Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Darkie!
![]() Ik vind het trouwens stom dat steeds dezelfde mensen zich de moeite nemen iets te posten, ik bedoel, ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen maar ik geef wel aan dat ik op de hoogte blijf en het jammer vind dat Darkiekurd eruit is. Ik hoop dat wat meer mensen van zich laten horen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
wie hebben er ronde 1 gezegd op Tink* te stemmen?
ik, maxwell, PixelDansje, drukknoopje, Kazet Nagorra, Daboman, Lisaaah, Mohammed'95 en trophus ik heb random gestemd, zonder argumenten. maxwell gaf commentaar op de "randomness" en vervolgend gingen PixelDansje en drukknoopje heel snel mee. ik verdenk op dit moment hen beiden, ook om volgende posts: Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
ik denk dat ik voor drukknoopje ga, maar PixelDansje is een goede tweede. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik weet het inderdaad... maar het was gewoon een rare theorie van flyaway toen, om blijkbaar bepaalde mensen die ze iig niet als wolf zag eruit te werken. en ik vond het nogal een onwaarschijnlijk verhaal. toen ze doodging bleek ze ook aan de kant van de bad guys te staan. en alles bij elkaar opgeteld maakt het iemand voor mij verdacht om dan flyaway's verhaal te geloven. snap je?
|
![]() |
|
Ik ben het gedeeltelijk wel met sterrenmeisje eens eigenlijk. Pixeldansje en drukknoopje hebben door mee te gaan het doodsvonnis van tink* getekend. Een kenmerk van wolven is juist dat ze op dat soort momenten mee gaan. En juist omdat tink* wolf was zou je het misschien niet verwachten, maar misschien hebben ze een wolf opgeofferd zodat wij pixeldansje en drukknoopje in vertrouwen zouden nemen.
Ik denk dat een van de twee wolf is. Ik twijfel, ik ga waarschijnlijk in ieder geval vanavond of op pixeldansje of op drukknoopje stemmen.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga toch weer voor Kazet, omdat hij de 2e stemronde weer met iemand meeliep zonder theorie. Zijn theorie is ' liever speler X dood dan ik' maar dat geldt natuurlijk voor iedereen, dus dat vind ik een te slap argument. Hoewel ik ook wel gedeeltelijk Daboman en sterrenmeisje wel volg met drukknoopje en pixeldansje..... ik denk er nog even over na ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
over dat veel/weinig posten; ik vond het eigenlijk wel meevallen, dit spel zijn de volgende spelers nog levend en en hun aantal posts in dit topic:
01) Daboman - 11 02) Martino87 - 9 03) Flowtje - 3 04) Mohammed '95 - 7 05) Trophus - 8 06) zoemzoem - 12 07) Biertank 52 - 7 08) Lisaaah - 15 09) maxwell - 8 10) drukknoopje - 10 11) Pippeloen - 11 13) Kazet Nagorra - 14 17) Hanneke - 8 18) sterrenmeisje - 9 19) Dark Phoenix - 27 20) PixelDansje - 18 22) crazygirlsacha - 13 vind ik best netjes. flowtje is nooit zo spraakzaam en verder zit iedereen wel ongeveer rond eenzelfde aantal posts. ik was eigenlijk wel tevreden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt met die ironie. Maar ik hoop niet dat je wilt dat ik mensen ga noemen die ik eigenlijk helemaal niet verdenk. Kazet heeft trouwens ook gelijk. Ik zal eens kijken welke mensen het doodsvonnis van flyaway hebben getekend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |