Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2007, 09:55
Verwijderd
Wow, ik ga vanavond weer eens naar mijn ouders. Daar ben ik echt al anderhalve maand niet geweest (en dat vind ik stiekem best veel )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2007, 10:17
Verwijderd
@Nijn*: Op de havo had je die paniek waarschijnlijk ook gehad. En je kunt vwo, dat heb vorig jaar al bewezen, dus dat is het probleem niet. Wat iedereen al zegt: niet teveel naar de leraren luisteren. En desnoods vragen of ze het wat willen doen, omdat je er van in paniek raakt ed. Wordt er op school nog een eindexamentraining gegeven? Wie weet vertellen ze nog wat zinvols. En veel examens van vroegere jaren inkijken/maken, dan weet je een beetje wat je kunt verwachten, kan ook helpen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 12:00
Miek
Miek is offline
Ik moet mijn leven niet vergelijken met anderen, dan kom ik er weer achter dat ik mijn leven zo enorm kut vind.
Oud 28-09-2007, 12:10
Redhair
Redhair is offline
Het gaat zo ontzettend lekker, iets te lekker.
Hele omslag, vorige week lijkt alweer ver weg. Na mijn uitbarsting van zondag en omdat J. wilde dat ik maandag alle vragen in mijn hoofd gewoon vroeg en ik de antwoorden kreeg, gaat het goed met me. Ik ben blij met de antwoorden, sinds maandag spookt er geen enkele vraag meer door mijn hoofd, is er weer rust.
Ik heb sinds maandag niet meer gehuild, ik voel me sindsdien niet meer rot.

Maandagavond is hij begonnen met verhuizen naar zijn definitieve kamer. Er staan nog spullen van de vorige bewoner, maar die mocht hij aan de kant zetten. Ik heb hem een beetje geholpen, ondertussen dronk ik ook wijn met twee huisgenootjes.
Toen ik naar bed ging gaf hij me een lieve knuffel, dat deed me zo goed. Ik zag het als afsluiting van de week vol verdriet, de week van nationale rouw, zoals ik het steeds noem.

De afgelopen dagen hem geholpen met verhuizen, de kamer waar ik heen ga heb ik bijna helemaal leeggehaald, en vooral veel gehangen met huisgenoten. Ze komen naar mij toe, ik ga naar hun toe. Ik heb nog nooit zo veel tijd met ze doorgebracht. Hij zit er soms ook bij, het gaat zo lekker. Ik zie hem elke dag, we eten soms samen, we verhuizen samen, we doen vanalles en zijn vrienden en het is goed, echt goed.

Ik heb haar ook gezien, ze was twee dagen geleden hier. Ik had er geen moeite mee. Ja, het is raar, maar het deed geen pijn, ik werd er niet verdrietig van. Hij is verliefd, hij heeft een nieuwe vriendin, en ik ben blij dat hij zich goed voelt. Ik ben blij dat ik maar een week verdriet heb gehad en me nu ook goed voel en geniet van alles.

Moet alleen nu weer even de knop omzetten, want ik geniet te veel. Er gaan per dag een paar flessen wijn op, ik lig elke nacht aangeschoten op bed (Jaa, weer op bed, niet meer op de bank) en ik kom elke ochtend te laat op school. Een week verdriet gehad, een week lekker genoten, nu weer een beetje maat houden.
Helemaal omdat ik ook aan de ritalin zit. Dat mag niet eens samen met alcohol, en ik eet zo weinig, het is zwaar ongezond allemaal.

Gister wou ik al op tijd naar bed en een avondje niet drinken. Maar er kwamen weer wat huisgenoten, er was popronde in de stad, of ik mee ging. Dus we trokken weer wat flessen wijn open, dronken, gingen naar de stad, dronken nog meer, genoten van bandjes, maakten lol. Toen we net naar huis wilden hoorden we dat er nog ergens een feestje was, dus gingen we daarheen. Uiteindelijk stomdronken thuis gekomen, om vier uur. Moest om half negen op school zijn, maar versliep me weer. Werd wakker gebeld door een klasgenoot.

Allemaal leuk, ik voelde me gister echt geweldig, kon niet stoppen met glimlachen, maar nu ga ik me weer op school richten. Dit weekend verhuizen, waarschijnlijk vanavond en morgenavond nog zuipen, dan is het afgelopen.
Oud 28-09-2007, 12:23
Verwijderd
lalalala
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 13:21
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo het werk voor deze week zit erop, nu volgende week donderdagavond pas weer. Ik heb wel vet veel verdiend, maar heb daar ook hard (fysiek) voor moeten werken. Het valt me nog mee dat ik niet omval van de slaap na mijn 5 uurtjes slaap van vannacht. Ik zal in de trein straks wel een geweldige dip krijgen.

Ik heb nog 2 uur om m'n kamer op te ruimen, af te wassen, tas in te pakken en flyers op te hangen. En ik heb nog geprobeerd van de grote flyers kleine te maken, maar dan print hij op de een of andere reden de kop niet mee (die in kleur is) Dus nu zijn ze niet zo mooi geworden en ik weet nog niet of ik ze ga verspreiden (als ik ook eens wist wanneer) Maar de grote moeten eigenlijk nog wel..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 13:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik geloof dat het wel goed met mij gaat.
Behalve als ik na ga denken over dat ik niet meer aankom, wat logisch is omdat ik niet genoeg eet. Dus maak ik me er maar niet al teveel druk om. Ik doe mijn best. Ik ben in elk geval ook niet afgevallen de afgelopen week
Oud 28-09-2007, 14:23
BleuEyes
BleuEyes is offline
Had ik maar nooit gezegt dat ze met mijn telefoon even mocht bellen, ik moet nu echt moeite doen om het geld terug te krijgen (25,-)..

En dat noemt zich dan een 'vriendin' van mij... Brrr.
Oud 28-09-2007, 15:05
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nog een reden om maar snel van deze school af te zijn, dan hoef ik nooit meer wiskunde te doen. Jezus, wat fail ik daarin zeg . Maar goed, ik weet zeker dat mijn hele klas een onvoldoende krijgt, en dat maakt het wat minder erg .
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 15:36
Neko*
Neko* is offline
Ik voel me raar. En daar baal ik van. Ik zou blij moeten zijn! Morgen naar 'n lieve goede vriend die ik al 2 jaar niet meer gezien heb. Maar heb er nog helemaal geen zin in. Snap mezelf niet. Hoe dichter het bij komt, hoe minder zin ik heb. En dan ook nog met die stomme enge trein!

Wel fijne cijfers terug, maar doet me niet meer zoveel. En nu lopen er tranen over m'n wangen en k weet niet waarom. Denk dat ik het weekendje weg wel even heel hard nodig heb...
Oud 28-09-2007, 15:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga voorlichting geven op de studiebeurs Ik vind het echt enorm tof. Voor m'n eigen opleiding hadden ze niemand meer nodig maar voor chemische technologie van mijn eigen cluster wel. Ik sta dan toch bij mijn eigen cluster dus kan net zo goed wat vertellen over m'n eigen studie. Vind het echt super leuk Volgende week training en dan twee dagen werken, ook even wat bijverdienen want financieel gaat het echt ontzettend mis dus dat is ook wel lekker meegenomen
Oud 28-09-2007, 16:20
indigo
indigo is offline
Dit is echt niet normaal . Ik bel vriendje en mijn hart klopt echt 100x harder dan normaal (voor mijn gevoel dan) en hij pakte niet eens op. Hoezo, ik durf niet te bellen? Ik vind het stom dat ik vanavond niet naar hem toe kan, maar ik ga dan nu even naar de winkels en dan hoop ik dat hij terugbelt. Hij is zo lief <3. En vanavond echt heel veel lezen, nog even zin maken...
Oud 28-09-2007, 16:57
coopergirl
coopergirl is offline
Ik ging net telefonisch een heel verhaal tegen de beveiliger uit de doeken doen ;'(
"stel je vraag gerust, misschien kan ik je een antwoord geven" vat ik op als een "doe je verhaal maar"
Nou ja... Maandagochtend maar weer proberen... Wat gaat er veel tijd zitten in het vinden van een bepaalt fragment uit de JJI ;o

Morgen samen met een medestudent verder met ons onderzoek. Daarna een artikel zoeken + samenvatten. Ik dacht dat ik de rest van de zaterdag vrij zou zijn, maar ik bedenk me net dat ik nog 100 bladzijden moet lezen
En zondag moet ik werken.... Laatste dienst bij de organisatie!
Oud 28-09-2007, 17:10
Little_lady
Little_lady is offline
Hmm, het pw leek wel okee te gaan ondanks dat ik het niet geleerd had. Zal mij benieuwen...

En menn, ik kon het! Vertellen over hem en de afgelopen tijd zonder erbij te janken. Alsof ik iets genomen had ofzo, zo ging ik er doorheen... En nou krijg ik zelfs een berichtje van een lief klasgenootje wat het heel knap van me vond dat ik het kon...

Ooh en ik ga d'r straks na het eten nog even bellen, daarna m'n spullen pakken en dan morgen al heel vroeg weg, wat heel fijn is want dan zie ik de mensen van wie ik echt hou eindelijk weer De reden is k*t en een heleboel gesprekken gaan dat ook vast worden, maar morgen ben ik er eindelijk weer voor 2 dagen En ik hoop dat het ook met grote broer nog een beetje okee gaat, want anders gaan ze hem ook nog eens opnemen Maar ik zie het wel, eerst nog maar even vanavond door zien te komen

En ik versprak me, damn wat ben ik een big Ik hoop maar dat ze er niks achter zoeken...
Oud 28-09-2007, 17:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, ik heb eindelijk een leuke bril! M'n opticien is echt een topvent en weet ook precies wat bij mijn hoofd past. Ik heb een zwarte met wit van binnen en wat wit aan de pootjes. Lichter stond me niet en dit maakt me pittig. Ik voelde me haast zo'n brillen-model toen ik m'n haar los deed. Met die bril ga ik me echt wel fijn voelen! Maar ik heb daarna ook nieuwe hydro-lenzen gekregen. De bril is voor soms, ook al vind ik het stiekem wel tof af en toe een bril te dragen. Zal wel wennen zijn voor m'n omgeving.

Deze is het

Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 18:19
Verwijderd
Mooi zeg! Zal je zeker goed staan.

Hihi, ik heb een nieuwe huisgenoot, zo schattig. Een machotje, maar intussen weet hij niet hoe hij moet koken, moet wassen, waar alles is e.d. Ik voel me een beetje moederig als ik met hem praat, hoewel hij hoogstens twee jaar jonger is. Gelukkig is hij wel iets gezelliger dan de rest (die spreek ik haast nooit) en komt hij morgen al koffie drinken.

Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 00:03.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 18:28
Verwijderd
Ik ga echt niet naar die lessen heen
Hoef het niet te weten, die beelden nog een keer zien.
Tweestrijd in mijn hoofd..

Spijbelen? dan bellen ze toch wéér mijn ouders op.
lekkere uitvlucht.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:15
Verwijderd
It won't be easy, you'll think it strange, when I try to explain how I feel.
That I still need your love after all that I've done.
You won't believe me, all you will see is a girl you once knew.
Although she's dressed up to the nines, at sixes and sevens with you.

I had to let it happen, I had to change, couldn't stay all my life down at heel.
Looking out of the window, staying out of the sun.
So I chose freedom, running around, trying everything new.
But nothing impressed me at all, I never expected it to.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:17
indigo
indigo is offline
Oh, wat een gek ben ik ook. Hij is wél lief en bellen met hem is helemaal niet eng, ik moet er gewoon niet over nadenken. Nu moet ik leren zodat ik morgen rustig aan kan doen en dit weekend niet te veel hoef te doen. 900 pagina's in 34 dagen, hoe verzinnen ze het .
Oud 28-09-2007, 19:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
He bah. Er rijden morgen geen treinen tussen hier en Utrecht, en ik wilde gaan winkelen in Amsterdam! Of met de snel-bus of via Amersfoort. Amersfoort is lekker rustig met de trein, maar wel 25 minuten wachten op het station daar, of een uurtje met de bus en dan nog een stukje met de trein. Hm. De trein is denk ik toch fijner.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:42
Roosje
Roosje is offline
Tering, een uurtje een lekker paard rijden en mijn hele dag is weer goed. <3 Wát een beest zeg. <3
Oud 28-09-2007, 19:57
zeep007
zeep007 is offline
ik sta op het punt een belangrijke beslissing te nemen... Ik hoop alleen dat mijn maandelijkse periode niet van invloed is...

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 19:57. Reden: vergat 'niet' ... best belangrijk :p
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 20:57
Verwijderd
Ik heb al tijden niet meer zo gelachen. hi-la-risch die lama's.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 21:08
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ik heb al tijden niet meer zo gelachen. hi-la-risch die lama's.
Inderdaad, ik was zo hard aan het huilen van het lachen dat ik bijna écht begon te huilen .
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 21:38
rare kwast
rare kwast is offline
morgen werken! en gewoon alleen..
smorgens is de 'baas' er nog maar daarna ben ik alleen met 4 mannen tot 5 uur!
iemand die mij gezelschap houdt?
pm't of mailt ofzo
tis waarschijnlijk errug rustig
Oud 28-09-2007, 23:17
Verwijderd
Ik weet niet zo goed hoe ik me voel. In de war? Meh. Repetitie was wel leuk maar ben dood, stom doorgezeik over dat ik moet zingen - ik kán niet zingen. Fuckoff. En mn rug doet weer giga pijn . Ach slapen!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 23:44
moon
moon is offline
Rare dag vandaag, om meerdere redenen. De verjaardag van J. (ex-vriend maar met name....) mijn allerbeste vriend. Hij had dit jaar geen meiden op z'n verjaardag 's avonds, alleen de vriendin van een vriend van 'm. Aan dat stel irriteerde ik me rot. Ze zaten naast mij en ze zaten de 1,5 uur dat ze geweest zijn aan een stuk door te kleffen. Sorry, maar dat vond ik echt triest gewoon. Je gaat toch niet op een verjaardag zo aan elkaar zitten te hangen en je op die manier afzonderen van de rest? nou dat was reden 1. De tweede was dat toen ze eenmaal weg waren ik ineens als enige meisje tussen 10 jongens zat (die het nog eens over voetbal hadden ook) dus toen voelde ik me niet echt helemaal op mijn gemak . En wow wat kunnen die vrienden hard schreeuwen, ik hoor ze nu nog!! Reden 3 was dat er een vriend binnenkwam van hem, waar ik echt braak neigingen van kreeg. Volgensmij dacht ie dat ie dominee was ofzo, zo zag hij eruit en zo gedroeg hij zich ook. Het eerste wat hij deed toen hij binnekwam was kaarsjes aansteken. Gelukkig zaten zijn overige vrienden die jongen ook zo aan te kijken, dus het lag niet aan mij. De vierde reden is ook een mooie, één van zijn vrienden was overgeïnterreseerd in mij. Hij koos sowieso tussen alle lege plaatsen, mij uit om naast te gaan zitten. Hij wilde de hele tijd met me praten, op het begin ging ik er nog op in maar ik hield het steeds korter. Hij niet, hij ging steeds dichterbij zitten , op een gegeven moment zat hij zowat bij mij op schoot en ik bij J. (die aan de andere kant naast me zat). Het duurde niet lang of hij was ...voor mij op z'n knieën gegaan zo ongeveer. Later fluisterde J. mij in mijn oor dat hij nogal wanhopig opzoek is....
Reden 5 is voor mij een vervelende. Ik heb al langere tijd gevoelens voor 1 van die vrienden van J. (die jongen is @#%#*^ nog vrijgezel ook ). Tijdens deze verjaardag sloeg er van mijn kant echt een fonk over, oeh ik ben nu echt zo verliefd op die jongen . Het erge is, dat ik niks met mijn gevoel kan doen.
J. is mijn beste vriend, hij wil mij nog steeds graag terug, ik hem alleen niet meer. Je doet het je beste vriend niet aan een relatie te beginnen met een vriend van hem, als zijn wereld daarmee ongeveer instort. Onze vriendschap wint het ruim boven deze verliefheid, en toch is het op z'n zachtst gezegd wel lastig. Ik vraag me af hoe ik het snelst over mijn gevoelens voor die jongen heen kan komen, er aan toegeven dat ik die gevoelens heb maar er niets mee doen, of mezelf gewoon dit gevoel elke keer opnieuw proberen te verbieden.
Oud 28-09-2007, 23:59
Verwijderd
nee, niemand wil me, zucht.
ik wil ff wat meer kleren en spullen kopen die ík leuk vind, en daarna vrienden hebben die dat allemaal wel goed vinden en dan samen rottigheid uithalen
zucht
soms wil je even een uurtje 16 zijn
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 00:17
Briseïs
Briseïs is offline
Hmhmhm, tja, tjonge, dus, ach.

Hoera voor mijn verschrikkelijke achterlijke ontzettende kutonzekerheid. Ik begin nu zo'n beetje te denken dat dat de oorzaak is van zo ongeveer al mijn problemen.

Er begint eindelijk een beetje schot te komen in mn stage. Ik heb nu een opzet voor het onderzoek via mail gehad, maar ik dus samen met twee andere mensen aan ga werken en wat bedoeld was zodat iedereen er commentaar op kan geven. Alleen is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik dat als onervaren antropoloogje die alles nog moet leren ga doen. Maar wat moet ik wel doen? Moet ik wachten tot ze weer contact met me opnemen? Dat had die vrouw wel gezegd, dat ze een gesprek zou hebben met degene waar ik al eerder mee gesproken had en dat ik het daarna zou horen. Maar nu heb ik dus die email, is dat contact? Of niet? Ze had woensdag al met die man gesproken, dus had ik dan niet al wat moeten horen als dat zo was? En natuurlijk, ik kan gewoon even bellen hoe het zit, maar dat durf ik niet. En niet gewoon niet durven waar ik me wel even over heen kan zetten, nee, het kán gewoon echt niet.

En dan was er nog mijn 'date'. Gister. Hij zou eind van de middag komen en dan zouden we eten en film kijken. Maar toen moest ie onverwachts toch werken en zou ie daar eten. En toen liep alles gigantisch uit en zou ie helemaal niet meer komen omdat ie pas om half 9 thuis zou zijn en de volgende dag er weer om 6 uur uit moest. En toen zou ie wel komen want omdat ze zo veel waren uitgelopen begonnen ze de volgende dag later. En toen kwam ie dus wel
En het was leuk en gezellig. En mijn onzekerheid speelde weer ontzettend op, maar anders dan anderen vroeg ie door en toen heb ik het gewoon gezegd en dat was fijn. En toen zei ie dat we dan maar gewoon veel moesten oefenen en dat was helemaal fijn.
Ik denk dat ik m eigenlijk best wel leuk is, maar dat kan helemaal niet en mag niet want ik heb m nog maar twee keer gezien. Vandaag was ik tot een uur of 7 ofzo helemaal blij en kon ik niet ophouden met glimlachen. Maar toen kwam de onzekerheid dus. Hij was op msn, en toen durfde ik eerst niet eens online te komen. Toen deed ik dat uiteindelijk wel, durfde ik weer niks te zeggen. En toen ie dat uiteindelijk deed reageerde ie nauwelijks want hij was druk bezig. Wat natuurlijk helemaal niks over mij zegt, maar ik heb bevestiging nodig, echt heel heel heel erg nodig. Ik wil weten of ie mij misschien ook wel ziet zitten. Niet dat ik het daar nu al over ga hebben hoor, maar ik wil tenminste weten of nog een keer af wil spreken. Maar hij is zo druk dus dat zou sowieso nog wel even duren

En ik ben mn afspraak met mn psycholoog vergeten. Echt verschrikkelijk stom, ik vergeet dat soort dingen nooit. Maar nu dus wel. En toen was ik meteen van plan om maandag te gaan bellen, maar toen kreeg ik een brief van haar met de vraag of het misschien was omdat ik al dacht dat het niet zou helpen, en nu heb ik zin om gewoon helemaal niet meer te gaan, aangezien het de afgelopen twee weken best goed is. Al weet ik dat er niks wezenlijks is veranderd en dat als die jongen niet geïnteresseerd blijkt ik zo weer terugval.

Hm, wat een verhaal. Onzekerheid . Ik moet er echt van af. Maarja.
Oud 29-09-2007, 08:26
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik voel me heel rustig van binnen Gisteravond tot half 12 gechat met een goede vriendin (is 2 jaar jonger als mij) over wat ze wil gaan doen met haar leven, na de middelbare school en dat was heel interessant.... Er waren wel wat dingen waar ze tegenop keek en dan gingen we voor oplossingen zoeken

Ik viel gisteravond zo rond 12 uur ook voor het eerst in een paar weken met een tevreden gevoel rustig in slaap, in plaats van dat ik al om 9 uur in bed lag en de hele nacht alleen maar zorgen door mijn kop heen woedden en ik heel erg onrustig wakker werd...

Ik voel me niet vrolijk atm, maar zeker ook niet kut.. Misschien dat ik vanmiddag even Venlo inga om te kijken voor wat mooie cd's enzo Wel even kijken of iemand zin heeft om mee te gaan....
Oud 29-09-2007, 10:30
rare kwast
rare kwast is offline
zit je dan met je goeie gedrag.. in een leeg gebouw met 4 mannen..
en de pillen blijken niet te kloppen dus nu moet er van alles geregeld worden
en tis pas half 12 en moet tot 5 uur
Oud 29-09-2007, 11:03
Missy
Missy is offline
Ik ben bezig met een leuk artikel. Vandaag nog even wat dingetjes uitzoeken, voordat ik wegga. Schrijven kan echt leuk zijn.

Met onze hond gaat het minder. Vanochtend kon ie niet op zijn achterpoten staan en heeft hij het moeilijk met lopen. Het gaat beter, maar hij is pas zeven jaar. Ik ben bang. Bang dat hij ingeslapen moet worden. Gelukkig, zometeen eerst naar de huisarts. Ik hoop heel erg dat het goed komt. Al is die hoop klein.
Oud 29-09-2007, 11:12
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ja, hoor..

Alsof ik er niet tegen vecht, alsof ik niet hard genoeg mijn best doe. nee, ik heb voor de gezelligheid een BOR aangevraagd.
nee hoor, ik doe het omdat ik het zo ontzettend leuk vindt, en omdat ik het zo ontzettend mooi vindt. Ja hoor.

8 maanden zijn voor mij gewoon erg lang.

ik ben waardeloos, ze wllen mij niet helpen, ik ben dom, ik kan ook niks. Ik faal ik doe het niet goed. bah. Ik ben domme bitch.

Iets positiefs nog..Ik ben op de helft van mijn stage, ik heb de tussenbeoordeling gehad. en die was goooooeed..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:48
Rob
Rob is offline
Soms, hè? Soms, weet ik absoluut niet wat ik met mijzelf aanmoet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:06
Yana
Yana is offline
Hoe bereik je iemand die niet kan voelen? Wat doe je met iemand die zegt van je te houden, maar waarvan hij zelf niet weet of hij dat zijn hart of met zijn hoofd doet? Wat betekent "houden van" als je het niet voelt?

Hoe maak je dat iemand zijn hoofd durft los te laten? Hoe roep je tranen op bij iemand die verdriet heeft maar zichzelf onbewust blokkeert? Kun je liefde "bedenken", en verdient het dan nog de benaming "liefde"?
Oud 29-09-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ik was zo hard aan het huilen van het lachen dat ik bijna écht begon te huilen .
Het was echt by far de meeste geweldige aflevering die ik in lange tijd heb gezien. Ruben van der Meer als doventolk van een Guus Meeuwis liedje :
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:14
Yana
Yana is offline
Citaat:
Het was echt by far de meeste geweldige aflevering die ik in lange tijd heb gezien. Ruben van der Meer als doventolk van een Guus Meeuwis liedje :
Agree Gave aflevering.
Oud 29-09-2007, 13:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb maar een stukje de Lama's gezien en nu heb ik het gevoel dat ik heel veel gemist heb Maar Canvascrack was ook wel leuk

Ik ben naar het winkelcentrum geweest met mijn moeder om kleren te kopen, wat garant staat voor een opmerking als 'maar nu hoef je niet meer aan te komen, bedenk maar eens hoe je eruit ziet als je vijftig kilo zou wegen', maar daar moet ik gewoon over heen stappen. Ach ik kom toch niet meer aan met hoe ik nu weer eet dus wat boeit het ook. *stapt overheen*
Ik heb een nieuwe broek en een nieuwe rok, dus eigenlijk ben ik dik tevreden! En verder is het stom weer en wil ik eigenlijk alleen maar slapen.

@Duivelaartje: O, leuke bril! Volgens mij staat die je echt goed ja Ik krijg in de winter ook weer een nieuwe, toch wel spannend, ben wel gesteld op deze, maar hij is helemaal verkleurd en oud en zo

Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 13:39. Reden: Ik bedacht nog wat:)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:08
Missy
Missy is offline
Citaat:
Soms, hè? Soms, weet ik absoluut niet wat ik met mijzelf aanmoet.
Dat heb ik ook soms. Vooral op dit moment..
Oud 29-09-2007, 14:37
moon
moon is offline
gister gedronken en dat lees ik wel terug in mijn post van gisteravond. *zucht*
Ach ja, opzich beter dan hoe ik me nu weer voel.
Oud 29-09-2007, 14:57
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat heb ik ook soms. Vooral op dit moment..
Ik dus ook en ik ben het zo spuugzat.
Gelukkig vanavond weg. Misschien kan ik mijn gedachten verzetten.

Pft. Emoties.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:12
gewoonik
gewoonik is offline
Ik voel me rot. Weer.
Zelfs iets leuks kan me nu niet meer beter laten voelen.
Ik heb echt nergens zin meer in. Niet in leuke dingen, maar vooral niet in studeren. T is allemaal zo'n sleur en een sleur met dingen die ik niet leuk vind en zonder reden waarvoor ik dit allemaal doe. En alles kost me te veel moeite. En waarvoor?
Ik kan het echt niet meer.
En ik verpest alles en ben stom.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:49
Fayette
Zo'n beetje alles wat Briseïs ook zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:59
Rob
Rob is offline
Nevermind me. Het gaat alweer, gelukkig. <3
Mijn dipjes zijn tè vaag en tè sterk, soms.

Maar! Ik heb zojuist lekker gekookt! <3 Haha, dat ik me daardoor beter voel.
En dus nu eten en vanavond poolen. Ik ben helaas gebonden aan de laatste bus, maar da's misschien maar goed ook.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het is weer zo'n dag. We kunnen maar beter onze dag volplannen, dan gaat het beter samen. Maar goed, het is nu gezakt, dus het is weer oke.
Ik heb echt geen zin in het uit-eten vanavond. Ik ben zo bang dat ik me niet goed gedraag of dat ze mij helemaal niet leuk/oke vinden en dat dat dan ten koste gaat van Vriendje. *zucht* Ik moet me daar niet zo druk om maken, want zijn collega's zijn best oke, volgens mij. Maar toch, makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb vanmiddag hard gewerkt: mijn stageplan, POP en PAP zijn af! Dus die heb ik meteen maar gemaild naar al mijn begeleiders die naar die papierzooi vroegen . Nu nog mijn logboek bijwerken en werken aan de opdrachten voor school die ik intussen al weet. Maar dat moet morgen, want we moeten zo weg en ik moet de afwas van gisteren nog doen .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ja vond ik ook!!!!

Ontopic:
WTF, hoe kan het dat je zo hard/raar moet hoesten dat je er van gaat overgeven? Weird.
En iedereen zegt dat ik eng hoest, ja sorry hoor. Hopelijk gaat het snel over en is het niks ergs.

Verder vanavond lekker niks doen, echt héérlijk! Straks ff een badje vol laten lopen en chillen!
Oud 29-09-2007, 17:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben toch maar niet gaan shoppen in Amsterdam. Maar goed ook, want in Arnhem heb ik me al de voeten onder mijn lijf vandaan gelopen. Nergens kon ik leuke rokjes vinden, dus ik ben in elke winkel wel twee keer geweest. Opeens ging bij de h&m het rokje dat er daarvoor alleen in grote maten hing, plots in 38. Jeej! Hij is wel een beetje kort, maar beetje wollig en dat zocht ik. En zwart met rood! <3 En daarna lag ook opeens bij de Chill Out een leuk rokje, tot op de knie, zwart met lichtbruin en plooien. Toen wilde ik ze allebei en heb ik ze ook allebei. Hihi, ik ga opeens rokjes dragen, ik heb nu maillot en leuke grijze panty en dan ga ik het wel durven. Met m'n leuke laarzen of met m'n hakjes. Oeh.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:09
Verwijderd
Het moet gewoon 17 december zijn
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Jaa! En ik vond Jeroen ook goed maar ik heb een zwak voor Jeroen .

Ontopic! Werken was qua werk kut, maar verder wel gezellig . En ik ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan. Kan ik een keer een leuke avond met die lui hebben?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:30
Verwijderd
blink182
en verder ff lekker relaxen, heerlijke zaterdagavond
ik heb borrelnootjes en bier en het forum en knuffelige huisgenoten
en dat ene topic dat maakte iets los
maargoed
blink182 dus
even stukjes inhalen zegmaar
Met citaat reageren
Advertentie