![]() |
|
Ben m'n astma zooooo zat
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ahahahaaaa, ik heb het water uit de waterkoker over mijn hand gegooid ipv in de theekan, en tja, water uit de waterkoker kookt! Dus dat was heet! En nu in mijn hand heel erg rood en pijnlijk en trekkerig. Auw. En ik ben verkouden. En ik had vanochtend een beetje hoofdpijn, maar nu niet meer, dat is dus wel fijn. Verder gaat het wel weer goed geloof ik.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De huisarts heeft alleen wat aan m'n buik gevoeld en het doet pijn aan de linkerkant, maar volgens hem is het niet heel raar dat de menstruatie wegblijft en nu heb ik primulat ofzo gekregen zodat het allemaal weer op gang komt. Als het dan nog pijn blijft doen moet ik maar weer terug komen. ![]() Verder heb ik vandaag m'n arm verbrand aan een ovenrekje en dat doet best pijn en het ziet er goor uit. Ik hoop dat 't niet gaat ontsteken ofzo.
|
Ik ben echt onwijs moe, kijk scheel en zie niet meer scherp, m'n ogen prikken en ik voel me gewoon enorm duf. Maar ff op tijd naar bed vanavond
![]()
|
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft
![]() Wel okee. Ik sliep maar 5.5 uur vannacht, en 's ochtends ben ik dan ontzettend moe en duf, maar als ik eenmaal aan de slag ben gaat het prima en ik heb ook het gevoel dat ik nog wel even door kan gaan - dat moet zo ook wel, want ik moet nog best veel doen. Lekker energiek, dat is fijn. Verder heb ik een blauwe plek en is het best wel dik op mijn arm, waar groepsgenootje bloed ging afnemen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
*hoest*kuch*
Aan het hoesten dus, maar niet verkouden ofzo. Alleen continu het gevoel dat ik moet hoesten... Vrij irritant dus. Verder vraag ik me af wanneer in vredesnaam die antibiotica écht gaat werken, want ik heb het nu sinds donderdag en merk nog geen verbetering. ![]()
|
Al de hele dag hoesterig en pieperig en eigenlijk zit ik gewoon al de hele dag in een astma-aanval heb ik het idee. Moest op school met ratten werken en al dat haar en zaagsel enzo werkte ook niet mee. Ben moe en al een hele tijd niet helemaal lekker, ben het zat en m'n medicijnen helpen ook niet meer
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben nog verkouden, dus ik heb me wel eens beter gevoeld. Maar geen enorme last meer zoals ik zondag had.
|
Zo, ik krijg eindelijk weer een beetje lucht na een zware astma-aanval van anderhalve dag. Dat put je echt uit zeg. Vanmorgen kwam het hoesten eindelijk op gang waardoor er wat slijm los kwam en ik weer wat meer lucht kreeg. Voel me nu wel benauwd maar niet meer zo heel erg gelukkig.
Ik ging net even langs de huisarts om te vragen waar mijn griepprik oproep bleef en daar was iets mis mee gegaan maar ik kon hem wel gelijk krijgen. Heb nu mijn griepprik dus weer gehad en heb er voorlopig nog geen last van, ook geen stijve arm. Hopelijk blijft het zo ![]()
|
Die hormoon pillen die ik van de dokter heb gehad hebben nog weinig effect gehad. Ik voel nog steeds af en toe steken en kramp en m'n buik is dikker dan normaal.
Ik moet die dingen nu nog 3 dagen slikken, dus ik hoop dat er daarna iets gebeurd en dat alles straks weer normaal werkt.
|
![]() |
Ik begin verkouden te worden. Verdomme. Heb ik eindelijk wat rust, word ik verkouden. Ik háát snot.
En aangezien de kamer waar ik werk iets te koud is voel ik ook alle spiertjes in m'n handen, polsen, en ellebogen weer pijnlijk zitten.
|
Voel me nu wel weer goed, maar heb een paar heftige dagen gehad wat betreft mijn PDS. In de nacht van maandag op dinsdag voelde ik me echt heel beroerd (hele hevige pijn boven in mijn buik, hevige diarree en misselijkheid). S'ochtends voelde ik me wel weer oke, dus ben gewoon gaan werken. Maar toen ik eenmaal thuis was, kwam die heel hevige pijn weer terug, maar nu helemaal op mijn bortskas. Had het ook heel benauwd en het straalde helemaal uit naar mijn rug en nek. Het werd ook steeds erger, dus uiteindelijk zat ik maar weer op de huisartsenpost (al de 3de keer sinds er PDS bij mij is vastgesteld..
![]() Maar toch vind ik het raar dat zulke klachten ook van mijn PDS kunnen zijn, vertrouw het eigenlijk nog steeds niet helemaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik voel me nu wel oké, beetje keelpijn (soms ineens een kriebelaanval waarvan ik moet kokhalzen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn gewrichten doen pijn, gelukkig niet meer zo hopeloos verkouden als gisteren, maar wel nog steeds beroerd. Ik begin me nu echt af te vragen wat ik verkeerd doe. Terugkijkend op de afgelopen twee maanden ben ik echt zo vaak heftig verkouden en ziek geweest, vaker dan normaal is, veel vaker. Ik leef erg gezond, eet áltijd groente en fruit, ik kom buiten, ik sport sinds kort zelfs weer, ik heb genoeg ontspanning, ik heb soms stress maar niet erg vaak, ik heb geen allergiën en ik slaap (vrij) regelmatig en genoeg. Waaaaaaarom moet ik dan zó vaak ziek zijn dat mn schoolwerk er zelfs onder gaat lijden?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |