Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2007, 09:12
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Goed. Hij is veel te lief voor me, want steeds als ik naar complimentjes hengel, krijg ik ze.

ghehe, kon wel een quote van mijn vriendin zijn
Advertentie
Oud 03-11-2007, 09:37
Verwijderd
Goed Vanaf vannacht slapen we samen tot en met volgende week dinsdag en dat is uitzonderlijk. Ga er dan ook zeker van genieten, haha!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 10:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ghehe, kon wel een quote van mijn vriendin zijn
wouw, jij bent echt een fantastisch vriendje
Oud 03-11-2007, 10:48
Poepkind
Poepkind is offline
heeft ie toch gsmst nou mischien is het allemaal niet zo hopeloos, en wordt t tog wel n scharrel, en nu maar zorgen dat de omstandigheden iets beter zijn
Oud 03-11-2007, 11:41
Verwijderd
Ik ben brak. En mn hoofd doet pijn en ik mis hem en ik wil slapen en hem knuffelen. Gewoon even op z'n borst liggen en niksen. Dat is zo fijn <3.

Maar nu terug naar de harde waarheid: veel leren, zonder dat ik hem ondertussen kan knuffelen.

Nog maar 2/3 nachtjes en dan zie ik m weer.. Kben net 'n kind dat de dagen voor z'n verjaardag aftelt..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 11:58
Fayette
Citaat:
Ik moet oppassen dat ik niet verliefd word op hem...
+
Citaat:
Ik ben brak. En mn hoofd doet pijn en ik mis hem en ik wil slapen en hem knuffelen. Gewoon even op z'n borst liggen en niksen. Dat is zo fijn <3.
Ik ben verliefd...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 12:07
Verwijderd
Als het goed is, is hij er zometeen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 12:33
Verwijderd
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar gesprekken gehad die als conclusie hebben "maar je verdient zo'n leuke jongen, want je bent zo'n leuke meid, je moet alleen even wachten". Maar ik verdien geen leuke jongen, want ik ben een bitch, en volgens mij kan ik nog jaren blijven wachten als het zo doorgaat
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 13:01
Nienna*
Nienna* is offline
Ik haat hem. Ik haat hem ik haat hem ik haat hem. Kon ik hem maar vergeten, want iedere keer als ik hem zie, slaat mijn hoofd op hol... waarom geloofde ik hem gisteren dan ook, waarom hoopte ik dat hij het zou menen, waarom dacht ik dat ik speciaal was?
Hij liet zien dat hij precies is wat iedereen van hem zegt. Gewoon met een meisje zoenen, terwijl hij diezelfde avond nog tegen mij zegt niet zonder me te kunnen, van me te houden, verliefd op me is. Ach rot toch op man. "Maar ik ben toch vrijgezel?" Ja, verdomme je bent vrijgezel, maar houd dan die mooie praatjes voor je. Ik haat hem. Maar ik geef zoveel om hem. Ergernis!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 14:44
ST*R
ST*R is offline
De ene ex ben ik een beetje zat. Bijna elke dag gaat het over hoe slecht het met hem gaat. Aan de ene kant denk ik: ja maar we hebben zo lang gehad, moet er nog wel voor hem zijn. Aan de andere kant ben ik het dus zat, hij is zó negatief over alles terwijl dat nergens voor nodig is.
En tja de andere ex, eigenlijk wil ik wel weer een keer afspreken, gewoon voor de gezelligheid en omdat ik hem al lang niet meer gezien heb. Maarja..
En mn vriendje is nog steeds heel erg leuk en ik zie m morgen weer! Ow en mn vriendinnen zijn ook helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 17:24
Verwijderd
Citaat:
heeft ie toch gsmst nou mischien is het allemaal niet zo hopeloos, en wordt t tog wel n scharrel, en nu maar zorgen dat de omstandigheden iets beter zijn
Huhu, dit klinkt weer eens lekker bekend. Maar goed, het was wel weer een sms waar ik geen flikker mee kan dus ik doe alsof ik 'm niet ontvangen heb (mijn telefoon doet kut, kan van bijna niemand smsjes ontvangen), hij hoort van een vriendin van mij wel dat ik dat niet kan (hij weet sowieso al dat het een optie is), en als ie dan echt geďnteresseerd is, belt of mailt ie wel. En als ie dat niet doet, weet ik genoeg.

En ja lekker flauw maar ik moet ook maar es ophouden, ik ben eigenlijk alleen maar geďnteresseerd juist omdát hij moeilijk doet. Als hij heel graag zou willen, zou ik 'm niet hoeven, want dat zou betekenen dat ik ook echt iets met iemand moet hebben
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 19:18
Neko*
Neko* is offline
Soms is het zo fijn om even bij hem uit te huilen, me even te laten gaan zonder dat ik me sterk moet houden voor anderen. Hij vraagt niks, houdt me gewoon vast, tot ik zelf begin te praten, zo fijn.. <3
Oud 03-11-2007, 21:49
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Huhu, dit klinkt weer eens lekker bekend. Maar goed, het was wel weer een sms waar ik geen flikker mee kan

huhu mijn smsje was een voorstel voor een date lkkr puh!
Maar ik kan je gedachtengang goed volgen hoor Morgan, gasten die graag willen zijn zoooo kansloos! Ik word nog steeds gsmst door iemand die ik al eeuwen geleden heb afgewezen En tis stiekem ook gewoonn leuk om smsjes te ontvangen van leuke jongens.
Oud 04-11-2007, 00:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 08:35
stout!
stout! is offline
Ik heb net een kater van 2 dagen achter de rug, word hier blijkbaar echt te oud voor.. maar t was een sublieme avond (geloof ik ).

@ Morgan; gefeliciteerd! Hoop dat je net zo'n mooi feest hebt als ik!
En OT: goed, wil wel weer graag bij hem zijn maar heb allemaal leuke dingen en veel studie en ik weet dat hij als ik hem weer zie écht bij me blijft en dat is een heel fijn idee.
Oud 04-11-2007, 09:26
Nienna*
Nienna* is offline
Ha, net goed, hij voelt zich schuldig. Heb hem nog even gezegd dat het me niets doet dat hij met andere meisjes zoent enzo, maar dat hij dan niet die dingen van tevoren tegen míj moet zeggen en dat ik daar boos om ben. Smst hij terug dat hij dan nog baalt dat ik zo teleurgesteld in hem ben en dat het hem echt spijt. Stiekem moet ik erom glimlachen, maar dat negeer ik, dus: ach flikker toch op man. .

Ik geef teveel om hem. Oh en ik heb twee "mascottes", dingen die mij eraan herinneren wat ik niet moet doen in het leven: één staat voor dat ik van bezette jongens moet afblijven, want daar komt alleen maar ellende van, ook voor mij . De ander staat voor eergisteren: geloof nooit meer (zijn) mooie praatjes, hij (of iemand anders) stelt je toch weer teleur.

En ik ga me eraan houden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 09:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hij was/is dit weekend weg maar aan het eind van de middag/avond ga ik hem weer zien en dat vind ik fijn .
Oud 04-11-2007, 11:06
Verwijderd
De negeermodus is blijkbaar weer uit. Maar of ik nou blij moet zijn met wat voor houding hij nou weer heeft bedacht...? Ik snap nog steeds echt he-le-maal niks van mannen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:23
ST*R
ST*R is offline
Gister smscontact met ex gehad en gedroomd dat ik seks met hem had, en dat was kut en fijn tegelijk. Vannochtend sprak ik mn vriendje die met 3 meisjes had afgesproken en hij vertelde dingen die ik liever niet had gehoord. Maar ach. Ik zie hem vanavond en ik ben beetje bang dat het een aflopende zaak is, maar dat dacht ik wel vaker en toen kwam het ook goed. Nouja het moet iig maar erg leuk zijn vanavond anders ga ik denk ik mn ex weer leuk vinden (als ik dat al niet vind..).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:43
Fayette
Ik zal jullie even op de hoogte houden van de 'date' met mijn FreeRecordShop-man. Gisteren van 8 tot 1 in de kroeg gezeten met hem... Super gezellig en echt over van alles gekletst. Daarna zijn we allebei met onze eigen vrienden nog op stap geweest, maar hij sloot af met 3 kussen en dat ik maar eens op bezoek moest komen in Rotterdam.
Bovendien om 4 uur een smsje toen ie in bed lag; dat hij het zo'n gezellige avond vond en dat we echt nog eens op stap moeten!
Geen woord over zijn vriendin heel de avond trouwens... Mannen zijn raar.

Oh ja, en mijn scharrel is woest aantrekkelijk.. verdorie! Hij haalt me dinsdag iig weer op van de uni en misschien dat we gaan stappen in Tilburg met zijn tweetjes..

/edit: Gefeliciteerd Morgan!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 14:38
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd, Morgan!
*taart naar je toe gooit*
Oud 04-11-2007, 14:56
metallica
metallica is offline
Citaat:
En ik ga me eraan houden.
Hehe, dat zeg ik nu ook altijd. Maar dan steeds weer trap ik er op een bepaald moment in. Maar het is te hopen dat het jou wel lukt
Oud 04-11-2007, 15:05
WolterB
WolterB is offline
Morgen, Gefeliciteerd
Oud 04-11-2007, 15:38
Verwijderd
Al kan ik nog zo hard roepen dat ik over hem heen ben, t steekt toch nog wel een beetje als ik zie dattie aandacht krijgt van iemand anders. Kutzooi.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:07
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik zal jullie even op de hoogte houden van de 'date' met mijn FreeRecordShop-man. Gisteren van 8 tot 1 in de kroeg gezeten met hem... Super gezellig en echt over van alles gekletst. Daarna zijn we allebei met onze eigen vrienden nog op stap geweest, maar hij sloot af met 3 kussen en dat ik maar eens op bezoek moest komen in Rotterdam.
Bovendien om 4 uur een smsje toen ie in bed lag; dat hij het zo'n gezellige avond vond en dat we echt nog eens op stap moeten!
Geen woord over zijn vriendin heel de avond trouwens... Mannen zijn raar.

Oh ja, en mijn scharrel is woest aantrekkelijk.. verdorie! Hij haalt me dinsdag iig weer op van de uni en misschien dat we gaan stappen in Tilburg met zijn tweetjes..

/edit: Gefeliciteerd Morgan!
very nice

ot: einde van de week
Oud 04-11-2007, 16:08
I C U
I C U is offline
@ Morgan: Gefeli!

OT: Puh, soms... ARGH! Maar goed, we overleven het wel. Verder gaat het wel goed, geloof ik. Mjah. Mannen...
Oud 04-11-2007, 16:11
Verwijderd
Aah, weekend was weer leuk + zin in volgende week
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:14
Halflight
Halflight is offline
Lieve hemel (L)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:16
luchtballon
luchtballon is offline
Eh ja. de vriendin van mn ex ging naar de wc en toen kwam hij me knuffelen en zeggen dat ik vrolijk moest kijken en dat was ok al was het wel een heel lievige knuffel en hij gaf me ook nog een kusje in mn nek.
Nou vind ik dat wel lief hoor, maar niet echt aardig voor haar, en wat moet je, en deed je zulke dingen ook toen je bij mij was want ik stel dat ook niet echt op prijs.

Mja, gaan zo een stukje rijden ben benieuwd hoe hij dan doet.

Ennn die collega is blijkbaar 28. Maar wel heel lief en als ik niet op pas zou ik best verliefd op hem kunnen worden.
Oud 04-11-2007, 16:26
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Hehe, dat zeg ik nu ook altijd. Maar dan steeds weer trap ik er op een bepaald moment in. Maar het is te hopen dat het jou wel lukt
Ik weet er alles van. Maar het was ook een noot voor mezelf; dat ik dit eens kan teruglezen. Misschien werkt het. Ach ik trap altijd in zijn mooie verhaaltjes, het is gewoon niet afgesloten voor mij. Ik weet niet precies waarom niet, misschien omdat het nooit iets is geweest, niet officieel in ieder geval, misschien omdat ik niet precies snapte waarom hij weer met zijn ex naar bed ging en bij haar terug ging, misschien omdat hij tegen me zei dat het met zijn ex niet werkte omdat hij aan mij dacht.
Ik wéét dat hij mooie praatjes heeft, maar ik wil het zo graag geloven...

en op de een of andere manier voel ik me rot. Tegenover hem doe ik sterk, tegenover iedereen eigenlijk, maar het doet me wel veel.

Edit; maar het deed geen pijn toen ik hem met dat meisje zag zoenen. Geen echte steek van binnen. Het was niet dat ik er niet tegen kon. Het was meer... dat hij allemaal dingen tegen me zei vanavond en die dus niet waar konden zijn. Al zegt hij dat die dingen wel waar zijn, later weer dat het ouwehoer was, daarna weer dat hij veel om me geeft en dat hij dat bedoelde. Hij moet die dingen niet tegen me zeggen en daarna met een ander gaan zoenen. Dan hebben die dingen toch geen waarde?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:40
Arwyn
Arwyn is offline
Hoe het gaat? (L)
Zo ongeveer... Hij is vanacht nog lekker onverwacht blijven slapen.. Lagen gewoon lekker in bed en toen was het opeens 6uur vanochtend.. Terwijl we allebei normaal dus echt niet kunnen slapen als we samen in mijn 1persoonsbedje liggen! En nou was hij net 2minuten vrij en kreeg ik gelijk al een heel lief smsje van hem...
Bah, ik mis hem nu al.. Hihi
Oud 04-11-2007, 16:46
Verwijderd
Dankdank Ik ga bij nader inzien toch maar terugsmsen naar de datejongen want ik heb van die vriendin al weer context meegekregen... maar goed, niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik ooit serieus wat met hem zou willen, god, wat zou dat vermoeiend zijn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:17
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
@Morgan: Gefeliciteerd!

Hij is vanmorgen vroeg opgestaan om te leren voor zijn tentamen morgen, zodat hij me vanavond nog kon zien. Is dat niet lief?
Oud 04-11-2007, 18:30
I C U
I C U is offline
Blegh, bij mij gebeurt er geen hol op dat gebied, en ik begin er een beetje van te balen. Een beetje spanning en sensatie is soms wel leuk

Maar ach, morgen denk ik er weer anders over. Zo blijven we bezig
Oud 04-11-2007, 18:38
Lilium
Lilium is offline
Ik heb hem de afgelopen weken veel gezien, maar vandaag (nogal dramatisch) moest ik afscheid nemen voor een week of twee. Ik vind het heerlijk om hem zoveel te zien, en dan is het extra moeilijk om gedag te zetten.
Oud 04-11-2007, 18:39
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
deze week spulletjes inpakken en dan samenwonen <3
Oud 04-11-2007, 18:54
Verwijderd
Volgens mij begint het standaard geworden dat we elke zondagavond bij elkaar komen in Dok en daar diepzinnige gesprekken hebben. Die regelmaat bevalt me wel. Nu ik met stage zit, is t lekker om in ieder geval minstens één vast moment in de week te hebben dat ik mijn vrienden zie. Hoera!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:57
Cethlion
Cethlion is offline
Gefeli Morgan! Ik neem dinsdag wel een traktatie mee.

En er gebeurt eh, niks. Heb echt zin om helemaalonderstebovenvlindersinmijnbuikwauwpfff verliefd te worden.

En wat wederzijdsheid zou ook wel leuk zijn, dan.
Oud 04-11-2007, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Heb echt zin om helemaalonderstebovenvlindersinmijnbuikwauwpfff verliefd te worden.

Dat ken ik.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:

En er gebeurt eh, niks. Heb echt zin om helemaalonderstebovenvlindersinmijnbuikwauwpfff verliefd te worden.

ik ben het
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:32
metallica
metallica is offline
Citaat:

Hehe, het lijkt me toch wel echt een voorwaarde dat het dan wederzijds is. Tot over je oren verliefd terwijl het niet wederzijds is vreselijker dan niet verliefd wat mij betreft
Oud 04-11-2007, 19:54
metallica
metallica is offline
Owja, misschien een stomme vraag, maar is er iemand die mij misschien een plezier wil doen en een dezer dagen mijn mail wil lezen en er zijn objectieve mening over wil geven voordat ik hem verstuur. Ik heb niet zo snel een bekende in de buurt, waarmee ik mijn leed en zaligheid op dit moment wil delen...
Misschien wel handig om erbij te vermelden dat ie waarschijnlijk best wel lang is...
Oud 04-11-2007, 20:20
Verwijderd
Gefeliciteerd Morgan!
Nu kan ik eindelijk die smilie eens echt gebruiken.

Ik heb volgens mij de hele dag chagrijnig tegen hem gedaan, terwijl 'ie juist niets verkeerd deed. Domdomdom.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:40
Rob
Rob is offline
Citaat:
Owja, misschien een stomme vraag, maar is er iemand die mij misschien een plezier wil doen en een dezer dagen mijn mail wil lezen en er zijn objectieve mening over wil geven voordat ik hem verstuur. Ik heb niet zo snel een bekende in de buurt, waarmee ik mijn leed en zaligheid op dit moment wil delen...
Misschien wel handig om erbij te vermelden dat ie waarschijnlijk best wel lang is...
Als niemand wil, wil ik 'm wel lezen.
Niet dat ik weet wat er aan de hand is (ik heb hier al een tijdje niet echt meer gelezen, namelijk) maar misschien is dat handiger.
Oud 04-11-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Gister smscontact met ex gehad en gedroomd dat ik seks met hem had, en dat was kut en fijn tegelijk. Vannochtend sprak ik mn vriendje die met 3 meisjes had afgesproken en hij vertelde dingen die ik liever niet had gehoord. Maar ach. Ik zie hem vanavond en ik ben beetje bang dat het een aflopende zaak is, maar dat dacht ik wel vaker en toen kwam het ook goed. Nouja het moet iig maar erg leuk zijn vanavond anders ga ik denk ik mn ex weer leuk vinden (als ik dat al niet vind..).
Ik lees hier vaker dan dat ik post, maar dit moet ik toch echt even kwijt. Jij bent echt zoooo irritant en wispelturig. Je weet totaal niet wat je wil. Waarom hou je je vriend zo aan het lijntje? Dump hem dan en blijf in godsnaam eens even een tijdje single zodat je kunt uitvinden wat je echt voelt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ik lees hier vaker dan dat ik post, maar dit moet ik toch echt even kwijt. Jij bent echt zoooo irritant en wispelturig. Je weet totaal niet wat je wil. Waarom hou je je vriend zo aan het lijntje? Dump hem dan en blijf in godsnaam eens even een tijdje single zodat je kunt uitvinden wat je echt voelt.
Precies wat ik vaak denk... Maar goed, heb al wel vaker mijn mening aan ST*R gegeven

@ metallica: heb je posts van de afgelopen tijd wel aardig gevolgd, dus wil mijn mening/blik ook best geven als je daar behoefte aan hebt

OT: Met vriendlief nog steeds alles prima. Zit zelf wel weer even in een reflectieperiode over wat ik nou precies wil en hoe ik bepaalde dingen wil, vooral wat betreft mijn werk en de relatie met mijn ouders en broers. Tis weer aardig druk in mijn hoofd, voel me ook vaak ineens onrustig, dus ben dan wat afwezig of ineens emotioneel terwijl ik niet precies weet waardoor. Maar goed, uiteindelijk levert zo'n periode me wel altijd weer veel op. En over mijn relatie heb ik gelukkig geen enkele twijfels.
Oh, en volgend weekend met 2 vriendinnen naar Brussel en daar heb ik echt onwijs veel zin in
Oud 04-11-2007, 21:23
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haha, ik dacht al dat ik de enige was.

-

Soms ben ik echt stom. Maar het is wel genoeg geweest geloof ik zo.
Oud 04-11-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik dacht al dat ik de enige was.

-

Soms ben ik echt stom. Maar het is wel genoeg geweest geloof ik zo.
*nieuwsgierig kijkt*
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:49
metallica
metallica is offline
Citaat:
@ metallica: heb je posts van de afgelopen tijd wel aardig gevolgd, dus wil mijn mening/blik ook best geven als je daar behoefte aan hebt
Citaat:
Als niemand wil, wil ik 'm wel lezen.
Niet dat ik weet wat er aan de hand is (ik heb hier al een tijdje niet echt meer gelezen, namelijk) maar misschien is dat handiger.
Dank jullie wel. Ik ben er nog druk mee bezig, maar zal ff pm'en als ik er tevreden mee ben
Oud 04-11-2007, 22:13
Gaara
Gaara is offline
Super<3 vandaag kennen we elkaar een jaar
Reageren

Regels voor berichten