Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik hoop natuurlijk dan we beiden winnen maar ja, Utrecht is altijd moeilijk. Maar er is een mega verschil uit of thuis.
PSV is ook moeilijk maar we hebben het thuisvoordeel dus ik hoop op het beste.
|
![]() |
mocht Ajax1 en Ajax2 doorgaan dan is het mogelijk dat de finale gewoon in de ArenA wordt gehouden. Dat kwam Van Merwijk goed uit daar bij Feyenerd en is het een echt amsterdams feestje. jaja....
Wat vinden jullie hiervan??? Ik vind het op zich klote want een kuipje vol Joden is natuurlijk geweldig en dan kwam ik zelf ook. Nu moet ik anders weer een pleures end afleggen. Alhoewel me de finale met twee Ajax teams ook weer niet echt spannend lijkt. ![]() Eerst afwachten dan zien. |
![]() |
|
* Als Ajax 1 en 2 spelen dan wordt het waarschijnlijk in de ArenA gespeeld....
* Ajax2 kan niet Europees gaan want er mogen geen 2 teams van 1 club deelnemen en Ajax1 haalt waarschijnlijk wel Europees voetbal.. * Als Ajax, FC Utrecht en PSV Europees halen dan speelt de club op de ranglijst die geen Europees voetbal speelt, wel Europees. Bijvoorbeeld Vitesse/Rkc..... [Dit bericht is aangepast door M1d0 (09-02-2002).]
|
![]() |
||
Citaat:
Het zijn toch 2 verschillende toernooien.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat kan trouwens niet, want als je al die knakkers van Ajax in gaat schrijven voor Europees voetbal, kan je ze allemaal overplaatsen als de ene het iets moeilijker heeft, een vd vaart voor Ajax2, een walker of yakubu voor Ajax1 enz.
[Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (12-02-2002).]
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
[/b][/QUOTE]
dat kan helaas niet ![]() [/B][/QUOTE] de winnaar of de verliezer van de amstelcupfinale gaat UEFA spelen, als ze dit alle twee al doen, of hoger, schuift in de competitie alles een plaatsje op. 1,2,3 CL. 4,5,6 UEFA, 7,8 intertoto. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ajax is met 2 spitsen veel beter, zo voelt machlas zich weer echt een killer, in zijn vitesse-periode had hij ook altijd een spits om zich heen hangen, alleen moeten ze voortaan v/d meijde ipv pienaar doen, die speelde gister best wel kansloos
||
Citaat:
pienaar past niet in dit systeem, in ieder geval niet op die plek waar hij gister stond en v/d meyde viel zeker goed in, hij deed weeres zn best
||
Citaat:
Vond je machlas zo'n 'killer' dan gister? ![]()
Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 15:46. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
20 April Autechre. Effenaar. Hi, I'm Nora | 120 | 23-04-2005 17:44 | |
Vrije tijd |