Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 10:16
Verwijderd
gisteren moest ik vroeg op staan, ik moest om kwart over 8 op school zijn blaslajfd. maar ik had de trein niet gehaald omdat ik de achterdeur niet open kreeg GAGAZOLOLOL. dus heb ik maar een trein uur later gepakt. op school heb ik wat gepresenteerd en dat was het, daarna ben ik met mn klasgenoot/friend richting haar hometown gegaan, daar op een andere friend gewacht. toen gingen we een piercing laten zetten en dat was heel spannend daarna was ik alleen nog maar over met een andere vriendin, en hebben we wat door de regen gedollttt, in de shoppa gezeten op haar kosten hehe en daarna werd ik gebelt door een vriend of we langskwamen en daar hebben we uiteindelijk heel de avond gechilled YEAH. nu ben ik dood en weet ik nog niet wat ik ga doen vandaag, het weer ziet er ook niet zo heel spetterend uit kenker herfst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2007, 12:06
kuik
kuik is offline
gister gechilld met mn beste vriendin en sushi gemaakt, wat weer tof was want ik had haar al tijden niet gezien. vanmorgen heb ik het gepresteerd om om kwart over 7 op te staan en exact om 9 op college te zijn! voor het eerst sinds tijden. college tot 11 uur en nu twijfel ik over welk keuzevak ik ga kiezen in februari. ik twijfel tussen stamcellen en shock. stamcellen is heel nuttig en leerzaam, maar dan moet je ook cellen gaan onderzoeken en in het lab werken, dat lijkt me een beetje suf. nu ga ik even de stad in en dan studeren en vanavond bier drinken met een mattie.
Oud 07-11-2007, 12:22
vixen
vixen is offline
k heb mn tentamen van vandaag echt zoooo goed gemaakt en nu twijfel ik of ik de boeken die mijnheer Baumol heeft geschreven zal gaan lenen bij de bieb. Ik gok van niet. In ieder geval niet vandaag.
Oud 07-11-2007, 12:34
Verwijderd
@ urm: nee ik kan niet knippen hehe. maar ik wil het wel doen hoor

mijn vriendje is INEENS weer beter ofzo? gisteravond blinde darm ontstoken, en nu INEENS niet meer. heeeeeel raar.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 12:40
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
en ga ik hopelijk Zodiac kijken.
Ik hoop het niet voor je.

Citaat:
oh ik ookkkk.
Volgens mij heb ik je nu wel gespot.

Ot:
Gisteren dus naar de bingo geweest en ik heb een popcornmachine gewonnen (hoe ironisch). Verder heb ik eigenlijk niets gedaan.
Vandaag ga ik lekker niets doen, mss wat lezen voor schule en vanavond werken.
Oud 07-11-2007, 13:49
Verwijderd
Ik ging net winkelen en dat was leuk, zo werken en vanavond waarschijnlijk naar een vriendinnetje. En ohh ik kreeg net mijn rooster en dat is echt fúcked want ik heb elke dag echt twee uur op de meest onmogelijke tijden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:38
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik werd gister maar niet moe en ging vanochtend pas naar bed vandaag eindelijk de huge afwas gedaan en ook boodschappen en nu kijk ik naar een hermafrodiet op tv mijn dag is weer goed.
Oud 07-11-2007, 14:46
Verwijderd
ik ben nu eindelijk aan het leren/dingen markeren in m'n boek. eeeeuh en ik heb geen zin en ik moet ook nog de afwas doen en daar heb ik ook geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:22
Moustache
Moustache is offline
Ik had me voorgenomen om vroeg naar bed te gaan gisteravond maar uiteindelijk zat het huis vol met mensen van mijn studie en werd het weer te laat met teveel alcohol. Vandaag ben ik echt extreem brak dus ik ga zo maar weer naar bed want ik kan niet zo heel veel anders dan zitten en liggen zonder me kut te voelen. Vanavond heel misschien langs bij een vriendin in Leiden, maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon ga tukken.
Oud 07-11-2007, 16:05
Verwijderd
Haha ben je je post van vannacht vergeten? Daar staat hetzelfde in En als je date in Leiden is met As geef haar dan een kus van me!!
Ik heb veel te gave tijden achter de rug in Lyon en Parijs en Marseille en nu baal ik echt dat de vakantie voor bij is. Dit weekend féria (=feest) in een dorpje dichtbij en over een paar weken nep thanksgiving vieren omdat de amerikanen niet zonder kunnen :'D
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:14
Verwijderd
Ik heb vandaag uitgeslapen, hardgelopen, het plan van aanpak voor het project verder uitgewerkt, een courgette en worstjes gehaald voor het avondeten en tussendoor cold case gekeken.
Nu is mijn vriend nieuwe lampjes kopen want degene die bij de plafondspots geleverd waren ploffen stuk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:40
Drez
Drez is offline
Citaat:

Ot:
Gisteren dus naar de bingo geweest en ik heb een popcornmachine gewonnen (hoe ironisch). Verder heb ik eigenlijk niets gedaan.
Hah ja ik dacht al dat jij dat was met die popcornding. Ik heb ooit een supersoaker gewonnen en dat was het dan ook wel. tss.

Vandaag heb ik college gehad, viewing van De Zevende Zegel met spetterende inleiding; ´let op de paarden!´. En daarna te weinig getypt waardoor ik nu na mijn werk de hele avond/nacht door moet werken om een essay af te krijgen.
Oud 07-11-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
@ urm: nee ik kan niet knippen hehe. maar ik wil het wel doen hoor

mijn vriendje is INEENS weer beter ofzo? gisteravond blinde darm ontstoken, en nu INEENS niet meer. heeeeeel raar.

dat heb ik ook een keer gehad en toen was het een paar maanden alsnog en toen werd ik pas geopereerd
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
meh ja ik ga mijn paard ook verkopen maar ik wil haar ook maar niet op marktplaats zetten enzo. dan is het zo echt maar hoe eerder hoe beter eigenlijk.
ja het punt is ook een beetje dat zoiets het enige is waar mijn pony echt geschikt voor zou zijn want ze is redelijk oud, heeft nooit hoger gelopen dan L-niveau en ze heeft een stel truucjes en streken van hier tot tokyo en ze is vals naar andere paarden. Dus een pensioen als kinderpony/weidemaatje is onmogelijk.
Dus dit is een kans die ik moet aangrijpen maar voor hetzelfde geld ben ik haar dan al binnen twee weken kwijt en dat trek ik echt niet. ik en mijn labiliteit scoren dan niet meer zo goed op school vrees ik.

meeuuuh en ze moet eigenlijk maar gewoon bij mij blijven maarja geen tijd en geen geld en ik ken d'r al 11 jaar

ontopic: ik ben naar school geweest en daarna heb ik stretchers gefimokleit en nu frot ik ze door mijn oren maar van 2 mm naar 3,5 is misschien toch iets teveel gevraagd in mijn geval.
Oud 07-11-2007, 22:12
Verwijderd
HOezo moeten jullioe toch allemaal van die gaten in jullie oren dames, ik bedoel leuk als je zon stukje metaal er in hebt hoor, maar het is fucking lelijk als die shit er uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:

ik heb een popcornmachine gewonnen (hoe ironisch).

en die gaten groeien weer dicht als je ze niet te groot doet en je weet het
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:

en die gaten groeien weer dicht als je ze niet te groot doet en je weet het
Dat hoop je idd.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:34
Verwijderd
dat weet ik al eerder gedaan.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
dat weet ik al eerder gedaan.
Ah! Dat heb je nooit verteld. En toen toch maar weer open gescheurd?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:46
Verwijderd
ja, ik had eerst alleen 1 kant, ik weet niet meer precies waarom ik die eruit had gehaald eigenlijk, maar hij groeide weer terug tot een klein gaatje dus ik ben tevreden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
ja, ik had eerst alleen 1 kant, ik weet niet meer precies waarom ik die eruit had gehaald eigenlijk, maar hij groeide weer terug tot een klein gaatje dus ik ben tevreden
Geukkig maar. Dan ben ik ook tevreden.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:50
Verwijderd
ohja mijn dag was wel oke, eerst een tentamen, toen een assessment gesprek, eerste mwah, laatste heel goed. daarna kwam mijn vader me een nieuwe tafelset brengen en hij wilde mijn nintendo lenen want het yahtzeeen met zijn vriendin begon ze te vervelen. hmm okay. daarna een nieuwe huisgenoot uitgezocht en ze lijkt me leuk dus dat scheelt weer nu ehhh ga ik desperate housewives kijken want ik ben morgen toch vrij. hoewel ik wel veel moet doen. maargoed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 23:27
Verwijderd
Deze avond het hele eerste seizoen van Weeds gekeken,gave serie,.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewerkt, een schouderklopje gekregen, gebeld met de 'parental unit', Ein-de-lijk Eagle vs Shark gekeken, verliefd geworden op het kapsel van Jarrod en nu zit ik met m'n voeten in een teiltje, want ik heb schuurpapier poten.
Morgen uitslapen en 's avonds cafe's afstruinen.
Oud 07-11-2007, 23:54
Verwijderd
uitgeslapen, naar tilburg gegaan en volgens mij heb ik trimm trabb gezien op dr werk maar ze was nogal druk bezig en toen in tilburg gehuild om de hoeveelheid emos en genoten van de lading herrie die uit de 013 kwam, rise against <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 02:13
Verwijderd
Ik heb maar gedronken in de kroeg waar ik werk nadat ik met een vriendinnetje de flessen wijn in haar nieuwe kamer leeg had gedronken en nu ga ik zo slapen en dan werken hoezee.,
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 07:48
Verwijderd
Citaat:
en nu zit ik met m'n voeten in een teiltje, want ik heb schuurpapier poten.
Aiiii, dat heb ik ook. Doet het bij jou ook zo fucking veel zeer?!

Ik heb gister eerst de ruzie van mijn ouders aangehoord en toen ik vriendelijk doch dringend hen om 01:00 verzocht iets zachter te doen aangezien er mensen waren die wilde slapen had ik ze weer nieuwe stof om ruzie te maken gegeven dus toen ben ik uiteindelijk maar met sufjan stevens op mijn ipod in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik gewekt door de buren. Want het leek alsof ze de muur tussen mijn kamer en die van hen aan de andere kant aan het doorbreken waren. Straks moet ik naar school waar ik aan de hand van een liedje moet laten zien wie ik ben, .

Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 10:09
Luna
Luna is offline
vandaag de laatste dag van mn blok en ik ga zo even ons tijdschrift presenteren en dan heb ik n paar dagen vrijjjj! na 2 weken stressen mag dat ook wel
Oud 08-11-2007, 10:12
idontcare
idontcare is offline
nou ik was gister avond naar foals en bloc party en het was vetttttt! vandaag ben ik brak want ik heb teveel gedronken gister en vanmiddag moet ik werken, vanavond naar het paard.
Oud 08-11-2007, 12:12
vixen
vixen is offline
Gisteren met een huisgenoot tv gekeken en vet gelachen om dingen die echt niet voor herhaling vatbaar zijn. Vanochtend werd ik ziek wakker, maar toen kwam er iemand thee brengen en nu ben ik net wakker en gedoucht en moet ik aan mn essay. Maar ik ben dus ziek
Oud 08-11-2007, 12:47
Verwijderd
ik ging net naar m'n stageschool omdat ik mijn coach maar niet te pakken kan krijgen, maar dat is nog steeds niet gelukt. de school is echt lekker dichtbij ik heb welgeteld 1 vrouw gezien, de receptievrouw. de leerlingen zijn groot, allemaal jongens en oud. ik heb er zin in nu ga ik werken aan m'n portfolio en vanavond mijn vriendinnetje uit denemarken ophalen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 14:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aiiii, dat heb ik ook. Doet het bij jou ook zo fucking veel zeer?!
Nou eerst viel 't wel mee, want ik ben 't wel gewend, maar nu doet 't pijn want ik had zo'n speciaal eeltmesje en die was zo scherp dat ik nu een aantal sneeen in m'n poot heb en nu strompel ik.

Gisteren veels te laat gaan slapen, 1 uur pas wakker geworden, boodschappen gedaan, was in de masjien gepleurd, muziek geluisterd en straks lezen en vanavond uit eten + party.
Oud 08-11-2007, 14:58
Verwijderd
volgens mij heb ik de rest van de maand amper geld, maar dat weet ik niet omdat ik aan het begin ook IETS heb overgemaakt naar een andere rekening, en als dat allemaal klopt heb ik dus wel gewoon geld HMMM. apart. morgen heb ik weer OV en zometeen ga ik eten bij een vriendinnetje die ik al een eeuw niet meer heb gezien, zin in.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 15:19
botulismf
botulismf is offline
Gister feestje, draaien, roken, drinken, dansen, chillen in de backstage en vandaag hoef ik godzijdank niet te werken. Ik ben net wakker en tot nu toe valt het bestaan als wakkere mens me alleszins mee.
Oud 08-11-2007, 16:33
Verwijderd
chill, paar uurtjes school gehad, sporten en verder lekker nietssss.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop het niet voor je.

Ot:
Ik vond 'm goed.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 18:19
dolly fisher
dolly fisher is offline
mijn dag was lang mn essay was het einde, en nu eet ik een maaltijdsalade achter mn maccie terwijl ik de nieuwe overburen steeds zie loeren hoe oncharmant ik eet.
vanavond kom ik op tv huhuh eindelijk weer na mijn tv debuut in het publiek op straat bij over de rooie.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 18:33
botulismf
botulismf is offline
Oh yes, na maanden van afwezigheid stond Returnity eindelijk weer in de schappen van de Jumbo. Dus nu drink ik Returnity en het maakt z'n naam weer eens waar. En mijn bestelde Wim Helsen-dvd was binnen dus die heb ik nu ook. Zometeen koken en dan de rest van de avond zo weinig mogelijk doen.
Oud 08-11-2007, 18:34
kuik
kuik is offline
gister ging ik naar club 3 voor 12 en vanmorgen de stad in geweest waar ik een heet zwart jurkje heb gekocht en koffie heb gedronken met veerle. nu probeer ik 3 praktijkbezoeken te kiezen uit 6, maar het lukt niet want ik vind ze allemaal even leuk.
Oud 08-11-2007, 19:00
Metal
Metal is offline
Citaat:
waar ik een heet zwart jurkje heb gekocht
(fototo)pic!!
Oud 08-11-2007, 20:07
capibara
capibara is offline
Ik had een mega hangover en moest twee vergaderingen leiden. Ik ga denk ik maar minderen met vergaderen.
Oud 08-11-2007, 20:12
Carn
Carn is offline
enige les viel uit dus lekker thuis kunnen blijven. Uitgeslapen, kansloos Family Guy gekeken, gedrumd recensies getikt, wat aan school gedaan, rijst+sate gegeten, wezen trainen en geen klappen gekregen; gedouched, nu nog even trommelen en dan zie ik wel weer.
Oud 08-11-2007, 20:17
Verwijderd
ik zoek 2 formulieren, 1 mapje en mijn stageplan voor in mijn portfolio. hele kamer al overhoop gehad en opgeruimd en ik kan het nergens vinden, ik draai door
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 21:55
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik was op tv en ik stond in een soort bochelhouding te tekenen op de achtergrond
daar gaat mn kans om de nieuwe lindsay te worden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 21:57
Moustache
Moustache is offline
Ik werd vanochtend voor de verandering weer eens niet in mijn eigen kamer wakker, ging naar college, daarna naar de borrel van mijn studie en nu ben ik thuis en m00 van een hele week feest en alcohol. Nu ga ik slapen en morgen weer fakking vroeg eruit.
Oud 08-11-2007, 23:10
Electriq
Electriq is offline
Ik had rijles en dat ging heel goed, totdat het rij-examen onderwerp van gesprek werd en toen ging in de laatste 5 minuten van de les ALLES mis. Nu ben ik boos op die dikke nazi-examinator die het dus blijkbaar vorige keer voor me verpest heeft, want ik zie vreselijk tegen dat rij-examen op. Kut kut kut.
Oud 08-11-2007, 23:20
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Deze avond het hele eerste seizoen van Weeds gekeken,gave serie,.
harde serie!

vandaag halverwege mn werk naar huis gegaan met een lame ass excuusje. daarna lekker gegamed en daarna even wat biertjes wezen drinken met collegas. daarna gegeten en dan met een collega lost zitten kijken. morgen nog ff 4 uurtjes in halen op werk. dan weekend!
Oud 08-11-2007, 23:30
Metal
Metal is offline
Tv-links is van het net af gehaald. Gvd, net nu ik een film wilde kijken.
Oud 08-11-2007, 23:36
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
is al een tijdje zo, dude zit voor twee maanden in de bak momenteel
Oud 08-11-2007, 23:38
Verwijderd
Ik ging net maar eens m'n school-mail kijken, en m'n eerste cijfer dit jaar is een 8! Ook al ben ik 1 avond van tevoren begonnen met het maken van een verslag, het uitwerken van een videogesprek en het beantwoorden van 25 vragen. Maar dan nog, YAY!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten