Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2007, 12:32
Verwijderd
studieontwijkend gedrag

en er is zelfs een wikipedia pagina http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedrag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2007, 12:37
Moustache
Moustache is offline
^
Same here. Ik ben niet gebouwd op 2 weken geen sociaal leven en wel veel boeken.
Oud 22-10-2007, 14:03
Verwijderd
Maar het project is ingeleverd!

Nou weer terug in de boeken
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 14:41
Haligh
Haligh is offline
ik heb vandaag mijn project ingeleverd en de dummy.
en nu ga ik straks leren voor mijn tentamens blergh.

maar ik krijg vandaag te horen dat ik volgende week WEER vrij ben yesh.
Oud 22-10-2007, 15:03
Verwijderd
ik he een godverdommense kutdag want vanmorgen elde mijn vader dat mijn oma is overleden en ik moest per se naar school omdat ik al op mijn maximale afwezigheid van een elangrijk vak zit, namelijk doordat ik mijn kat toen moest laten inslapen en omdat de treinen een keer niet reden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:06
Verwijderd
Gecondoleerd met je verlies. Sterkte.

Laatst gewijzigd op 22-10-2007 om 15:12.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:07
Verwijderd
^ Gecondoleerd lijkt me. Maar idd, sterkte Urm.

Ik ging zaterdag uit eten met mijn vriendje en zijn zus + haar vriend in Amsterdam en daar zag ik Filemon nou en dat was natuurlijk dolletjes. Daarna naar huis gegaan en geslapen, zondag uitgeslapen en terug naar Gorinchem, tosti's gemaakt en supermario 3 gespeeld op de SNES. Vandaag moest ik werken en het was kutjes druk maar daardoor ging de tijd wel fucking snel en nu ben ik moe en wil ik chocola en in bad.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
ik heb vandaag mijn project ingeleverd en de dummy.
en nu ga ik straks leren voor mijn tentamens blergh.

maar ik krijg vandaag te horen dat ik volgende week WEER vrij ben yesh.
Welke opleiding doe jij dan?

Sterkte Urm!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:18
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
^ Gecondoleerd lijkt me. Maar idd, sterkte Urm.

Ik ging zaterdag uit eten met mijn vriendje en zijn zus + haar vriend in Amsterdam en daar zag ik Filemon nou en dat was natuurlijk dolletjes. Daarna naar huis gegaan en geslapen, zondag uitgeslapen en terug naar Gorinchem, tosti's gemaakt en supermario 3 gespeeld op de SNES. Vandaag moest ik werken en het was kutjes druk maar daardoor ging de tijd wel fucking snel en nu ben ik moe en wil ik chocola en in bad.
ik denk ook dat mensen uit gorinchem de enige in het hele universum zijn die nog opkijken als ze filemon in amsterdam zien.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:54
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Welke opleiding doe jij dan?
mim op het hva.
Oud 22-10-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
ik denk ook dat mensen uit gorinchem de enige in het hele universum zijn die nog opkijken als ze filemon in amsterdam zien.

Natuurlijk, ik keek mijn ogen uit!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:09
ragdoll
ragdoll is offline
gecondoleerd @ urm bah.

ik hoef nog maar 3 kwartier te werken en dan eten in de kantine want ik heb geen zin in koken dus dat zal wel vies eten worden. en net belde mijn oma huilend op dat het uit is met haar lovah ahw
Oud 22-10-2007, 16:09
Luna
Luna is offline
Citaat:
ik weet niet hoe hij heet, maar hij wilde eens een gedicht voordragen en toen riep hij 'i love you'!
voor een dakloze is hij behoorlijk stunning, dat wel.
haha geniaal. ik liep een keer door de stad en opeens word ik vanachter besprongen. was hij het. hij is niet helemaal 100 maar wel komisch
Oud 22-10-2007, 16:23
Drez
Drez is offline
sterkte urm.

ik heb gestudeerd.
en ik moet zo werken en daarna HEEL SNEL een beetje opruimen en eten kopen want een vriendinnetje komt eten.
Oud 22-10-2007, 17:38
ZerO
ZerO is offline
Ik moest gisteren de hele dag werken en vandaag ook, en nou ben ik KAPOT :/ pfff en ik moet straks heeeeel veel voor school doen
Oud 22-10-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
nouja, ze hebben wel wat leuke opties.
maar ik vind myspace een stuk fijner.
Ohja daar doe ik dan weer niet aan, shit ik dacht net dat ik na hyves en facebook wel hip genoeg was

ot: ik ben naar school geweest en verder heb ik gelezen en thee gedronken. Morgen van 8 (!) uur tot fucking 18:00 uur naar school maar woensdag maar tot twaalf uur en dan komen smiddags weer mn buitenlands homies
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 18:05
Moustache
Moustache is offline
Gestudeerd (beetje) en vooral suf uit het raam zitten kijken. Net naar de AH geweest en holy shit wat is het koud buiten. Wat een topdag weer.
Oud 22-10-2007, 19:01
Verwijderd
Ik luister de nieuwe Radiohead en dat bevalt me goed. Verder moet ik nog steeds studeren want dat tentamen morgen is best belangrijk maar in de samenvattingen staan zoveel fouten en dat leest dus echt niet. Nu twijfel ik tussen verder leren of naar vrienden gaan, dilemma!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 19:17
botulismf
botulismf is offline
Ik heb een leuke Wochenende gehad met mijn Fraulein en gisteren hebben we gepokerd en ze is na tweeënhalf keer pokeren al beter dan ik. En vandaag hebben we uitgeslapen en broodjes bapao ontbeten en toen heb ik haar naar het station gebracht en ben ik gaan werken. Nu eet ik een Conimex Babi Ketchap magnetronmaaltijd die mijn blik trok in de Jumbo en hij smaakt best goed en je krijgt er ook nog kroepoekjes bij. <3
Oud 22-10-2007, 19:19
botulismf
botulismf is offline
Oh en mijn dode vis heeft zijn laatste rustplaats eindelijk gehaald, nu liggen Omar & Cedric vredig naast elkaar onder een boom op het hoogste punt van de stad.
Oud 22-10-2007, 19:29
Verwijderd
gecondoleerd maura

ik ben vandaag naar school geweest en daar ging ik ruzie maken met een achterlijk kutwijf uit m'n klas die nou wel een keer haar kutbek tegen me mag houden. zo. nu ben ik bij m'n vriendje, want die is terug van z'n tour en 1 min en 10 sec. gaan we burritos eten JUMM
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:15
Broeder
Broeder is offline
Mijn dag was het boeiendst.
Oud 22-10-2007, 21:16
Verwijderd
bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:27
Verwijderd
Citaat:
mim op het hva.

hee das toevallig, ik ook!
of nou ja met 1200 eerstejaars is dat niet zo toevallig
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister op stap geweest met Carn en Fughaz (oid) en ik ben eigenlijk nog niet hersteld.
Oud 22-10-2007, 22:30
Verwijderd
Vanavond met mijn pa naar Control en de docu Industrial Landscapes geweest. Control was heel vet, ontroerend ook en ben best trots dat Anton Corbijn ons zo in het buitenland represent. Industrial Landscapes, een docu die de fotograaf Edward Burtynsky volgt vieel echter flink tegen. Mooie beelden en hij maakt te gekke foto's maar had gehoopt dat de docu meer over hem zou gaan, terwijl het zich verdiepte in de onderwerpen die hij fotografeerde. Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 09:11
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb rihanna opstaan en ben een boodschappen lijstje aant maken.
neem zometeen de trein terug naar Utrecht, sleur mn zware weekendtas mee naar mn kamer, pak mijn studieboeken in mijn tas, en ga een paar uurtjes leren in de bieb combineren met winkelen in de stad en boodschappen doen. daarna om half 8 een afspraak met een potentieel oppasadres, en daarna met mn jongen de stad in. ik heb gezegd dat ik hem mee uit neem en nu heeft hij vast hoge verwachtingen maar ik heb geen idee wat we gaan doen..
Oud 23-10-2007, 10:47
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
hee das toevallig, ik ook!
of nou ja met 1200 eerstejaars is dat niet zo toevallig
nee precies, hoe is het prohect gegaan?
Oud 23-10-2007, 11:39
Verwijderd
Project ging wel goed. Het was wel even wennen omdat dit het eerste project was maar we hebben er iets leuks van gemaakt. En hoe ging het bij jou?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 12:27
June bug
June bug is offline
Ik had gisteravond training met dansen, toen zou ik eigenlijk met een vriend van me iets gaan eten in t eetcafe bij de universiteit maar dat was dicht dus gingen we bij mij friet eten. Toen ging hij weer weg en ging ik chillen en relaxen en Holland's next topmodel kijken. Vanochtend belde een vriendinnetje onze afspraak van donderdag af en toen kreeg ik een update van m'n huisgenoot over ons warm water wat we niet hebben (al 2 dagen niet grmbl ) en nu blijkt dat we moeten wachten tot de huisbaas terug is van vakantie tot ze de geiser hier willen fixen Dus ik ga zo maar naar m'n moeder om daar te douchen enzo want het begint me nu de keel uit te hangen hier. Vanavond werken en dan zien we wel weer.
Oud 23-10-2007, 12:55
Verwijderd
Ik heb vandaag een tentamen verknald maar ik had als enige niet geleerd en bij de rest ging het ook kut, dus ik zie het positief in. Daarna wilde ik een telefoon kopen en de jongen bij Orange gaf me korting, maar hij was zo vervelend dat ik zei dat ik er nog wel even over na zou denken. Tijdens het nadenken kwam ik vier oerlelijk cremebruinrozevieze stoeltjes tegen bij de Kringloop en die hebben Boxxxie en ik mee naar huis gesleept om iets minder vies roze te verven. En we zitten er nu op, hoezee!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 13:10
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Project ging wel goed. Het was wel even wennen omdat dit het eerste project was maar we hebben er iets leuks van gemaakt. En hoe ging het bij jou?
prima, we hadden 4/5 punten voor de presentatie en ik heb ook wel hoge verwachtingen voor het eindcijfer.
Oud 23-10-2007, 13:19
Verwijderd
Wij hadden 3/5 voor de presentatie, maar dat kwam omdat we eigenlijk niet goed hadden bekeken wat er allemaal in de presentatie moest.
Weet jij al welke richting je wil gaan doen? En schiet het een beetje op met het leren?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 13:22
botulismf
botulismf is offline
Ik moest om kwart over vijf op en dat is ECHT NIET GOED VOOR EEN MENS. Het was donker en koud en zwaar deprimerend. Op mijn werk ging het wel aardig, maar ik kreeg vandaag alle klanten die verkeerd in het systeem stonden en dat was fokkin ingewikkeld allemaal. Nu trakteer ik mijzelf op Zeer Veel Cola en ga ik een dikke toeter draaien en binnen blijven om de illusie te behouden dat het buiten lekker warm is.
Oud 23-10-2007, 13:30
vixen
vixen is offline
Vanochtend college en ik sta een 7 gemiddeld voor dat vak, dus ik ben trots op mij. Nu heb ik net the butterfly effect gekeken met het gewone einde, en ik wil heel graag de directors cut zien, maar youtube werkt tegen. Straks 2 hoofdstukken samenvatten en dan naar mn ouders want die gaan morgen op vakantie.
Oud 23-10-2007, 14:03
idontcare
idontcare is offline
ik ben soort van ziek dus ik doe vrij weinig. maar ik ga denk ik maar iets voor school doen ofzo.
Oud 23-10-2007, 15:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb gisteren gewonnen met poolen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
oja, terwijl ik het meest gedronken had.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 16:36
Verwijderd
Ik werd vandaag voor het eerst tante.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 16:55
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
ik heb gisteren gewonnen met poolen.
Ik win bijna alleen maar als de ander per ongeluk de zwarte bal erin tikt
Op de een of andere manier voorzie ik nooit goed waar dat ding heengaat als je dat via de zijkant probeert te kaatsen.
Oud 23-10-2007, 18:14
capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik win bijna alleen maar als de ander per ongeluk de zwarte bal erin tikt
Op de een of andere manier voorzie ik nooit goed waar dat ding heengaat als je dat via de zijkant probeert te kaatsen.

Ik wijt het soms sneaky aan de cilinderafwijking in mijn bril .
Oud 23-10-2007, 19:06
Broeder
Broeder is offline
O, gaaf. Ik heb ook een "cilinderafwijking, maar niet groot genoeg om te corrigeren". Voorheen probeerde ik het altijd af te schuiven op alcohol of vaag omgeschreven dampen. Wellicht is jouw strategie succesvoller.
Oud 23-10-2007, 19:24
idontcare
idontcare is offline
ik pool en bowl altijd beter als ik dronken ben
Oud 23-10-2007, 19:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik wijt het soms sneaky aan de cilinderafwijking in mijn bril .
hey tof die ga ik gebruiken ik heb best een dikke cilinderafwijking

ot: ik heb vandaag weer eens harry potter and the deathly hallows gelezen en ik ben naar mijn pony geweest en verder uitgeslapen tot half twaalf en tering dat is echt ziekelijk lang voor mijn doen.
Oud 23-10-2007, 21:40
Moustache
Moustache is offline
Ik had tentamen en het ging beter dan verwacht Daarna ging ik 'even één biertje drinken' met een chick van m'n studie maar uiteindelijk hebben we teveel gedronken en te lang geouwehoerd. Daarna had ik de treinreis van mijn leven want de locomotief (??) was stuk DUS 3 kwartier vertraging tussen A'dam en Amersfroot. Gelukkig hield een man met antroposofische overtuigingen me gezelschap ook al kon hij niet uitleggen wat antroposofie nou precies was. Nu chillen&slapen.
Oud 23-10-2007, 21:46
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Wij hadden 3/5 voor de presentatie, maar dat kwam omdat we eigenlijk niet goed hadden bekeken wat er allemaal in de presentatie moest.
Weet jij al welke richting je wil gaan doen? En schiet het een beetje op met het leren?
haha, gelukkig heb ik een groepje met mensen die dat allemaal weten.

en leren? pff.
Oud 23-10-2007, 22:28
Verwijderd
Ik heb de wijn opgedronken bij straightedgers en dat was boven verwachting gezellig!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewerkt, gelezen, muziek geluisterd, een Vara gids met het hoofd van Wim Helsen erop in mijn brievenbus gevonden, besloten dat ik zijn show zaterdag maar ga tapen, m'n huisgenoten ontlopen en straks ga ik Red Dwarf kijken met een pot thee naast me, want ik was vergeten hoe veel ik van die serie hou en dat ik best wel een Dwarf 'anorak' ben.
Oud 23-10-2007, 22:59
Verwijderd
ik ging vandaag wat jammen met 2 vrienden van me en blijkbaar hebben we over 1 maand meteen ons eerste optreden op een festivalletje
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 23:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg zoeken op severus snape op youtube houdt me nu al een paar uur in een lachstuip. unchained melody is de revue al gepasseerd. whahahahaha.toppertje
Reageren

Regels voor berichten