Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2007, 10:05
nickypicky
nickypicky is offline
hey, even een paar intieme vraagjes..

ik scheer me af en toe kaal, en dan bedoel ik niet op mijn hoofd, maar na een tijdje begint het te irriteren. Hoe voorkom ik dat?
En, ik heb bij de rand van mijn eikel, een paar miniscule bobbeltjes, echt miniscul, hebben meer mannen dat of wijst dit op een zogenaamde parelketting?
(zoek op wikipedia wat ik er mee bedoel) Hier ben ik erg onzeker over, maar ze zijn echt miniscuul, dus ik weet niet of het normaal is.

Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 10:10. Reden: de naam was verkeerd
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 11:02
Anika
eerst haren kort knippen, scheerschuim gebruiken, goed scherp mesje (dus geen wegwerpding)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
eerst haren kort knippen, scheerschuim gebruiken, goed scherp mesje (dus geen wegwerpding)
Kort knippen... Klinkt heel gevaarlijk voor mijn edele delen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 11:39
Qimm
Qimm is offline
Je moet ook je edele delen niet kortknippen, je hebt toch ogen in je hoofd en enige motoriek hoop ik
Oud 05-10-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Je moet ook je edele delen niet kortknippen, je hebt toch ogen in je hoofd en enige motoriek hoop ik

*schud zijn hoofd*

Ik bedoel er mee te zeggen dat er ook andere manieren zijn om de schaamstreek te knippen/scheren.

http://kieskeurig.nl/review/3E1B2AF0...33004F7F7E.htm
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Dat helpt op mijn benen al niet. Ik ga maar voor de ontharingscreme en anders kort houden ipv kaal
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 16:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*schud zijn hoofd*

Ik bedoel er mee te zeggen dat er ook andere manieren zijn om de schaamstreek te knippen/scheren.

http://kieskeurig.nl/review/3E1B2AF0...33004F7F7E.htm
Schaar is goedkoper en net zo effectief.
Oud 05-10-2007, 16:19
Sushii
Sushii is offline
Citaat:
En, ik heb bij de rand van mijn eikel, een paar miniscule bobbeltjes, echt miniscul, hebben meer mannen dat en wijst dit op een zogenaamde parelketting?
het antwoord op deze vraag is ja en normaal en als je het niet vertrouwd ga je naar de dokter
Oud 05-10-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Schaar is goedkoper en net zo effectief.
Daar denk je wel anders over als je een keer uitschiet.

Edit: Wel goedkoper maar niet zo effectief. Zo'n cruzer werkt perfect. Sneller als
een schaar.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 14:23
Verwijderd
Hoe kun je nou uitschieten met een schaar? Het is geen karton
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Als je te optimistisch wordt en het te snel wil doen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 06:14
nickypicky
nickypicky is offline
Citaat:
het antwoord op deze vraag is ja en normaal en als je het niet vertrouwd ga je naar de dokter
oke ik kijk het dan gewoon lekker aan, en worden ze groter, dan ga ik even naar de dokter
bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 15:28
Verwijderd
oh die bultjes is niets bijzonders, als het maar klein blijft, hebben meerdere mannen 'last'van.
Scheren moet je gewoon niet doen, al1 kort houden, g1 jeuk en g1 gaylook.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:07
ekki
ekki is offline
Je voorkomt dat door er naderhand calendulan op te smeren. Tenminste, dat helpt vrij goed bij mij.
Oud 11-10-2007, 11:57
yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
Ik heb weleens in de zak van mijn ex geknipt

En waarom al die reacties met niet scheren, gewoon knippen? Als hij het kaal wilt heeft hij daar vrij weinig aan lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 14:35
nickypicky
nickypicky is offline
sja, snap ze wel, kan denk ik gelijk even vragen: MEIDEN, WAT VINDEN JULLIE FIJNER? KAAL,KORT, OF NIETS AAN GEDAAN?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:37
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
sja, snap ze wel, kan denk ik gelijk even vragen: MEIDEN, WAT VINDEN JULLIE FIJNER? KAAL,KORT, OF NIETS AAN GEDAAN?
Ik ben geen meisje, maar ik zal je op voorhand zeggen wat je zal kunnen concluderen uit de serieuze reactie die je misschien zou gekregen hebben op die vraag: voorkeuren variëren; de meesten vinden wat schaamhaar niet erg, zolang het maar geen oerwoud is.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 11:33
yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
Ik ben geen meisje, maar ik zal je op voorhand zeggen wat je zal kunnen concluderen uit de serieuze reactie die je misschien zou gekregen hebben op die vraag: voorkeuren variëren; de meesten vinden wat schaamhaar niet erg, zolang het maar geen oerwoud is.
mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Beetje bijknippen, verder weinig aan doen. Kaal vind ik echt helemaal niks. Brr.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 09:57
nickypicky
nickypicky is offline
ok
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 10:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Niet kaal, gets
Niets aan gedaan of gewoon kort.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 23:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niets of kort.
bij scheren: er komen altijd bobbeltjes, dat zijn de haartjes die teruggroeien. niets aan te doen eigenlijk.
ik weet niet wat die bobbeltjes zijn maar waarom ga je niet naar de huisarts (precies zoals wikipedia adviseert)?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 01:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
hey, even een paar intieme vraagjes..

ik scheer me af en toe kaal, en dan bedoel ik niet op mijn hoofd, maar na een tijdje begint het te irriteren. Hoe voorkom ik dat?
En, ik heb bij de rand van mijn eikel, een paar miniscule bobbeltjes, echt miniscul, hebben meer mannen dat of wijst dit op een zogenaamde parelketting?
(zoek op wikipedia wat ik er mee bedoel) Hier ben ik erg onzeker over, maar ze zijn echt miniscuul, dus ik weet niet of het normaal is.
Het beste kan je met een nagelknipper de randjes van je eikel bijknippen.
Oud 14-11-2007, 02:42
Verwijderd
Citaat:
Dat helpt op mijn benen al niet. Ik ga maar voor de ontharingscreme en anders kort houden ipv kaal
Ontharingscreme vind ik een heel naar idee eigenlijk.
Zie ik gelijk beelden van chemische brandwonden voor me
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten