Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2007, 17:17
aapje
aapje is offline
Citaat:
@Nala en Dusjcrib:
Wat een lieve reacties Ik voel me nu wel weer wat beter. Ik denk idd dat het vooral het gezeur rond m'n relatie is. Plus het feit dat ik het eigenlijk niet echt met m'n vriend erover durf te hebben omdat hij zich al zo onder druk gezet voelt. Nou ja, nu kunnen we een keertje voor een kindje gaan als we het allebei graag willen. Dat lijkt me oneindig veel leuker. Dan zit je samen in spanning of de test misschien positief is enzo.
Hej Snoopy..kweet niet goed wat ik moet zeggen..Sterkte iig!
Het lijkt mij idd ook leuker om de test met zn 2en te kunnen doen. Hoewel ik een kind heb kan ik daar niet over mee praten. Ik heb de test alleen gedaan omdat ik dacht dattie toch negatief zou zijn en dus mn vriend er niet mee wou belasten!

Ik ben nu bijna 10 weken moeder en het valt soms toch wel tegen hoor..het is zo zwaar..al is ze het wel waard!
natuurlijk hebben wij weer het geluk een huilbaby te krijgen..ze zijn het nu aan het uitzoeken maar waarschijnlijk heeft ze koemelkallergie! Dan kunnen we er eindelijk wat aan gaan doen..
Van de week heeft ze tot half 4 's nachts gehuild..en om 6 uur ging de wekker alweer voor man lief...tjaa
Oud 15-11-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
natuurlijk hebben wij weer het geluk een huilbaby te krijgen..ze zijn het nu aan het uitzoeken maar waarschijnlijk heeft ze koemelkallergie! Dan kunnen we er eindelijk wat aan gaan doen..
Niet om het een of ander, maar waarom krijgt ze al koemelk binnen dan? Als je geen borstvoeding geeft is het toch veel beter om melk te maken van van dat speciale poeder?
Wel succes met dr hoor. Ik ben blij dat ik dat allemaal nog niet hoef mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 21:58
Verwijderd
Ik begreep ook dat baby's voor 6 maanden geen koemelk mogen, omdat ze anders in veel gevallen allergisch of intolerant worden (als ze dat niet al zijn)..

Ik was vroeger ook een huilbaby en ik reageerde vrij goed op inbakeren, misschien een tip?
Daarnaast roept mijn moeder nu altijd dat ze naar een baby-chiropractor was gegaan wanneer ze daar 22 jaar geleden van gehoord had, dat klinkt veel enger dan het is, maar men gelooft dat er een zenuw wat knel zit in de nek bij (sommige) huilbaby's, dat ontstaat bij de bevalling en geeft veel last. Zo'n chiropractor 'kraakt' de nek van het kindje heel voorzichtig en probeert ook met behulp van massage wat ontspanning te geven. Ik heb het een keer op tv gezien, en moeders waren er echt verbaasd van. Je hebt ook mensen die dat kraken niet doen, maar wel voorzichtig de nek en het hoofdje masseren, dat effect schijnt ook heel goed te zijn.

Een huilbaby lijkt me echt heel erg moeilijk. Mijn nichtje moest laatst heel hard en zielig huilen, maar toen wisten we precies wat er aan de hand was en konden we er dus iets aan doen. Als je geen duidelijke oorzaak hebt moet dat echt heel frustrerend en moeilijk zijn.
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 22:04
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik zeg toch niet dat je geen positieve dingen ziet, ik zeg alleen dat ik veel meer positieve dingen zie dan negatieve en in mijn geval de positieve opwegen tegen de negatieve. Daar bovenop geloof ik dat het negatieve nodig is om het positieve te laten bestaan. Tegenpolen, evenwicht, balans, gulden middenweg etc.
uhu, klopt. let wel dat positivisme dus alleen belangrijk is zolang negativisme bestaat.. bestaat negativisme niet dan is positivisme ook niet belangrijk. een robot is op een wijze ultiem gezegend. geen twijfel, onzekerheid, pijn en negatieve gedachten.
Citaat:
Je zei dat via mijn argumentatie (het toegeven aan je instinct/moedergevoel (@Vice, wat inderdaad niet alle vrouwen hebben)) je al het egoisme wel kunt gaan ontkrachten.. maar volgens mij kun je via jouw argumentatie wel van alles wat je doet beweren dat het egoistisch/egocentrisch is. Ik bedoel, een opleiding, een baan, je vriend helpen, een huisdier verzorgen etc etc.. allemaal om je beter te voelen, toch? Dus dan zijn we gewoon ronduit egoistische wezens die alles uit egoisme doen, en volgens jou is dit egoisme een reden om het niet te doen.. Dus dan kunnen we maar beter met zn allen op ons gat gaan zitten en een hongerdood sterven, zijn we allemaal het beste af he
normaal genetisch gezonde vrouwen hebben dat instinct er gewoon inzitten hoor.. of ze zich er van bewust zijn of niet, maak niet uit.
en egoisme.. we zijn inderdaad egoistische wezens, niet dat dat een kwaad iets is opzich, zo kan het in het sociale leven wel ervaren worden.

