Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 21:10
IcedEarth
IcedEarth is offline
Knuffel voor Redhair! Veel sterkte he, en je mag me altijd als praatpaal gebruiken, dat weet je . En inderdaad... het gaat belachelijk snel, en ik heb vreselijk veel respect hoe nuchter je er mee omgaat. Liefs!

ot; oohhh, ik moet wat aan school doen, ja, school, ja nee, bah school. Oké ik kan het wel, alleen nog even doen. Motivatie?! Hmmmm, en ik erger me werkelijk bijna dood aan een aantal klasgenootjes. Zo dom, telkens hun oordeel klaar, zo suf en saai en wereldvreemd. Een andere klasgenoot had ik toevertrouwt dat ik in de pauze even naar huis moest crossen op mijn bike om te checken of mijn o.n.s. nog in mijn bed lag en of hij mijn pc had laten staan. en dat had ie natuurlijk in een melige bui verteld dusss oooh god, wat een reacties. Ja nu sta ik in combinatie met al die andere dingen en maffe eigenschappen natuurlijk helemaal bekend als meest geschifste klasgenoot ever, maarja dat was ik toch al, proud of that! OOH en het was helemaal geen one night stand (jezus wat een kut woord) want hij bleef nóg een nachtje en we hebben weer afgesproken . Oké. Maargoed, ook met minder blowen blijf ik dus een chaotische dwaas, and kinda like that. Jaa ik ga die dingen voor school wel fixen, jaaa jaaaaa dat gaat me lukken zekaahweten. Alleen niet vandaag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2007, 21:19
Nijn*
Nijn* is offline
Het onderwerp/vragen voor mn pws zijn goedgekeurd, het feestje gisteren was heel leuk maar ook heel moeilijk (ik spreek haar nu 10 maanden niet meer!), vandaag was brak maar wel gezellig, ik heb een nieuwe telefoon en ik ben er helemaal verliefd op en M. heeft me net weer gemailt, ik ga morgenochtend naar Antwerpen en ik ben helemaal gelukkig! En maandag ben ik 17. Wie had dit ooit verwacht, dat ik nu nog zou leven, dat ik nu gelukkig zou kunnen zijn, ik in ieder geval niet. Maar vooral op dit moment is het leven echt wel hip!
Absofuckinglutely <3
Oud 20-09-2007, 21:39
Gothic
Gothic is offline
Eindelijk weet ik het dan en ik heb me voor niets druk gemaakt ... Ik zit in het 1e . Er is gewoon niemand afgevallen. Dacht ik al want er is gewoon teveel wat niet kan. Halve blessures enz.

En ik ben blij. Maar morgen 1 uur, dan ben ik echt blij. Want dan is het voorbij. Even rust. Wel het begin van drukke tijd. Veel inhalen, maar toch. Dan ben ik blij. Is alles weer rustig en op de rails. Behalve m'n eten dan, maar dat komt goed...
Oud 20-09-2007, 22:31
Redhair
Redhair is offline
Dank jullie alweer

Citaat:
Is het niet beter om het contact met hem te verbreken? Totdat je erover heen bent?

Sterkte.
Hmja, dat gaat heel moeilijk, aangezien bijna al zijn spullen nog bij mij staan, hij nu even tegenover mij woont, als ik weg ben hij de hond uit laat en we nog om elkaar geven.
Hij troost me de hele tijd, wordt niet boos of ongeduldig, hij vindt niet dat ik me aanstel. Hij is er wel voor me, dat is gewoon fijn. En als ik er vaak mee geconfronteerd word accepteer ik het misschien ook sneller.

Mijn vorige bericht typte ik bij mijn moeder thuis. Kwam rond tien uur weer bij mijn huis, hij hoorde blijkbaar mijn deur, kwam direct bij me. Vroeg hoe het ging, ik wist het niet echt. Hij gaf me een knuffel. Uurtje met elkaar gehangen, gekletst, gelachen, niet moeilijk gedaan. het is fijn dat we nog zo goed met elkaar om kunnen gaan. Ik ben daar echt blij om. Zo goed met je ex omgaan, helemaal in deze situatie, is vrij bijzonder, lijkt me.
Ik kom wel over die shit heen, ik kan er ook om lachen, af en toe. Ik ben echt een emotioneel iemand, maar kan gelukkig ook goed relativeren. Het duurt gewoon even om het te accepteren, maar dat lukt wel.
Raar gedoe, gelukkig kan ik lekker bij hem en mijn moeder uithuilen.
Slaap nu elke nacht bij mijn moeder, gedoegedoe, maar de bank is klote. Zaterdag een bed halen, kan ik weer normaal thuis slapen.
Oud 20-09-2007, 23:19
Verwijderd
He potver, wrom zegt ze aan het begin van de avond dat ze zin heeft om uit te gaan, vervolgens gaat leren en zegt dat ze niet meer online komt. Ok prima, maar als ik wil bellen, staat r mobiel uit. Nu maak ik me wel een beetje zorgen om dr, dat stuk fietsen is niet fijn, hoop dat ze toch ligt te slapen nu. Mja.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 07:24
indigo
indigo is offline
Hihi, gisteravond ging het niet zo lekker (ik moet niet moeilijk doen maar dat is lastig) dus toen sms'te ik B. midden in de nacht maar die sliep natuurlijk al maar vanochtend stuurde hij zo'n lief sms'je terug <3. Nu moet ik opletten dat ik niet te veel ga eten want dat zou jammer zijn. Leren en vandaag ga ik het gewoon afkrijgen!
Oud 21-09-2007, 07:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ik heb gister en vandaag infuus geprikt en het ging goed
en vandaag voor het eerst paard gereden.. auw
Dat lijkt me zo eng, infuus prikken, niks voor mij . Fijn dat het goed ging

Citaat:
(verhaal)
Wat zouden jullie doen als je mij was?
Ik kan je geen advies geven, maar succes ermee! Ik ken wel het gevoel van afgestudeerd zijn, maar jezelf nog niet in staat voelen om 'echt' te gaan werken. (Deels) daarom ben ik ook een verkorte tweede studie gaan doen

Gisteren lag er een kaartje in de brievenbus, met een bedankje voor mijn inzet van de afgelopen jaren. Ik had er helemaal niet op die manier aan gedacht, toen ik uitgenodigd werd voor de BBQ. Heb me dan ook afgemeld met als reden dat ik vond dat ik er niet tussen thuis hoorde, omdat ik er niet gewerkt heb dit jaar en ook alleen maar achter de schermen geholpen heb. Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb . Als het mogelijk is, ga ik morgenmiddag wel even langs, als we daar dan toch zijn, eventjes kletsen en bedanken voor het kaartje.
Wel gek hoor, om zo beetje bij beetje je verleden steeds meer af te sluiten...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:27
Verwijderd
Ik kan het niet meer. Niet meer.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:33
Verwijderd
ik heb de nieuwe cd van guus <33

en nu moet ik die levensloop gaan maken!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dat lijkt me zo eng, infuus prikken, niks voor mij . Fijn dat het goed ging
het was ook onwijs eng.. zit echt te shaken als ik moet prikken.. en als ik klaar ben donderd alles in mn benen ofzo en heb ik echt t gevoel spaghetti benen te hebben
Oud 21-09-2007, 09:09
Yana
Yana is offline
@Ave: Heel veel succes en sterkte en doorzettingsvermogen enn je kunt het inderdaad! Ik geloof in je .
@Redhair: Het is denk ik heel goed dat je het er allemaal uitgooit nu, het niet opnieuw weer wegstopt. Het doet heel veel pijn, maar het wegstoppen zorgt er niet voor dat je er vanaf bent. Dat je het nu *gewoon* toelaat vind ik heel dapper van je.

@OT: En ik? Ik doe heftige dingen, waarvan ik niet weet of ze goed of slecht zijn. Zelfhulpgroep, een vriendin van mn eetstoornis vertellen, moeilijke oefeningen bij de psycholoog -waar ik afgelopen week voor het eerst beter vandaan ging dan dat ik er heen ging. Ik werk, ik studeer, ik spreek af en ik had eindelijk weer mijn stopknop ontdekt. Geen vreetbuien, maar wel bár weinig overdag. Ik heb het afgelopen week maar weer eens uitgerekend en ik had niet verwacht dat het zo ontiegelijk laag was. Helaas helaas gaat het dan natuurlijk ook altijd weer fout.. Het is 10:00 en ik heb al gegeten en gedronken voor een hele dag Zodra ik niet meer in mijn normale ritme zit en weer *thuis* ben ipv op mn kamer, ben ik ineens weer helemaal van slag. Hier zijn producten die ik niet zelf heb gekocht, niet zelf heb bekeken, die lekker zijn maar nooit mogen.. en dan neem ik ze, maar dat mocht eigenlijk niet.. en daar gaat het dan weer fout. Morgen..morgen doe ik het allemaal weer anders. En vandaag ga ik zorgen dat het niet nog meer escaleert.
Oud 21-09-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Daar komt nog bij dat ik me nu eigenlijk net een elastiekje voel dat te ver uitgerekt is. Ik heb geen energie meer over. Het kost me nu al moeite om me op mijn huiswerk te concentreren. Ik heb al 4 jaar last van lichamelijke klachten en 2,5 jaar van psychische. Waar ik overigens ook al van alles aan gedaan heb wat niet helpt (fysio, haptonoom, dietist, psycholoog, alternatieve geneeswijzen, faalangsttraining, assertiviteitstraining, noem maar op). Ik heb de laatste jaren gewoon alles maar weggedrukt omdat ik dat stomme papiertje wilde halen. Ik vermoed dus ook dat dat er allemaal wel uit zal komen als ik een vaste baan of een stage ga zoeken, en dan ben ik mijn baan/stage dus weer kwijt...
Dan zou ik in ieder geval niet nog een studie gaan doen, maar beginnen met een baan 'onder je niveau' of parttime op je niveau, zodat je voor jezelf kan uitzoeken hoe het met je is, en wat je verder nog moet doen qua psychische hulp danwel bijstand. Een baan is veel stress, maar in mijn ogen is een studie nog veel meer stress eigenlijk
Ik kan me voorstellen dat je moet rondkomen en dus een baan oid moet hebben, maar dat hoeft dus niet per sé fulltime te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk weet ik het dan en ik heb me voor niets druk gemaakt ... Ik zit in het 1e . Er is gewoon niemand afgevallen. Dacht ik al want er is gewoon teveel wat niet kan. Halve blessures enz.
Je moet me gewoon eens geloven.

OT: Ik heb een beetje het idee dat ik aan een lijntje gehouden wordt...maar het is zo lastig in te schatten of dat werkelijk zo is of dat ik het me inbeeld. Hopelijk wordt het in de loop der tijd duidelijker.
Verder zijn er veel dingen , maar ik kan er niet zo heel veel aan veranderen...
Nog ongeveer acht weken, dan heb ik hopelijk in ieder geval weer een beetje meer rust en anders neem ik maar een weekje vakantie tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gatver, ik heb zoveel huiswerk en ik doe te weinig. Maar hopelijk wordt het wel een leuk weekeinde. Ja, ik denk het wel. Ik moet gewoon minder stressen en meer doen, dan komt alles goed.
Oud 21-09-2007, 10:10
Neko*
Neko* is offline
Ik moet ineens nog een heel natuurkunde verlsag schrijven en vandaag inleveren en grafieken tekenen en ik heb 't idee dat we de proef heel verkeerd hebben gedaan en nu weet ik niet hoe ik het allemaal moet doen en whaaaa *stress*
Oud 21-09-2007, 10:14
Verwijderd
Gatverdamme waarom ga ik nou altijd over mijn grenzen heen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:15
Verwijderd
Zal ik nog wat drinken of niet?
Zal ik kunnen slapen of niet?

Kan ik je nog bellen of niet?
Durf ik te vertellen of niet?

rottwijfel
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:42
moon
moon is offline
Ik ben geneigd om weer een bak ellende in deze post uittestorten, maar ergens heb ik het gevoel dat dat op dit moment niet zo nodig is. Het is allemaal niet heel makkelijk en zo en ik worstel met het leven, maar niet alles is zo negatief als ik probeer te stellen. Door dat gedeprimeerde gevoel maak ik alles zwarter dan het is en ik moet daar mee stoppen want ik help mezelf er inmiddels niet meer mee. Ik spreek nu met mezelf af dat ik pas weer wat mag posten als ik iets positiefs verzonnen heb om te posten. Ik moet mezelf even terrecht wijzen want ik zie dat ik niet goed bezig ben en ingrijpen is mogelijk als ik dat wil.
Oud 21-09-2007, 10:46
Nebel
Nebel is offline
Het voelt alsof de grond onder mijn voeten verdwijnt, ik heb mijn benen niet meer onder controle, trillen de hele dag. Het voelt alsof langzaam alles om me heen verdwijnt en er alleen een groot zwart gat overblijft.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:50
gewoonik
gewoonik is offline
tot nu toe gaat t allemaal best goed vandaag
heb 2 leuke dagen gehad, nu 2 studeer dagen en dan weer iets leuks.
en het gaat me nu wel lukken om te studeren en goed voor mezelf te zorgen.
heb hem weer gesproken en dat geeft me weer vertrouwen .
t komt wel goed met mij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 11:04
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nonaj: ik heb dus ongeveer hetzelfde, maar dat wist je waarschijnlijk inmiddels wel. Ik heb ook géén idee wat ik na m'n master moet gaan doen, een andere master, ergens nog een stage, een andere studie... Ik ben er achter gekomen dat je je daar niet nú druk om moet gaan maken. Het kost zoveel energie daar over na te denken en je komt er toch niet 1,2,3 uit. Je hebt je energie nu voor je studie nodig, om je scriptie te schrijven en eventueel de laatste vakken af te ronden. Daar heb je concentratie voor nodig en dat lukt niet als je met je gedachten bij andere dingen zit.
Ik had dat een paar maanden geleden ook, ik zag het echt niet meer zitten, zat me druk te maken om m'n 'toekomst' en ik kon het niet meer opbrengen te studeren. Ik heb het afgelopen jaar ook maar 30 ECTS gehaald daardoor... Na wat gesprekken met o.a. m'n ouders heb ik besloten nu eerst af te studeren, desnoods kost het me nog een jaar. En daarna zie ik wel verder. Wat ik al vaker op jouw posts getypt heb: één voor één. En nee, dan heb je niet meteen een baan als je klaar bent met je master, maar als je je daar nu druk over gaat maken, ben je fulltime daar mee bezig en studeer je nooit af. En wat Krummeltje zegt, richt je niet meteen op een baan op universitair niveau. Zoek desnoods via een uitzendbureau werk, ook al stelt het geen drol voor...je verdient dan wel en kan verder aan jezelf gaan werken.
En nog een tip: probeer met iemand te praten over je probleem, dat luchtte bij mij heel erg op. Je mag altijd pmen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 12:45
rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben zooo moe
dat werken breekt echt zo op.. sliep gister al voor 10 uur en kwam er vanmorgen na 8 uur uit.. een redelijk gevoel dat ik wakker was maar nu stort ik weer in
ik wil slapen
Oud 21-09-2007, 13:27
moon
moon is offline
ik ben uitgenodigd voor en sollicitatiegesprek.
Oud 21-09-2007, 13:34
ilse
ilse is offline
Citaat:
Ik heb er net een gehad. was helaas niet zo een succes.. Maar je weet t niet...

En ja.. Succes, hoop dat t bij jou beter gaat!

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 14:11. Reden: gemeen..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:00
Verwijderd
deze ouwe zak is 20!
morgen den haag
en geen sms terug en natuurlijk maak ik me zorgen. mja.

'lizx' bedankt voor de smsjes enzo held
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:04
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
succes!!!!!!!
Oud 21-09-2007, 14:33
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ben aan het wachten totdat ik een boek kan ophalen op de uni en tegelijkertijd nog maar wat printen. Kan iemand mij uitleggen waarom de printer geen pdf's aan kan? Na elke print schakelt hij zichzelf weer uit en dan weer aan...het duurt uren zo en het is de enige printer op de zaal die het doet...

Net lekker geluncht met een oud-studiegenootje in de stad. Weer lekker bij gepraat.
Zo nog even voor schoenen kijken, want heb echt last van m'n voeten. Dan nog even over de markt lopen en dan de drukke vrijdagmiddag-studententrein in...gelukkig komt vriendje laat omdat hij z'n tas vergeten is en vanuit werk eerst nog naar huis moet...sukkel
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:43
BleuEyes
BleuEyes is offline
Zometeen condoleren, en morgen vroeg begrafenis.

Alles zal anders zijn/worden voor haar, en ik weet gewoon niet of ze dat wel gaat trekken allemaal..
Oud 21-09-2007, 17:10
asterix
asterix is offline
Net terug van de crematie van mijn oma. De toespraak van mijn vader vind ik helemaal goed. Hij vertelde alle verschillende kanten van mijn oma. Soms met leuke uitspraken van mijn oma en die waren volgens mij voor iedereen wel herkenbaar. Mijn oma was zo'n fantastisch mens. Ik ben heel trots op mijn vader dat hij dit gedaan heeft. Hij vond het heel eng, maar hij deed het toch en vertelde voor iedereen wel iets herkenbaars.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 17:15
Verwijderd
jeetje bleuEyes, wat een verdrietigheid

Ik heb het druk, en ik vind het leuk. Deze week eerste werkweek gehad. Denk je dat je Spaans spreekt, maar een telefoongesprek voeren is lastig haha! Sinds gisteren ook een baantje als barmeisje! Jaja! En, eigenlijk was het uiteindelijk harstikke gezellig. Maar het moet even wennen. En verder werk ik lekker, haal ik mensen op van het vliegveld, leid ze rond door Cusco en help ze bij hun werk. Heerlijk. En als ik tijd heb: een boekje en muziek op de plaza. Elke pauze weer. Simpelweg omdat je altijd wel met iemand in gesprek raakt. Ik heb alweer zoveel nieuwe mensen leren kennen, ongelofelijk. En ook veel oude bekenden gezien...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 17:22
coopergirl
coopergirl is offline
Mama belt straks welke inktcartrigdes ze nodig heeft, waarna ik de Mediamarkt bezoek en vervolgens naar mama ga.
Pfft, ben super blij dat die CFB cursus erop zit... Ik vind dat soort dingen vreselijk, helemaal in een groep waar ik niemand ken. Als de cursus met bekenden wordt gegeven, scheelt dat al aanzienlijk. Nu was de cursusduur 45 uur terwijl het normaliter 8 uur bedraagt en ieder jaar 4 uur herhaling..
Intensief, dus! Alle spieren doen zeer..
Het rollenspel wat ik had met 2 acteurs was echt een kutcasus. Nadien voelde ik me zo'n klungel terwijl er met communicatieve vaardigheden weinig te voorkomen was. (Hoe mooi mensen hun feedback ook formuleren, het voelt altijd als kritiek . Vreemd)

Pfff totally gaaaar.

Morgen moet ik echt leren, aangezien ik zondag moet werken en er dan weinig van zal komen...
Oud 21-09-2007, 17:30
Verwijderd
Ik wacht hier op jou
Ook als je naast me ligt je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 17:42
Gothic
Gothic is offline
Eindeiljk is het voorbij. Stomme tentamen. Weet niet of ik het gehaald heb, maar ja, tot 9 januari hoef ik me niet meer druk te maken hierover . Selectie ook bekend. Hoef ik me ook niet meer druk te maken . Alleen even 3 weken bikkelen en alles inhalen, maar komt goed. Waarom zou ik dat niet gewoon kunnen?

Verder kwam ik er net achter dat in het brood wat ik at toch iets zat wat ik niet mocht. Dus hele 1e week voor niets zo m'n best gedaan . Nu ander brood en ik denk dat dit wel kan. Hopelijk maar dan. Is wel super duur, maar ja. Het is voor goed doel toch... En net veel te veel koekjes en marsepein gegeten. En ook nog patat vanmiddag naast al het brood wat ik al bij me had. Gaat lekker. Morgen ook al niet sporten. MAar ja, morgen weer een nieuwe dag. Moet 1 dag per week best kunnen.

Misschien toch maar even fatsoenlijk avondeten maken. Al heb ik geen trek meer.

En nu maar beginnen met wat lezen voor m'n studie. En vanavond lekker buizen . Morgen gewoon uitslapen, heerlijk. Moet hoop bijslapen.

Vanmiddag lekker met meisje van m'n master gevierd dat het voorbij was en lekker gewinkeld. Nog leuk jasje gekocht , met leuk shirtje (die ik niet gepast had). Het staat leuk, maar er zit iets van wol door en dat zit verschrikkelijk , dus die moet ik volgende week maar ff terugbrengen ... En lekker frietjes gegeten en een smootie (waar hopelijk niets inzat wat ik niet mag )...

En morgen lekker ontspannen, wel wat aan m'n studie doen, maar geen druk en spanning meer. Lekker shoppen met mn papa in de stad, lekker wat drinken en eind van de middag bij het 2e kijken . En ik ga lekker m'n nieuwe laarsen aan doen. Zal lekker pijn doen, maar ja, moet ze toch inlopen ooit. En lekker een rokje aandoen en mn nieuwe jasje .

Kortom, ik ben blij en ontspannen
Oud 21-09-2007, 18:09
Verwijderd
@Gothic: Wat voor dieet probeer je?

OT: M'n hoofd zit hartstikke vol, maar ik kan het niet erg gestructureerd formuleren en hier neerzetten.
't Liep vandaag wel goed, redelijk opgeschoten met m'n project, en de lunch enzo was ook wel ok. Niet heel ongemakkelijk ofzo.
Maar tegelijkertijd ben ik zó gestresst over wat er allemaal nog gaat komen.
Ben zo bang dat ik het niet red, dat ik de controle kwijtraak. De gedachte "en als het al misgaat is het nog geen ramp" (of iets in die richting) maakt weinig indruk.

Hopelijk kan ik vanavond alsnog een beetje ontspannen en slaap ik dan wat bij vannacht...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 18:11
moon
moon is offline
Citaat:
succes!!!!!!!
Citaat:
Ik heb er net een gehad. was helaas niet zo een succes.. Maar je weet t niet...

En ja.. Succes, hoop dat t bij jou beter gaat!
Dankjulliewel!! Het is een sollicitatiegespek van 1 uur, ben wel zenuwachtig, maar ja.
*duimt voor Ilse dat ze aangenomen is*
Oud 21-09-2007, 18:29
Verwijderd
Hihii wel goed eigenlijk. Tof. Leuke colleges
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 18:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dankjulliewel!! Het is een sollicitatiegespek van 1 uur, ben wel zenuwachtig, maar ja.
*duimt voor Ilse dat ze aangenomen is*
ik heb ook eens een soll gehad die uit rondes bestond een waar ze me met zn drieen aan zaten te staren en een keer een die echt binnen 15 minuten klaar was.. daar tegen over stond er weer een die onwijsssss lang duurde
maar wees gewoon jezelf, eerlijk antwoord geven ook zeggen als je het moeilijk vind het goed te verwoorden en zet em op
Oud 21-09-2007, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Zometeen condoleren, en morgen vroeg begrafenis.

Alles zal anders zijn/worden voor haar, en ik weet gewoon niet of ze dat wel gaat trekken allemaal..
Wat vreselijk naar allemaal Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 18:53
kroot
kroot is offline
*schopt zichzelf voor de eerste keer naar sportschool*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 19:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
@Gothic: Wat voor dieet probeer je?
Ik heb PDS en val iets te vaak flauw, ben te moe en heb teveel brood nodig waar ik niet de energie uit haal die zou moeten...

Probeer nu Novo dieet. Ze hebben bloed getest op 120 voedseldingen en daaruit kreeg ik een lijst met dingen die ik mag eten en geen antistof-reactie geven en een lijst van dingen die dat wel deden. Die dat wel deden moet ik 5-10 weken vermijden, wat er eigenlijk op neerkomt dat ik bijna niets meer mag eten. (gelukkig nog wel brood, kaas en de meeste fruit en groente en ik heb gelukkig koekjes en marsepein gevonden di eik mag ). Maar geen chocolade bv. Als het aan dat voedsel ligt, zou ik binnen 5-10 weken verbetering moeten merken. Geen/minder buikpijn, minder moe, minder honger. Als dat zo is mag ik elke week 1 stof toevoegen om te kijken of mn lichaam reageert...

Maar het heeft dus alleen zin als ik heel streng alles niet eet... klein beetje sjoemelen en ik doe alle moeite voor niets. Dus daarom baalde ik wel dat er toch weer iets tussenzat wat ik niet mocht...
Oud 21-09-2007, 19:42
moon
moon is offline
Citaat:
ik heb ook eens een soll gehad die uit rondes bestond een waar ze me met zn drieen aan zaten te staren en een keer een die echt binnen 15 minuten klaar was.. daar tegen over stond er weer een die onwijsssss lang duurde
maar wees gewoon jezelf, eerlijk antwoord geven ook zeggen als je het moeilijk vind het goed te verwoorden en zet em op
Dankjewel! lief!
Ik had me ,nadat ik 2 weken geleden afgewezen was, voorgenomen om nooooooooooooooit meer te gaan solliciteren .... en zie hier, ik moet nu gewoon op 1 uur langdurend sollicitatiegesprek komen. Maar als ik daar nou ook weer voor afgewezen wordt dan ga ik ECHT nooit meer solliciteren...denk ik
Oud 21-09-2007, 20:55
Verwijderd
en toen was ik bij het moeilijkste stuk levensloop.. pfff
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 21:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dankjewel! lief!
Ik had me ,nadat ik 2 weken geleden afgewezen was, voorgenomen om nooooooooooooooit meer te gaan solliciteren .... en zie hier, ik moet nu gewoon op 1 uur langdurend sollicitatiegesprek komen. Maar als ik daar nou ook weer voor afgewezen wordt dan ga ik ECHT nooit meer solliciteren...denk ik

jawel.. gewoon doorgaan.. ik heb zooooo vaak gesolliciteerd en zooooo veel afwijzingen maar er komt een baan
Oud 21-09-2007, 21:11
rare kwast
rare kwast is offline
again vol
Reageren

Regels voor berichten