Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind Ruby irritant en/of verdacht.
Zo, ook even mijn bijdrage aan dit spel. ![]() Oh en kunnen we normale kleuren doen enzo? Anders snap ik het niet. ![]() 01. sterrenmeisje 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd 17. Rubykuby 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Lieve spelers,
sorry voor mijn haastige post vanavond! Er waren allemaal vrienden hier maar ik wilde jullie wel alle info geven! Dus ik heb snel alle stemmen geteld enzo, er verder niet opgelet dat het donkerblauw was ipv gewoon blauw. Ik neem aan dat jullie daar mee kunnen leven. Verder wil ik nog even wat kwijt! In het spel zitten dus ook 2 geliefden, gekozen door de cupido! De 2 geliefden weten van hun verliefdheid. We willen dat duidelijk is wanneer de geliefden gewonnen hebben. Als alle wolven of alle dorpelingen (behalve de wolf(ven)-/dorpeling(en)geliefden) dood zijn en de geliefden over zijn, hebben zij gewonnen. Als iemand het niet snapt mag hij/zij een pm sturen naar de spelleider. 01. sterrenmeisje 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd 17. Rubykuby 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! Lieve spelers, bedankt voor de kleurtjes.
|
Ik heb gisteravond niet gestemd omdat ik nogal bezig was om mijn tante op te sporen die met spoed naar het ziekenhuis toe moest omdat mijn oma op sterven ligt. Ik wil nu nog wel graag blijven meedoen, maar als ze overlijdt of er gebeurt iets anders, kan het zijn dat ik iemand vraag om mij te vervangen.
OT: Ik vindt eigenlijk niemand echt heel verdacht ofzo.. maar dat vindt ik eigenlijk nooit. Ik geloof mensen te snel. Ik wacht nog op superieure theoriën.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon een tip!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind LL's theorie wel wat hebben, zeker omdat Kazet normaal gesproken juist niet met alle winden meewaait. Aan de andere kant heeft Rubykuby natuurlijk ook wel weer een punt dus ik twijfel nog een beetje. Ik houd Kazet nog even in mijn achterhoofd als verdachte en wacht eerst de wolven maar eens af.
Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 14:53. |
![]() |
|
De geliefdes zijn 2 mensen die verplicht samen moeten werken. Ze kunnen elke functie hebben, het kan dus voorkomen dat een wolf en een tovenaar ineens moeten samenwerken, bijvoorbeeld. Deze 2 mensen mogen dus overleggen, functie aan elkaar vertellen, en alle info delen die ze hebben. Maar, als 1 van de 2 doodgaat, gaan ze allebei dood. Het heeft dus voor en nadelen om geliefdes te zijn. Aangezien de wolven niet weten wie de geliefdes zijn (en de dorpelingen evengoed niet) heeft niemand een specifiek voordeel.
En verder wat Soija zei.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |