heb alweer zoveel nieuwe mensen leren kennen, ongelofelijk. En ook veel oude bekenden gezien... |
![]() |
|
Mama belt straks welke inktcartrigdes ze nodig heeft, waarna ik de Mediamarkt bezoek en vervolgens naar mama ga.
Pfft, ben super blij dat die CFB cursus erop zit... Ik vind dat soort dingen vreselijk, helemaal in een groep waar ik niemand ken. Als de cursus met bekenden wordt gegeven, scheelt dat al aanzienlijk. Nu was de cursusduur 45 uur terwijl het normaliter 8 uur bedraagt en ieder jaar 4 uur herhaling.. Intensief, dus! Alle spieren doen zeer.. Het rollenspel wat ik had met 2 acteurs was echt een kutcasus. Nadien voelde ik me zo'n klungel terwijl er met communicatieve vaardigheden weinig te voorkomen was. (Hoe mooi mensen hun feedback ook formuleren, het voelt altijd als kritiek ![]() Pfff totally gaaaar. Morgen moet ik echt leren, aangezien ik zondag moet werken en er dan weinig van zal komen...
|
Eindeiljk is het voorbij. Stomme tentamen. Weet niet of ik het gehaald heb, maar ja, tot 9 januari hoef ik me niet meer druk te maken hierover
![]() ![]() Verder kwam ik er net achter dat in het brood wat ik at toch iets zat wat ik niet mocht. Dus hele 1e week voor niets zo m'n best gedaan ![]() Misschien toch maar even fatsoenlijk avondeten maken. Al heb ik geen trek meer. En nu maar beginnen met wat lezen voor m'n studie. En vanavond lekker buizen ![]() Vanmiddag lekker met meisje van m'n master gevierd dat het voorbij was en lekker gewinkeld. Nog leuk jasje gekocht ![]() ![]() ![]() ![]() En morgen lekker ontspannen, wel wat aan m'n studie doen, maar geen druk en spanning meer. Lekker shoppen met mn papa in de stad, lekker wat drinken en eind van de middag bij het 2e kijken ![]() ![]() Kortom, ik ben blij en ontspannen ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Gothic: Wat voor dieet probeer je?
OT: M'n hoofd zit hartstikke vol, maar ik kan het niet erg gestructureerd formuleren en hier neerzetten. 't Liep vandaag wel goed, redelijk opgeschoten met m'n project, en de lunch enzo was ook wel ok. Niet heel ongemakkelijk ofzo. Maar tegelijkertijd ben ik zó gestresst over wat er allemaal nog gaat komen. Ben zo bang dat ik het niet red, dat ik de controle kwijtraak. De gedachte "en als het al misgaat is het nog geen ramp" (of iets in die richting) maakt weinig indruk. Hopelijk kan ik vanavond alsnog een beetje ontspannen en slaap ik dan wat bij vannacht... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() *duimt voor Ilse dat ze aangenomen is*
||
Citaat:
maar wees gewoon jezelf, eerlijk antwoord geven ook zeggen als je het moeilijk vind het goed te verwoorden en zet em op
||
Citaat:
Probeer nu Novo dieet. Ze hebben bloed getest op 120 voedseldingen en daaruit kreeg ik een lijst met dingen die ik mag eten en geen antistof-reactie geven en een lijst van dingen die dat wel deden. Die dat wel deden moet ik 5-10 weken vermijden, wat er eigenlijk op neerkomt dat ik bijna niets meer mag eten. (gelukkig nog wel brood, kaas en de meeste fruit en groente en ik heb gelukkig koekjes en marsepein gevonden di eik mag ![]() Maar het heeft dus alleen zin als ik heel streng alles niet eet... klein beetje sjoemelen en ik doe alle moeite voor niets. Dus daarom baalde ik wel dat er toch weer iets tussenzat wat ik niet mocht...
||
Citaat:
![]() Ik had me ,nadat ik 2 weken geleden afgewezen was, voorgenomen om nooooooooooooooit meer te gaan solliciteren ![]() ![]()
||
Citaat:
jawel.. gewoon doorgaan.. ik heb zooooo vaak gesolliciteerd en zooooo veel afwijzingen maar er komt een baan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |