Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2007, 12:58
Adrenaline
Adrenaline is offline
echt.niet.cool

Heb longontsteking, baarmoederinfectie (:/ onwijze buikpijn ) neusvliesholteontsteking.

life is great...
Oud 04-10-2007, 14:44
Little Sister
Little Sister is offline
Ik heb, zoals een goede student betaamt, gister vrij grote hoeveelheden bier tot me genomen en ondervind daar nu de gevolgen van. Blehg. Maar vanavond weer, jippie!
Oud 04-10-2007, 16:42
Verwijderd
Ik voel me heel goed
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 11:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteren was ik ziekig van de verkoudheid: hoofdpijn doordat mijn hoofd vol zat en constant hoesten en constant mijn neus snuiten. Vandaag voel ik me alleen nog enorm verkouden en is de hoofdpijn weg als ik niet lig. Wel hoest ik mijn longen uit mijn lijf en blijf ik aan het snuiten. Omdat ik ook nog last heb van het veranderende weer (bronchitis), krijg ik weinig adem en moet ik dus rustig aan doen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:57
deoxyribose
deoxyribose is offline
ik voel me zo enorm kut door mijn zware verkoudheid
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 10:38
Verwijderd
Gisteren enorme hoofdpijn, vannacht er een paar keer wakker van geworden (dat heb ik normaal echt nooit bij hoofdpijn) en goed uit geslapen; nu is het over, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 17:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben eigenlijk al de hele dag door benauwd. Heb al twee keer extra medicijnen gepuft maar dat helpt ook maar weinig. Zal wel door de mist komen maar verder snap ik het niet helemaal. Wordt er een beetje moedeloos van
Oud 08-10-2007, 22:32
Verwijderd
Ik heb een blessure van het rennen. Niet heel ernstig ofzo. Het doet gewoon pijn als ik loop. Eigenlijk heb ik er al een paar weken last van, maar ik wilde vandaag toch gewoon naar de hardlooptraining gaan. Ik dacht die spier wel even los te lopen, maar het werd alleen maar erger helaas. Volgende week maar even niet gaan rennen en dan hopen dat het over 2 weken wél over is.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 01:33
Osmoian
Osmoian is offline
Voel me wel goed, een klein beetje vermoeidheid nog in de spieren na de training van gister maar verder niet echt iets noemenswaardigs.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 11:44
Verwijderd
Last van hormonen, dus beetje snel geirriteerd en ik heb buikpijn
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 16:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ik voel me opzich wel ok, alleen erg moe. Dat is geheel m'n eigen schuld, want ik ga na een lange dag werken steeds veels te laat slapen om dan weer vroeg op te moeten staan.
En ik heb een vreemd gevoel in m'n buik. Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, maar het voelt wel alsof er iets zit. M'n buik voelt harder.
Volgens m'n moeder moet ik naar de dokter, maar ik ben eigenwijs en 'kijk het nog wel even aan'. Al vind ik 't wel erg vreemd en begin ik een beetje ongerust te worden.
wordt 'ie ook nog dikker? grapje. erg naar, zou toch maar naar de dokter gaan want dit zijn geen dingen die je kan af doen als "gaat vanzelf wel over" vind ik..

ik ben verkouden, constant niezen/gevoel dat ik ga niezen wat dan vervolgens weer weg trekt maar waardoor ik dus de hele dag tranende ogen en jeuk heb.
Oud 09-10-2007, 19:10
Little_lady
Little_lady is offline
Als ik zeg dat ik naar de WC blijf rennen, het er dan uitziet als de rode zee en dat m'n buik voelt alsof er een olifant op zit, zeg ik dan genoeg?

...blaasontsteking suckt!
Oud 09-10-2007, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben m'n astma zooooo zat ik voel me al dagen/weken zowat de hele dag door benauwd, loop te hoesten als een zeehond en kan m'n medicijnen niet ophogen want dan heb ik na een dag ontzettende keelpijn en slaap ik de halve nacht niet door de kramp in m'n kuiten, voeten en tenen. M'n longarts kon ook verder niets doen dus ik weet het niet meer maar weet wel dat ik dit kut vind
Oud 09-10-2007, 21:40
Verwijderd
ahahahaaaa, ik heb het water uit de waterkoker over mijn hand gegooid ipv in de theekan, en tja, water uit de waterkoker kookt! Dus dat was heet! En nu in mijn hand heel erg rood en pijnlijk en trekkerig. Auw. En ik ben verkouden. En ik had vanochtend een beetje hoofdpijn, maar nu niet meer, dat is dus wel fijn. Verder gaat het wel weer goed geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wordt 'ie ook nog dikker? grapje. erg naar, zou toch maar naar de dokter gaan want dit zijn geen dingen die je kan af doen als "gaat vanzelf wel over" vind ik..
Huhuh. Echt iedereen vraagt meteen of ik zwanger ben, maar dat kan niet, want naar mijn weten heb je daar nog steeds een vent voor nodig.

De huisarts heeft alleen wat aan m'n buik gevoeld en het doet pijn aan de linkerkant, maar volgens hem is het niet heel raar dat de menstruatie wegblijft en nu heb ik primulat ofzo gekregen zodat het allemaal weer op gang komt. Als het dan nog pijn blijft doen moet ik maar weer terug komen.

Verder heb ik vandaag m'n arm verbrand aan een ovenrekje en dat doet best pijn en het ziet er goor uit. Ik hoop dat 't niet gaat ontsteken ofzo.
Oud 10-10-2007, 06:13
Calyx
Calyx is offline
Ik voel me nog steeds verkouden en mn hoofd barst, maar verder gaat het goed!
Gisteren om 6 uur gaan slapen, dus ik heb intotaal 13 geslapen, totaal in coma en dat heeft me goed gedaan!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 12:50
Verwijderd
Buikkrampen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 14:29
Jochemska
Jochemska is offline
Moe, maar dat komt omdat ik maar 6 uurtjes heb geslapen Vanavond maar weer eens vroeg naar bed
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:55
Quantes
Quantes is offline
Maandag naar het ziekenhiis wegens een ontsteking in de vagina en iets in mijn darmen.
Oud 11-10-2007, 18:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt onwijs moe, kijk scheel en zie niet meer scherp, m'n ogen prikken en ik voel me gewoon enorm duf. Maar ff op tijd naar bed vanavond
Oud 11-10-2007, 21:32
indigo
indigo is offline
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft

Wel okee. Ik sliep maar 5.5 uur vannacht, en 's ochtends ben ik dan ontzettend moe en duf, maar als ik eenmaal aan de slag ben gaat het prima en ik heb ook het gevoel dat ik nog wel even door kan gaan - dat moet zo ook wel, want ik moet nog best veel doen. Lekker energiek, dat is fijn. Verder heb ik een blauwe plek en is het best wel dik op mijn arm, waar groepsgenootje bloed ging afnemen (maar op het moment zelf deed het geen pijn gelukkig).
Oud 12-10-2007, 09:55
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Woehoe, het gaat super goed, brandwond zo goed als genezen, en de ontstekingen bijna weg
Oud 12-10-2007, 10:24
Verwijderd
slecht. ik slaap niet, of wel. ik droom in ieder geval wel, maar ben ook wakker. ik heb hoofdpijn, ik ben misselijk, ik heb buikkramp en ik vind het eng dat mijn lijf dingen doet waar ik geen grip op heb.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 11:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Omdat ik blijf hoesten en het slijm alsnog niet loskomt, heb ik nu een enorm smerige oplossing, die hopelijk wel werkt. En ik heb mijn inhalator ook nog steeds nodig. Ik moet dus nog steeds rustig aan doen. Verder gaat het eigenlijk wel prima.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Omdat ik blijf hoesten en het slijm alsnog niet loskomt, heb ik nu een enorm smerige oplossing, die hopelijk wel werkt. En ik heb mijn inhalator ook nog steeds nodig. Ik moet dus nog steeds rustig aan doen. Verder gaat het eigenlijk wel prima.
Helpt bisolvon bij jou niet? Bij mij werkt dat wel goed, anders fluimucil
Oud 12-10-2007, 14:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Helpt bisolvon bij jou niet? Bij mij werkt dat wel goed, anders fluimucil
Bisolvon helpt niet echt, Fluimucil redelijk, dus daar ben ik vandaag ook weer mee begonnen. Maar dat soort dingen zijn wel smerig .
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:43
Verwijderd
moe, spierpijn, lopen gaat nog steeds moeilijk.

maar verder geen uitstralende pijn meer, en geen pijnstillers meer nodig
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 17:02
Nienna*
Nienna* is offline
Voor het eerst sinds dagen ben ik niet meer zo verschríkkelijk moe. Een hele verademing. Nog steeds wel moe, maar niet meer zo allesverterend.

Dus ik voel me best goed!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 17:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Er zit een wondje in m'n mond omdat mijn hoektand daar steeds langs gaat en die is scherp. Ik heb geen idee wat ik er tegen moet doen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:21
Little_lady
Little_lady is offline
*hoest*kuch*
Aan het hoesten dus, maar niet verkouden ofzo. Alleen continu het gevoel dat ik moet hoesten... Vrij irritant dus. Verder vraag ik me af wanneer in vredesnaam die antibiotica écht gaat werken, want ik heb het nu sinds donderdag en merk nog geen verbetering.
Oud 15-10-2007, 17:22
Verwijderd
Zeurende pijn in de bovenbuik die af en toe best hevig is, misselijk, geen eetlust, paar keer bijna flauw gevallen. En nu ook nog koud en zweten. Maar ik heb morgen twee tentamens en overmorgen rij-examen, dus ik weiger ziek te worden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 17:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al de hele dag hoesterig en pieperig en eigenlijk zit ik gewoon al de hele dag in een astma-aanval heb ik het idee. Moest op school met ratten werken en al dat haar en zaagsel enzo werkte ook niet mee. Ben moe en al een hele tijd niet helemaal lekker, ben het zat en m'n medicijnen helpen ook niet meer
Oud 16-10-2007, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Zeurende pijn in de bovenbuik die af en toe best hevig is, misselijk, geen eetlust, paar keer bijna flauw gevallen. En nu ook nog koud en zweten. Maar ik heb morgen twee tentamens en overmorgen rij-examen, dus ik weiger ziek te worden.
Zelfde, maar dan plus hevige hoofdpijn. Paracetamol helpt (heb nu nog maar beetje hoofdpijn) maar concentreren blijft moeilijk. Pols 88, hoort ook niet, zit normaal tussen de 50 en de 60 bij mij.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 11:57
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Zelfde, maar dan plus hevige hoofdpijn. Paracetamol helpt (heb nu nog maar beetje hoofdpijn) maar concentreren blijft moeilijk. Pols 88, hoort ook niet, zit normaal tussen de 50 en de 60 bij mij.
Wat dacht je van de huisarts?

Ik ben nog verkouden, dus ik heb me wel eens beter gevoeld. Maar geen enorme last meer zoals ik zondag had.
Oud 16-10-2007, 12:04
Verwijderd
Zodat die me naar huis stuurt met een 'doe maar een tijdje rustig aan en het gaat vanzelf over'?
ik voel me niet meer koortsig trouwens net nu ik een koortsthermometer heb gekocht (36.8).
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 13:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, ik krijg eindelijk weer een beetje lucht na een zware astma-aanval van anderhalve dag. Dat put je echt uit zeg. Vanmorgen kwam het hoesten eindelijk op gang waardoor er wat slijm los kwam en ik weer wat meer lucht kreeg. Voel me nu wel benauwd maar niet meer zo heel erg gelukkig.

Ik ging net even langs de huisarts om te vragen waar mijn griepprik oproep bleef en daar was iets mis mee gegaan maar ik kon hem wel gelijk krijgen. Heb nu mijn griepprik dus weer gehad en heb er voorlopig nog geen last van, ook geen stijve arm. Hopelijk blijft het zo
Oud 16-10-2007, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die hormoon pillen die ik van de dokter heb gehad hebben nog weinig effect gehad. Ik voel nog steeds af en toe steken en kramp en m'n buik is dikker dan normaal.
Ik moet die dingen nu nog 3 dagen slikken, dus ik hoop dat er daarna iets gebeurd en dat alles straks weer normaal werkt.
Oud 18-10-2007, 13:58
Krynn
Krynn is offline
Ik begin verkouden te worden. Verdomme. Heb ik eindelijk wat rust, word ik verkouden. Ik háát snot.

En aangezien de kamer waar ik werk iets te koud is voel ik ook alle spiertjes in m'n handen, polsen, en ellebogen weer pijnlijk zitten.
Oud 18-10-2007, 15:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Voel me nu wel weer goed, maar heb een paar heftige dagen gehad wat betreft mijn PDS. In de nacht van maandag op dinsdag voelde ik me echt heel beroerd (hele hevige pijn boven in mijn buik, hevige diarree en misselijkheid). S'ochtends voelde ik me wel weer oke, dus ben gewoon gaan werken. Maar toen ik eenmaal thuis was, kwam die heel hevige pijn weer terug, maar nu helemaal op mijn bortskas. Had het ook heel benauwd en het straalde helemaal uit naar mijn rug en nek. Het werd ook steeds erger, dus uiteindelijk zat ik maar weer op de huisartsenpost (al de 3de keer sinds er PDS bij mij is vastgesteld.. ), omdat ik me niet voor kon stellen dat dit ook bij mijn PDS hoorde. Maar volgens de huisarts daar kon dat wel heel goed. Had waarschijnlijk een infectie opgelopen waardoor alles heel erg geďrriteerd was. Goede pijnstillers meegekregen en een dag rust gehouden en vandaag toch maar weer aan het werk, omdat ik me wel weer oke voel.

Maar toch vind ik het raar dat zulke klachten ook van mijn PDS kunnen zijn, vertrouw het eigenlijk nog steeds niet helemaal . Maar goed, pijn is bijna weg, als het na het weekend nog niet helemaal weg is, ga ik maar weer eens langs mijn eigen huiarts om het nog eens na te laten kijken.
Oud 18-10-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Voel me nu wel weer goed, maar heb een paar heftige dagen gehad wat betreft mijn PDS. In de nacht van maandag op dinsdag voelde ik me echt heel beroerd (hele hevige pijn boven in mijn buik, hevige diarree en misselijkheid). S'ochtends voelde ik me wel weer oke, dus ben gewoon gaan werken. Maar toen ik eenmaal thuis was, kwam die heel hevige pijn weer terug, maar nu helemaal op mijn bortskas. Had het ook heel benauwd en het straalde helemaal uit naar mijn rug en nek. Het werd ook steeds erger, dus uiteindelijk zat ik maar weer op de huisartsenpost (al de 3de keer sinds er PDS bij mij is vastgesteld.. ), omdat ik me niet voor kon stellen dat dit ook bij mijn PDS hoorde. Maar volgens de huisarts daar kon dat wel heel goed. Had waarschijnlijk een infectie opgelopen waardoor alles heel erg geďrriteerd was. Goede pijnstillers meegekregen en een dag rust gehouden en vandaag toch maar weer aan het werk, omdat ik me wel weer oke voel.

Maar toch vind ik het raar dat zulke klachten ook van mijn PDS kunnen zijn, vertrouw het eigenlijk nog steeds niet helemaal . Maar goed, pijn is bijna weg, als het na het weekend nog niet helemaal weg is, ga ik maar weer eens langs mijn eigen huiarts om het nog eens na te laten kijken.
Ik heb ook PDS en zo'n 'aanval' heb ik nu vier keer gehad dit jaar. Het begint meestal 's nachts of vlak voor ik wil gaan slapen, en dan ben ik meestal de hele nacht op, hevige diarree, overgeven, buikpijn. De dag erna is m'n hele buik verkrampt door alle pijn/diarree/overgeven van de vorige nacht, dat maakt me ook benauwd en het straalt ook uit naar m'n rug en bovenbenen. Echt vreselijk naar allemaal, ik heb een paar keer 's nachts op het punt gestaan om de huisartsenpost te bellen omdat ik het echt niet meer hield, maar uiteindelijk nooit gedaan. Volgens mijn huisarts hoort het ook bij PDS...

OT:
Ik voel me nu wel oké, beetje keelpijn (soms ineens een kriebelaanval waarvan ik moet kokhalzen ) ietwat schor, maar dat is het wel. Heb al een hele tijd geen buikpijn gehad, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 19:10
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Al sinds gister hoofdpijn (vooral als ik mn hoofd beweeg)

Tis niet zo heel erg, maar wel irritant
Oud 19-10-2007, 11:50
deoxyribose
deoxyribose is offline
Sinds vanochtend zie ik opeens dubbel en alle lijnen lijken vaag. Ik kan ook niet goed focussen. Ik draag altijd een bril of lenzen. Gisteren had ik ook college en had ik niets gemerkt, maar vandaag wel. Is dit reden om naar de dokter te gaan of niet?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 16:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ik heb ook PDS en zo'n 'aanval' heb ik nu vier keer gehad dit jaar. Het begint meestal 's nachts of vlak voor ik wil gaan slapen, en dan ben ik meestal de hele nacht op, hevige diarree, overgeven, buikpijn. De dag erna is m'n hele buik verkrampt door alle pijn/diarree/overgeven van de vorige nacht, dat maakt me ook benauwd en het straalt ook uit naar m'n rug en bovenbenen. Echt vreselijk naar allemaal, ik heb een paar keer 's nachts op het punt gestaan om de huisartsenpost te bellen omdat ik het echt niet meer hield, maar uiteindelijk nooit gedaan. Volgens mijn huisarts hoort het ook bij PDS...
Ik heb die aanvallen ook wel vaker gehad en bij mij begint het ook altijd 's nachts of vlak voordat ik ga slapen. Maar ik had nog nooit de dag erna zo'n hevige napijn gehad die ook nog eens zo hoog zat, dus daar maakte ik me best zorgen over. 'Gewone' spierpijn van alle verkrampingen heb ik wel meestal ook ja... Maar goed, sprak vandaag toevallig een collega wiens vriend het ook heeft en hij had dus ook precies dezelfde aanvallen. Verre van fijn, maar ik ben nu wel eeen beetje gerust gesteld
Oud 19-10-2007, 20:33
Verwijderd
Mijn gewrichten doen pijn, gelukkig niet meer zo hopeloos verkouden als gisteren, maar wel nog steeds beroerd. Ik begin me nu echt af te vragen wat ik verkeerd doe. Terugkijkend op de afgelopen twee maanden ben ik echt zo vaak heftig verkouden en ziek geweest, vaker dan normaal is, veel vaker. Ik leef erg gezond, eet áltijd groente en fruit, ik kom buiten, ik sport sinds kort zelfs weer, ik heb genoeg ontspanning, ik heb soms stress maar niet erg vaak, ik heb geen allergiën en ik slaap (vrij) regelmatig en genoeg. Waaaaaaarom moet ik dan zó vaak ziek zijn dat mn schoolwerk er zelfs onder gaat lijden?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten