| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Omg, de reclame voor werken bij de politie, met al die gezichten die dan veranderen.
En als ze zeggen we hebben mensen nodig die hard werken enzo zie je mannengezichten en als ze zeggen maar we hebben ook mensen nodig die kunnen luisteren en zich inleven in mensen enzo zie je alleen maar vrouwengezichten. Wtf ![]() Hoe stereotype, mannen werken hard en vrouwen kunnen luisteren
|
|
||
|
Citaat:
![]() Verder vind ik die reclame voor gevangenisbewaker irritant want steeds als ik hem zie denk ik oh ja opletten want opzich vind ik dat wel humor, maar dan ben ik al te laat en dan weet ik alle details van de mensen niet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Bah esthetisch verantwoord!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Je hebt nu een promotiespotje voor de politie, dat iedereen bij de politie kan. Volgens mij doelen ze vooral op vrouwen. Maar ondertussen wordt nog steeds de indruk gewekt dat vrouwen er alleen maar zijn om slachtoffers gerust te stellen en begripvol te knikken enzo, waar mannen er voor het echte werk zijn. Beetje jammer.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
"L'Oreal verlengende mascara met Ceramide R."
Daar heb ik twee jaar geleden voor school nog een onderzoekje naar gedaan.. dat zogenaamde 'Ceramide R' bleek niets meer te zijn dan een emulgator.. tja.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
haha, wel mooi dat die reclame van de politie is aangepast. Heb er de eerste keer met hoge verbazing naar zitten kijken. Je krijgt echt het idee dat de vrouwelijke politieagenten de hele dag op het politiebureau zitten te wachten tot er een slachtoffer binnen komt die moet worden gerustgesteld en waar naar moet worden geluisterd, terwijl de mannen buiten de boeven aan het vangen zijn.
Mijn eerste gedachte na het zien van die reclame was: "wat een rare reclame, ik kan toch ook boeven vangen" ![]() Daarnaast erger is me de laatste tijd ook aan alle maandverbandreclames. Steeds meer maandverband moet zo nodig een geurtje meehebben. Heb je ze met kamille en met aloe vera enz. Wat moet ik daar nou mee in m'n onderbroek? Alsof ik de hele dag naar kamille wil ruiken. Er wordt altijd zo hard geroepen dat je je vagina met rust moet laten, geen zeep, alleen met water wassen. Dan moet ik terwijl ik ongesteld ben er een ding met kamille tegenaan doen. Logisch? |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Helemaal leuk is dat ze zeggen; "de pizza waar je nooit genoeg van krijgt!" Waarom geven ze je dan niet meer, dan heb je wel genoeg...
|
|
|
Verwijderd
|
Die reclame in tijdschriften van Head en Shouders. Ze hebben blijkbaar 12 (TWAALF!) soorten, en bij iedere soort staat er een verhaaltje, zoals: "dankzij Head & Shoulders "cool" ziet mijn haar er stoer uit en heb ik natuurlijk veel sjans bij de vrouwen!!"
en "Met nieuwe H&S "shine" zie ik er uit als een echte filmster!!! Nu die grote filmrol nog hihi!" *huil* |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 14:37 | |
| De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 22:15 | |
| De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 26-07-2008 21:49 | |
| De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 05-04-2008 00:18 | |
| De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 16:30 | |
| De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 16-10-2007 00:18 | |