Advertentie | |
|
![]() |
|
Vreemdgaan hoeft niet uit te komen.. oke 3 vriendinnen van mij weten het.. maar ik weet dat die hun mond zullen houden....
Ik voelde me heel schuldig... maar heb het niet durven te vertellen...
|
Ik ben nooit vreemdgegaan... heb wel n keer iemand veel pijn gedaan door met een ander te zoenen terwijl een andere jongen (bleek later) dacht dat wij iets hadden, was op vakantie... en dat was achteraf bekeken dus ook wel dom van me.
Maargoed ALS ik bewust vreemd zou gaan, zou ik het meteen tegen mijn vriendje vertellen, ik snap niet dat je iemand nog recht in de ogen kan kijken als je hem voorliegt. Ik zou het dus zeker vertellen, ook als dat zou beteken dat het over zou zijn tussen ons. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en dat is gebroken als je vreemdgaat.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja wel eens gedaan..
Ik heb het toen uitgemaakt met m'n vriendje. Het feit dat ik kon vreemdgaan, dat m'n geweten het toeliet, was de druppel die de emmer liet overlopen. Ik vond hem niet leuk genoeg, hij was niet de juiste jongen voor me. Ik heb het hem niet verteld, omdat ik het niet uit maakte omdat ik ben vreemdgegaan, maar omdat ik m'n vriend niet leuk genoeg vond.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik dacht er altijd vrij luchtig over tot het me zelf een keer is overkomen een jaar geleden (dus dat hij vreemdging) en ik weet nu dat ik zoiets niemand wil aandoen. (zou het uberhaupt niet doen maar dit is extra weerhouding)
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben nog nooit vreemd gegaan en mijn bedoeling is om het nooit te doen ook... ik zou mezelf dan ook zo klote voelen, volgens mij blijf ik dan echt een hele tijd schuldig.
als mijn vriend vreemd zou gaan, is het ook direct uit. want ik zou hem dan nooit meer durven te vertrouwen. t valt mij op dat hier meer meisjes vreemd zijn gegaan (of durven toe te geven) dan jongens... |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kan B het beter van A horen dan van iemand anders.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat je je relatie verbreekt met iemand die je niet meer leuk vind, kan ik me voorstellen. Maar vreemdgaan met iemand het niks te maken met met het niet leuk vinden van je huidige vriend maar met het compleet ontbreken van respect voor iemand.
||
![]() |
Citaat:
Bovendien ontbrak het me in die tijd ook aan zelfrespect, ik was met vanalles bezig, allemaal dingen die getuigden van een zeer lage eigenwaarde. Daarom kon het me ook niks schelen dat ik vreemdging, ik had gewoon zoiets van: 'Ah, mooi, de situatie doet zich voor en ik ga geen nee zeggen omdat ik toevallig iets met die sukkel heb'. Ik vond het vleiend dat ik de kans kreeg, dat ik zo véél kansen kreeg. Want dat is niet de laatste keer geweest dat ik vreemdging. Echt heel laag, ik weet het, maar gelukkig ben ik veranderd. Nu zou ik nooit vreemdgaan. In eerste instantie omdat ik er geen behoefte aan heb, maar ook omdat ik dan niet met mezelf zou kunnen leven. Ik vind vreemdgaan vreselijk, het ergste wat je iemand aan kunt doen. Dat is hoe ik er nu over denk, omdat ik nu weet wat 'houden van' is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is inderdaad redelijk analoog toepasbaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |