Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2007, 15:27
zoemzoem
zoemzoem is offline
Als het dan tussen Kazet Nagorra en flyaway gaat, dan ga ik voor flyaway, omdat die er idd vage theorieën op na houdt.

Dus:
flyaway
Trophus
Hanneke
Kazet Nagorra
zoemzoem

Kazet Nagorra
Pippeloen
Drukknoopje

Dark Phoenix
death-tears

Darkiekurd
Daboman
Oud 28-09-2007, 15:28
Verwijderd
Naja, ik geloof eigenlijk niet in dat kazetverhaal. Volgens mij vindt ie het wel leuk een keer mee te doen en wil gewoon niet eruit, verder niks Dus ik ga voor flyaway.

flyaway
Trophus
Hanneke
Kazet Nagorra
zoemzoem
Lisaaah

Kazet Nagorra
Pippeloen
Drukknoopje

Dark Phoenix
death-tears

Darkiekurd
Daboman
Oud 28-09-2007, 16:35
maxwell
maxwell is offline
ik ga ook voor flyaway, oa. door wat hanneke zegt.
Oud 28-09-2007, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Ik ga ook voor flyaway.
Oud 28-09-2007, 17:28
Mohammed'95
Mohammed'95 is offline
Ik ga voor flyaway.
Oud 28-09-2007, 18:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goh, al twee mensen die 'een gevoel' bij me hebben. Jaja.

Anyway, ik ga ook voor Flyaway. Hoewel haar post me eerder stupide lijkt dan wolfachtig ga ik toch voor haar omdat zulke fouten niet mogen bij mensen die al meermalen hebben meegespeeld.
Oud 28-09-2007, 18:35
Verwijderd
ik ga dus ook voor flyaway, omdat zie posts boven me met genoeg redenen
Oud 28-09-2007, 19:55
Spelleider
Spelleider is offline
Monaco, 5 dagen geleden
‘Welkom allemaal’ begon Twinkebel. ‘Helaas moet ik meedelen dat de vorige rekruteringsmissie niet succesvol is geweest. Daarom moeten we nog iemand hebben als vervanging voor Femic. Ikzelf heb het momenteel te druk met wapens en bevoorrading regelen, daarom wil ik graag dat jij de nieuwe kandidaat gaat ophalen PixelDansje. De rest moet klaar staan voor actie, want er gaan geruchten dat ‘Det Øje’ een nieuwe aanslag voorbereid. Zijn er nog vragen?’ Zoemzoem stak zijn hand op. Twinkebel keek verbaasd naar het verband dat eromheen zat. ‘Wat heb jij gedaan?’ vroeg hij ‘Uitgeschoten met je zwaard of zo?’ ‘Zoiets’ zei Zoemzoem ‘Maar ik vroeg me af waar die aanslag gaat plaatsvinden.’ ‘Dat weet ik nog niet’ antwoordde Twinkebel.

Ergens in donker Afrika, 3 dagen geleden
‘Ga weg, ga weg, vies beest!’ huilde PixelDansje. Ze spoot met haar spuitbus richting de mug. De laatste paar uren waren de ellendigste in haar leven geweest. Ze zat helemaal onder de muggenbulten, haar kleren waren stoffig en plakten aan alle kanten en tot overmaat van ramp was ze met haar gloednieuwe suède laarsjes in een olifantendrol gaan staan. ‘Afrika is zonder twijfel het meest verschrikkelijke land op deze aardbol’ dacht PixelDansje bij haarzelf. Ze wenste dat ze thuis was, in haar jacuzzi met een glaasje champagne in haar hand. Ze vervloekte Twinkebel voor de zoveelste keer en pakte de kaart erbij. Het dorpje waar ze moest zijn, lag nog één kilometer noordwaarts. Ze begon stevig door te lopen (voor zover dat ging op naaldhakken) en hoopte dat deze nachtmerrie snel voorbij was.
Een halfuurtje later stapte PixelDansje uitgeput het dorpje binnen. Volgens Twinkebel moest ze de grootste hut hebben. Ze stapte naar de hut toe, de nieuwsgierige blikken van de Afrikanen negerend. Volgens Twinkebel hadden de leden van deze stam nog nooit een blanke gezien, laat staan één met suède laarsjes, een minirokje en cup D.
PixelDansje klopte op de deur van de hut en deinsde achteruit toen er werd opengedaan. Er kwam een enorme zwarte man naar buiten. Hij was slechts gekleed in een peniskoker. PixelDansje deed snel haar hand voor haar ogen, maar keek daarna toch tussen haar vingers door naar het geslachtsdeel van de man. ‘Ben jij Dark Phoenix?’ stotterde ze. ‘Ja’ antwoordde de man in perfect Engels. ‘Wie ben jij, schoonheid?’ ‘PixelDansje. Ik ben lid van een internationale antiterrorisme eenheid en ik ben hier om te vragen of jij ook lid wilt worden. Jij hebt vroeger toch gevochten tegen het Apartheidsregime in Zuid-Afrika?’ PixelDansje wist niet eens wat Apartheid was, maar Twinkebel had gezegd dat dat hem misschien over zou halen. ‘Ogenblikje’ zei Dark Phoenix. Hij liep terug zijn hut in en kwam vijf minuten later terug, nu gekleed in een spijkerbroek en shirt. ‘Ik heb altijd gedacht dat ik voldoende oorlog had gezien voor de rest van mijn leven, maar de waarheid is dat ik me kapot verveel in dit dorpje. Ik ben wel toe aan wat actie. Ik doe mee!’ Pixeldansje begon te juichen. Ze had niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Op dat moment begon PixelDansje’s walkie-talkie te piepen. ‘Ja?’ zei ze tegen het ding. ‘Pixel? Twinkebel hier. Heb je het subject gevonden?’ ‘Ja, hij doet mee!’ zei ze, nog steeds juichend. ‘Mooi’ vervolgde Twinkebel. ‘Vlieg meteen door naar Italië, de terroristische aanslag waar ik eerder over vertelde kan elk moment plaatsvinden daar…’

Pisa, op dit moment
‘Zeg, Twinkebel, weew je zeker dat die aanswag hier gaat plaawsvinden?’ vroeg Han met volle mond. Hij was even daarvoor een McDonalds binnengegaan om zijn ontbijt te scoren. ‘Vrij zeker’ antwoordde Twinkebel, het gesmak negerend. ‘Nou, ik zie anders niks’ mopperde de Amerikaan terwijl hij de verpakking van zijn tweede Big Mac openmaakte. Zoemzoem keek walgend naar de vette hamburgers en begon te kauwen op een stuk wasabi. Op dat moment begon Twinkebel’s walkietalkie te piepen. ‘Kameraad, we hebben een verdacht sujet gezien in de buurt van de toren van Pisa. Hij heeft mogelijk een MVW in zijn hand’ ‘Begrepen Kaz, we komen eraan. Volg hem, maar onderneem nog geen actie totdat wij er zijn.’
‘Onderneem nog geen actie??’ gromde de gespierde Rus ‘Zodat die Amerikaan met alle eer kan gaan strijken? Mooi njet!’ Hij richtte zich tot PixelDansje en Dark Phoenix, die bij hem waren. ‘Klaar kameraden?’ zei hij terwijl hij het magazijn in zijn kalashnikov controleerde. Voordat één van beide antwoord kon geven, sprong de rus tevoorschijn. ‘Laat dat massavernietigingswapen vallen, stuk kapitalistisch vuilnis!’ De verdachte figuur draaide zich meteen om en begon te schieten. Pas daarna bleek dat hij niet alleen was. Kaz sprong weer terug in dekking terwijl de kogels hem om de oren vlogen. Hij begon te vloeken in het Russisch. ‘Verdomme bwana!’ zei Dark Phoenix. ‘Je moest wachten tot de rest er was!’ ‘Bek dicht roetmop!’ riep Kaz ‘Ik heb alles onder controle!’ Ondertussen was PixelDansje hysterisch gaan gillen en bedekte ze haar oren. Dark Phoenix pakte zijn walkie-talkie en riep naar Twinkebel. ‘Kapitein, we zijn vastgepind hier! We hebben dringend versterking nodig! Zorg dat je hier vlug bent!’ ‘Negatief’ antwoordde Twinkebel. ‘We zijn zelf momenteel in een vuurgevecht verwikkeld. Jullie zullen jezelf moeten redden!’ Op de achtergrond waren schoten te horen en daarna de stem van Han: ‘Jaa! Ik heb er eentje!’
‘Geweldig’ bromde Dark Phoenix. ‘We staan er alleen voor.’ Hij stak zijn geweerloop over de dekking heen, maar trok die meteen weer terug . Er zat een kogelgat in het geweer. ‘Zinloos’ bromde hij ‘als er geen hulp komt, zijn we de zak mensen.’ PixelDansje begon te huilen. ‘Ik wil niet dood!’ snikte ze. Op dat moment hoorden ze iets roepen in het Italiaans, waarna de kogelregens langzaam minder werden. Kaz keek voorzichtig over de barricade heen en zag dat de terroristen nu aan het schieten waren op iemand die op het dak stond. Meteen sprong de Rus tevoorschijn en opende hij het vuur. Dark Phoenix en zelfs PixelDansje volgde zijn voorbeeld. De terroristen werden nu van twee kanten beschoten. Al snel was duidelijk dat het team nu de overhand had en hoorde je pijnkreten van stervende terroristen: ‘Ahhh! Derk derka Allaaaah!!’
Toen alle terroristen dood waren, richtten de teamleden hun aandacht op de nieuwkomer. ‘Bedankt voor je hulp bwana’ zei Dark Phoenix. ‘Niet dat het nodig was, ik had alles onder controle’ voegde Kaz eraan toe. ‘Wie ben je?’ vroeg PixelDansje. De man klom van het dak af. Hij was gekleed in een wit pak met bijpassende hoed. Ook had hij een mooie siersnor en een goedverzorgd kapsel. ‘Bon giorno! Mijn naam is Martino87, Italiaanse geheime dienst. Ik volg jullie al sinds jullie in Italië zijn aangekomen.’ Toen pas viel hem PixelDansje op. ‘Mama mia!’ riep hij. ‘Mi bella!’ Hij liep naar haar toe en gaf haar een handkus. ‘Tot uw dienst, bella bonita’ PixelDansje begon te blozen. Dark Phoenix schraapte zijn keel. ‘Ehm, bwana’s? Ik weet niet of jullie het weten, maar waren we hier niet om een stelletje terroristen te stoppen? Nou, die ene met de MVW gaat er vandoor!’ Hij wees naar een mannetje in de verte. ‘Laat mij maar’ zei Kaz. Hij pakte een bazooka uit zijn koffer en richtte op de wegvluchtende terrorist. Met een knal vloog de raket weg, maar deze raakte de voet van de toren van Pisa! ‘Verdomme, net mis’ vloekte de Rus. De toren begon echter af te brokkelen en viel toen helemaal om, bovenop de terrorist.
Iedereen begon te juichen. ‘Goed schot Kaz!’ ‘Hebben we ze nu allemaal?’ vroeg PixelDansje. ‘Volgens mij wel’ zei Kaz. ‘Mooi!’ zei PixelDansje ‘Dan wil ik nu Italiaans ijs gaan eten.’
Een half uur later zat iedereen op een terrasje. ‘Zeg Twinkebel’ zei Han met volle mond. ‘Van welke groepering waren die terroristen nu eigenlijk?’ Twinkebel haalde zijn schouders op. ‘Weet ik niet. We hebben er twee geïdentificeerd: Flyaway, de heks en Death‘Cupido’Tears. Maar dat zijn twee bekende huurlingen. We hebben dus geen idee wie ze heeft ingehuurd. Als jullie er nou eentje in leven hadden gelaten, hadden we die kunnen ondervragen, maar kennelijk vonden jullie het nodig om Flyaway te verpletteren onder duizenden kilo’s steen.’ ‘Bah’ zei Kaz ‘Had je liever gehad dat ze ontsnapt was met de MVW? Hou op met zeuren kameraad en geniet liever van je ijs!’ ‘Amen’ zei Han, die net een derde portie bestelde. ‘By the way, waar is Dark Phoenix eigenlijk?’ ‘Schoenen kopen’ zei PixelDansje, die bij Martino87 op schoot zat. ‘We hadden wat turbulentie in het vliegtuig onderweg hiernaartoe en daarna heeft hij me een stel mooie pumps beloofd…’

Deelnemers
01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje
11) Pippeloen
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) PixelDansje
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager

En toen waren we de cupido en de heks kwijt. Het gaat hard met de functies zo
De leerling zal nu de plaats innemen van de heks en staat nu dus aan de kant van de wolven.
De weerwolven mogen weer stemmen. Dit kan tot morgenavond 20:30.
Ook de tovenaar, ziener en de leerling-heks mogen hun werk doen.
Oud 28-09-2007, 19:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omfg

Nouja, mooi dat de heks dood is
Oud 28-09-2007, 20:02
Verwijderd
Wow! Ja idd, de heks dood, maar nu staat de leerling wel aan de slechte kant.
Oud 28-09-2007, 20:03
Femic
Femic is offline
Sorry death-tears.. Ik vond je zo wazig.. Je leek me een slechte wolf..

*Terug in haar graf kruipt*
Oud 28-09-2007, 20:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sorry death-tears.. Ik vond je zo wazig.. Je leek me een slechte wolf..

*Terug in haar graf kruipt*
*Femic aait*
Oud 28-09-2007, 21:43
maxwell
maxwell is offline
hmm mooizo
Oud 28-09-2007, 21:55
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ow, jammer van de leerling.
Oud 28-09-2007, 22:12
Verwijderd
awww. arme death-tears...
Oud 28-09-2007, 22:26
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
shit... ik heb de hele dag gewerkt en ben helemaal vergeten te stemmen... mooi dat de heks dood is, jammer van cupido, en balen van de leerling
Oud 29-09-2007, 07:45
twinkebel
twinkebel is offline
Dag schatjes tot morgen hoop ik.
Oud 29-09-2007, 09:30
Neko*
Neko* is offline
Dan kijk je even 2 dagen niet en ben je meteen dood.

Ik vond 't iig leuk om te spelen en dorpelingen, succes!

@Femic; geeft niks, ik vond mezelf ook wazig. Ik was er al een beetje op voorbereid.

Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 09:40.
Oud 29-09-2007, 10:05
Verwijderd
Goed verhaal.
Oud 29-09-2007, 12:23
trophus
trophus is offline
Omdat pixeldansje flyaway probeerde te beschermen en mij met charme probeerde te overtuigen op kazet te stemmen i.p.v. zichzelf wordt pixeldansje mijn hangstem voor morgen
Oud 29-09-2007, 19:38
Spelleider
Spelleider is offline
Een ijsvlakte op de Noordpool, gisteren
Twee kleine ijsbeertje renden spelend over het ijs en door de sneeuw. De moedigste van de twee besloot om de ijsvlakte te verlaten en de ijsberg te beklimmen waar ze nooit op mochten van hun moeder. Eenmaal aangekomen op de top konden ze hun ogen niet geloven. Ze zagen op de ijsvlakte aan de andere kant van de berg een enorme iglo staan. De ijsbeertje besloten om eens een kijkje te gaan nemen bij de iglo, maar toen ze nog een stukje naar de iglo liepen, kregen ze plotseling een schok. De ijsbeertje waren zo geschrokken, dat ze snel weer terug naar hun vertrouwde ijsvlakte gingen om daar weer rustig verder te spelen.

Hoofdkwartier van ‘Det Øje’, gisteren
‘EoS, sta je nu eens eindelijk op? We hebben vandaag nog wel meer te doen.’ Vlindertje stond boos naast het bed. ‘Als je zo door gaat, kunnen we nooit over de hele wereld heersen. Onze aanslag in Monaco mag dan wel gelukt zijn, maar de aanslag in Pisa was een grote ramp. We moeten een nieuw doelwit gaan bedenken en deze keer hard toeslaan. De wereld moet weten dat er met ons niet te spotten valt. Het wordt tijd dat dat irritante D-team verdwijnt.’ EoS kreunde nog wat en kroop toen toch maar uit bed. Hij wist uit ervaring dat hij maar beter niet kon protesteren. Hij mocht dan wel groter zijn, maar Vlindertje was de baas van ‘Det Øje’. ‘Wat wil je dan nu aanvallen, Vlindertje?’ vroeg hij. ‘Iets groots, iets met klasse, iets waardoor de hele wereld opschrikt’ antwoordde ze. ‘Maar lieverd, het World Trade Center heeft Osama al gedaan. Misschien moeten we toch iets kleiners zoeken, bijvoorbeeld een windmolen of iets anders eenvoudigs’ stelde EoS voor. Vlindertje wilde daar niets van weten en ging diep nadenken. Opeens sprong ze op ‘Ik heb het! Het is gewoonweg geniaal, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. De hele wereld draait om olie, dus we gaan gewoon die rare mensen in het Midden-Oosten aanvallen. Wat dacht je ervan om heel Dubai op te blazen?’ EoS knikte ‘Dat is een goed idee. Ik heb wel zin om een hele stad in de lucht te zien vliegen.’ Vlindertje begon meteen met alles te regelen ‘EoS, zorg jij maar voor genoeg dynamiet en MVW’s. Ik ga zorgen voor een infiltrant bij het D-team. We gaan ze misleiden. We lokken ze naar Polen, terwijl de echte aanslag in Dubai is. Ze kunnen er nooit op tijd zijn.’ ‘Wanneer moet dit eigenlijk allemaal gebeuren?’ vroeg EoS nog een beetje slaperig. ‘Morgen’ antwoordde Vlindertje opgewekt. ‘We gaan steeds sneller achter elkaar aanvallen. Ze moeten weten dat we niet te verslaan zijn.’

Ergens in de buurt van Lublin, vandaag
‘Kom mensen, we moeten ons verspreiden en verdekt opstellen!’ Twinkebel was bezig om het D-team voor te bereiden op de mogelijke aanslag op een grote fabriek in Polen. PixelDansje keek verveeld toe, terwijl ze haar lippen aan het stiften is. ‘Twinkebel, ik vind het wel weer eens tijd worden voor een nieuw teamlid. Als het zo door gaat, is er dadelijk niemand meer over.’ Twinkebel keek PixelDansje bedachtzaam aan ‘Pixel, als je denkt dat je iemand, in dit rare land met al die chagrijnige mensen, kan vinden die terroristen kan verslaan, dan mag je wat mij betreft nu meteen gaan zoeken.’ PixelDansje sprong op. Eindelijk kon ze eens iets anders doen dan toekijken hoe de mannen elkaar ervan probeerden te overtuigen dat zij het slimste, gevaarlijkste en sterkste waren van het hele team. Vooral Kaz en Han waren daar goed in. ‘Ok, ik ga dan nu wel Lublin in om een Pool te zoeken voor je.’ Voordat Twinkebel nog maar iets van reactie kon geven, was PixelDansje al weggerend.

Lublin, vandaag
PixelDansje liep verbaasd door Lublin. Ze had niet verwacht dat er nog zo’n mooie stad in dat smerige Polen lag. Ze was zich aan het bedenken waar ze een Pool kon vinden voor Twinkebel. Ondertussen was ze nog even gaan winkelen in een luxe winkelcentrum. Ze had immers nog schoenen nodig die uit Polen kwamen, anders was haar verzameling nooit compleet. PixelDansje had al de hele tijd het idee dat ze geschaduwd werd. Ze besloot om toch maar eens een hartig woordje te gaan praten met haar stalker. ‘Hej, waarom volg jij mij de hele tijd? Ik zou het op prijs stellen als je dat niet meer deed’ ‘Dzien' dobry, ik vroeg me af of ik u misschien niet kon helpen.’ De Pool keek verlangend naar PixelDansje. PixelDansje zag haar kans schoon en vroeg ‘Ben je bereid om je leven op te offeren voor mij en de rest van de wereld?’ De Pool antwoordde meteen ‘Natuurlijk ben ik bereid om mijn leven voor u op te offeren. Voor u doe ik alles.’ PixelDansje knikte ‘Mooi, ik ben PixelDansje. Kom maar met me mee. Er is nog genoeg werk te doen.’ De Pool keek haar blij aan ‘Ik ben Darkiekurd en ik zal alles voor u doen en u overal volgen en beschermen.’ Stiekem hoopte Darkiekurd dat er nog meer in zat dan alleen in haar buurt zijn en voor haar werken.

Ondertussen was het team nog altijd aan het wachten op de terroristische aanslag. Iedereen was blij dat PixelDansje terug kwam. Met de Pool die ze had meegebracht, waren ze minder blij mee, hij keek namelijk heel erg chagrijnig. ‘Volgens onze informant kan de aanslag elk moment plaatsvinden, dus iedereen weer terug naar zijn plaats. Welkom in het team trouwens, je heet Darkiekurd?’ Twinkebel kon er niet tegen dat ze al de hele tijd aan het wachten waren en wilde dat iedereen in opperste paraat bleef. Darkiekurd durfde alleen maar te knikken, Twinkebel zag er niet uit alsof hij wilde dat er ook maar iets gezegd werd.

Dubai, vandaag
‘En EoS, is alles nu klaar? We moeten opschieten, anders begint het D-team iets te vermoeden.’ Vlindertje probeerde ervoor te zorgen dat de aanslag elk moment kon plaatsvinden. EoS knikte ‘Vlinder, je kan op de knop drukken. Als het goed is, ontploffen dan de MVW’s en vliegt heel Dubai de lucht in.’ Vlindertje pakte daarop de afstandsbediening, keek nog een keer naar Dubai en drukte op de knop. Een paar seconden later klonken er knallen en was heel Dubai gehuld in rook. Toen de rook was weggetrokken, was Dubai veranderd in een hoop puin. ‘Yes!’ riep Vlindertje ‘Eindelijk weet de hele wereld dat er met ons niet te spotten valt. Kom, we gaan snel terug naar huis om te genieten van de prachtige beelden op tv.’ EoS knikte en startte het vliegtuig…

‘Aaahhh, ik kan er niet meer tegen. Ik heb zo’n neiging om iemand dood te schieten. Al die chagrijnige gezichten hier.’ Martino stond hysterisch rond te springen op zijn plek. De rest van het team was verbaasd op zijn uitbarsting afgekomen. Twinkebel sprak Martino belerend toe ‘Martino, je mag niet zomaar iemand doodschieten.’ Martino was echter niet meer te houden en was nu aan het rondrennen met zijn pistool in de hand. Naar Twinkebel luisteren, was wel het laatste waaraan hij dacht. ‘Vervloekte Polen, kom dan! De eerste chagrijnige Pool die ik tegen kom, schiet ik af!’ Net op dat moment kwam Darkiekurd eens kijken waarom PixelDansje van hem was weggelopen. Hij was bang dat ze hem niet leuk vond en dat ze vond dat hij haar te erg probeerde te versieren. Hij keek verbaasd naar het team ‘Wat zijn zij aan het doen? We moesten ons toch verdekt opstellen en wachten? Ze zijn nu als een stel idioten aan het schreeuwen en dat lijkt me niet echt de bedoeling.’ Op dat moment klonk er een luide knal. Darkiekurd voelde een warme doffe pijn en hij landde op de grond. Voordat ook maar iemand van het team hem kon proberen te reanimeren, was hij al dood. Martino had Darkiekurd recht door zijn hart geschoten.

Deelnemers
01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje
11) Pippeloen
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) PixelDansje
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager

Voor het eerst in het spel is er iemand zonder speciale functie doodgegaan. Jammer voor de dorpelingen, maar ze hebben tot morgenavond 20:30 de tijd om hun verlies te wreken en hun stem uit te brengen. Succes!
Oud 29-09-2007, 19:49
crazygirlsacha
arme darkiekurd...

ik vind t verhaal goed, alleen heb ik niet t iedee dat ikt helemal snap.. er zijn 2 teams? het D-team en het Det Øje team? en wie staat aan welke kant

Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 19:56.
Oud 29-09-2007, 19:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
R.i.p. Darkiekurd

Nouja, ten minste geen functie.
Oud 29-09-2007, 20:01
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
arme darkiekurd...

ik vind t verhaal goed, alleen heb ik niet t iedee dat ikt helemal snap.. er zijn 2 teams? het D-team en het Det Øje team? en wie staat aan welke kant

D-team zijn de dorpelingen (de D van dorpelingen) en 'Det Øje' zijn de terroristen (weerwolven), ze blazen immers ook Dubai op
Oud 29-09-2007, 20:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
D-team zijn de dorpelingen (de D van dorpelingen) en 'Det Øje' zijn de terroristen (weerwolven), ze blazen immers ook Dubai op
Ik hoop zomaar dat jullie dat niet aan de hand van de functielijst hebben ingedeeld, anders weten we natuurlijk de functies.
Oud 29-09-2007, 20:06
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik hoop zomaar dat jullie dat niet aan de hand van de functielijst hebben ingedeeld, anders weten we natuurlijk de functies.
Hahaha, zo stom zijn we nou ook weer niet. We werken niet aan de hand van de functies. Bij 'Det Øje' worden alleen EoS en ik genoemd en bij het D-team kunnen natuurlijk altijd nog infiltranten of overlopers zitten
Oud 29-09-2007, 21:45
Verwijderd
Darkie!

Ik vind het trouwens stom dat steeds dezelfde mensen zich de moeite nemen iets te posten, ik bedoel, ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen maar ik geef wel aan dat ik op de hoogte blijf en het jammer vind dat Darkiekurd eruit is. Ik hoop dat wat meer mensen van zich laten horen.
Oud 29-09-2007, 22:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ach, heel het forum is dood dus ik geloof best dat ze er bijna allemaal niet zijn ofzo.
Oud 29-09-2007, 22:39
Swlabr
Swlabr is offline
Kut. Maarja, life goes on.
Oud 29-09-2007, 23:55
zoemzoem
zoemzoem is offline
Jammer ja. En wat nu? Heeft iemand nog een goede theorie?
Oud 30-09-2007, 00:48
Verwijderd
wie hebben er ronde 1 gezegd op Tink* te stemmen?
ik, maxwell, PixelDansje, drukknoopje, Kazet Nagorra, Daboman, Lisaaah, Mohammed'95 en trophus

ik heb random gestemd, zonder argumenten. maxwell gaf commentaar op de "randomness" en vervolgend gingen PixelDansje en drukknoopje heel snel mee. ik verdenk op dit moment hen beiden, ook om volgende posts:
Citaat:
Opzich geloof ik de theorieën van Flyaway wel, het is beter dan iemand eruit stemmen om een kutreden.

Ik denk nog even na.
maar flyaway bleek de heks te zijn...
Citaat:
ik ga nu vast stemmen en als het van de spelleiders mag stem ik vast voor zondag want ik weet niet zeker of ik er ben in de tussentijd. Ik kom maandag avond laat pas weer thuis en ben bij mijn broer dit weekend.
dit vond ik een beetje een vreemde post eigenlijk. op zich maakt het helemaal niet zo veel uit als je één keer niet stemt. het is zelfs beter om niet zomaar iemand te kiezen, want misschien zegt opeens iemand iets doms of juist iets heel slims wat heel duidelijk iemand in de spotlights zet en door die stem van tevoren zou je dus juist tegen kunnen werken. (vaag uitgelegd, maar ja, het is laat hoor )
Citaat:
Omdat pixeldansje flyaway probeerde te beschermen en mij met charme probeerde te overtuigen op kazet te stemmen i.p.v. zichzelf wordt pixeldansje mijn hangstem voor morgen
op welke post van PD doel je nou, trophus?

ik denk dat ik voor drukknoopje ga, maar PixelDansje is een goede tweede.
Oud 30-09-2007, 01:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
drukknoopje schreef:
Opzich geloof ik de theorieën van Flyaway wel, het is beter dan iemand eruit stemmen om een kutreden.

Ik denk nog even na.

maar flyaway bleek de heks te zijn...
En hoe precies maakt dit haar verdacht? De heks weet niemands functie, de wolven + verrader weten de functie van de heks niet. Dus ik snap niet zo goed hoe een heks geloven je verdacht kan maken, eigenlijk?
Oud 30-09-2007, 01:12
Verwijderd
ik weet het inderdaad... maar het was gewoon een rare theorie van flyaway toen, om blijkbaar bepaalde mensen die ze iig niet als wolf zag eruit te werken. en ik vond het nogal een onwaarschijnlijk verhaal. toen ze doodging bleek ze ook aan de kant van de bad guys te staan. en alles bij elkaar opgeteld maakt het iemand voor mij verdacht om dan flyaway's verhaal te geloven. snap je?
Oud 30-09-2007, 09:42
Verwijderd
Pippeloen en drukknoopje zijn verdacht, want die hebben op mij gestemd.
Oud 30-09-2007, 12:16
Daboman
Daboman is offline
Ik ben het gedeeltelijk wel met sterrenmeisje eens eigenlijk. Pixeldansje en drukknoopje hebben door mee te gaan het doodsvonnis van tink* getekend. Een kenmerk van wolven is juist dat ze op dat soort momenten mee gaan. En juist omdat tink* wolf was zou je het misschien niet verwachten, maar misschien hebben ze een wolf opgeofferd zodat wij pixeldansje en drukknoopje in vertrouwen zouden nemen.

Ik denk dat een van de twee wolf is. Ik twijfel, ik ga waarschijnlijk in ieder geval vanavond of op pixeldansje of op drukknoopje stemmen.
Oud 30-09-2007, 12:29
crazygirlsacha
ok, ik begin maar dan.. ik ben het met sterrenmeisje en daboman eens..

ik ga vanavond voor drukknoopje
Oud 30-09-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
R.i.p. Darkiekurd

Nouja, ten minste geen functie.
dat

Citaat:
Darkie!

Ik vind het trouwens stom dat steeds dezelfde mensen zich de moeite nemen iets te posten, ik bedoel, ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen maar ik geef wel aan dat ik op de hoogte blijf en het jammer vind dat Darkiekurd eruit is. Ik hoop dat wat meer mensen van zich laten horen.
+ dat, er posten steeds maar dezelfde mensen, zo kom je snel uit op een klein groepje die je kan verdenken, terwijl er veel meer mensen mee spelen.

Citaat:
Ach, heel het forum is dood dus ik geloof best dat ze er bijna allemaal niet zijn ofzo.
ja en druk enzo ;x

Ik ga toch weer voor Kazet, omdat hij de 2e stemronde weer met iemand meeliep zonder theorie.
Zijn theorie is ' liever speler X dood dan ik' maar dat geldt natuurlijk voor iedereen, dus dat vind ik een te slap argument.
Hoewel ik ook wel gedeeltelijk Daboman en sterrenmeisje wel volg met drukknoopje en pixeldansje.....
ik denk er nog even over na
Oud 30-09-2007, 12:38
Verwijderd
over dat veel/weinig posten; ik vond het eigenlijk wel meevallen, dit spel zijn de volgende spelers nog levend en en hun aantal posts in dit topic:
01) Daboman - 11
02) Martino87 - 9
03) Flowtje - 3
04) Mohammed '95 - 7
05) Trophus - 8
06) zoemzoem - 12
07) Biertank 52 - 7
08) Lisaaah - 15
09) maxwell - 8
10) drukknoopje - 10
11) Pippeloen - 11
13) Kazet Nagorra - 14
17) Hanneke - 8
18) sterrenmeisje - 9
19) Dark Phoenix - 27
20) PixelDansje - 18
22) crazygirlsacha - 13

vind ik best netjes. flowtje is nooit zo spraakzaam en verder zit iedereen wel ongeveer rond eenzelfde aantal posts. ik was eigenlijk wel tevreden
Oud 30-09-2007, 12:44
Verwijderd
Pippeloen probeert me weer verdacht te maken.
Oud 30-09-2007, 12:47
crazygirlsacha
dan maak jij háár toch verdacht?
Oud 30-09-2007, 12:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben het gedeeltelijk wel met sterrenmeisje eens eigenlijk. Pixeldansje en drukknoopje hebben door mee te gaan het doodsvonnis van tink* getekend. Een kenmerk van wolven is juist dat ze op dat soort momenten mee gaan. En juist omdat tink* wolf was zou je het misschien niet verwachten, maar misschien hebben ze een wolf opgeofferd zodat wij pixeldansje en drukknoopje in vertrouwen zouden nemen.

Ik denk dat een van de twee wolf is. Ik twijfel, ik ga waarschijnlijk in ieder geval vanavond of op pixeldansje of op drukknoopje stemmen.
Je ziet toch wel de ironie van met iemand meegaan die mensen beschuldigt van met andere mensen meegaan, he?
Oud 30-09-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
dan maak jij háár toch verdacht?
Ik ga toch wel mee met de massa.
Oud 30-09-2007, 12:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ohja, en ik vind de hele theorie van wolven die in de eerste ronde al een wolf offeren om 2 mensen geloofwaardiger te maken nogal lame.
Oud 30-09-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ohja, en ik vind de hele theorie van wolven die in de eerste ronde al een wolf offeren om 2 mensen geloofwaardiger te maken nogal lame.
Op zich niets mis met die theorie, maar wel opvallend dat bepaalde namen dan opeens niet genoemd worden...
Oud 30-09-2007, 13:09
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je kent mijn stijl.

Ik snap wat je bedoelt met die ironie. Maar ik hoop niet dat je wilt dat ik mensen ga noemen die ik eigenlijk helemaal niet verdenk.

Kazet heeft trouwens ook gelijk. Ik zal eens kijken welke mensen het doodsvonnis van flyaway hebben getekend.
Oud 30-09-2007, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Je kent mijn stijl.

Ik snap wat je bedoelt met die ironie. Maar ik hoop niet dat je wilt dat ik mensen ga noemen die ik eigenlijk helemaal niet verdenk.

Kazet heeft trouwens ook gelijk. Ik zal eens kijken welke mensen het doodsvonnis van flyaway hebben getekend.
Wat sit je nou raar te doen
Oud 30-09-2007, 13:27
Daboman
Daboman is offline
hmm bij flyaway was er niet echt iemand imo. Ja zoemzoem, maar ze was als laatste dus ik denk niet dat zij een wolf is. Dan houd ik het op pixeldansje of drukknoopje, afhankelijk van wat de rest doet.
Oud 30-09-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
hmm bij flyaway was er niet echt iemand imo. Ja zoemzoem, maar ze was als laatste dus ik denk niet dat zij een wolf is. Dan houd ik het op pixeldansje of drukknoopje.
Hoi *zwaai* ik praat tegen je

Wat bedoel je met jouw stijl?
Oud 30-09-2007, 13:32
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hoi *zwaai* ik praat tegen je

Wat bedoel je met jouw stijl?
Ik verdenk vaak mensen die iemands doodsvonnis tekenen. Dat is mijn stijl, dat heb ik ook al aan het eind van ww-spel 39 gepost. Daardoor snapte ik ook niet zo goed wat je bedoelde met "raar"
Oud 30-09-2007, 15:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mocht Drukknoopje of Pixeldansje deze ronde doodgaan dan ga ik voor Daboman, want die is dan volgens zijn eigen theorie waarschijnlijk een wolf.

Regels voor berichten