Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had me voorgenomen om vroeg naar bed te gaan gisteravond maar uiteindelijk zat het huis vol met mensen van mijn studie en werd het weer te laat met teveel alcohol. Vandaag ben ik echt extreem brak dus ik ga zo maar weer naar bed want ik kan niet zo heel veel anders dan zitten en liggen zonder me kut te voelen. Vanavond heel misschien langs bij een vriendin in Leiden, maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon ga tukken.
|
Verwijderd
|
Haha ben je je post van vannacht vergeten? Daar staat hetzelfde in
![]() Ik heb veel te gave tijden achter de rug in Lyon en Parijs en Marseille en nu baal ik echt dat de vakantie voor bij is. Dit weekend féria (=feest) in een dorpje dichtbij en over een paar weken nep thanksgiving vieren omdat de amerikanen niet zonder kunnen :'D |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag uitgeslapen, hardgelopen, het plan van aanpak voor het project verder uitgewerkt, een courgette en worstjes gehaald voor het avondeten en tussendoor cold case gekeken.
Nu is mijn vriend nieuwe lampjes kopen want degene die bij de plafondspots geleverd waren ploffen stuk |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag heb ik college gehad, viewing van De Zevende Zegel met spetterende inleiding; ´let op de paarden!´. En daarna te weinig getypt waardoor ik nu na mijn werk de hele avond/nacht door moet werken om een essay af te krijgen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heb ik ook een keer gehad en toen was het een paar maanden alsnog en toen werd ik pas geopereerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus dit is een kans die ik moet aangrijpen maar voor hetzelfde geld ben ik haar dan al binnen twee weken kwijt en dat trek ik echt niet. ik en mijn labiliteit scoren dan niet meer zo goed op school vrees ik. meeuuuh en ze moet eigenlijk maar gewoon bij mij blijven maarja geen tijd en geen geld ![]() ![]() ontopic: ik ben naar school geweest en daarna heb ik stretchers gefimokleit en nu frot ik ze door mijn oren maar van 2 mm naar 3,5 is misschien toch iets teveel gevraagd in mijn geval.
|
Verwijderd
|
ohja mijn dag was wel oke, eerst een tentamen, toen een assessment gesprek, eerste mwah, laatste heel goed. daarna kwam mijn vader me een nieuwe tafelset brengen en hij wilde mijn nintendo lenen want het yahtzeeen met zijn vriendin begon ze te vervelen. hmm okay. daarna een nieuwe huisgenoot uitgezocht en ze lijkt me leuk dus dat scheelt weer
![]() |
![]() |
|
Gewerkt, een schouderklopje gekregen, gebeld met de 'parental unit', Ein-de-lijk Eagle vs Shark gekeken, verliefd geworden op het kapsel van Jarrod en nu zit ik met m'n voeten in een teiltje, want ik heb schuurpapier poten.
Morgen uitslapen en 's avonds cafe's afstruinen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gister eerst de ruzie van mijn ouders aangehoord en toen ik vriendelijk doch dringend hen om 01:00 verzocht iets zachter te doen aangezien er mensen waren die wilde slapen had ik ze weer nieuwe stof om ruzie te maken gegeven dus toen ben ik uiteindelijk maar met sufjan stevens op mijn ipod in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik gewekt door de buren. Want het leek alsof ze de muur tussen mijn kamer en die van hen aan de andere kant aan het doorbreken waren. Straks moet ik naar school waar ik aan de hand van een liedje moet laten zien wie ik ben, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisteren met een huisgenoot tv gekeken en vet gelachen om dingen die echt niet voor herhaling vatbaar zijn. Vanochtend werd ik ziek wakker, maar toen kwam er iemand thee brengen en nu ben ik net wakker en gedoucht en moet ik aan mn essay. Maar ik ben dus ziek
![]()
|
Verwijderd
|
ik ging net naar m'n stageschool omdat ik mijn coach maar niet te pakken kan krijgen, maar dat is nog steeds niet gelukt. de school is echt lekker dichtbij
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gisteren veels te laat gaan slapen, 1 uur pas wakker geworden, boodschappen gedaan, was in de masjien gepleurd, muziek geluisterd en straks lezen en vanavond uit eten + party. ![]()
|
Verwijderd
|
volgens mij heb ik de rest van de maand amper geld, maar dat weet ik niet omdat ik aan het begin ook IETS heb overgemaakt naar een andere rekening, en als dat allemaal klopt heb ik dus wel gewoon geld HMMM. apart. morgen heb ik weer OV en zometeen ga ik eten bij een vriendinnetje die ik al een eeuw niet meer heb gezien, zin in.
|
![]() |
|
Gister feestje, draaien, roken, drinken, dansen, chillen in de backstage en vandaag hoef ik godzijdank niet te werken. Ik ben net wakker en tot nu toe valt het bestaan als wakkere mens me alleszins mee.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh yes, na maanden van afwezigheid stond Returnity eindelijk weer in de schappen van de Jumbo.
![]()
|
gister ging ik naar club 3 voor 12 en vanmorgen de stad in geweest waar ik een heet zwart jurkje heb gekocht en koffie heb gedronken met veerle. nu probeer ik 3 praktijkbezoeken te kiezen uit 6, maar het lukt niet want ik vind ze allemaal even leuk.
|
enige les viel uit dus lekker thuis kunnen blijven. Uitgeslapen, kansloos Family Guy gekeken, gedrumd recensies getikt, wat aan school gedaan, rijst+sate gegeten, wezen trainen en geen klappen gekregen; gedouched, nu nog even trommelen en dan zie ik wel weer.
|
Ik werd vanochtend voor de verandering weer eens niet in mijn eigen kamer wakker, ging naar college, daarna naar de borrel van mijn studie en nu ben ik thuis en m00 van een hele week feest en alcohol. Nu ga ik slapen en morgen weer fakking vroeg eruit.
|
Ik had rijles en dat ging heel goed, totdat het rij-examen onderwerp van gesprek werd en toen ging in de laatste 5 minuten van de les ALLES mis. Nu ben ik boos op die dikke nazi-examinator die het dus blijkbaar vorige keer voor me verpest heeft, want ik zie vreselijk tegen dat rij-examen op. Kut kut kut.
||
Citaat:
vandaag halverwege mn werk naar huis gegaan met een lame ass excuusje. daarna lekker gegamed en daarna even wat biertjes wezen drinken met collegas. daarna gegeten en dan met een collega lost zitten kijken. morgen nog ff 4 uurtjes in halen op werk. dan weekend!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |