Advertentie | |
|
![]() |
|
-Wie moeten er weg? Lachambre, Vandenbroeck, Van Dijk, Berglund, Kalac, Zafarin.
-Wie moeten er komen? Sergio en Cristiano zijn goede aankopen, verder Van der Luer er ELKE wedstrijd inzetten! En een links back. -Wie is de beste van Roda? Regillio Vrede, Mark Luypers, Gerrie Senden, Bernard Tchoutang, Tom Soetaers, Kevin Van Dessel, Yannis Anastasiou, Fatih Sonkaya, Humfrey Rudge, Bas Roorda, dat zijn nog de betere spelers. -Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien. Mwah...
||
Citaat:
Het hoofdstuk Van der Luer is voor ons supporters nu eigenlijk wel afgelopen. Eric voegt niet meer dat extra's toe aan de ploeg. Hij mag rustig in de technische staf komen of hij rot maar lekker op naar die pierenclub van jullie. Mag ie een jaartje uitspelen bij zijn geboortestad. En een goede linksback zoeken is moeilijk. Zeer moeilijk. Van Haaren was de beste bij Roda op die positie. Maar wees gerust - Roda zal terugkomen. En hoe. Roda is tenminste de enige club die de Limburgse naam hoog houdt.
||
Citaat:
Hey Gonzo, waar woon je dan ergens in Kerkrade (gewoon ff nieuwsgierig)?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- Roda: de spelers zijn toch allemaal Belg. De voorzitter word helemaal niet serieus genomen in Nederland en de sponsors weten niet wat ze met Roda aanmoeten. -Het Publiek: hier worden ze toch nooit kampioen, daar hebben ze best een kans. Het publiek is meestal Limburgs en die willen toch niet bij Nederland horen. -De Nederlanders: 99.99% vd voetballiefhebbers schijt op Roda (de rest is fan van roda). -De Belgen: Roda betekend een enorme kwaliteitsinjectie voor de Belgische competitie, die echt geen pepernoot waard is. Toch? Vertel me ff dan wie er NIET gebaat is bij een overgang van Roda naar de Belgische competitie. ------------------ Vidi Vici Veni - Ik zag, overwon en kwam. [Dit bericht is aangepast door Kirk22 (06-03-2002).]
||
Citaat:
|
Gast, zorg ff dat je text niet in mijn text komt te staan.
Ik kom 'wel van hier'. Ik heb het niet over een blad en vind Roda meer Belgisch dan Nederlands. Die Duitsland - WII vergelijking slaat mank, omdat ik net heb uigelegd wat Roda en Belgie met elkaar hebben, dat heeft WII niet met Duitsland. Verder heb ik wel eens het idee dat limburgsers het niet zo op NL hebben. Ik vind alleen Limburgs onverstaanbaar, maar verder zijn het prima mensen.
||
Citaat:
Moet Roda omdat ze volgens jou een 'goede' band hebben met België dan in de Belgische compititie gaan spelen?!?!Hoop toch dat die opmerking sarcastisch bedoelt was!! En ik heb eerder het idee dat sommige mensen wat tegen Limburgers hebben, maar ja dat zal vast aan mij liggen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat wij Belgische spelers zoeken is niet vreemd. We zitten er dichtbij in de buurt, ze zijn betaalbaar, zijn in veel gevallen (soetaers, peeters, van houdt) goede spelers, en hebben dezelfde mentaliteit. Niets mis mee dacht ik. Ik zou niet weten waarom onze voorzitter niet serieus zou wordne genomen. Dat zou dan dom zijn, immers; ondanks vele, véle tegenwerkingen heeft hij er toch mooi voor gezorgd dat wij nu in een van de mooiste stadions van Nederland (móóier dan Willem II). Sponsors die niet weten wat ze met ons aanmoeten? Totaal loos argument, gaat nergens over. Ik dacht toch dat een wedstrijd in San Siro een mooie reclame is. Wij hebben meer sponsors dan jullie (denk aan Eneco en essent, maar nog wel meer). Wordt Willem II ooit kampioen?? En wat bied jullie publiek nu?! Jullie worden uitgelachen door Matthijssen!! Die heeft het over een bioscooppubliek, en dat is pas triest! Wij mogen dan soms Limburgse songs zingen (zoals elke club in zijn/haar dialect zingt), maar wij zingen tenminste!! Voor jou niet verstaanbaar? Er valt tenminste wat te verstaan, jullie zingen helemaal niet. Er schijt helemaal niemand op Roda. Misschien Willem II, uit frustratie, omdat ze al 10 jaar in Tilburg niet van ons hebben kunnen winnen. Misschien komt het door die nederlaag van vorige week, ik weet het niet. Het zal wel jalozie zijn uit Tilbrug, omdat Roda wél een structurele subtopper is, en Willem II dat slechts incidenteel is; dat zal het wel zijn. Mijns inziens is de Be;gische competitie helemaal niet zoveel zwakker dan de Nederlandse. Dat kun je braaf en stoer blijven volhouden, maar dat is niet meer zo. Clubs als Genk, Club Brugge, Luik en Anderlecht zouden zonder moeite in de nederlandse top meespelen, geen probleem. En wat jou betreft, je zult wel gefrustreerd zijn ofzo. Je argumenten slaan in ieder geval nergens op. Zo kan ik ook zijken over Willem II, maar dat doe ik niet, daar voel ík me te goed/groot voor. Jou vind ik slechts een triest mannetje, die maar wat meelult met wat hij om zich heenhoort. Beetje jammer voor een Tilburger.. |
![]() |
|
![]() |
Gaan ze degraderen? Duhuh, tuurlijk niet.
Of wordt het nog de middenmoot? dat zal t wel zijn ![]() -Wie moeten er weg? Vrede (krijgt Rudge een kans), Lachambre (alsie dan toch geen kans krijgt), één keeper (maakt me niet uit wie), Vandenbroeck, Nygaard. -Wie moeten er komen? Een fatsoenlijke linksback, een creatieve middenvelder en sergio&christiano -Wie is de beste van Roda? Gregoor van Dijk/Mark Luijpers -Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien. Absoluut oneens, die man moet een faire kans krijgen alsie fit is. Opstelling voor volgend jaar ![]() Kalac Sonkaya Rudge Luijpers Hermans Van Dijk Christiano Sergio Soetaers Berglund Anastasiou *watertand* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarop baseer jij het feit dat men Roda JC liever opgerot ziet? Heb je een bron voor die 99,99%? Over onze geldschieter Nol Hendriks heb ik ook alleen maar goede woorden. Hij haalt genoeg interessante sponsors naar Kerkrade. En tevens heeft hij van het Parkstad Limburg Stadion een multicomplex gemaakt. Zo zit er oa. een broodjeszaak, megavideotheek, fitnessruimte en zijn er plannen voor een megabioscoop en discotheek. Zie ik mensen in Tilburg niet nadoen. En dan dat gezeik over onze Belgische aankopen. Het bewijst zich wel steeds weer dat die aankopen niet mis waren. Ik bedoel: Waar is Bob Peters? Juist - bij misschien wel de vierde club van Nederland qua begroting. Waar is Peter van Houdt? Juist - die heeft Mönchengladbach terug de Bundesliga ingeschoten. Ik durf zelfs te zeggen dat Roda de afgelopen vijf jaar ontzettend veel produkten voor het Nederlandse voetbal heeft grootgebracht. Als mensen zoals Babangida, De Kock, Van Haaren, Van Galen & Huiberts nog in Kerkrade voetbalden zaten we nu waarschijnlijk al als vaste subtopper. Afijn - Ik heb vertrouwen erin dat het bestuur en Hendriks volgend seizoen verse aankopen doen. Gelukkig hebben we al Christiano & Sergio. Het begin voor de terugkeer naar Europees is er.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt gelijk. Ook het bestuur kan ik af en toe afschieten. Hoe zij met hun trouwe aanhang af en toe omgaan is gewoon spijtig.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2005 - 2006 Verwijderd | 154 | 09-05-2006 14:42 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten. EmilioFCG | 500 | 04-07-2004 12:32 | |
Vrije tijd |
Voor welke voetbalclub ben Jij? DJ Incompetent | 115 | 05-08-2002 21:39 | |
Vrije tijd |
We zitten op de helft van de competitie. Aan jullie de vraag.... Mr.Oizo | 38 | 23-01-2002 17:36 |