Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ooh dat is absoluut waar, Simon was bijvoorbeeld erg sterk. Het begon typisch NL maar daarna werd het echt mooi. p.s. ik had die film gedownload <--- ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Ik heb hem vorige week gezien, en ik vond hem best aardig. De grote (en bekende) cast was wel aardig, de meesten speelden tenminste mee omdat ze goed kunnen acteren, en niet omdat ze zo bekend zijn.
Vooral Paul de Leeuw, Daan Schuurmans, Carice van Houten en Jeroen Spitzenberger vond ik erg leuk, ze speelden leuk en natuurlijk, en kwamen goed als "echte" koppels over. Lies Visschedijk en zeker Anneke Blok vond ik echt fantastisch spelen, zeker de scene's in de auto en in de kast vond ik erg mooi. Valerio vond ik wel grappig, en Marc-Marie was (ondanks zijn blijkbaar altijd aanwezige nichterigheid) ook leuk. Het enige waar ik me echt heel erg aan stoorde was:
Spoiler
Uiteindelijk vond ik het wel grappig hoe iedereen elkaar via via kende. ![]()
Spoiler
|
Voor de pauze was het wel een aardige film, daarna werd het een gruwelijke kwijlfilm, ook mijn vriendin vond hem over de top. Vreselijk overdreven zeg
![]() Gelukkig heb ik m'n vriendin een plezier gedaan om mee te gaan. Chantal Janzen is wel gruwelijk lekker ![]() Score: 4,5/10.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het een erg leuke film.. eentje waar ik blij van word. Nee, geen enorme diepgang maar kom op.. in dit genre is dat meestal het geval! Er wordt voor de verandering eens niet in geneukt en geshockeerd, iets wat nederlandse films imho wel erg vaak proberen. Gewoon, makkelijk vermaak, mag ook wel eens.
Je verwacht bij zo'n film toch geen enorme diepgang van de karakters etc. ??? Ik had dat gedoetje trouwens ook niet aan zien komen hoor, pas vlak ervoor.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daan & Paul <3 inderdaad!
En ik vond het stuk dat wendy binnenliep bij haar (ex)man en dat hij zei 'ik wist niet dat jij het was' en dat zij zei 'ik ben het' best wel mooilief enzo. En tsja, valerio kon gewoon zichzelf spelen dus dat was makkelijk. En ik vind het nooit eg om naar hem te kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb hem met mijn vriendinnetje gezien. We vonden hem leuk.
Anneke Blok, René van van 't Hof, Michiel Romeyn en de Vliegende Panters ![]() Minder: dat stomme nummer van Bluf, Valerio met zijn slome stem, en Prins Valentijn was gewoon een enorme lul. Vanaf het begin hoop je dat hij doodgaat en gun je Carice een betere man. René van 't Hof bijvoorbeeld. Wat een egoïst ook, dat ie
Spoiler
Er zaten ook een paar kleine regiedingetjes in waarvan ik dacht mmmmjammer, maar ja. Al met al een leuke film, hoor. En nu ga ik natuurlijk gegarandeerd scoren.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat is liefde? MikeLover | 27 | 22-02-2004 20:23 | |
Liefde & Relatie |
Als de liefde overgaat in vriendschap. Pallas | 16 | 20-02-2004 10:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is liefde eeuwig/kan liefde eeuwig zijn? TMLWKY | 23 | 16-08-2002 22:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Al mijn liefde Ik ben de Walrus! | 9 | 26-01-2002 14:47 |