![]() |
|
Verwijderd
|
studieontwijkend gedrag
![]() en er is zelfs een wikipedia pagina http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedrag |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: ik ben naar school geweest en verder heb ik gelezen en thee gedronken. Morgen van 8 (!) uur tot fucking 18:00 uur naar school maar woensdag maar tot twaalf uur en dan komen smiddags weer mn buitenlands homies ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik luister de nieuwe Radiohead en dat bevalt me goed. Verder moet ik nog steeds studeren want dat tentamen morgen is best belangrijk maar in de samenvattingen staan zoveel fouten en dat leest dus echt niet. Nu twijfel ik tussen verder leren of naar vrienden gaan, dilemma!
![]() |
![]() |
|
Ik heb een leuke Wochenende gehad met mijn Fraulein en gisteren hebben we gepokerd en ze is na tweeënhalf keer pokeren al beter dan ik.
![]()
|
Verwijderd
|
gecondoleerd maura
![]() ik ben vandaag naar school geweest en daar ging ik ruzie maken met een achterlijk kutwijf uit m'n klas die nou wel een keer haar kutbek tegen me mag houden. zo. nu ben ik bij m'n vriendje, want die is terug van z'n tour en 1 min en 10 sec. gaan we burritos eten JUMM |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanavond met mijn pa naar Control en de docu Industrial Landscapes geweest. Control was heel vet, ontroerend ook en ben best trots dat Anton Corbijn ons zo in het buitenland represent. Industrial Landscapes, een docu die de fotograaf Edward Burtynsky volgt vieel echter flink tegen. Mooie beelden en hij maakt te gekke foto's maar had gehoopt dat de docu meer over hem zou gaan, terwijl het zich verdiepte in de onderwerpen die hij fotografeerde. Beetje jammer.
|
![]() |
|
ik heb rihanna opstaan en ben een boodschappen lijstje aant maken.
neem zometeen de trein terug naar Utrecht, sleur mn zware weekendtas mee naar mn kamer, pak mijn studieboeken in mijn tas, en ga een paar uurtjes leren in de bieb combineren met winkelen in de stad en boodschappen doen. daarna om half 8 een afspraak met een potentieel oppasadres, en daarna met mn jongen de stad in. ik heb gezegd dat ik hem mee uit neem en nu heeft hij vast hoge verwachtingen maar ik heb geen idee wat we gaan doen..
|
![]() |
Ik had gisteravond training met dansen, toen zou ik eigenlijk met een vriend van me iets gaan eten in t eetcafe bij de universiteit maar dat was dicht dus gingen we bij mij friet eten. Toen ging hij weer weg en ging ik chillen en relaxen en Holland's next topmodel kijken. Vanochtend belde een vriendinnetje onze afspraak van donderdag af en toen kreeg ik een update van m'n huisgenoot over ons warm water wat we niet hebben (al 2 dagen niet grmbl
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag een tentamen verknald maar ik had als enige niet geleerd en bij de rest ging het ook kut, dus ik zie het positief in. Daarna wilde ik een telefoon kopen en de jongen bij Orange gaf me korting, maar hij was zo vervelend dat ik zei dat ik er nog wel even over na zou denken. Tijdens het nadenken kwam ik vier oerlelijk cremebruinrozevieze stoeltjes tegen bij de Kringloop en die hebben Boxxxie en ik mee naar huis gesleept om iets minder vies roze te verven. En we zitten er nu op, hoezee!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik moest om kwart over vijf op en dat is ECHT NIET GOED VOOR EEN MENS. Het was donker en koud en zwaar deprimerend. Op mijn werk ging het wel aardig, maar ik kreeg vandaag alle klanten die verkeerd in het systeem stonden en dat was fokkin ingewikkeld allemaal. Nu trakteer ik mijzelf op Zeer Veel Cola en ga ik een dikke toeter draaien en binnen blijven om de illusie te behouden dat het buiten lekker warm is.
|
Vanochtend college en ik sta een 7 gemiddeld voor dat vak, dus ik ben trots op mij. Nu heb ik net the butterfly effect gekeken met het gewone einde, en ik wil heel graag de directors cut zien, maar youtube werkt tegen. Straks 2 hoofdstukken samenvatten en dan naar mn ouders want die gaan morgen op vakantie.
||
Citaat:
Ik wijt het soms sneaky aan de cilinderafwijking in mijn bril ![]()
||
Citaat:
![]() ot: ik heb vandaag weer eens harry potter and the deathly hallows gelezen en ik ben naar mijn pony geweest en verder uitgeslapen tot half twaalf en tering dat is echt ziekelijk lang voor mijn doen.
|
Ik had tentamen en het ging beter dan verwacht
![]()
||
Citaat:
en leren? pff ![]()
|
Ik heb gewerkt, gelezen, muziek geluisterd, een Vara gids met het hoofd van Wim Helsen erop in mijn brievenbus gevonden, besloten dat ik zijn show zaterdag maar ga tapen, m'n huisgenoten ontlopen en straks ga ik Red Dwarf kijken met een pot thee naast me, want ik was vergeten hoe veel ik van die serie hou en dat ik best wel een Dwarf 'anorak' ben.
|
omg zoeken op severus snape op youtube houdt me nu al een paar uur in een lachstuip. unchained melody is de revue al gepasseerd. whahahahaha.toppertje
![]()
|
![]() |
|
|