Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2007, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje is 9 jaar jonger dan ik en ik heb altijd wel het idee dat ik daardoor wat heb meegekregen van die onvoorwaardelijke liefde. Ik kan me echt van die momenten herinneren dat ik ZO trots was o.i.d... echt tranen in de ogen. De eerste keer dat ie zelf naar de NSO fietste, met zn fietshelmpje op en zonder zijwieltjes.. <3 Haha. En ook echt, ik doe ALLES voor mijn broertje, niemand moet aan hem komen.

Hebben andere mensen met broertjes/zusjes dat nou ook? Zo'n een gevoel van.. bij mn eigen kindje voelt het vast zo maar dan nog VEEL sterker..?
Nou is mijn kleine broertje allang niet meer mijn kleine broertje, maar mijn jongere broertje. Hij is vijf jaar jonger dan ik, maar zeker een kop groter
Met mijn zusje heb ik dat net zo goed, die is 2,5 jaar jonger. Maar ik denk niet dat zozeer te maken heeft met moeder gevoel, maar met de manier waarop wij opgevoed zijn. Bij ons is er heel erg ingestampt dat we altijd achter elkaar moeten staan als broers en zussen, elkaar moeten helpen en beschermen waar we kunnen. En dat is gelukt
Toen mijn ouders deze zomer op vakantie waren was mijn broertje, inmiddels 18, alleen thuis. Ik merk dan wel dat ik opeens vaker bel en even langs kom om te kijken. En op een gegeven moment kon ik hem niet vinden. Dan ben ik veel sneller ongerust dan dat ik normaal zou doen.

Mijn vriend heeft nog wel veel jongere broertjes. Zijn broertjes zijn 6 en 12. De band met hen is wel anders dan met zijn oudere broer. Maar dat heeft denk ik meer te maken met samen opgroeien ja of nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Nou is mijn kleine broertje allang niet meer mijn kleine broertje, maar mijn jongere broertje. Hij is vijf jaar jonger dan ik, maar zeker een kop groter
Met mijn zusje heb ik dat net zo goed, die is 2,5 jaar jonger. Maar ik denk niet dat zozeer te maken heeft met moeder gevoel, maar met de manier waarop wij opgevoed zijn. Bij ons is er heel erg ingestampt dat we altijd achter elkaar moeten staan als broers en zussen, elkaar moeten helpen en beschermen waar we kunnen. En dat is gelukt
Toen mijn ouders deze zomer op vakantie waren was mijn broertje, inmiddels 18, alleen thuis. Ik merk dan wel dat ik opeens vaker bel en even langs kom om te kijken. En op een gegeven moment kon ik hem niet vinden. Dan ben ik veel sneller ongerust dan dat ik normaal zou doen.

Mijn vriend heeft nog wel veel jongere broertjes. Zijn broertjes zijn 6 en 12. De band met hen is wel anders dan met zijn oudere broer. Maar dat heeft denk ik meer te maken met samen opgroeien ja of nee.
Hier ben ik het mee eens. Ik ben 18 en mijn jongste zusje is 13, en ik merk dat ik haar echt aan het beschermen ben. Nu trekt zo ook wel naar mij toe, meer dan naar mijn andere twee zussen, maar oh wee als ze aan mijn zusje komen. Ik kan niet precies zeggen met wat voor idee ik ben opgevoed, maar het komt aardig in de buurt bij dat van jou. Zodra mijn zusje zich slecht voelt of iets moeilijks heeft gehad, probeer ik ook altijd er wel voor haar te zijn. Vaak lukt dit niet door mijn stage (onregelmatige diensten) maar zodra het even kan, stuur ik haar een smsje of zorg ik in ieder geval dat ze weet dat ik aan haar gedacht heb.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje is 9 jaar jonger dan ik en ik heb altijd wel het idee dat ik daardoor wat heb meegekregen van die onvoorwaardelijke liefde. Ik kan me echt van die momenten herinneren dat ik ZO trots was o.i.d... echt tranen in de ogen. De eerste keer dat ie zelf naar de NSO fietste, met zn fietshelmpje op en zonder zijwieltjes.. <3 Haha. En ook echt, ik doe ALLES voor mijn broertje, niemand moet aan hem komen.

Hebben andere mensen met broertjes/zusjes dat nou ook? Zo'n een gevoel van.. bij mn eigen kindje voelt het vast zo maar dan nog VEEL sterker..?
Eh, mijn broertje is maar anderhalf jaar jonger dan ik, dus niet echt Alles behalve eigenlijk, we waren speelgenoten en rivalen. Wel trouwens dat gevoel dat ik de enige ben die hem zijn hersens in mag rammen, andere mensen moeten van 'm afblijven. Maar dat lijkt me normaal voor broers en zussen.

Ik heb sinds kort wel echt kleine neefjes en nichtjes erbij, en bij hen heb ik wel een beetje dat moederige... die wil ik gewoon steeds knuffelen enzo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 12:45
Verwijderd
Mja, ik bedoel ook vooral dat op het moment dat ik mij probeer voor te stellen hoe het is om van een kindje te houden.. ik dan denk dat dat het gevoel is naar mn broertje toe, maar dan nog eens honderd keer zo sterk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 13:26
Qimm
Qimm is offline
Ik ben de jongste thuis, ik heb daardoor niet echt veel met jonge kinderen. Ik heb 1 neefje en 1 nichtje (kinderen van mijn oudste zus) ik vind ze wel lief hoor, maar heb daar geen moeder kriebels bij ofzo. Komt misschien ook omdat ze verschrikkelijk druk en zeurderig zijn. Even vind ik ze leuk en dan ben ik het ook weer helemaal zát.
Daarintegen... het kindje van de eigenaresse van mijn verzorgpaard vind ik wel heel leuk(leuker), dat is zo'n leuk en schattig ventje. Maar die zie ik ook altijd maar heel kort, dus ook geen tijd om me eraan te ergeren.
Oud 29-10-2007, 20:02
snoopy
snoopy is offline
Aaargh! Ik heb al een dag of 4 allerlei zwangerschapssymptomen... Het kan echt niet slechter uitkomen op dit moment (de mensen die het hoe-voel-jij-je-op-relationeel-gebied-topic volgen snappen waarom)!
Ik heb ook een heel erg dubbel gevoel nu. Aan de ene kant zou ik het superleuk vinden, maar ik denk dat ik ontzettend veel problemen met m'n vriend ga krijgen als ik nu echt zwanger blijk te zijn...
Nou ja, over een week moet ik ongesteld worden, dan maar eens kijken...
Mijn symptomen:
* heel misselijk s ochtends, rest van de dag vreetbuien
* sterk reukvermogen, rook ineens filet americain...
* soort vlinders in m'n buik, voelt alsof ik erg zenuwachtig ben
* vreselijk moe
* ineens pukkeltjes terwijl ik die nooit heb
* heel droge huid ineens
* soort ongesteldheidskrampen, maar dan zo'n 2 weken voor m'n ongesteldheid (dus rond m'n eisprong)

Maar goed... ik denk eigenlijk dat ik ze mezelf zit aan te praten, maar toch...

AAAAAAARGH!
Oud 29-10-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Aaargh! Ik heb al een dag of 4 allerlei zwangerschapssymptomen... Het kan echt niet slechter uitkomen op dit moment (de mensen die het hoe-voel-jij-je-op-relationeel-gebied-topic volgen snappen waarom)!
Ik heb ook een heel erg dubbel gevoel nu. Aan de ene kant zou ik het superleuk vinden, maar ik denk dat ik ontzettend veel problemen met m'n vriend ga krijgen als ik nu echt zwanger blijk te zijn...
Mijn symptomen:
* vreselijk moe
* heel droge huid ineens
* soort ongesteldheidskrampen, maar dan zo'n 2 weken voor m'n ongesteldheid (dus rond m'n eisprong)

AAAAAAARGH!
Anders doe je gewoon een abortusje, toch?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mijn symptomen:
* vreselijk moe
* heel droge huid ineens

AAAAAAARGH!
Zodra je gaat dnken dat je zwanger bent krijg je spontaan al die symptomen. Been there
Oud 30-10-2007, 02:46
Verwijderd
Citaat:
Zodra je gaat dnken dat je zwanger bent krijg je spontaan al die symptomen. Been there
En overanalyseren...

snoopy, gewoon rustig blijven joh En dan volgende week (of was het met twee week) eens kijken... tot die tijd kun je jezelf wel gek maken maar ik denk ook niet dat dat je ver helpt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusjes zijn maar twee en vier jaar jonger dan ik, maar idd: niemand moet aan ze komen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 09:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als je denkt dat je zwanger bent, dan doe je toch een testje?
Oud 30-10-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Als je denkt dat je zwanger bent, dan doe je toch een testje?
Moet je wachten tot na je ongesteld had moeten zijn...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:08
Verwijderd
snoopy, als je de pil niet gebruikt kun je die klachten ook van de eisprong krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:01
juno
juno is offline
Snoopy, zelfs ALS je zwanger bent, ben je dat pas een week. Beetje vroeg voor nu al die symptomen he?

En Sarah heeft gelijk: ik heb het ok heel vaak rond mijn ovulatie.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:36
luchtballon
luchtballon is offline
En snoopy, komt dat niet gewoon door de spanning van je relatie? misselijk, moe, zenuwachtig gevoel in buik, kramp... Heb ik ook als ik bang of verdrietig ben, en dus ook met liefdesverdriet/moeilijkheden. En pukkeltjes en dingen met je huid kunnen ook door stress
Jezelf aanpraten helpt ook heel erg ermee ja
Oud 01-11-2007, 11:57
Rob
Rob is offline
Eerlijk gezegd moet ik er nú nog niet aan denken, maar ooit lijkt 't mij echt geweldig om nieuw leven op de wereld te zetten en om te zien hoe mijn kind(eren) opgroei(t)(en) en door alles heengaan. Nieuw leven is en blijft mooi om te zien en al helemaal als je er zelf verantwoordelijk voor bent.

De babyfase lijkt mij alleen verschrikkelijk om door te gaan als het kind ook maar enigszins op mij lijkt.

...Maar eerst nog even de student uithangen!
Oud 01-11-2007, 12:29
Verwijderd
M'n man had gisteren m'n pil weggegooid
Maar het was per ongeluk, hij dacht dat de strip leeg was
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
M'n man had gisteren m'n pil weggegooid
Maar het was per ongeluk, hij dacht dat de strip leeg was
goeie smoes
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:37
Ilona1
Ilona1 is offline
Eeuhm en ik ben 2 dagen overtijd..
Oud 01-11-2007, 17:14
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Dan is natuurlijk de vraag: Hoe onregelmatig ben je? Want als je clockwork 28 dagen bent is het misschien zorgwekkender dan als je tussen de 3 en 6 weken zit.
Oud 01-11-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Dan kan je een testje doen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:11
Ilona1
Ilona1 is offline
Heb getest, negatief. Vind het zooo raar, normaal heb ik een superregelmatige cyclus!!

Nouja, het zal wel goedzijn!
Oud 02-11-2007, 19:34
Verwijderd
Bwuuh, ik begin dat gevoel - dat nu echt gewoon áltijd aanwezig is - nu echt te ervaren als iets irritants Het voelt echt iedere dag weer een beetje meer alsof het móet, nú meteen. Niet leuk meer Dus ja, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, want aan de ene kant wil ik níets liever, maar aan de andere kant is het misschien verstandiger m'n studie af te maken. Dus het doet gewoon soms echt pijn wanneer ik me besef dat het niet slim is. Stiekem hoop ik dat het me overkomt, zodat ik zelf die keuze niet hoef te maken. Ik weet het niet meer
Binnenkort maar eens een goed gesprek voeren met m'n man hierover. We hebben alles dat nodig is voor een kindje, liefde, tijd, ruimte, geld, behalve dus die diploma van mij. Pff, ik weet het niet meer...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 21:54
Ilona1
Ilona1 is offline
Hee Andijvie..

Ik begrijp je zo goed. Ik zit ook in zo'n situatie. Wil sowieso jong moeder zijn, eigenlijk wil ik nu meteen zwanger zijn.
Je moet voor jezelf maar beetje afwegen wat belangrijk is!

Wil je nu lekker jong mama zijn en genieten van alles dat daarbij hoort? En dat diploma maar even laten voor wat het is en later de boel weer oppakken en aan de slag?

Of wil je nu perse diploma misschien carriere maken en daarna een kindje?

Ik heb altijd zoiets van: Je weet nooit hoe het leven gaat lopen! Met wat puzzelwerk valt het een en ander ook altijd wel te combineren. Vriendje is het er ook mee eens.. Hij zou het ook niet erg vinden als het nu gebeurd (ik ben 21, vriendje is 28)

Edit: Ben trouwens vanochtend ongesteld geworden.
Oud 03-11-2007, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Ben trouwens vanochtend ongesteld geworden.
En zo, wat is dat verdorie fijn!
Was de laatste tijd wel wat meer aan het nadenken over kindjes krijgen en zwanger zijn enzo, maar nee, voorlopig nog niet. Ik was 2 dagen overtijd, opzich geen drama en ik gebruik mijn anticonceptie heel netjes, dus er kon niets aan de hand zijn, maar toch. Vanacht eerst heel moeilijk in slaap kunnen komen omdat ik het al helemaal zag gebeuren en daar nu totaal geen trek, zin, plaats, tijd, geld voor heb. En toen ik eenmaal sliep allemaal nachtmerries over kindjes krijgen (eerst een blond kind met blauwe oogjes, klopt niet!) en daarna een ander kind waarbij het me maar niet lukte om het kind goed op te pakken zonder het hoofdje achterover te laten slaan (idioot, want ik heb het al zo vaak gedaan, maar nu lukte het niet, drama!)
En toen bleek ik dus ongesteld te zijn. Verdorie, wat was ik daar toch blij mee! Het moge duidelijk zijn, erover fantaseren vind ik allemaal heel leuk en we willen ook heel graag kinderen, maar ik ben er totaal nog niet klaar voor
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 09:10
Qimm
Qimm is offline
Ik heb ook 1x gehad dat ik echt al een week over tijd was, dikke zorgen maken. Test gedaan (negatief overigens) en direct daarna ongesteld. Hoezo, spanning

enheelstiekumwasikeenbeetjeteleurgesteld maar ook wel blij, toch wel.
Oud 03-11-2007, 14:51
Verwijderd
Gisteren hebben we een heel gesprek er over gehad en heb ik goed duidelijk kunnen maken dat ik heel serieus ben. Hij begreep het goed - helemaal toen ik het vergeleek met hoe hij zich vroeger op Lego kon verheugen en dat maal 1000 - en we hebben afgesproken dat we eerst gaan verhuizen en er dan nog eens over praten. Hij ziet natuurlijk het liefste dat ik eerst m'n diploma haal, maar dat is geen noodzakelijke voorwaarde meer ofzo. Dus nu krijgt hij een beetje de tijd om er aan te wennen, ga ik hard studeren om te proberen in ieder geval m'n bachelor te halen voor ik kinderen krijg. Dus de termijn van drie jaar is weer iets ingekort richting 1,5/2 jaar.

Ik kan echt niet wachten
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 16:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als ik kinderen hoor janken en krijsen, dan heb ik meteen zoiets: voor mij geen kinderen (maar die kriebels zullen vast ooit wel komen, als ik de dertig ben gepasseerd ofzo )
Oud 03-11-2007, 17:35
Verwijderd
Ik heb echt wel vaker tests gedaan... En elke keer kon het ook echt niet, was er niks misgegaan met de anticonceptie, maar toch wilde ik het wel zeker weten. Brrr.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 18:21
Vice
Vice is offline
Citaat:
Als ik kinderen hoor janken en krijsen, dan heb ik meteen zoiets: voor mij geen kinderen (maar die kriebels zullen vast ooit wel komen, als ik de dertig ben gepasseerd ofzo )
Daar heb ik geen krijsende kinderen voor nodig.
Oud 03-11-2007, 22:38
Verwijderd
Ik ben net tante geworden dus ik ga me daar maar es op concentreren maar de kriebels zijn daar juist wat minder door geworden (huh? )
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 08:15
Kitten
Kitten is offline
Al die verhalen over overtijd zijn. Hebben jullie geen duidelijke connectie tussen toegenome stress en langere periode?
Oud 04-11-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Al die verhalen over overtijd zijn. Hebben jullie geen duidelijke connectie tussen toegenome stress en langere periode?
Meestal niet, het is pas 1x voorgekomen dat ik uit stress een maand oversloeg. Sowieso was ik meestal aan de pil dus dan sla je in principe niet over, ook niet als je gestresst bent.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Het is mij ook nog maar twee keer gebeurd oid over de laatste paar jaar dat ik echt een paar dagen overtijd wasdoor stress.

Regelmatigheid.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:39
Verwijderd
Ik ben nog nooit over tijd geweest door stress, eigenlijk.. Maar ben dan ook aan de pil en dus altijd ongesteld in de stopweek, toch heb ik wel al eens een test gedaan, maar ik weet niet meer wat daar de aanleiding voor was?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:40
Verwijderd
Oh en.. beter test je ookal kan het eigenlijk niet dan dat je denkt "Ah joh, dat is vast stress" en plotseling toch zwanger blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 22:49
Verwijderd
Ben wel gevoelig voor stress denk ik. Ben op een gegeven moment overgestapt, maar de laatste paar maanden dat ik aan de pil zat gebeurde het regelmatig dat ik gewoon een maand oversloeg. 3x gebeurt volgens mij. Op een gegeven moment naar de dokter geweest, dat had waarschijnlijk ook iets te maken met het gebruik ervan. Hij had het erover dat die hormoonspiegel al jaren zo stabiel was dat het daarom op een gegeven moment de menstruatie oversloeg (of zoiets)

Ben ook wel eens 21 dagen overtijd geweest. Toen was ik eerlijk gezegd nogal verbaasd dat ik níet zwanger was. Maar dat was toen inderdaad echt pure stress.
Ik ga alleen niet meteen lopen testen. Zolang als ik de anticonceptie goed gebruik is de kans klein dat er iets misgaat.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:24
zeep007
zeep007 is offline
Langer dan 2 dagen overtijd ben ik nooit geweest. Heb dan ook nooit een test gedaan. En ben goed voorzichtig met de anticonceptie enzo. Want ik wil wel heel graag kinderen, maar als dat nu zou komen gooit het de boel wel overhoop, en ik heb op het moment wel andere dingen aan mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:30
Kitten
Kitten is offline
Nouja, ik vroeg het omdat mijn vriendin geregeld als ze extra stress heeft een week 'overtijd' is, terwijl als ze rustige periodes heeft, het heel stabiel op 28-29 dagen zit.
Oud 05-11-2007, 13:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe kun je 21 dagen overtijd zijn als je aan de pil bent?
Oud 05-11-2007, 14:04
Verwijderd
Ik ben even aan het nadenken of ik toen überhaupt aan de pil was. Weet het eigenlijk ook niet meer zeker. Maar ik weet wel dat ik toen een regelmatige cyclus had. Ik had het al met mijn ouders besproken, voelde me ook echt zwanger. Na 21 dagen een test gedaan met mijn moeder, en daarna toch wel een omschakeling moeten doen. Iedereen ging er eigenlijk al vanuit dat ik zwanger was.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:00
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik zou nooit kinderen willen omdat ze klein en dom geboren worden. voor adoptie van pubers kan ik nog wel 20 jaar wachten .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:12
stout!
stout! is offline
Ik vind kinderen juist best slim, ze staan in ieder geval meer open voor nieuwe dingen leren dan veel volwassenen. Dom en onwetend zijn natuurlijk twee verschillende dingen .
Maar ben zelf ook wel bang dat ik geen geduld heb met kinderen. "Kan je nou nog stééds niet lezen?!! *zucht*". Ik word vast geen lieve moeder.
Oud 06-11-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ik word vast geen lieve moeder.
Daar ben ik ook zo bang voor! Ik zie mezelf al streng en veeleisend zijn. Moet mn toekomstige man maar heel lief zijn of zo, ter compensatie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:21
Verwijderd
Ik ben ook wel bang dat ik soms misschien te streng ga zijn, of niet streng genoeg. Maar als je met z'n tweeën kinderen hebt, kan je daar altijd wel over praten zodat je het weer kan corrigeren en in balans kan blijven. Toch denk ik dat ik veel 'foefjes' heb, dat merkte ik vroeger toen ik oppaste heel erg. Ik moest bij m'n oppaskindje altijd iets voorlezen voor ze ging slapen, en als ze niet naar bed ging, dan kon ik haar daarmee overhalen;'Als je nu snel je tanden poetst en je pyjama aan doet, kunnen we een verhaaltje gaan lezen!' en zoef, ze was weg (Andersom werkt dat dus echt niet:'Als je nu niet snel naar bed gaat, lees ik geen verhaaltje voor!' dan bleef ze dus gewoon zitten mokken )

Sinds we er wat serieuzer over praten, is die 'drang' (want zo voelt het echt) ietsje afgenomen; ik weet dat het gaat gebeuren en dat stelt me gerust Eerst een goed nest maken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:36
Verwijderd
Ik denk niet dat ik te streng ga worden. Ik ben zelf redelijk vrij en met weinig regels opgevoed, en ik merk dat dat bij kinderen in het algemeen het beste werkt. Tenminste, bij mijn groep van Jong Nederland, KVW en (achter)neefjes en nichtjes, werkt dat het beste. En ik denk ook wel dat dat waar is. Veel regels zijn er niet nodig, als je dan maar wèl duidelijk bent in de regels die er gesteld worden. Een achternichtje lijkt heel verwend, maar als je beter gaat kijken, is het gedrag wat zij vertoont, typisch gedrag voor een kind dat geen duidelijkheid krijgt. Als mama nee zegt, zegt oma ja. En andersom. Echt niet tof.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je 21 dagen overtijd zijn als je aan de pil bent?
Waarom zou dat niet kunnen? Je kan ook gewoon een keer een maandje overslaan (zonder doorslikken dan).
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:16
Qimm
Qimm is offline
Ik ga voor 'streng maar rechtvaardig' Hoop dat het lukt
Oud 06-11-2007, 22:44
Verwijderd
Ik word precies zo als mijn moeder, vermoed ik. Heel duidelijk, wat niet mag dat mag niet, maar op zich niet zo veel regels, en heel heel lief. Gaat prima met kinderen, maar zij had wel moeite met mijn broertje in de puberteit en ik ben bang dat ik dat ook niet zo goed ga doen Maar dat duurt nog zooo lang, dat zien we dan wel.

Ik maak me eigenlijk nooit zorgen dat ik een slechte moeder zal worden ofzo. Volgens mij gaat dat echt vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 07:34
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik ga voor 'streng maar rechtvaardig' Hoop dat het lukt
Ik denk dat ik voor 'streng maar onrechtvaardig' ga
Reageren

Regels voor berichten