Advertentie | |
|
![]() |
|
Zijn vriendin op hem afsturen om hem om te praten!!! Maar ik denk dat het niet uitmaakt, hij zal em toch nooit gebruiken die bom, daar is hij te lui voor! (*
![]() ![]() Als je denkt dat de zon om de aarde draaite, de wereld plat is en Den Haag in Brabant ligt.
|
Eerst keihard schreeuwen. En dan proberen te trekken omdat ik denk dat het een droge grap is en erop geplakt is.
Wat zou je doen als je iemand je nu aanbood om naar Dubai te gaan alles wordt voor je betaald.
|
Naar plekken gaan waar ik in zichtbare toestand niet kan komen.
Zoals een openbare doucheruimte voor meiden of in een bankkluis. Wat zou jij doen als je zin heb in wijn maar je kunt je kurkentrekker nergens vinden?
|
Teleurgesteld zijn, alle fouten nakijken en chechen of ze echt persé fout zijn en daarna pas overtuigd zijn van mijn stomheid! Dan zou ik heel hard leren en hulp vragen aan iemand die het wel goed kan maken/heeft gemaakt, zodat ik het bij de herkansing goed zou doen.
WZJDA..je binnen nu en over 10 minuten dood gaat?!?
||
Citaat:
Hoewel het bij mij erg onwaarschijnlijk is dat dat gebeurd, maar broeken zitten altijd veel te wijd. ...als je geen zin hebt in college?
|
hahahaha terecht, we hebben een hele hoge kutboom die zijn zon weghaald!!
Maar waarschijnlijk stort ons huis in dan want de boom is echt gigantisch, dus dan bel ik mijn ouders dat ze het moeten oplossen. wxjda je een geheim weet maar het niet mag doorvertellen, terwijl je het graag wilt?
|
Mezelf in bedwang houden. Tenzij het iets is over kindermisbruik ofzo, dan zou ik het bij de politie melden, denk ik.
Als je op een ochtend wakker word en er een lantaarnpaal door je raam is gevallen?
|
Waarschijnlijk zou ik van het lawaai van het vallen al veel eerder wakker zijn geworden. Maar ik zou dan de gemeente opbellen en vragen of ze toevallig een lantaarnpaal kwijt zijn.
Wat zou je doen als je aan de overkant van de straat een auto ziet staan met twee verdachte figuren erin die met verrekijkers naar jouw raam kijken. Daarna bedenk je je dat die auto er gisteravond ook al stond...
|
Proberen een foto te maken. Kentekenplaat opschrijven. Merk en type van de auto en proberen de personen te onthouden. Dan waarschijnlijk bellen naar de politie en vragen of ze er iets aan kunnen doen.
Wat zou je doen als het huis in brand staat en je zusje nog boven ligt?
|
De brandweer bellen en stiekem toch naar boven gaan mijn zusje wekken. Hoop dat ik dat durf.
Wat zou je doen als je in een vliegtuig zit dat moet landen in woestijn. Er is geen radio contact en mobieltjes hebben geen bereik. Iedereen wacht op jouw beslissing.
|
Een grote Amerikaanse vlag maken, want daar komen die woestijnvolken als vliegen opaf.
Wat zou je doen als je een vreemde herenonderbroek bij je vriendin op de kamer vindt? (of voor de dames: een vreemde damesonderbroek bij je vriend op de kamer)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? #2 Verwijderd | 1 | 19-09-2007 22:14 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft kritiek op famillie Verwijderd | 25 | 12-10-2003 17:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |