Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb juist het idee dat iemand anders op zijn teentje getrapt is. Nijdig en grof heb ik nog niet langs zien komen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, de enigen die hier serieus vanuit een grote afstand naar de randstad moeten komen zijn de mensen uit het noorden en als ik het verder zo zie komt er niemand anders uit een uithoek, en is het voor de rest gewoon makkelijk dichtbij zonder veel werk of moeite, waar is het probleem als die mensen opeens wel wat moeite moeten doen. Enige goede argument wat ik ben tegengekomen is de financiele situatie van bepaalde forummers, en dan kan ik begrijpen dat het in hun buurt moet zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zeik niet over de reistijd om dat argument dat andere mensen anders veel moeten betalen, dan reis ik wel wat langer gratis. Maar over het algemeen is het nogal krom. Want op die Groningen meet wil niemand komen omdat het te ver is.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kortom, jij en luciano zijn het ronduit met mij eens dat het ver is en dat je zelf ook niet zou komen als dat zo was, en dat dat dus een probleem is. Dan is het wel krom utrecht als centraal voor iedereen gunstig punt op te voeren, vooral als je ziet dat momenteel iedereen of uit het midden komt en nauwelijks reistijd heeft, of uit het noorden en dan wel een lange reistijd heeft.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat Utrecht CS redelijk centraal ligt hou ik nog steeds vast. Want wil je beweren dat het er voor de brabanders, limburgers en zeelanders beter op wordt wnaneer we het in het noorden gaan houden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus Utrecht is de beste plaats. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Stel alsjeblieft een vraag, dan geef ik antwoord. Als je geen vraag stelt mag je ook niet zeuren dat ik geen antwoord geef.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als er nou 10 mensen zijn die zeggen: kom laten we in Utrecht meeten, dan kunnen zij in Utrecht meeten. Als er dan 5 mensen zeggen: ja maar boehoe, wij moeten dan zo ver reizen, dan kunnen die 10 mensen die 5 gewoon links laten liggen. Andersom kunnen die 5 mensen dan weer zeggen: ach wat, dat organiseren wij onze eigen meeting wel! En dan kunnen die 10 mensen dan weer gaan huilen dat ze daar niet bij zijn. En nog steeds sluiten we die arme limburgers uit. Maar ja, die maakt maar een belgen-meet ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, dat vertik ik, je geeft duidelijk aan de hele discussie niet te volgen en komt dan miepen, daar heb ik geen boodschap aan. De vraag is duidelijk, en komt in elke tweede post van mij wel naar voren. Trouwens is het wel makkelijk alles af te doen als zeuren, vindt je niet? Als wij opeens daar opeens een gat als beilen hadden staan stond jij waarschijnlijk voorop te klagen, en dan zou ik ook best een antwoord op je punt willen geven. Alleen ben jij op je wenken bedient en hoeft niet te klagen. Wat natuurlijk heel fijn voor je is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Boos&
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En al die anderen doen nu wel stoer, maar als zij in mijn situatie verkeerden zouden ze niet kinderachtig gaan roepen van 'hij zeurt.' Ja, ik klaag, want ik heb een punt, en jullie staat het niet aan, wat ik best vind, maar ik vind het wel een beetje goedkoop om het als zeuren af te doen. Jullie zijn het namelijk wel unaniem erover eens dat ver reizen over het algemeen kut is. ![]() Edit: Point taken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgende topic niet meer over zeuren |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK Meet #20 TopDrop | 500 | 02-07-2008 16:04 | |
De Kantine |
DK-meet #10! Verwijderd | 2 | 16-10-2007 23:42 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 |