![]() |
||
![]() |
Citaat:
we kwamen een x op het idee om eens stop tegen mekaar te zeggen en dat bouw je elke cx uit tot dit.. ze zat 15 min nah te beven.. is goed gevoel hoor als je je vriendin zo hebt zien genieten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt een schattig topic dit
![]() ![]() Maarre....ja kort gezegd hebben je aanrakingen inderdaad gewoon het meeste effect als je er even mee wacht....dus niet meteen hoppa je hand op haar borsten, maar ff kusjes in de nek, een paar keer net langs haar borsten etc. Zodat ze echt "gek" wordt en wil dat je haar daar aanraakt en wanneer je dat dan doet heeft het zoooveel meer effect. Enzovoorts. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Suggestie bouwt super veel op... bv borst strelen, richting tepel gaan en net overslaan. Dit paar keer herhalen en dan onverwacht er toch aankomen. Zelfde met beffen, tijd rond de pot drraien en... Wel wat tupac. zei dus. Wat je ook eens moet proberen is met g-spot experimenteren, net iedereen heeft die en niet iedereen kan een vaginaal orgasme hebben, maar bij diegene die dit kunnen moet je vaginaal en clitoraal orgasme eens afwisselen - of -gelijktijdig- laten gebeuren. Je buren haten je. Je bed moet gestut worden. Je nek wordt fijn genepen, je haren uit getrokken. Dit om maar ff te illustreren hoe ze doet als dit je lukt, beide orgasmes na een half / uur plagen bij haar laten gebeuren.... Hier moet je wel super open voor zijn, en mekaars (en eigen ) lichamen goed kennen, zodat ze je kan zeggen wanneer ze wat voelt opkomen. (dit is ook te bereiken door vingeren tijdens penetratie, sommigen vinden dit minder lek omdat dit euh... 'concentratie' wat wegneemt, anderen doen niets liever) Proberen waard denk ik ^_^ |
![]() |
|
![]() |
voor een beetje kinky bijgevoel (! moeten jullie wel allebij van houden !)
zou je ook kunnen denken aan handen boven het hoofd vastbinden\boeien (herhaling, zou ik het wel eerst over hebben) dan krijg je dus ook bovenstaande effect, maar dan kan ze je ook echt niet eens aanraken...(tenzij je dat natuurlijk toelaat....) dat wil ook wel eens een extra kick geven
||
![]() |
Citaat:
kben van mening dat het veel mooier is als ze zich in MOET houden bij jouw kan ze nix anders zodra je der gek maakt en ze houd hem niet pakt ze je voor een kus geef je der 1tje en trek je weer weg das veek mooier |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nog geene rvaring mee? ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm mij kun je helemaal gek maken door me overal aan te raken of eerst te masseren, met hele zachte handen strelen, te zoenen en likken in mijn nek (kei lekker!! ook als je gewoon aan t zoenen bent ofzo) en me steeds half op te geilen om vervolgens weer effe te stoppen... Niet zoals op t randje fietsen (zie ander topic) maar anders.
En natuuuuurlijk beffen ![]()
||
![]() |
Citaat:
PS hiermee wil ik ook helemaal niet zeggen dat ik zo begin, maar een ex van mij was best wel sm-merig aangelegd, dus ja dan krijg je vanzelf wat mee...
||
![]() |
Citaat:
ga voor de grap mah eens op je buik ligge op je armen leunen] borsten omhoog je vbriendje moet dan over hele rug likken en ondertussen met 2 ijsklontjes over je tepels en dan eindigd die bij je nek, das beter als alleen nek zoenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ennuh als een waterbed niet werkt pak je toch een ander bed ![]() ![]()
|
Slagroom vind ik ranzig zo puur.
![]() (En dan bedoel ik zonder gebak ofzo, niet met een hapje / likje vriendin erbij.) Denk trouwens ook niet dat ze ervoor te porren is. Naja des te beter hoeft ze mij ook niet over te halen om het wel te doen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ennuh, dat likken heb je gisteren geprobeerd he... ![]() ![]() En ijsklontjes nie gedaan...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|