Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh dat vind ik wel een goed plan. Maar ik heb tot half 4 ongeveer nog les, en dan moet ik een half uur ofzo met de tram naar utrecht!
Oh en volgens 9292ov kan ik ook met de bus en dan weet ik veel wat allemaal en dan kom ik een uur eerder aan. Nu zou ik om kwart over 6 aankomen en ik weet niet hoe laat jullie willen gaan fonduen!
||
Citaat:
![]()
|
Weer even herhaald zodat niet iedereen die t even wil lezen tereug moet scrollen enzo
Chocoladefonduemeet! Met naakte vrouwen! Waar: Tilburg, Minke thuis. Wanneer: Vrijdag 16 november. Wat: chocoladefonduen uit een chocoladefontein! Komen: * Dr Korsakov * TopDrop * Dark Phoenix * Minke * Pixeldansje * Stefenootje * LL * Trophus * TRA Misschien: * Cherry Springs (als ik kan!) * N00dles * Daboman (afhankelijk van m'n werk) * Tink * Trass * Uice Niet: * OMGWTFBBQ!
||
Citaat:
Dan kom ik waarschijnlijk ook gewoon. Wel wat later, maar dan zorg ik gewoon dat ik redelijk op tijd klaar ben met m'n werk ![]()
|
Op verzoek dan.
Chocoladefonduemeet! Met naakte vrouwen! Waar: Tilburg, Minke thuis. Wanneer: Vrijdag 16 november. Wat: chocoladefonduen uit een chocoladefontein!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens denk ik dus dat ik weinig zal mee chocoladefonduen, aangezien ik de dag ervoor ook al een chocofonduedate heb. Maar goed. En ik vind het misschien wel een leuk idee om dan in Tilburg in de stad nog wat te gaan eten, want hier zitten leuke tentjes, goedkoop eten en waarschijnlijk wel plek en anders kan ik gewoon van tevoren alvast reserveren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe laat zullen we eigenlijk afspreken? Of; hoe laat komen jullie in Tilburg aan? Het lijkt mij het handigst dat jullie dan gewoon met de bus komen en mij bellen als jullie er bijna zijn, dan kan ik jullie evt. opvangen als je mijn huis tegenover de bushalte niet kunt vinden. ![]() Maareh.... ik moet vast bijkomen van mijn kater van de avond ervoor... dus; 14/15uur ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kan Korsakov gewoon mee-eten en half zeven is niet zo absurd laat dat het onmogelijk is.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
de aller stoerste meet ever! Bongalientje | 500 | 02-05-2007 21:18 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
DK Meet 2004 @ Utreg Machiavelli | 431 | 24-10-2004 21:34 |