en k vind dat jullie gewoon kinderen mogen maken, ik wil alleen om o.a. die reden inderdaad nooit kinderen 'krijgen'.
daar voel ik me beter bij, eigenbelang dus. (zo heerlijk egoistisch)
als k toch vader zou worden in een toekomst moet k heel mijn wereldvisie en principes omgooien om goed die rol te vervullen. wat er dan van me overblijft..
Oud 15-11-2007, 23:37
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:

en k vind dat jullie gewoon kinderen mogen maken,
Pffieeow gelukkig...
Oud 16-11-2007, 05:58
Verwijderd
Volgens mij kun je geboren worden met een (koemelk)allergie? En volgens mij kan een baby die allergisch is voor koemelk ook last hebben van de 'moedermelk'? (Er zit wel weinig lactose in, maar soms toch genoeg om een allergische reactie te veroorzaken.)

Ik geloof trouwens dat wij (=mijn man en ik) ook meer kans hebben op een huilbaby...dit ook ivm allergien ed. Daarnaast hoop ik dat het zwanger worden niet al te veel problemen oplevert...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:23
Verwijderd
Mijn moeder is in september peettante geworden van Iggy, een jongetje, het zoontje van het peetkind van mijn vader, daarmee is het peetkind van mijn vader ook peettante van mijn zusje. Volgen jullie het nog?
In ieder geval, ze is weer helemaal verliefd. Het is zo leuk om te zien hoe ze helemaal gelukkig kan zijn van een avondje oppassen (en Iggy dus helemaal voor zich alleen hebben) en hoe ze over hem vertelt. Ik moet ook wel zeggen dat ik tegen mijn moeder opkijk, want ze heeft er gewoon heel veel verstand van. Maar dat heeft vast elke moeder.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:27
Verwijderd
Iggy
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Iggy
Ik weet
Maar het past wel heel erg bij zijn ouders en bij Iggy zelf. Ik heb hem nog nie gezien, maar mam zegt: 'het is echt een Iggy.' En ach. Hij komt vast wel goed terecht.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:55
aapje
aapje is offline
Citaat:
Niet om het een of ander, maar waarom krijgt ze al koemelk binnen dan? Als je geen borstvoeding geeft is het toch veel beter om melk te maken van van dat speciale poeder?
Wel succes met dr hoor. Ik ben blij dat ik dat allemaal nog niet hoef mee te maken.
Ik geef wel borstvoeding en daardoor krijgt ze het dus binnen want zelfs in koekjes zit melk. Ik moet de 21ste naar de dieetiste voor een koemelkvrijdieeet.
Het punt is dat het nog niet zeker is dat het koemelkallergie is, het kan wat anders zijn. Anders was ik wel gestopt met borstvoeding en op sojavoeding overgegaan, maar stel ik doe dat en het is geen koemelkallergie is er geen weg meer terug.
We zijn er nu idd achter dat inbakenen ook wel wat helpt we doen het nu gewoon zelf met een doek, maar maandag wordt ik gebeld door het consultatiebureau en dan moeten ze ons toch maar eens gaan vertellen hoe het precies moet enzo.
bedankt voor de tips iig!
Oud 16-11-2007, 11:14
Verwijderd
Volgens mij is soja voor een baby ook heel slecht? Of is dat poederspul van soja?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
De verhalen van mensen vind ik ook leuk, maar soms ook iets te persoonlijk.
Aan de ene kant natuurlijk wel, maar als ik bedenk wat er 'tegenwoordig' allemaal op tv geshowd wordt, heb ik liever dit. Denk aan een Jambers, Jerry Sringer, Hot doc, de gouden kooi, allemaal hele persoonlijke dingen waarvan ik vaak zoiets heb van 'moet dit nou?'
Maar de manier waarop de dingen hier neergezet worden vind ik nog wel smaakvol. Ben ook blij dat er niet met die rare dingen gewerkt wordt als wegstemmen ofzo.
En het raakt me soms best wel. Dat je inderdaad mensen hebt die aangekeken worden en zwanger zijn en anderen echt al jaren met veel pijn, moeite en verlangen bezig zijn.

Citaat:
@Nala en Dusjcrib:
Wat een lieve reacties Ik voel me nu wel weer wat beter. Ik denk idd dat het vooral het gezeur rond m'n relatie is. Plus het feit dat ik het eigenlijk niet echt met m'n vriend erover durf te hebben omdat hij zich al zo onder druk gezet voelt. Nou ja, nu kunnen we een keertje voor een kindje gaan als we het allebei graag willen. Dat lijkt me oneindig veel leuker. Dan zit je samen in spanning of de test misschien positief is enzo.
Ik was al blij om te lezen in een ander topic dat je vriend een steunende reactie naar je had gegeven. Het is ook wel lastig om het over dit soort dingen te hebben. Want ook al heb je een relatie, je bent nog steeds twee persoontjes die op verschillende manier met die dingen omgaan.
En het lijkt me inderdaad heel erg leuk om er samen, heel bewust voor te gaan. Dus zolang als ik het voor het kiezen heb, kiezen we zelf wanneer we de anticonceptie de deur uit doen. Samen die test, die spanning, wetende dat je het allebei wilt en het gevoel hebt dat je er klaar voor bent
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Aan de ene kant natuurlijk wel, maar als ik bedenk wat er 'tegenwoordig' allemaal op tv geshowd wordt, heb ik liever dit. Denk aan een Jambers, Jerry Sringer, Hot doc, de gouden kooi, allemaal hele persoonlijke dingen waarvan ik vaak zoiets heb van 'moet dit nou?'
Maar de manier waarop de dingen hier neergezet worden vind ik nog wel smaakvol. Ben ook blij dat er niet met die rare dingen gewerkt wordt als wegstemmen ofzo.
En het raakt me soms best wel. Dat je inderdaad mensen hebt die aangekeken worden en zwanger zijn en anderen echt al jaren met veel pijn, moeite en verlangen bezig zijn.
Met 'te persoonlijk' bedoelde ik vooral dat mensen standjes voor gingen doen Maar gisteren zag je dat stel weer (Kitty en Marinjo (?) ) en dat vond ik juist heel leuk en lief, helemaal niet beschamend.
Ik vond het heel pijnlijk toen Cindy (die vrouw van die zanger die zo bekend is in Polen) te horen kreeg dat ze niet zwanger was. Pff, dat hakte er echt in.
Het verhaal van die twee Ajax-fans vind ik ook heel moeilijk, echt vreselijk zwaar... Knap dat die man toch zo positief blijft. (En ik vond het heel leuk om te zien dat hij met kinderen werkt, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Echt een leuke man! )

Leuk programma. De eerste aflevering was iets te sensationeel, maar nu is het echt gewoon heel interessant.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Met 'te persoonlijk' bedoelde ik vooral dat mensen standjes voor gingen doen
Dat was inderdaad.... nou ja, ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte. Verder vind ik het wel een okee programma
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kun je geboren worden met een (koemelk)allergie? En volgens mij kan een baby die allergisch is voor koemelk ook last hebben van de 'moedermelk'? (Er zit wel weinig lactose in, maar soms toch genoeg om een allergische reactie te veroorzaken.)
Ik was een huilbaby, en heb mijn ouders tot wanhoop gedreven in mijn eerste 6 maanden op deze aarde.

Ik heb net iets meer dan een maand borstvoeding gehad, maar omdat ik dat ook niet kon hebben... zijn ze overgeschakeld naar soya... wat ik als baby al smerig vond en dus nog meer jankte.

Die allergie was dus aangeboren bij mij, heb nog steeds allergien,maar gelukkig niet zo serieus.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:07
Verwijderd
Ik hoorde net bij DWDD pas dat Kitty gisteren in haar slaapkamer had gezegd dat daar de actie was Grappig
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik was een huilbaby, en heb mijn ouders tot wanhoop gedreven in mijn eerste 6 maanden op deze aarde.

Ik heb net iets meer dan een maand borstvoeding gehad, maar omdat ik dat ook niet kon hebben... zijn ze overgeschakeld naar soya... wat ik als baby al smerig vond en dus nog meer jankte.

Die allergie was dus aangeboren bij mij, heb nog steeds allergien,maar gelukkig niet zo serieus.
Ik was zelf niet allergisch, maar ik had niet genoeg aan borstvoeding, dus de eerste tijd kreeg ik gewoon niet genoeg voeding. Daarna kreeg ik extra flesvoeding, maar ook dat was nog niet genoeg, dus kreeg ik uiteindelijk alleen nog maar flesvoeding en ook nog eens iets dat extra voedzaam was ofzo. Ik dronk wat af als baby
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:11
Verwijderd
Haha. Jij mazzel...

Ik kreeg maar niet genoeg want ik was of allergisch of ik wou niet.
(Mijn arme ouders )
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 21:34
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Ik hoorde net bij DWDD pas dat Kitty gisteren in haar slaapkamer had gezegd dat daar de actie was Grappig
Ja hahahaha toen liet ze haar slaapkamer zien.

"Dit is onze slaapkamer, daar is de actie"

Gek stel.
Oud 16-11-2007, 22:11
Verwijderd
Ik had eigenlijk het idee dat ze allebei een beetje... hoe zeg je dat netjes?.. verstandelijk wat 'achter' zijn. Ook omdat ze die pop hadden, in Nederland krijgen verstandelijk gehandicapten zo'n pop om mee te oefenen (in de VS zijn dat ook tieners, misschien hier ook wel). Kitty's moeder sprak ook een beetje moederlijk over Kitty, alsof ze nog echt een kind is, zeg maar. En zo komen ze soms in mijn ogen ook wel een beetje over. (Mijn oom heeft ook een verstandelijke handicap, ik moest echt aan hem denken toen ik Kitty en Marinjo zag. Hij heeft ook af en toe iets heel... kinderlijks ofzo. Maar hij is een uitstekende vader verder.)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 23:14
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik snap wat je bedoeld.

Maar ik denk dat die 2 het heel goed gaan doen. Ze nemen het in elk geval erg serieus. Die jongen met die pop in de supermarkt haha!
Oud 17-11-2007, 09:27
Verwijderd
Netjes gezegd LVG denk ik? (Licht Verstandelijk Gehandicapt)

Ik was vroeger trouwens ook erg moeilijk voor mijn ouders, heeeel veel ziek. Bronchitis, longontstekingen, astma.. en het hoogtepunt was vaak 4 uur 's nachts, dan had ik het heel benauwd en begon te huilen. Arme ouders. Ik hoop toch niet zoveel angstige uurtjes door te hoeven maken hoor. Al heb je met kinderen altijd angstige uurtjes denk ik..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 11:40
Ilona1
Ilona1 is offline

Lief kindje hebben ze ondertussen!
Oud 17-11-2007, 13:11
Verwijderd
Haha, wat een grappig kindje Ik moet zeggen dat ik toch echt zowel Kitty als Marinjo erin terug zie, heel leuk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 13:16
Verwijderd
Heel erg leuk ook om op de site alle verhalen te lezen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 14:43
Nona
Nona is offline
Het zusje van mijn vriend is vanmorgen/vannacht bevallen. Het is een meisje (dat wisten we allemaal wel, intuitief), ze is gezond, het is redelijk verlopen (wel pijn, maar niet gevaarlijk), en niet helemaal in bad, zoals ze gewild hadden, want ze moest een klein stukje ingeknipt worden.
Morgen als het meezit even langs. Vriendje had vandaag al gebeld, maar haar man zei dat ze te moe was. Morgen bel ik nog eens, iedereen denkt dat hij eerder ja tegen mij zegt. Maar goed, hij weet ook hoe enthousiast ik ben. Volgens "oma" heeft ze al flink wat haar, en ze had een foto maar die had ze niet meegenomen toen ze hier net was.
Oud 17-11-2007, 17:41
Verwijderd
@Kruimel: Gefeliciteerd! Hoe heet ze?

ot: Mijn nicht is vorig jaar bevallen van een jongen, zonder dat ze wist dat ze zwanger was. Op valentijnsdag bleef ze thuis, buikgriep dacht ze. Haar vriend heeft rond 11 uur nog even naar huis gebeld, en toen had ze de huisarts al gebeld, want ze had heel erge buikkrampen. De huisarts had gezegd: Ik kom rond een uur of vijf wel even kijken. Rond twee uur had ze bloed bij haar urine zitten en toen werd de pijn ook wel heel erg heftig. Ze heeft toen de huisarts gebeld: 'je moet NU komen, want dit en dit is er aan de hand.' Een half uurtje later was de huisarts er, drie kwartier later de verloskundige. Maar toen was Jules al geboren. Nu is mijn nichtje altijd stevig geweest, maar de laatste tijd was ze wel veel aangekomen. Ze was net met haar vriend aan het lijnen geslagen. Ook heeft ze altijd last van haar darmen gehad, dus daar schoof ze het op af als ze iets voelde 'rommelen' in haar buik. Bovendien zat de baarmoederkoek tegen de voorkant van de buik aan, dus dan voel je sowieso al minder. Ze was net gestopt met de pil, daar schoof ze haar onregelmatige menstruatie op af. Dat was wel echt heel erg freaky, dat je eigen lijf je zo voor de gek kan houden. Mijn oma was twee weken van te voren jarig, en daar hebben we nog foto's van haar gemaakt. Als je daar op terug kijkt, zie je écht geen hoogzwangere vrouw. Nu gaat het heel erg goed met Jules, en haar ouders zijn ook oké. Ze hadden niks in huis, nog geen luier. Helemaal niks. Heel erg raar, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan. Mijn nichtje en haar vriend zijn mentaal gezien heel sterke mensen, maar ik kan me voorstellen dat, wanneer je niet zo sterk in je schoenen staat, je een tijd lang danig van je normale doen af bent. Ik moet er niet aan denken zeg.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 17:56
Verwijderd
Wow! Dat is wel zo'n verhaal dat je soms hoort... maar dan denk je echt... ja dat kan toch niet? Maar ze was net gestopt met de pil dus een kindje zat wel een beetje in de planning? En ja wow, dat zal wel ff aanpassen zijn geweest met werken en gauw dingen als luiers enzo ophalen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 18:47
Verwijderd
T was inderdaad wel even schrikken... Haar moeder werd ook opgebeld met de mededeling: 'Mam, zit je?' Ga even ergens zitten, want je bent oma geworden.' Mijn tante had in het begin zoiets van: 'Ja hallo, doe even normaal! Dat kan helemaal niet.' Ook haar vriend, achteraf gezien heel onverstandig, is opgebeld met de mededeling dattie vader was geworden en daarna zelf nog naar huis gereden...
Mijn zus is een paar dagen ook flink van de kaart geweest, door dat hele gedoe. Ze kon er niet bij, en vond het heel eng dat je eigen lichaam je zo kan misleiden.
Ze waren wel al bezig met kinderen, maar wilden eerst rustig aan proberen en wat meer dingen op een rijtje zetten enzo. Ook op het gemeentehuis is er moeilijk over gedaan. Gelukkig werd er bij mijn nichtje op hte werk niet moeilijk over gedaan. Er werd meteen vervanging geregeld en zwangerschapsverlof was geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 21:51
Verwijderd
Mijn tante heeft 2 van haar 3 kinderen onverwacht gekregen, ook heel bizar. Maar in beide gevallen was ze ook nog lang geen 9 maanden zwanger. Zo zit je thuis op de bank en zo krijg je ineens te horen dat je een dochter hebt gekregen en dat ze met spoed naar een ander ziekenhuis wordt gevlogen. Heel bizar. Ze menstrueerde ook tijdens die zwangerschappen nog volledig normaal, dus ze had echt compleet niets door.
Hele bizare verhalen Lijkt me echt doodeng als je zoiets overkomt, heel verwarrend, allemaal emoties ineens. Lijkt me ook vreselijk om dan je moeder te moeten bellen, laat staan je man

(Mijn tante vertelde helemaal hoe veel te vroeg de kinderen geboren waren, hoe ze met spoed naar het ziekenhuis werden gevlogen, hoe ze bijna overleden waren... En mijn zus zat er naast, 5 maanden zwanger, helemaal te trillen. Beetje een slecht verhaal in het bijzijn van een zwangere vrouw )
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 03:13
Verwijderd
Ai, ja dat wel... maar zo gaat het niet altijd heh, dus als je zus een beetje een nuchter iemand is dan realiseerd ze zich dat wel denk ik.

Was jou tante dan ook aan de mollige kant? Dat speelt toch wel behoorlijk factor, of niet... als je al wat overgewicht hebt... want bij iemand met een gezond bmi bv zou je toch die zwelling wel gaan zien toch tijdens een zwangerschap?

En ja OT: Gisteravond werken, en ik moest natuurlijk stofzuigen bij de babykleertjes langs, en toen had ik wel zoèn gevoel van... ja zou het zo erg zijn als wij een oeps hadden.
We waren vorig weekend samen in de Disney winkel, hij (vriend) wou helemaaaal niet naar binnen, maar toen we een leuke grote knuffel zagen wel ff staan lachen en rondgekeken.. hij keek ook wel een beetje rond maar ik denkdat hij de gedachte ook nog heel eng vind, en ook omdat onze relatienog heel wankel is enzo... Mjah. Wel leuk om te zien dat hij er toch, al is het maar een heeeeeeeeeeeeel klein beetje, meer voor die gedachte openstaat nu... dat hij later, in een verre toekomst, kinderen en trouwen wil.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 15:43
Verwijderd
Mijn tante is extreem mager, en haar kinderen waren ook allemaal enorm klein toen ze geboren werden; haar buik zag er uit alsof ze gewoon een beetje opgeblazen was, compleet niet zwanger (maar bij mijn zus zag je ook pas vanaf 6 maanden dat ze zwanger was, daarvoor kon het nog gewoon een beetje een dikkige buik zijn, niet per sé een zwanger-buik).
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 15:46
Verwijderd
ik krijg er in deze dagen nog een wel jammer zo met sinterklaas, heb je nog meer feesten bij elkaar..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:57
Nona
Nona is offline
Citaat:
@Kruimel: Gefeliciteerd! Hoe heet ze?
Merel. Prima naam, wat mij betreft.

Nou, bij haar was het wel te zien hoor. Niet buitenproportioneel, maar je kon er echt niet omheen dat ze hoogzwanger was. Nu heeft ze de zwangerschap ook helemaal uitgedragen (en dat had ze niet zo verwacht) en is het kind kerngezond, dus dat scheelt wel.

En we hebben haar vanmorgen gezien. Ze is zo lief!!! :love:
Kon niet te dichtbij komen, want ik ben heel erg verkouden.
Oud 19-11-2007, 09:00
Verwijderd
Citaat:

Nou, bij haar was het wel te zien hoor. Niet buitenproportioneel, maar je kon er echt niet omheen dat ze hoogzwanger was. Nu heeft ze de zwangerschap ook helemaal uitgedragen (en dat had ze niet zo verwacht) en is het kind kerngezond, dus dat scheelt wel.

En we hebben haar vanmorgen gezien. Ze is zo lief!!! :love:
Kon niet te dichtbij komen, want ik ben heel erg verkouden.
Mooie naam. Fijn dat alles goed gaat!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Geweldige naam.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 16:27
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bijna klaar met mijn opleiding, eigen huis, fantastische vriend, stabiele relatie, rammelende eierstokken, zaadjes die willen afzwemmen, heel veel liefde en allebei een kinderwens!

Toen laatst de test negatief bleek, was ik echt heel erg teleurgesteld. Ik wil het echt! En hij gelukkig ook!
pff, en je stuurt 'm niet eens naar de psycholoog en psychiater?! wat ben jij dan voor vriendin....
Oud 19-11-2007, 20:30
Verwijderd
Citaat:
pff, en je stuurt 'm niet eens naar de psycholoog en psychiater?! wat ben jij dan voor vriendin....
Orpheo, reageer je eigen frustraties niet op anderen af, kinderen willen is best normaal, ook voor mannen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Deze post zegt echt alles over je. Wat kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:39
Orpheo
Orpheo is offline
hoezo kinderachtig? Ik vind die wens van 'kinderen hebben ' kinderachtig. zo egoistisch ook, trouwens. de wereld is al overbevolkt, en om dan je eigen kinderwens te vervullen is gewoon asociaal. er is al te weinig eten, er is al te weinig scholing, etc etc, en om dan je eigen gerimpelde kleibint te werpen vind ik niet kunnen. daarnaast: je mist je hele eigen LEVEN. nala zei 't een paar posts geleden ook al. je hele leven draait om die koter. je bent je eigen leven kwijt van 't moment dat je zwanger raakt, tot je je kist invliegt...

ik weet een goeie: als je kinderen wilt, neem dan baby born! en voor de heren onder ons die de ONWEERSTAAAAANBARE drang hebben om hun vriendin te bezwangeren, voor hen hebben we een baby born, in de vorm van barbie!
Oud 19-11-2007, 21:41
Verwijderd
Als je dit werkelijk meent is het voor jóu tijd om eens een psycholoog te bezoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:42
Verwijderd
Huhu laat je toch niet zo door hem op stang jagen; de enige mensen die geen kinderen hadden moeten krijgen zijn zijn ouders
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
hoezo kinderachtig? Ik vind die wens van 'kinderen hebben ' kinderachtig. zo egoistisch ook, trouwens. de wereld is al overbevolkt, en om dan je eigen kinderwens te vervullen is gewoon asociaal. er is al te weinig eten, er is al te weinig scholing, etc etc, en om dan je eigen gerimpelde kleibint te werpen vind ik niet kunnen. daarnaast: je mist je hele eigen LEVEN. nala zei 't een paar posts geleden ook al. je hele leven draait om die koter. je bent je eigen leven kwijt van 't moment dat je zwanger raakt, tot je je kist invliegt...
*gaap*

Die hele discussie hebben we al gehad

Oh nobele Orpheo, wars van den uiterst egoistische wens kinderen neer te zetten op deze vergiftigde aardkloot.. ga alsjeblieft ergens anders een reeds uitgekauwd punt maken. Niemand hier heeft een boodschap aan jouw verlichtende woorden.

Laten we het er maar gewoon over eens zijn, dat we het niet eens zijn. Ik ga lekker verder met heel gelukkig zijn in mijn leven inclusief kinderwens, ga jij lekker verder met heel ongelukkig zijn in jouw leven zonder kinderwens.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:53
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Als je dit werkelijk meent is het voor jóu tijd om eens een psycholoog te bezoeken.

ben ik al geweest, en ze vond toch wel dat ik gelijk had.

het hebben van kinderen is en blijft een asociaal en gestoord iets. het is een aanslag op de planeet, en een nog ergere verloedering van de mensheid.
Oud 19-11-2007, 21:58
Qimm
Qimm is offline
oh noes!
Oud 19-11-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:

het hebben van kinderen is en blijft een asociaal en gestoord iets. het is een aanslag op de planeet, en een nog ergere verloedering van de mensheid.
Ja joh, laten we allemaal geen kinderen maken, heel goed voor de mensheid
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:

Jij was ook ooit een kind, jouw ouders hadden als het goed is, ( maar ik vrees eigenlijk het ergste ) een kinderwens. Daar ben jij het product van. Als dat je niet aanstaat, moet je er maar een einde aan maken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:08
Verwijderd
Het gaat voor mij echt niet werken als ik voor het welbevinden van heel de mensheid mijn kinderwens voor altijd in de vriezer stop..

Ik ben heel egoistisch dan, maar wel ook heel erg blij
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:10
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ja joh, laten we allemaal geen kinderen maken, heel goed voor de mensheid

ja, een kinderstop voor een paar jaar. scheelt een hoop aan kinderbijslag, voedsel, naschoolse opvang, etc etc.

ik was trouwens niet 'gepland' of 'gewenst'. Ik kwam, en abortus was out of the question. en ik heb dat moeten ervaren tot eigenlijk... de dag van vandaag.

en om een einde te maken aan mijn eigen leven... Mijn vriendin zou daar niet gelukkig van worden, evenals de rest van mijn familie, minus mijn oma, oudtante en ma (en ja, ik houd dan nog genoeg familie over; stuk of 20 (achter)ooms en tantes, en nog meer neefjes en nichtjes, en m'n andere oma).
Oud 19-11-2007, 22:13
Verwijderd
Oh, kijk, dat verklaart het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten