Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2007, 22:59
PixelDansje
PixelDansje is offline
Lieve Gaul,
het aanbod is een meet in UTrecht, als je ergens anders een meet wilt, moet je lekker een andere meet regelen! Misschien komen mensen, misschien niet!

simpel
Oud 16-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Nepal
Schiphol ligt in de randstad
Oud 16-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Zet mij maar bij niet komen, ik ga echt niet met een stel mafkezen meeten die te lamlendig zijn om even buiten hun geliefde randstad te komen of meer dan een uur willen reizen, terwijl het mij wel een halve dag kost.
wat jammer
Oud 16-10-2007, 23:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom die persoonlijke aanval nu weer dan? Ik verwijs je naar mijn post richting balance. Jullie worden wel meteen heel grof en opgefokt.
Het was niet aanvallend bedoeld. Maar wel waar. Je loopt een enorme partij moeilijk te doen. Hierbij doel ik niet alleen op het feit dat je loopt te zeiken over de meetplaats (iets wat onder andere Tink* ook niet doet, en die is al bijna alle meets gekomen, ondanks de afstand voor haar). Je loopt namelijk ook te whinen met dingen als "ik ga echt niet met een stel mafkezen meeten die te lamlendig zijn om even buiten hun geliefde randstad te komen of meer dan een uur willen reizen".
Oud 16-10-2007, 23:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Lieve Gaul,
het aanbod is een meet in UTrecht, als je ergens anders een meet wilt, moet je lekker een andere meet regelen! Misschien komen mensen, misschien niet!

simpel
Hulde!
Balance
Balance is offline
Citaat:
Op je teentjes getrapt? Ik meen het serieus, als ik iets ter sprake breng wat jullie voor vanzelfsprekend aannemen, dan worden jullie serieus meteen neidig en grof. Wat is het probleem ermee als jullie je eens verder weg zouden moeten bewegen? Ik snap serieus niet waarom jullie daar zo kwaadwillend van worden.

Ik heb juist het idee dat iemand anders op zijn teentje getrapt is.
Nijdig en grof heb ik nog niet langs zien komen
Verwijderd
Citaat:
Lieve Gaul,

simpel
qft
Oud 16-10-2007, 23:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
qft
Oud 16-10-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Lieve Gaul,

simpel
Leuk dat jullie opeens het aanbod bepalen, maar ik zie het als een slecht aanbod. En eigenlijk zie ik ook niet in waarom het een onbespreekbaar thema zou moeten blijven.
Ik bedoel, de enigen die hier serieus vanuit een grote afstand naar de randstad moeten komen zijn de mensen uit het noorden en als ik het verder zo zie komt er niemand anders uit een uithoek, en is het voor de rest gewoon makkelijk dichtbij zonder veel werk of moeite, waar is het probleem als die mensen opeens wel wat moeite moeten doen.

Enige goede argument wat ik ben tegengekomen is de financiele situatie van bepaalde forummers, en dan kan ik begrijpen dat het in hun buurt moet zijn.
Oud 16-10-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Het was niet aanvallend bedoeld. Maar wel waar. Je loopt een enorme partij moeilijk te doen. Hierbij doel ik niet alleen op het feit dat je loopt te zeiken over de meetplaats (iets wat onder andere Tink* ook niet doet, en die is al bijna alle meets gekomen, ondanks de afstand voor haar). Je loopt namelijk ook te whinen met dingen als "ik ga echt niet met een stel mafkezen meeten die te lamlendig zijn om even buiten hun geliefde randstad te komen of meer dan een uur willen reizen".
Is het weleens bij je opgekomen dat het misschien voor jullie vriendin tink* ook wat makkelijker zou zijn als het wat dichter bij was?
Balance
Balance is offline
Maar serieus Gauloises, er staat je niks in de weg om een meeting te organiseren die in het noorden des lands is hoor
PixelDansje
PixelDansje is offline
als je het een slecht aanbod vindt, moet je er niet op in gaan. Biedt iets beters.
Je markt is te klein lieverd.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Leuk dat jullie opeens het aanbod bepalen, maar ik zie het als een slecht aanbod. En eigenlijk zie ik ook niet in waarom het een onbespreekbaar thema zou moeten blijven.
Het is niet onbespreekbaar, we hebben bijvoorbeeld ook Den Haag gehad omdat we dachten dat het makkelijker zou zijn. Het probleem is hoe jij doet.
Oud 16-10-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel, de enigen die hier serieus vanuit een grote afstand naar de randstad moeten komen zijn de mensen uit het noorden en als ik het verder zo zie komt er niemand anders uit een uithoek, en is het voor de rest gewoon makkelijk dichtbij zonder veel werk of moeite, waar is het probleem als die mensen opeens wel wat moeite moeten doen.

Enige goede argument wat ik ben tegengekomen is de financiele situatie van bepaalde forummers, en dan kan ik begrijpen dat het in hun buurt moet zijn.
Jij gaat in Groningen wonen, dat is een uithoek van Nederland-> Darwin. Helaas.
Oud 16-10-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, omdat jullie niet erop ingaan. Wat is voor jullie in hemelsnaam jet probleem. Jij hebt ook ov, waarom ga dan niet de halve dag in de trein zitten? Graag een antwoord aub, en niet dat domme smoesje van utrecht ligt centraal, want ik weet heel goed dat het voor iemand uit het noorden altijd nog drie keer zolang is als voor iemand uit het midden van het land.
Oud 16-10-2007, 23:09
Verwijderd
DK-meet:
Plaats: Groningen
Datum: onbekend

Komen:
- Gauloises

Misschien:
-
-

Niet:
- LL.

Probleem opgelost
Oud 16-10-2007, 23:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Whine-meet:
Plaats: Groningen
Datum: onbekend

Komen:
- Gauloises

Misschien:
-
-

Niet:
- LL.
-DP

Probleem opgelost
Oud 16-10-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Het is niet onbespreekbaar, we hebben bijvoorbeeld ook Den Haag gehad omdat we dachten dat het makkelijker zou zijn. Het probleem is hoe jij doet.
Jij bent de enige die serieus op mijn vraag is ingegaan met een redelijk argument, maar de rest krijg is toch het gevoel dat ze liever geen last, of werk, of reistijd hebben voor een meet, maar van anderen eigenlijk wel verwachten dat die wel de halve dag reizen. En daar heb ik ze nog niet over gehoort, behalve in 10 verschillende manieren van een grote mond of mij belachelijk maken.
Oud 16-10-2007, 23:11
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik weet was, als Gauls meet nou eerer is dan die van Utrecht ga ik naar de utrecht meet
Oud 16-10-2007, 23:13
Tink*
Tink* is offline
Ik zeik niet over de reistijd om dat argument dat andere mensen anders veel moeten betalen, dan reis ik wel wat langer gratis. Maar over het algemeen is het nogal krom. Want op die Groningen meet wil niemand komen omdat het te ver is.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet was, als Gauls meet nou eerer is dan die van Utrecht ga ik naar de utrecht meet
Jij mag ook antwoorden hoor? Mijn voordeel is dat ik nog geen persoonlijk vriendje ben van niemand hier omdat ik nog nooit naar een meet ben gekomen, maar daardoor nog wel in de positie verkeer het ter sprake te brengen.
Verwijderd
Citaat:
Jij bent de enige die serieus op mijn vraag is ingegaan met een redelijk argument, maar de rest krijg is toch het gevoel dat ze liever geen last, of werk, of reistijd hebben voor een meet, maar van anderen eigenlijk wel verwachten dat die wel de halve dag reizen. En daar heb ik ze nog niet over gehoort, behalve in 10 verschillende manieren van een grote mond of mij belachelijk maken.
Kijk een meet is iets dat ik voor de lol doe. Ik verwacht van niemand dat hij/zij komt, dat mag iedereen zelf weten. Op het moment dat ik er een halve dag voor moet reizen ga ik niet, dat andere dat wel doen mogen ze zelf weten. Niemand verplicht je ergens toe, dus doe niet zo moeilijk. Het is een meet.
PixelDansje
PixelDansje is offline
Oké als jij een specifieke duidelijke vraag stelt zal ik deze met liefde beantwoorden
Oud 16-10-2007, 23:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja, omdat jullie niet erop ingaan. Wat is voor jullie in hemelsnaam jet probleem. Jij hebt ook ov, waarom ga dan niet de halve dag in de trein zitten? Graag een antwoord aub, en niet dat domme smoesje van utrecht ligt centraal, want ik weet heel goed dat het voor iemand uit het noorden altijd nog drie keer zolang is als voor iemand uit het midden van het land.
Ik kom niet naar de meeting. Niet vanwege de afstand, maar vanwege het feit dat ik niet kan. Als het een meeting was geweest op een datum dat ik wel kon en het was in Groningen geweest, dan was ik inderdaad niet gekomen vanwege de afstand. Om die reden heb ik al dikwijls meetings gemist, want geloof me, ze zijn er ook zat geweest in Groningen of juist in zuidelijke plaatsen. Ik maakte er echter geen drama van. Ik typte gewoon 'Balance' in het lijstje 'komt niet'. En eventueel organiseerde ik vervolgens m'n eigen meeting die wel centraler bij mijn plaats was.
Oud 16-10-2007, 23:18
Verwijderd
Kortom, jij en luciano zijn het ronduit met mij eens dat het ver is en dat je zelf ook niet zou komen als dat zo was, en dat dat dus een probleem is. Dan is het wel krom utrecht als centraal voor iedereen gunstig punt op te voeren, vooral als je ziet dat momenteel iedereen of uit het midden komt en nauwelijks reistijd heeft, of uit het noorden en dan wel een lange reistijd heeft.
Oud 16-10-2007, 23:19
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Oké als jij een specifieke duidelijke vraag stelt zal ik deze met liefde beantwoorden
Oud 16-10-2007, 23:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kortom, jij en luciano zijn het ronduit met mij eens dat het ver is en dat je zelf ook niet zou komen als dat zo was, en dat dat dus een probleem is. Dan is het wel krom utrecht als centraal voor iedereen gunstig punt op te voeren, vooral als je ziet dat momenteel iedereen of uit het midden komt en nauwelijks reistijd heeft, of uit het noorden en dan wel een lange reistijd heeft.
Oh dat eerste ben ik het absoluut mee eens.
Maar dat Utrecht CS redelijk centraal ligt hou ik nog steeds vast. Want wil je beweren dat het er voor de brabanders, limburgers en zeelanders beter op wordt wnaneer we het in het noorden gaan houden?
Oud 16-10-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ipv slim proberen te doen zou je ook gewoon even kunnen lezen wat er staat.
Oud 16-10-2007, 23:23
PixelDansje
PixelDansje is offline
Tering ik ben moe, doe niet zo bijdehand en moeilijk maar typ gewoon een zin met een vraagteken erachter!
Oud 16-10-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Oh dat eerste ben ik het absoluut mee eens.
Maar dat Utrecht CS redelijk centraal ligt hou ik nog steeds vast. Want wil je beweren dat het er voor de brabanders, limburgers en zeelanders beter op wordt wnaneer we het in het noorden gaan houden?
Komen die dan uit die uithoeken? Kreeg niet het idee dat die mensen uit die uithoeken hier nu zitten.
Oud 16-10-2007, 23:24
Verwijderd
Hmm het is best duur vanuit den haag, met korting 24,20.
Met de drie uur reizen heb ik geen problemen want het is best een mooie route, plus dat koploper (treinen) van die lekkere stoelen hebben.
Oud 16-10-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Beste Gauloises ik zal je een befaamd principe uit de transportkunde bijbrengen. We nemen voor het gemak aan dat het daadwerkelijk zo is dat iedereen in de randstad op het station woont en binnen no-time in utrecht is. Weet je wat, we nemen aan dat iedereen al in utrecht woont. In dat geval hebben we ongeveer 10 mensen in Utrecht en 3 in Groningen. Wat is nu de beste locatie? Juist dat is Utrecht, nee niet iets er tussen in waar het 'zwaartepunt' zou liggen, maar utrecht. Zie voor meer informatie Optimization Algorithms for Networks and Graphs - Evans,Minieka.

Dus Utrecht is de beste plaats.
Verwijderd
Citaat:
Tering ik ben moe, doe niet zo bijdehand en moeilijk maar typ gewoon een zin met een vraagteken erachter!
Jij doet bijdehand, en dat moet je niet doen met mensen die verschrikkelijk bijdehand en vervelend zijn. Waarom denk je dat ik het altijd ben die hier in de discussies niet weg te meppen is met dom gedrag, ik doe met gemak nog dommer of stommer.
Balance
Balance is offline
Citaat:
Komen die dan uit die uithoeken? Kreeg niet het idee dat die mensen uit die uithoeken hier nu zitten.
Lijkt me raar om te veronderstellen dat er geen DK'ers uit die hoek komen. Op onzin zitten er iig zat, dus waarom niet hier. Oh Belgen ook trouwens, maar ik ben het met je eens (ik neem aan dat je dat gaat zeggen tenminste) dat we daar niet zo best rekening mee kunnen houden.
Oud 16-10-2007, 23:26
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Jij doet bijdehand, en dat moet je niet doen met mensen die verschrikkelijk bijdehand en vervelend zijn. Waarom denk je dat ik het altijd ben die hier in de discussies niet weg te meppen is met dom gedrag, ik doe met gemak nog dommer of stommer.
JE zeurt, geeft geen argumenten, geen reacties en doet nooit maar dan ook nooit wat je gevraagd wordt, wat opzich niet erg is als je gewoon nee zegt.

Stel alsjeblieft een vraag, dan geef ik antwoord. Als je geen vraag stelt mag je ook niet zeuren dat ik geen antwoord geef.
Oud 16-10-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Beste Gauloises ik zal je een befaamd principe uit de transportkunde bijbrengen. We nemen voor het gemak aan dat het daadwerkelijk zo is dat iedereen in de randstad op het station woont en binnen no-time in utrecht is. Weet je wat, we nemen aan dat iedereen al in utrecht woont. In dat geval hebben we ongeveer 10 mensen in Utrecht en 3 in Groningen. Wat is nu de beste locatie? Juist dat is Utrecht, nee niet iets er tussen in waar het 'zwaartepunt' zou liggen, maar utrecht. Zie voor meer informatie Optimization Algorithms for Networks and Graphs - Evans,Minieka.

Dus Utrecht is de beste plaats.
Goh, en ik maar denken dat je het midden neemt als normaal fatsoenlijk mens. Misschien zou iemand zulke principes eens in je ballen oortjes moeten knopen. Jij wil lekker hooguit een half uur in de trein zitten, ik ook, dus moet er dan een gelijkwaardige deal uitrollen, namelijk het midden. Zo doe je zaken.
Oud 16-10-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me raar om te veronderstellen dat er geen DK'ers uit die hoek komen. Op onzin zitten er iig zat, dus waarom niet hier. Oh Belgen ook trouwens, maar ik ben het met je eens (ik neem aan dat je dat gaat zeggen tenminste) dat we daar niet zo best rekening mee kunnen houden.
Kan wel, alleen dan komen we meer in de buurt van een voorbeeld situatie, terwijl ik een beetje de reele wil benaderen.
Oud 16-10-2007, 23:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Goh, en ik maar denken dat je het midden neemt als normaal fatsoenlijk mens. Misschien zou iemand zulke principes eens in je ballen oortjes moeten knopen. Jij wil lekker hooguit een half uur in de trein zitten, ik ook, dus moet er dan een gelijkwaardige deal uitrollen, namelijk het midden. Zo doe je zaken.
Ja, maar dat 'moet' dus niet.

Als er nou 10 mensen zijn die zeggen: kom laten we in Utrecht meeten, dan kunnen zij in Utrecht meeten. Als er dan 5 mensen zeggen: ja maar boehoe, wij moeten dan zo ver reizen, dan kunnen die 10 mensen die 5 gewoon links laten liggen.
Andersom kunnen die 5 mensen dan weer zeggen: ach wat, dat organiseren wij onze eigen meeting wel! En dan kunnen die 10 mensen dan weer gaan huilen dat ze daar niet bij zijn.

En nog steeds sluiten we die arme limburgers uit. Maar ja, die maakt maar een belgen-meet ofzo.
Oud 16-10-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
helaas, zo doet de SP misschien zaken, maar het kapitalisme werkt toch echt anders
Oud 16-10-2007, 23:32
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind Gaul stom omdat hij zeurt, maar niets aan zijn problemen doet, behalve zeuren.
Oud 16-10-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Gaul stom omdat hij zeurt, maar niets aan zijn problemen doet, behalve zeuren.
ja ik heb zelfs een meeting in groningen gestart
Oud 16-10-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
JE zeurt, geeft geen argumenten, geen reacties en doet nooit maar dan ook nooit wat je gevraagd wordt, wat opzich niet erg is als je gewoon nee zegt.

Stel alsjeblieft een vraag, dan geef ik antwoord. Als je geen vraag stelt mag je ook niet zeuren dat ik geen antwoord geef.
Geen argumenten? Leer lezen zou ik zeggen in dat geval.
En nee, dat vertik ik, je geeft duidelijk aan de hele discussie niet te volgen en komt dan miepen, daar heb ik geen boodschap aan. De vraag is duidelijk, en komt in elke tweede post van mij wel naar voren.
Trouwens is het wel makkelijk alles af te doen als zeuren, vindt je niet?
Als wij opeens daar opeens een gat als beilen hadden staan stond jij waarschijnlijk voorop te klagen, en dan zou ik ook best een antwoord op je punt willen geven. Alleen ben jij op je wenken bedient en hoeft niet te klagen. Wat natuurlijk heel fijn voor je is.
Oud 16-10-2007, 23:34
Tink*
Tink* is offline
Ik snap Gaul's standpunt en hij heeft best goede argumenten, die worden alleen weggewimpeld met kutargumenten.

Oké, ik hou op met de
Oud 16-10-2007, 23:34
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
En nee, dat vertik ik, je geeft duidelijk aan de hele discussie niet te volgen en komt dan miepen, daar heb ik geen boodschap aan. De vraag is duidelijk, en komt in elke tweede post van mij wel naar voren.
Als wij opeens daar opeens een gat als beilen hadden staan stond jij waarschijnlijk voorop te klagen, en dan zou ik ook best een antwoord op je punt willen geven. Alleen ben jij op je wenken bedient en hoeft niet te klagen. Wat natuurlijk heel fijn voor je is.
IK vind je stom omdat je te veel typt en ik ga lekker niets van je lezen stommerd.

*Boos&
Oud 16-10-2007, 23:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, zullen we anders nu kappen met deze lame kutdiscussie?
Oud 16-10-2007, 23:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
No offence, je hebt natuurlijk gelijk, maar als er daar Groningen had gestaan, had jíj juist weer niet gezeurd. Dus dat PixelDansje nu niet zeurt en jij wel, is van beide kanten best begrijpelijk. Alleen zijn er nu even teveel mensen uit de Randstad online waardoor je momenteel toch bitter weinig kunt bereiken.
Oud 16-10-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
IK vind je stom omdat je te veel typt en ik ga lekker niets van je lezen stommerd.

*Boos&
Oud 16-10-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Goed, zullen we anders nu kappen met deze lame kutdiscussie?
goed voorstel

conclusie : je kan niet alle forumers tevreden stellen.
Oud 16-10-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat 'moet' dus niet.

Als er nou 10 mensen zijn die zeggen: kom laten we in Utrecht meeten, dan kunnen zij in Utrecht meeten. Als er dan 5 mensen zeggen: ja maar boehoe, wij moeten dan zo ver reizen, dan kunnen die 10 mensen die 5 gewoon links laten liggen.
Andersom kunnen die 5 mensen dan weer zeggen: ach wat, dat organiseren wij onze eigen meeting wel! En dan kunnen die 10 mensen dan weer gaan huilen dat ze daar niet bij zijn.

En nog steeds sluiten we die arme limburgers uit. Maar ja, die maakt maar een belgen-meet ofzo.
Kortom, die mensen uit groningen kunnen je niets schelen? Geen probleem. Maar jij begrijpt mijn punt wel neem ik aan.

En al die anderen doen nu wel stoer, maar als zij in mijn situatie verkeerden zouden ze niet kinderachtig gaan roepen van 'hij zeurt.'
Ja, ik klaag, want ik heb een punt, en jullie staat het niet aan, wat ik best vind, maar ik vind het wel een beetje goedkoop om het als zeuren af te doen. Jullie zijn het namelijk wel unaniem erover eens dat ver reizen over het algemeen kut is.

Edit: Point taken?
Oud 16-10-2007, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Kortom, die mensen uit groningen kunnen je niets schelen? Geen probleem. Maar jij begrijpt mijn punt wel neem ik aan.

En al die anderen doen nu wel stoer, maar als zij in mijn situatie verkeerden zouden ze niet kinderachtig gaan roepen van 'hij zeurt.'
Ja, ik klaag, want ik heb een punt, en jullie staat het niet aan, wat ik best vind, maar ik vind het wel een beetje goedkoop om het als zeuren af te doen. Jullie zijn het namelijk wel unaniem erover eens dat ver reizen over het algemeen kut is.
Ja, dus organiseer een meet in Groningen!
Volgende topic niet meer over zeuren
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten