Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoef je ook niets te delen met anderen? Gmail vind ik ook niet echt geweldig. Wat een problemen ook allemaal : (
|
Ja, dat weet ik wel, ik heb ook al wel een Gmail-adres. Maar ik wil het dan ook meteen voor msn gebruiken. Niet dat ik dat zo vaak actief gebruik, maar je kunt met Hotmail dan wel altijd zien als je nieuwe e-mail hebt en met Gmail niet. Drama dus.
Verder ben ik bladzijde 24 van mijn leshandleiding kwijt dus dat wordt improviseren zo meteen. Spannend!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reuzehendig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu zit ik me blind te staren op een tekst van een man uit een reader waar ik geen zak van begrijp maar wat ik even mag samenvatten voor morgenochtend. Nachtwerk ![]()
||
Citaat:
'Upper airway infections or allergies can cause the Eustachian tube to become swollen, trapping bacteria and causing ear infections.' Dus zelfs als je geen echte oorontsteking hebt: zwelling -> druk -> pijn en slecht horen |
![]() |
||
Citaat:
ot: In m'n duim gesneden met een metalen rekje en er kwam net salade dressing op en dat BRAND! En ik heb een brandwond vlakbij m'n elleboog, dus elke keer als ik m'n arm beweegt scheurt dat wondje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
omg dat wijf dat ik voor duits heb is echt te happy happy joy joy en ze loopt de ganse tijd te zeiken op duitsers. waarom geef je dan duits?
||
Citaat:
|
hmmm, misschien nieuw voor je maar die knoppen gaan altijd, hoe dan ook, als eerste en zonder enkele reden kapot bij stofzuigers. krengen zijn het
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is dus professor in.. films ofzo, en een tijdje terug heeft hij de man geinterviewd die het geluid deed bij de nieuwere films van Star Wars. Nou woont die man dus in Amerika, redelijk in de buurt bij een space shuttle basis. Als zo'n ding terugkomt naar de basis vanuit de ruimte moet hij door de geluidsbarriere en dat valt vanaf het huis van die man te horen als een soort zacht knal-geluid. In Star Wars III zit een fragment waarbij er een robot (?) op een operatietafel (??) ligt. Daarbij hoor je op de achtergrond het kloppen van een hart. Alleen is dat helemaal geen echt hart dat klopt. Die geluidsman heeft dus dat knal-geluid opgenomen en gesampled en het gebruikt voor dat kloppen. EN DAT IS GAAF. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waar laat je je condoom? just-someone | 34 | 22-06-2015 19:37 | |
De Kantine |
A Bit Of Saai and Laurie #181 Trimm Trabb | 500 | 18-04-2008 10:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
{verhaal} Broer. Kip187 | 0 | 26-11-2002 15:16 |