Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2007, 00:02
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
slapen?

OT: Hahaha
Ja haha, ik bedoelde slapen.
Oud 20-10-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Oh noes. [afbeelding]
naamzoek
Oud 20-10-2007, 01:19
coopergirl
coopergirl is offline
Mijn nacht breng ik al werkend door. Medicijnen uitzetten, medicijnkast op orde brengen, labformulieren invullen en klaarzetten voor urine controles, rondes lopen, administratie bijwerken, registratie lijsten invullen, samenvattingen voor het ochtendoverleg schrijven, roken, eten, forumen, roddelen over collega's.
Oud 20-10-2007, 01:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Coopergirl, waarom spam jij nooit meer 's nachts op Onzin?
Oud 20-10-2007, 02:19
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb vanavond the ring 2 bij een vriendin gekeken en toen gingen we wii'en! En om twee uur belde helaas m'n vader waar ik bleef. En nu ben ik heel moe, want vanacht ook maar 4 uur gehad.
Oud 20-10-2007, 19:25
PixelDansje
PixelDansje is offline
ik sliep vanaf 3 uur ofzo
Oud 21-10-2007, 00:01
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Coopergirl, waarom spam jij nooit meer 's nachts op Onzin?
ik spam al drie nachten op onzin
Oud 21-10-2007, 00:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik spam al drie nachten op onzin
Oh ik zie je nooit meer!
Oud 21-10-2007, 04:32
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Oh ik zie je nooit meer!
ik heb een topic voor je gemaakt op onzin

/einde spam

ontopic: deze nacht weer werkend doorgebracht
De afgelopen 3 dagen heb ik in totaal 9 uur geslapen. Ik ben dus vrij verrot.
Oud 21-10-2007, 08:31
InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
Mijn nacht was weer heerlijk lang <3, en extra goed omdat ik zo moe was.
Oud 21-10-2007, 12:57
Verwijderd
Ik heb opzich wel lekker geslapen. Gisteravond op Hilversum Best naar de Miniplaybackshow gekeken <3
En 's nachts droomde ik dat het nieuwe vriendje van m'n zusje een neger met een vies ringbaardje was. Afgezien van dat ringbaardje leek hij best op Soija.
Oud 21-10-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb opzich wel lekker geslapen. Gisteravond op Hilversum Best naar de Miniplaybackshow gekeken <3
En 's nachts droomde ik dat het nieuwe vriendje van m'n zusje een neger met een vies ringbaardje was. Afgezien van dat ringbaardje leek hij best op Soija.

Over dromen gesproken: ik werd aangevallen door een baby die alleen uit een hoofd bestond. Behoorlijk freaky
Oud 21-10-2007, 17:48
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Eerst sliep ik lekker in TopDrop's bed, en daarna minder lekker op het luchtbed gelegen.
Oud 21-10-2007, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Eerst sliep ik lekker in TopDrop's bed, en daarna minder lekker op het luchtbed gelegen.
Heeft hij je eruit geschopt?
Oud 21-10-2007, 18:09
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Heeft hij je eruit geschopt?
Nee, hij lag eerst op het luchtbed, en toen ik halverwege de nacht wakker werd zag ik dat hij niet sliep. Hij zei dat hij niet lekker lag en toen bood ik aan om te ruilen.
Oud 21-10-2007, 18:35
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee, hij lag eerst op het luchtbed, en toen ik halverwege de nacht wakker werd zag ik dat hij niet sliep. Hij zei dat hij niet lekker lag en toen bood ik aan om te ruilen.
Ik lag een soort van de eerste helft van de nacht op het luchtbed wakker, en Maggie de tweede helft Het is geen slecht luchtbed, maar op de een of andere manier ligt het gewoon net niet lekker genoeg om op te kunnen slapen. En het maakt ook een noodherrie als je je omdraait, omdat het zo kraakt enzo. Dus de persoon in mijn overheerlijke fantastische bed wordt kunstmatig wakker gehouden door het gewoel van de andere persoon op het luchtbed
Oud 21-10-2007, 20:06
trophus
trophus is offline
Ik heb een te gruwelijk mooie droom gehad neiging om t uit te werken in een boek oid......:

Ik was met een groep van 8 mensen, zouden forumers bij geweest kunnen zijn, weet ik niet meer. Bij een grot. er was ook een oude wijze wetenschapper.
Om de een of andere manier moesten we de grot in, er was een tunnel direct omhoog, de muur bestond uit honingraat-vormige gaten en we hadden allemaal 2 haken met touwen er aan en moesten daarmee in temas van 2 heel erg ver omhoog klimmen (het was geen wedstrijd)
Daar kwamen we in een hel vage mooie grot met gekleurde stenen en alles, en toen we een tijdje hadden gelopen was er ook een kamertje die er uit zag als het magazijn v/d mediamarkt i.c.m. een magazijn van een antiekwinkel, allemaal hele dure spullen enzo en we vermaakten ons, maar toen was opeens iemand zoek dus moesten we zoeken en dieper de grot in.

Nou toen kwamen we bij een soort van ondergrondse tempel, met allemaal glazen en kannen enzo in hele vreemde vormen in de raamopeningen met rode, groene, gele en blauwe vloeistof er in. Tevens waren de muren enzo helemaal gedecoreerd met kleine gele standbeeldjes (echt paar milimeter tot centimeter groot) van dieren en vreemde objecten).
Toen kwamen we opeens een spinmens tegen die ons achterna zat. we renden weg tot aan de ingang, daar klommen we een einde terug de honingraat tunnel in naar beneden. Iemand viel dus ik liet me heroisch vallen om haar op te vangen en met een manoevre met mijn 2 haken redde ik haar en mezelf. Ik voelde me heel schuldig over mijn teamgenoot (groepen van 2 weet je nog?) omdat ik die achterliet, nou, we klommen naar beneden in de tunnel.
Het laatste stuk lieten we ons vallen want er was een net beneden.
Toen we beneden waren bleken er maar 4 van ons er te zijn. Iemand moest terug om de laatste 4 te redden, dus ik ging terug de grot in.

Toen was er een stuk wazig. Ik weet dat ik een teamgenoot in een spinnenweb aan het plafond zag hangen en terug gooide in de tunnel.
Er bleken heel veel spinnenmensen te zijn. en ook mensen van de CIA die zeiden dat de boel onder controle was. Toen vond ik een bril in een prullenbak en als ik die opzette kon ik zien welke mensen door de spinnenmensen gebrainwashed waren. de hele CIA was gebrainwashed en die hadden de politie en journalisten naar de grot gehaald met "dat de boel onder controle was".
Nouja, ik was de enige die wist dat de CIA slaven van de spinnenmensen waren en de CIA had opdracht gegeven om de vloeistoffen die overal stonden te vernietigen. Dus ik pakte reageerbuisjes van een mobiel lab en pakte stiekem van elke vloeistof een paar buisjes voor geheim onderzoek, ik vermoedde dat er een tegengif tegen het hersenspeoeln mee te maken was.
Tevens brak ik was van de beeldjes van de tempel af en stopte ze in mijn zak voor souvenirs.

Toen liep een van mijn teamgenoten binnen, iik zag dat hij niet gehersenspoeld was, was een heel gespierde gast, die zei dat er gevaar was, dus wij moesten wegvluchten. Hij had een v/d meisjes die achter was gebleven in zijn armen (die had ie gered ofzo) toen renden we terug naar de tunnel en sprongen er in
Daar eindigd mijn droom

Was echt een heel erg mooie droom, heel vreemd ook, angstig deels, maar cht heel erg mooi
Oud 21-10-2007, 20:11
PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG @Trophus
Oud 21-10-2007, 20:12
trophus
trophus is offline
Citaat:
OMG @Trophus
rijke fantasie i.c.m. genoeg REM fases
Oud 21-10-2007, 20:19
Verwijderd
Ik wilde als kind (van een jaar of 10) een boek schrijven met al mijn bijzondere dromen die ik me nog kon herinneren. Is er -gelukkig- nooit van gekomen.

En iets zegt mij dat ik dat hier al eens verteld heb trouwens.
Oud 22-10-2007, 12:21
Verwijderd
Ik heb geslapen van 4 tot 10 en ik voel me best goed Maar i kmoet wel zorgen dat i kdeze week genoeg slaap voor mn tentamen
Oud 22-10-2007, 17:55
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb van 23.00 tot 14.00 geslapen En ik heb voor het eten nog een uurtje op bed gelegen. Ik was gesloopt
Oud 23-10-2007, 16:06
Verwijderd
Ik viel vroeg in slaap 23.30, maar werd weer wakker om 1.00 en toen ging ik een half uur later weer slapen en toen sliep ik gewoon tot 10 en nou ben ik helemaal uitgerust. En ik heb niet eens raar gedroomd dit keer
Oud 23-10-2007, 16:16
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik sliep tot half 10 want toen werd ik wakker gebeld voor een baan
Oud 23-10-2007, 16:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heel weinig geslapen vannacht, omdat ik lag te piekeren. Normaal kan ik dingen wel tijdelijk van me afzetten, maar nu dus niet bah.
Oud 23-10-2007, 17:04
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Van 0:30 tot 8:00 geslapen. Heeeeeerlijk!
Oud 23-10-2007, 17:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Van 0:30 tot 8:00 geslapen. Heeeeeerlijk!
Van 1:30 tot 12:00 geslapen
Oud 25-10-2007, 12:44
Verwijderd
Man ik heb lang geslapen
Oud 25-10-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Man ik heb lang geslapen
Ik ook. Van half elf tot half negen. En nog langer als mijn broertje (logeerde hier) me niet wakker had gemaakt.
Oud 25-10-2007, 13:18
Verwijderd
Hier van 12 tot 10, toen werd ik wakker gebeld. Uitslapen <3
Oud 25-10-2007, 13:19
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Hier van 23:00 tot 6:15, toen de wekker ging.
Oud 26-10-2007, 11:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik sliep tot half 10 want toen werd ik wakker gebeld voor een baan
Ik las 'toen werd ik wakker gebeld door een banaan'.
Oud 26-10-2007, 11:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb lekker lang geslapen, ongeveer 12 uur. Heerlijk in zo'n warm bed!
Oud 26-10-2007, 12:22
Verwijderd
Geslapen van 12 tot 4:15. Te kort
Oud 26-10-2007, 14:03
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik las 'toen werd ik wakker gebeld door een banaan'.
Het was idd een banaan die me belde over een baan *-)
Oud 26-10-2007, 18:45
Uice
Uice is offline
Ik durf niets te vertellen over mijn nacht.
Oud 26-10-2007, 18:50
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik durf niets te vertellen over mijn nacht.
Dat is flauw, dan moet je er ook niets over vertellen want hiermee maak je ons nieuwsgierig.

OT: Mijn nacht was grappig en kort en zo.
Oud 27-10-2007, 16:12
Verwijderd
We gingen blowen maar ik voelde niks en viel alleen maar in slaap op de bank. Later gingen we toch nog maar dansen in de ''college bar'' en daar werd ik dus weer heel moe van dus sliep ik heel goed op mijn luchtbedje.
Oud 27-10-2007, 21:01
TopDrop
TopDrop is offline
Mijn nacht stond in het teken van een bed en slapen.
Oud 27-10-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is flauw, dan moet je er ook niets over vertellen want hiermee maak je ons nieuwsgierig.
Hij wordt al net als ik.
Oud 27-10-2007, 23:01
Skilly
Skilly is offline
Ik had geen zin om te slapen. Las een Quest en viel toen halverwege in slaap. Heerlijk.
Oud 27-10-2007, 23:46
TopDrop
TopDrop is offline
Er staan Polen buiten te schreeuwen. Kan iemand daar even iets aan doen? It's bloddy annoying yesh.
Oud 28-10-2007, 01:33
Verwijderd
mijn nacht wil maar niet beginnen. ik ben echt fucking moe en gaar, maar mijn hele hoofd is één snotparadijs en ik wil gewoon adem halen en dat lukt niet en slapen lukt ook niet...
Oud 28-10-2007, 01:49
Verwijderd
Aan de wijn (Santo Emilio, 2006, lekker cheap en wel veel te zoet) en met een levendige Kantine vermaak ik me prima.
Oud 28-10-2007, 02:49
PixelDansje
PixelDansje is offline
Mijn nacht was gezellig Ik ga nu een boterham met pindakaas eten en dan ga ik slapen!!
[!!!] Vlindertje en EoS naamzoek [/!!!]
Oud 28-10-2007, 09:27
Vlindertje
Vlindertje is offline
@Pixel: waarom naamzoek? Als je wilt weten hoe een nacht van EoS en mij eruit ziet, moet je wachten tot dinsdag. Ik ben nu bij mijn ouders en EoS zie ik pas maandag weer.

ot: Mijn nacht was brak. Ik ben rond 12 uur gaan slapen en mijn bed was ijskoud. Om 5 uur werd ik wakker met buikpijn en daarna ben ik steeds een beetje weggedommeld tot 10 uur (wintertijd)
Oud 28-10-2007, 10:40
Skilly
Skilly is offline
Me nacht was goed lekker geslapen en dan realiseren dat je 1 uur eerder wakker ben dus een tijdwinst van 1 uur .
Oud 28-10-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Aan de wijn (Santo Emilio, 2006, lekker cheap en wel veel te zoet) en met een levendige Kantine vermaak ik me prima.
Awww, ik heb medelijden met je N00dles. Volgende keer vraag ik je mee naar de film.
Oud 28-10-2007, 13:55
Verwijderd
Ik dacht een uur extra te kunnen slapen, maar toen maakte mijn moeder me overdreven vroeg wakker om ''lekker samen gezellig te ontbijten'', wat voor geen meter gaat met een ochtendhumeur.
Oud 28-10-2007, 14:01
trophus
trophus is offline
Veel drank
Laat op bed
Laat opstaan

de rest is allemaal waas
Topic gesloten

Regels voor berichten