Advertentie | |
|
![]() |
|
Oehhh drama en mysterie. Onze huisgenoot had gisteren een date met een meisje dat hij vaag kent. Zij komt redelijk preuts over, en wordt al boos als je niet goed afwast. Hij kan bijna alleen maar over seks praten, want hij is een beetje gefrustreerd geloof ik. (verder is hij wel heel lief hoor
![]() Oeh hij krijgt straks een strenge ondervraging. ![]()
|
Verwijderd
|
Vergeef me mijn niet-politiek-correcte opmerking en het spijt me ten zeerste als ik hier iemand pijn mee doe, dat is niet mijn bedoeling.
Maar SOMMIGE MENSEN VERDIENEN ECHT EEN NEKSCHOT. Achterlijke kloothomo, leer eens te zeggen wat je denkt en niet alleen maar als het jou uitkomt. Werkelijk, wat ben jij een laf, zielig en triest persoontje. Iets anders kan ik er niet van maken. En maar ruig doen. Wat ben jij ongelooflijk simpel. Heb je dat zelf uberhaupt wel in de gaten? |
![]() |
||
Citaat:
|
Hij is zoooooo lief! Ik moest vandaag een paar belangrijke beslissingen en gesprekken nemen op school. Heeft hij vrij genomen en is ie met me meegeweest, om me continu te steunen enzo. Was zoo fijn. En mijn klasgenoten vonden hem daarom zo lief, en ik ben gewoon erg blij met hem. Hij helpt me echt.
![]() |
![]() |
|
Pff, wat is dat klasgenootje achterbaks, en we zijn allemaal k*thoeren en k*twijven en ze haat ons stuk voor stuk.. blugh.. achterbakse trut, en dan maar miepen als 1 van ons het leest en de hele klas pissig is.. ja hallo wees dan niet zo onbenullig om het op HYVES te zetten.. MUTS!!
Wel HEEL VEEL zin in dit weekend ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn pa begint eng te doen, hij was dinsdag rondjes aan het crossen op het terrein van mijn werk toen ik naar buiten moest voor de karretjes, en vandaag stond ie bij het hek van de school te wachten in de pauze... serieus nog even en ik vraag een straatverbod aan.. ik vind diet niet grappig meer.. ik vind het doodeng en schiet elke keer in de stress als ik hem zie.. edit: ik heb me op 2 huisjes ingeschreven ![]()
|
Bedankt voor de felicitaties! En proficiat Stout!
Ik moet oppassen dat ik niet verliefd word op hem... Op hem ja, wie had het ooit zien aankomen... volgens mij iedereen behalve wij zelf! (althans, wij negeerden de chemie altijd.. ![]() Ook heb ik eindelijk gedrufd de FreeRecordShop-jongen te smsen! Blijkt ie 'momenteel een vriendin te hebben, maar hij wou wel samen een biertje drinken..'. 'Momenteel' klinkt een beetje hoopvol.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Pff, mannen... Hij is leuk, heel leuk. Maar wel verlegen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vriendje is de liefsteliefsteliefste van de wereld. samen mijn kledingkast in elkaar gezet en nu is ie pizza halen en komt dan naar mij toe om de deuren er nog in te zetten
![]() Mijn vriendjes zijn ook de allerleukste en mijn beste vriendinnetje natuurlijk al helemaal. En mijn beste vriend? tsja. wat kan ik er van zeggen? jammer dat de vriendschap momenteel op een laag pitje móet staan om afstand te nemen van andere gevoelens. Komt wel goed, 23 november iig met zn allen uit en beetje flirten moet kunnen toch (A) gaan ook sinterklaas vieren, en ik heb er nu al zin in. de gedichten dit jaar worden zo enorm fout....<3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ooh jouw situatie lijkt exact op die van n vriendinnetje! Zij liep al tijden te flirten met de gast uit de cd winkel, vervolgens had ze hem uitgevraagd. Hij zo van ja lijkt me vet leuk en ik ga je mailen, maar ooh wacht ik denk niet dat mn vriendin t leuk vind. Hij heeft r toen ook niet meer gemaild, maar tijdje later kwam ze hem tegen op n feest en toen hebben ze van 11 tot 5u heel gezellig dicht op elkaar staan praten ![]()
|
Ahahahah. Nou moet ik een seks-enquete gaan afnemen. M'n huisgenoot lachte me al uit. 'Jij?' 'Ja, ik.' 'JIJ?!' 'Ja.' 'Mag dat wel van je geloof?' *slaat* Nou zeg, ik weet dat ik wel eh, preuts ben. Maar ik omschrijf mezelf liever als een romantische ziel.
![]() Maar vanavond uit, hoera! Maar eerst even van die maagpijn afkomen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil met hem slapen en hem veel kusjes en knuffels geven, want we zijn goeeeed samen. Morgen 'n feestje, wordt wel lachen. Was vandaag al om kwart over vijf ipv half 6/ kwart voor zes thuis van school, en toen stond ie me heel lief op te wachten en hij deed de deur open met "WOW! Ben je dr nu al?" En toen werd ik overladen met kusjes <3
T is gewoon erg. Ik mis hem, terwijl hij net weg is. Gelukkig zie ik hem maandag of dinsdag weer, yippie! We zijn gewoon heel erg goed samen, nee, we zijn samen gewoon de allerbestuuhhh. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu het uit is wil dat niet zeggen dat het ook zo voelt. Absoluut niet, we spreken elkaar nog elke dag en het afgelopen weekend waren we gezelliger/kleffer tegen elkaar dan anders. Ik weet ook dat ik voorzichtig moet zijn maar het voelt gewoon goed. Dus waarom zou ik er mee stoppen. Hij denkt er precies zo over. We zien elkaar de komende weken niet zodat we in het weekend wat meer tijd hebben voor andere dingen en zien over een aantal weken wel verder. Ik weet dat ik hem niet kan veranderen dus moet ik er maar gewoon mee dealen. Niemand is perfect.
Ach, ik hou gewoon van hem. *zucht* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Ik heb mijn beste vriendje op het moment zo hard nodig. Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 22:22. |
![]() |
|
Morgen!
![]()
|
oh oh. zoveel drankjes voor zo'n klein meisje
![]() ik heb over 3,5 uur onderwijs...hmm... dat ga ik niet redden. Ging vriendje bellen maar werd steeds voortgeduwd door vriendinnetje en was irritant dronken (ook al was ik jarig wat wel echt een excuus is ![]() Sorry liefie ik was een beetje vervelend, teveel drankjes en ben klein. Bel je morgen en wel lief hoor nog steeds. Krijg ik terug: In darkness she is all I see. Ik mis je. Dus het is me vergeven en/of hij staat ook ergens in een kroeg ![]() Ik heb zo'n vette pet die niet van mij is en heb net in een politie auto waar de -mannen net uit liepen heel hard op de toeter gedrukt ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren met manlief en vriendinnetje naar Amsterdam geweest. Voorlopig voor de laatste keer. * slik * Ze gaat zondag al weg!
![]() En mijn broer kwam ook nog even langs, fijn om even met hem te kletsen. En ik kreeg daarna een berichtje dat hij van me houdt ![]() Vandaag naar Rotterdam een vriendinnetje bezoeken en ik heb er wel zin in, maar eigenlijk wil ik vandaag bij hem zijn. Oh, en vanacht was hij zo lief; Ik was heel erg bezorgd en hij sliep eigenlijk al, maar zat de hele tijd te mompelen: 'Kom maar hier schatje, het komt alllemaal wel goed, niet druk maken.' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() OT: Vanavond mijn feestje.. De ene minuut heb ik er geen zin in en wou ik dat het morgen was....maar van de andere kant! Mijn lieve vrienden komen. En hij komt ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga vandaag eens alles dat nu al weken door mn kop raast op papier schrijven en dat dan synchroniseren / censureren en naar hem mailen. Want ik wordt echt hardstikke gek van de chaos in mijn hoofd en de niet beantwoorde vragen. Daarnaast kan ik het zo van me af zetten al antwoord hij niet (ofja, dat is de bedoeling iig) doordat ik het dan bij hem neerleg. Heel slecht misschien, maar hij zal er iig niet van wakker liggen terwijl ik dat wel doe, dus mag dat wel vind ik....
||
Citaat:
![]() OT: Gisteravond veel moois gezien, maar ik weet niet, die flow wilde niet ![]()
|
Dan toch echt maar begonnen met schrijven, net negen kantjes volgeschreven. Ik ga morgen weer verder, ben nu helemaal op... Maar nu wel maar hopen dat hij zich de moeite neemt om mijn mijmeringen en vragen te lezen. Ik voel me verdrietig en alleen.
|
alleen, in een huis waar ik niet woon.. zo maar eens in bed kruipen, en morgenvroeg niet meer alleen.. allerlei gedachten in mn hoofd. angst. twijfel. gevoelens overal.. een knotje wol van gevoel, dat niemand kan ontwarren.
WOW, ben ik ff filosofisch ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 73 Verwijderd | 0 | 24-10-2007 20:06 |