Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over dromen gesproken: ik werd aangevallen door een baby die alleen uit een hoofd bestond. Behoorlijk freaky ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik heb een te gruwelijk mooie droom gehad
![]() ![]() Ik was met een groep van 8 mensen, zouden forumers bij geweest kunnen zijn, weet ik niet meer. Bij een grot. er was ook een oude wijze wetenschapper. Om de een of andere manier moesten we de grot in, er was een tunnel direct omhoog, de muur bestond uit honingraat-vormige gaten en we hadden allemaal 2 haken met touwen er aan en moesten daarmee in temas van 2 heel erg ver omhoog klimmen (het was geen wedstrijd) Daar kwamen we in een hel vage mooie grot met gekleurde stenen en alles, en toen we een tijdje hadden gelopen was er ook een kamertje die er uit zag als het magazijn v/d mediamarkt i.c.m. een magazijn van een antiekwinkel, allemaal hele dure spullen enzo en we vermaakten ons, maar toen was opeens iemand zoek dus moesten we zoeken en dieper de grot in. Nou toen kwamen we bij een soort van ondergrondse tempel, met allemaal glazen en kannen enzo in hele vreemde vormen in de raamopeningen met rode, groene, gele en blauwe vloeistof er in. Tevens waren de muren enzo helemaal gedecoreerd met kleine gele standbeeldjes (echt paar milimeter tot centimeter groot) van dieren en vreemde objecten). Toen kwamen we opeens een spinmens tegen die ons achterna zat. we renden weg tot aan de ingang, daar klommen we een einde terug de honingraat tunnel in naar beneden. Iemand viel dus ik liet me heroisch vallen om haar op te vangen en met een manoevre met mijn 2 haken redde ik haar en mezelf. Ik voelde me heel schuldig over mijn teamgenoot (groepen van 2 weet je nog?) omdat ik die achterliet, nou, we klommen naar beneden in de tunnel. Het laatste stuk lieten we ons vallen want er was een net beneden. Toen we beneden waren bleken er maar 4 van ons er te zijn. Iemand moest terug om de laatste 4 te redden, dus ik ging terug de grot in. Toen was er een stuk wazig. Ik weet dat ik een teamgenoot in een spinnenweb aan het plafond zag hangen en terug gooide in de tunnel. Er bleken heel veel spinnenmensen te zijn. en ook mensen van de CIA die zeiden dat de boel onder controle was. Toen vond ik een bril in een prullenbak en als ik die opzette kon ik zien welke mensen door de spinnenmensen gebrainwashed waren. de hele CIA was gebrainwashed en die hadden de politie en journalisten naar de grot gehaald met "dat de boel onder controle was". Nouja, ik was de enige die wist dat de CIA slaven van de spinnenmensen waren en de CIA had opdracht gegeven om de vloeistoffen die overal stonden te vernietigen. Dus ik pakte reageerbuisjes van een mobiel lab en pakte stiekem van elke vloeistof een paar buisjes voor geheim onderzoek, ik vermoedde dat er een tegengif tegen het hersenspeoeln mee te maken was. Tevens brak ik was van de beeldjes van de tempel af en stopte ze in mijn zak voor souvenirs. Toen liep een van mijn teamgenoten binnen, iik zag dat hij niet gehersenspoeld was, was een heel gespierde gast, die zei dat er gevaar was, dus wij moesten wegvluchten. Hij had een v/d meisjes die achter was gebleven in zijn armen (die had ie gered ofzo) toen renden we terug naar de tunnel en sprongen er in Daar eindigd mijn droom Was echt een heel erg mooie droom, heel vreemd ook, angstig deels, maar cht heel erg mooi
|
@Pixel: waarom naamzoek? Als je wilt weten hoe een nacht van EoS en mij eruit ziet, moet je wachten tot dinsdag. Ik ben nu bij mijn ouders en EoS zie ik pas maandag weer.
ot: Mijn nacht was brak. Ik ben rond 12 uur gaan slapen en mijn bed was ijskoud. Om 5 uur werd ik wakker met buikpijn en daarna ben ik steeds een beetje weggedommeld tot 10 uur (wintertijd)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |