Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Alle series die ik volg komen op donderdagavond; eerst Prison Break, dan Heroes en dan E.R.
![]() Heel sneu voor Neela en Gallant, ookal wist ik dat het zou gebeuren... (Dus nu Gallant overleden is ben ik wel eindelijk weer 100% spoilervrij. ![]() Jammer dat het alweer de laatste aflevering van 't seizoen is, maar het schijnt wel een hele goeie te zijn. (Met waarschijnlijk een hopeloos frustrerende cliffhanger...) |
![]() |
|
De laatste al weer
![]() Naja, kunnen ze het weer om 0.05 herhalen, dan zie k het weer ![]() Hmm, ik lees net dit: De AVRO zendt op 8 november de (voorlopig) laatste aflevering van ER uit. Het is zeker dat de AVRO ook seizoen 13 van ER zal uitzenden. Wanneer dit zal zijn is nog niet (oktober 2007) precies bekend. Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gedaan worden. ER wordt niet in dezelfde week herhaald. Ook is er geen mogelijkheid om via internet te kijken. Dit heeft te maken met auteursrechten. Omdat ER een aangekochte, buitenlandse produktie is gelden daar andere regels voor dan bij eigen produkties. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeeeeezus, ik dacht weer eens te gaan kijken omdat ik toch niets te doen had, komt er net zo'n aflevering waar je echt nog dagen over loopt te malen en waar je tijdens de uitzending echt gilt en bijna huilt van de spanning. Mijn twee favoriete personages ooit (nou ja, bijna dan, naast Greene, Corday, Ross en Hathaway) in een verschrikkelijk zenuwslopende cliffhanger.
Ik moet ook kijken hoe het verdergaat, want ik houd het echt niet vol om nog te wachten tot weet ik wanneer... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd, het was zo terecht ![]()
||
Citaat:
![]() die spoiler hier in het topic ziet er ook erg verleidelijk uit....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar was ik toen ook helemaal van ondersteboven en toen duurde het twee weken voordat het verder ging geloof ik, en daar kon ik toen ook echt niet tegen. ![]() ![]() Soms heeft ER echt van die legendarische memorabele afleveringen. Dit was er één, die met Carter en Lucy toen ook, en die met het treinongeluk waarna Kovac aan de bisschop vertelt hoe zijn vrouw en kinderen zijn overleden... En die waarin een boze vader allemaal kinderen en ouders enzo heeft neergeschoten en dat Greene hem dan laat sterven in de lift... En nog wel meer. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() De beruchte Lucy-episode vind ik trouwens ook nog steeds heel erg goed.
|
Ik heb toevallig van de week de aflevering gezien, na al maanden geen ER meer te hebben gezien. Jeetje, wat spannend!
En nu ik lees over al die legendarische momenten, ga ik weer zó twijfelen of ik de ER box zal kopen van seizoen 1 t/m 7. Hij is 80 euro bij de Postbank. Erg goedkoop vergeleken met de winkels. Maar ja, het blijft toch 80 euro dat je dan aan dvd's uitgeeft ![]()
|
pff nu ER zo hoog hier in de onderwerpenlijst blijft staan, wordt het nog lastiger om af te kicken!!! Ik moet gewoon weten hoe het verder gaat, Abby mag niet haar babytje verliezen, terwijl Luca hopeloos toe moet kijken
![]() wanneer komt het ook al weer?? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hihi, ik heb hem gekocht en ik heb hem net binnen.
Seizoen 1 t/m 7 huhu ![]() Wel lelijk dat de seizoenen verschillende formaten hebben trouwens. Zowel qua aantal dvd's per seizoen als type dvd hoesje (seizeon 7 is slimcase en de rest 3 of 4 gewone dvd's per seizoen). Maar alsnog vind ik het te gek. Ik heb zo'n zin om te gaan kijken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
5 G of 5.5 G iPod ? Dave123 | 5 | 03-02-2007 14:13 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar aan de kant gezet... Mr. V | 52 | 31-10-2005 16:11 | |
De Kantine |
Wie heeft er 5 minuten te tijd? Soron | 28 | 11-02-2005 17:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
5 vragen voor buitenlandse jongeren over uitgaansgelegen heden lautje3445 | 10 | 21-05-2003 20:42 | |
De Kantine |
ik ben er weer in getrapt Bikinie-meisje | 56 | 24-06-2002 16:03 |